zippo68 Zgłoś #1 Napisano 10 Grudnia 2008 Ja i tak wolę mojego klekota Reszta porównań http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ceny/news/diesel-juz-sie-nie-oplaca,1224336,339 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smalec Zgłoś #2 Napisano 10 Grudnia 2008 generalnie rzecz biorąc, preferuję diesle raczej nie ze względu na koszta ale na elastyczność, niutony itede itepe. chyba żeby człowiek miał do dyspozycji kilkuset-tysięczną sumę na samochód i jego utrzymanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #3 Napisano 10 Grudnia 2008 jakoś mnie to nie przkonało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #4 Napisano 10 Grudnia 2008 passat 1.4 i spalanie 6.6l ?????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #5 Napisano 10 Grudnia 2008 buahaha 1.4TSI w golfie mamy spala koło 8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martin Zgłoś #6 Napisano 10 Grudnia 2008 z tym spalaniem to chyba naciągane. DIESEL ...za dzwięk i dynamikę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smalec Zgłoś #7 Napisano 10 Grudnia 2008 tak, diesel za dźwięk: zły kąt na wtryskach - traktor na ciepłym silniku i poluzowana osłonka tłumika - na tylnych siedzeniach bas pełną parą a tak na poważnie to diesel, bo elastyczność Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #8 Napisano 10 Grudnia 2008 i weźcie pod uwagę co się stanie ze spalaniem jak będziemy cisnąć gaz w benzynie a co się stanie jak będziemy klekota piłować na wysokie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siemi1 Zgłoś #9 Napisano 10 Grudnia 2008 No ale Diselki to chyba jednak trwalsze jednostki i nie mozna zagazowac na szczęście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #10 Napisano 10 Grudnia 2008 No ale Diselki to chyba jednak trwalsze jednostki i nie mozna zagazowac można można Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siemi1 Zgłoś #11 Napisano 10 Grudnia 2008 No tak w sumie na turbo pokazywali jak majstrzy chcieli Hybryde lexusa za 400tys patoli zagazowac ze sie da.. w polskich re;laiach wszystko by dalo sie zagazowac:) A z drugiej strona ile z nas ma nowe auta z salonu.. ogolnie rocznik i model zazwyczaj jest w podobnej cenie jesli chodzi o samochody z drugiej reki wiec tu nie ma sie co zwracac to my oszczedamy a nie ten co sprzedaje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smalec Zgłoś #12 Napisano 10 Grudnia 2008 gazowanie hybryd nie byłoby głupią sprawą... civic hybrid spalający te kilka litrów gazu miast benzyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #13 Napisano 11 Grudnia 2008 ...to tak jak co rusz ktoś się powołuje na artykuły z auto światu... i pomyśleć, że ludzie to czytają, a co gorsza - wierzą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #14 Napisano 11 Grudnia 2008 i pomyśleć, że ludzie to czytają, a co gorsza - wierzą a jak sie juz na to złapią to nadal okłamują samych siebie i próbują tą chorobę wciskac innym! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emge Zgłoś #15 Napisano 11 Grudnia 2008 Kumpel kupił ostatnio Bravo 1.4 t-jet i tam katalogowo też spalanie chyba 6.8. Nie wie jak ma go poprosić, żeby spalanie spadło poniżej 10l w mieście Diesel tak nie potrafi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus_vw Zgłoś #16 Napisano 11 Grudnia 2008 Przy "normalnej" jeździe bez problemu osiągam (jak mi się nie spieszy) 8,5l średnio. Znajomy swoim awx-em +\- 7l. Różnica polega na kosztach przeglądów... Obaj jeździmy do zaprzyjaźnionego aso. Fakt, nie powiem że dieslem nie jeździ się przyjemnie bo bym skłamał ale to już nie ta sama jazda co beną... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Deiw Zgłoś #17 Napisano 11 Grudnia 2008 Heh jak pracowałem w Stanach to shef mówił:gaz do zapalniczek diesel do traktorów benzyna do samochodów ) toyota prius rządzi 4,2L w miescie...a ja mam 13 ( Bardzo dobry przykład. Lecz myśle że Amerykanie w dobie kryzysu zmienią zdanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maruch Zgłoś #18 Napisano 11 Grudnia 2008 DIESEL i koniec tematu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivwy Zgłoś #19 Napisano 23 Sierpnia 2011 Pozwole sobie przenieść swoją wypowiedź z innego, skasowanego tematu: Zawsze znajdzie się temat na forum - coś vs coś. A benzyna vs diesel to już jest po prostu kanon forów motoryzacyjnych. Nie jestem absolutnie uprzedzony do aut z silnikami zasilanymi jednym albo drugim paliwem - moje służbówki były i ON, i PB. Wiem, że dopóki wszystko działa dobrze, tańszy rzeczywiście jest diesel, może też łyknąć większe przebiegi (większa sprawność silnika - dobrze piszę?). Za to małe benzyny, niekoniecznie nawet turbo doładowane w mieście i na trasie również palą niedużo, choć oczywiście nie mają 'momentu' jak ropniaczki. Wiem, bo ostatnio miałem pożyczone renault twingo (power) 1.2 - 4.5 w trasie - żadna krzywda. Tak samo jak sędziwe audi b3 1.6D (rocznikowo zbliżone do renóweczki). Ceny ON i PB się prawie wyrównały, więc eksploatacyjnie te wozy wyglądają podobnie. Służbówki jak już pisałem też były różne - i paliwowo yaris 1.0 (wcale nie taki mały w środku) jak i Fiat Stilo JTD wyglądały podobnie (yaris zszedł mi do 3.4l na 100 kilometrów!). Jasne, porównuje auta z innych klas, innych marek, innych pojemności. Tematu gazu nie poruszam. Nie chcę i nie będę. A trwałość jednostek benzynowych - na tą chwile mój utrzymywany hobbystycznie pasior b2 trzyma się nieźle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #20 Napisano 23 Sierpnia 2011 w naszym kraju niektórzy to LPG chcą i do roweru zakładać, oto przykład: http://www.jusz.org/item.php?id=42 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach