trasek Zgłoś #441 Napisano 26 Listopada 2013 To jak to sprawdzić co mamy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #442 Napisano 26 Listopada 2013 To jak to sprawdzić co mamy ? na drugiej stronie jest link o strony gdzie można sprawdzić po VIN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #443 Napisano 26 Listopada 2013 Tam po VIN pokazuje (mimo, że silnik BMP) łańcuch, no trudno, będzie trzeba kiedyś podjechać do Tomasza i zabezpieczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #444 Napisano 27 Listopada 2013 cytat "ormowiec" "Możecie sami sobie sprawdzić VIN, pisałem wcześniej numery ale chyba nie wszyscy kumają.Od tych numerów VIN passaty wyjeżdżały z napędem kołami zębatymi: ...6E090001 oraz ...6P070001 Początek VIN jest nieistotny, liczy się ostatnie 8 znaków Dlaczego są dwa numery? na przykładzie wcześniejszych postów: WVWZZZ3CZ6E055419 - jest 6E czyli patrzysz na numer zaczynający się od 6E, dalej masz 055419. 055419 jest mniejsze (wcześniejsze) od 090001 czyli ten pasek wyjechał z fabryki z napędem łańcuszkowym. Drugi przykład: WVWZZZ3CZ6P022000 przy 6P montowali koła zębate od numeru seryjnego 070001, w powyższym jest 022000, czyli to autko też wyjechało z fabryki z napędem łańcuszkiem. Trzeci przykład: WVWZZZ3CZ6P112400 112400 jest większy (młodszy) od 070001 więc ten passat ma napęd kołami zębatymi. wszystko jasne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek300 Zgłoś #445 Napisano 27 Listopada 2013 witam moze ktoś napisze jaki luz ustawić pomiędzy kołem pośrednim a kolem na wale i kolem pompy oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #446 Napisano 27 Listopada 2013 luz międzyzębny to 0,04-0,06 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek300 Zgłoś #447 Napisano 28 Listopada 2013 dziękuje bardzo za informacje bardzo przydatne jak ktoś odkręci kolo pośrednie . Pozdrawiam pana Tomka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AdiSportline Zgłoś #448 Napisano 28 Listopada 2013 pytanko mam. jak powinny być ustawione wałki wyrównoważające względem wału. bo cholerka nie zaznaczyłem sobie ich w żaden sosób przed ściągnięciem i teraz zonk z tego co wójek google podpowiedział to tłok GMP i wałki doważenem w dół Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #449 Napisano 29 Listopada 2013 pierwszy tłok w górnym martwym punkcie,przeciwwagi(brzuszki) w dół jeśli moduł jest już podpięty pod blok.google dobrze podpowiadają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AdiSportline Zgłoś #450 Napisano 30 Listopada 2013 dzięki micha założona i okaże sie jutro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #451 Napisano 3 Grudnia 2013 A ja mam pytanie, czy warto dla bezpieczeństwa kupić coś takiego: http://allegro.pl/pompa-oleju-olejowa-2-0-tdi-audi-a4-a6-passat-b6-i3731109357.html I wymienić u mechanika ? Zastanawiam się nad tym, bo z kasą krucho , po wymianie turbiny a to teoretycznie na 100k powinno wystarczyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #452 Napisano 4 Grudnia 2013 Jeżeli masz łańcuch, to wymiana tego to tylko połowa sukcesu, bo druga połowa to zrobienie porządku z napędem samej pompy oleju przekazywanym za pośrednictwem walka wyrównoważającego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #453 Napisano 4 Grudnia 2013 ok czyli za jakiś czas zostaje Tomek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #454 Napisano 4 Grudnia 2013 Planuje u siebie w CBBB sprawdzic w jakim stanie jest imbusik, sama procedura nie wydaje sie zbytnio skomplikowana - jednak mam pytanie dotyczace srodka uszczelniajacego/kleju ktorego potem uzyliscie. Wedlug ETKI jest to "uszczelniacz silikonowy, miska olejowa" o oznaczeniu D 176 404 A2 (93gramy), cena w ASO okolo 80zl. I teraz zastanawia mnie czy jest to jedyny srodek ktory mozna uzyc czy sa jakies alternatywy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #455 Napisano 4 Grudnia 2013 Każdy inny silikon przeznaczony do tego typu prac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris69 Zgłoś #456 Napisano 6 Grudnia 2013 Dzisiaj wymieniłem zabierak.Przebieg 212 tyś.Gniazdo na moje oko w całkiem dobrej kondycji.Nie mam zdjęcia bo robiłem telefonem i wyszło zamazane.Co do ołówka to wygląda tak: Myślę,że jego koniec był bliski.Jeśli chodzi o uszczelniacz to użyłem dirko za 22 pln. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #457 Napisano 6 Grudnia 2013 Za taka cene rozumiem ze kupiles opakowanie 70ml, duzo schodzi na 1 raz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris69 Zgłoś #458 Napisano 7 Grudnia 2013 Zużyłem jakieś pół tubki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #459 Napisano 7 Grudnia 2013 W temacie o wycieku oleju nikt mi nie odpowiedzial a tymczasem zrodzil sie kolejny problem - albo kolejny etap tego samego problemu. Kontrolka pokazuje olej (czerwona) i pika trzy razy. Dolalem oleju, ale nadal tem sam komunikat. Pojechalem do mechanika i zaczalem slyszec ze silnik zaczyna inaczej chodzic (metalicznie). Mechanik zamkniety. Wrocilem pod dom - w sumie przejechalem tak z 5 kilometrow na niskich obrotach ale i tak mam stracha ze zajebalem silnik... Do tego brak hamulcy - tzn pierwsze depniecie OK, nastepne juz zonk. Czy to wszystko to pompa oleju, czy cos innego? A moze pompa oleju i cos jeszcze? Przebieg 210000 silnik - reszta 240000. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #460 Napisano 7 Grudnia 2013 Od kilku tygodni jestem posiadaczem A4 2008r. z sil. 2.0 TDI BRE 140KM i dzisiaj mechanik wyciągnął mi zabierak pompy oleju, jego długość 77mm oznaczenia na zabieraku AUDI VW oraz cyferki 58657- 0 03G281A wpisując w google nie wyskakują mi żadne dane na jego temat, jaki jest oryginalny nr. VAG zabieraka ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach