frankie Zgłoś #561 Napisano 18 Lutego 2014 Dziękuję. Mam jeszcze pytanie: po wlepce w kole zapasowym wiem, że miałem przeprowadzoną akcję serwisową 13D8. Czy ta akcja nie jest czasem związana właśnie z wymianą (oprócz wałków) również zabieraka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #562 Napisano 19 Lutego 2014 nie wiem dokładnie co znaczy 13D8, ale wydaje mi się że ona nie dotyczy ani wałków ani zabieraka, tylko samych kół zębatych. Nie jest to pewne bo tego chyba nie wie nikt, na forum jest 20 plotek o tym co dotyczy ta akcja. Jeden pisze że mu wymieniali zabierak, inny pompę... a ja miałem tą samą akcje i niczego mi nie wymienili, więc do końca w to nie wierze. Chyba że w różnym czasie, w różnych serwisach w ramach tej akcji robiono co innego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MGwlkp Zgłoś #563 Napisano 19 Lutego 2014 Kupowałem tydzień temu zabierak, do silnika BMR 2006-2007 powinien być: zabierak - 03G115281F (jest to już wersja poprawiona - wzmocniona do tego co był oryginalny) pierścień zabezpiecz - N0122942 zabieraka nie mieli na miejscu, ale ściągnęli mi na nast. dzień Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
frankie Zgłoś #564 Napisano 19 Lutego 2014 (edytowane) zabierak - 03G115281F (jest to już wersja poprawiona - wzmocniona do tego co był oryginalny) pierścień zabezpiecz - N0122942 Zakupiłem właśnie oba elementy. Zabierak w tej wersji kosztuje 19.50 PLN, seger 1.70 PLN. Ceny z ASO Skoda. Edytowane 19 Lutego 2014 przez frankie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #565 Napisano 27 Lutego 2014 tak wygląda amatorska naprawa wałka-chciał zaoszczędzić (użytkownik audi a6) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuusz Zgłoś #566 Napisano 27 Lutego 2014 Witam! W przyszłym tygodniu planuje wymiane zabieraka, tylko nurtuje mnie jedna rzecz, chciałem wymienic zabierak przy okazji wymiany oleju. Wysłałem @ do warsztatu gdzie wymieniam olej odnosnie ceny za tą usługę, otrzymałem od nich odpowiedz ponizej "Witam, olej mamy na miejscu więc zapraszam. Jeżeli chodzi o wymianę zabieraka to trzeba rozebrać rozrząd zdjąć miskę i robocizna wtedy wyniesie ok 600zł i auto na cały dzień musielibyśmy mieć" Z tego co wyczytałem w tym watku to chyba nie trzeba rozbierać rozrzadu, zeby wymienic zabiera?! Czy cena za wymianę nie jest zawyżona? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #567 Napisano 27 Lutego 2014 jakaś ściema... za bardzo chyba nie wiedzą o co pytasz... omiń dziadów i nawet nie próbuj z nimi gadać, bo skoro nie kumają o co chodzi to tego też dobrze nie skontrolują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #568 Napisano 27 Lutego 2014 Witam! W przyszłym tygodniu planuje wymiane zabieraka, tylko nurtuje mnie jedna rzecz, chciałem wymienic zabierak przy okazji wymiany oleju. Wysłałem @ do warsztatu gdzie wymieniam olej odnosnie ceny za tą usługę, otrzymałem od nich odpowiedz ponizej "Witam, olej mamy na miejscu więc zapraszam. Jeżeli chodzi o wymianę zabieraka to trzeba rozebrać rozrząd zdjąć miskę i robocizna wtedy wyniesie ok 600zł i auto na cały dzień musielibyśmy mieć" Z tego co wyczytałem w tym watku to chyba nie trzeba rozbierać rozrzadu, zeby wymienic zabiera?! Czy cena za wymianę nie jest zawyżona? Ten warsztat omijaj szeroki łukiem. Odkręca się miskę i śruby trzymające moduł. Nie ma potrzeby rozkręcania rozrządu i zostawiania samochodu na cały dzień jak to określił Twój g...no wiedzący mechanik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
topekb Zgłoś #569 Napisano 28 Lutego 2014 Mi nawet serwis VW powidział, że trzeba ściągać rozrząd:doh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
frankie Zgłoś #570 Napisano 28 Lutego 2014 Mam wrażenie, że z uwagi na kompletnie rozbieżne wersje znaczna część postów pisana jest przez osoby, które nigdy nie były nawet świadkiem takiej wymiany nie mówiąc już że przez chwilę trzymały klucz w ręku. Jako że czekam na taką samą operację proszę o potwierdzenie, czy ściąganie rozrządu jest konieczne czy też nie ? Gdyby ktoś zrobił jakiś krótki tutorial co i w jakiej kolejności musi być zrobione byłaby to wielka pomoc dla takich osób jak ja. Chodzi o pewną na 100% procedurę, żeby krok po kroku przejść tą wymianę. Dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karuzel Zgłoś #571 Napisano 28 Lutego 2014 (edytowane) frankie nie stałem bezpośrednio przy samochodzie ale byłem w warsztacie gdzie obserwowałem całą operację w moim pasztecie przez szybę poczekalni - wyminana całego modułu napędu. Cała operacja trwała dwie i pół godziny łącznie z wymianą oleju. Z czego ok godziny samochód stał po "włożeniu" miski olejowej (domniemywał, że sechł silikon albo uszczelnicz miski). W tak krótkim czasie nie było by raczej możliwości wyjęcia i włożenia rozrządu, zresztą nic takiego nie zaobserwowałem. Edytowane 28 Lutego 2014 przez karuzel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #572 Napisano 28 Lutego 2014 Mam wrażenie, że z uwagi na kompletnie rozbieżne wersje znaczna część postów pisana jest przez osoby, które nigdy nie były nawet świadkiem takiej wymiany nie mówiąc już że przez chwilę trzymały klucz w ręku. Jako że czekam na taką samą operację proszę o potwierdzenie, czy ściąganie rozrządu jest konieczne czy też nie ? Gdyby ktoś zrobił jakiś krótki tutorial co i w jakiej kolejności musi być zrobione byłaby to wielka pomoc dla takich osób jak ja. Chodzi o pewną na 100% procedurę, żeby krok po kroku przejść tą wymianę. Dziękuję. Napisałem kilka postów wyżej, że nie ma potrzeby ściągania rozrządu. Co ma piernik do wiatraka? Osobiście wyjmowałem moduł i wysyłałem do Gdyni do Tomka, który na tych pompach zęby zjadł. Jeśli nadal nie ufasz to zadzwoń do niego i sam Ci to potwierdzi. Spuszczasz olej, odkręcasz miskę, odkręcasz moduł i koniec. Pozostaje wybrać warsztat, który zregeneruje zabierak. Czy tak ciężko czytać ze zrozumieniem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #573 Napisano 28 Lutego 2014 który zregeneruje zabierakAle zabieraka się nie regeneruje,tylko wymienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #574 Napisano 28 Lutego 2014 Ale zabieraka się nie regeneruje,tylko wymienia. Zgadza się zabierak wymienia się a regeneruje gniazdo zabieraka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
frankie Zgłoś #575 Napisano 28 Lutego 2014 Spuszczasz olej, odkręcasz miskę, odkręcasz moduł i koniec. Pozostaje wybrać warsztat, który zregeneruje zabierak. Czy tak ciężko czytać ze zrozumieniem? Marku, dobrze rozumiem co napisałeś. Po prostu czytając wątek od początku pojawiają się różne wersje, a w pisanych postach jest mnóstwo niekonsekwencji, m.in. w Twoich ostatnich postach #569 Nie ma potrzeby rozkręcania rozrządu i zostawiania samochodu na cały dzień... #573 Osobiście wyjmowałem moduł i wysyłałem do Gdyni do Tomka, który na tych pompach zęby zjadł. Dajesz wzajemnie sprzeczne rady, a ja tylko pragnę wszystko usystematyzować - mam taką naturę. Nie potrzebnie się unosisz, nie tego użytkownicy forum oczekują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #576 Napisano 28 Lutego 2014 Jakie sprzeczne rady? Wiem co napisałem i zapewniam Cię, że jeśli masz możliwość skorzystania z podnośnika lub nawet kanału sam jesteś w stanie wyjąć moduł. Gdzie widzisz sprzeczne rady? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
frankie Zgłoś #577 Napisano 28 Lutego 2014 Marek, dzięki. Zamknijmy tą naszą dyskusję bo schodzi o na na off topic. Akcję przeprowadzę w przyszłym tygodniu wg. Twoich wskazówek. Mam nadzieję, że pójdzie wszystko gładko i bez niespodzianek. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #578 Napisano 28 Lutego 2014 Mi nawet serwis VW powidział, że trzeba ściągać rozrząd podasz nazwę serwisu który to zaleca?? czy napęd łańcuchowy czy koła zębate-(audi vw seat skoda dodge)-NIE ROZPINAMY ROZRZĄDU!(do sprawdzenia gniazda i zabieraka) nie dajcie się naciągnąć na dodatkowe koszty.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
topekb Zgłoś #579 Napisano 3 Marca 2014 Jodko w Świdnicy. Nie skorzystałem z ich usług w tej sprawie. Za jakiś czas sam to zrobię. Z resztą sam pytałem Ciebie czy rzeczywiście trzeba ściągać rozrząd i dostałem jasną odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #580 Napisano 5 Marca 2014 Jodko w Świdnicy. Nie skorzystałem z ich usług w tej sprawie. Za jakiś czas sam to zrobię. Z resztą sam pytałem Ciebie czy rzeczywiście trzeba ściągać rozrząd i dostałem jasną odpowiedź. Troszkę osoba siedząca za biurkiem w serwisie nie wie o czym rozmawia-szkoda słów.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach