Krawcol82 Zgłoś #161 Napisano 27 Listopada 2016 Nieprawidłowo osadzony palnik xenonowy w prawej lampie. Musisz zdemontować reflektor i poprawić ten palnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dfrohlich Zgłoś #162 Napisano 27 Listopada 2016 Kolego znasz może jakiś sposób aby to zrobić bez zdejmowania zderzaka ? Dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #163 Napisano 27 Listopada 2016 Nie ma jak tego zrobić bez ściągania zderzaka, nie ma jak się dostać do lampy... Mam ten sam problem co Ty, i nie chce mi się do tego zabierać bo trochę roboty z tym jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Taxi007 Zgłoś #164 Napisano 27 Listopada 2016 Witam. Posiadam podobny problem, ale wynika to chyba z przyzwyczajenia do poprzedniego auta. Wcześniej posiadałem Lagunę II z reflektorami ksenonowymi tutaj mam zwykłe H7. Nocą na trasie nie mogę się przyzwyczaić... Zastanawiam się nad montażem ksenonów , spryskwiacze da się załatwić ale niestety z autopoziomowaniem będzie więcej zabawy stąd miałbym nielegalne ksenony i strach o dowód.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #165 Napisano 27 Listopada 2016 Zastanawiam się nad montażem ksenonów , spryskwiacze da się załatwić ale niestety z autopoziomowaniem będzie więcej zabawy stąd miałbym nielegalne ksenony i strach o dowód.. Masz opis montażu ori bixenonów skrętnych z poziomowaniem i spryskami-koszt nie jest mały, zabawy w sumie na mniej niż jeden dzień (jeśli masz wszystkie części), tylko pytanie-czy to sie opłaca w 10-letnim aucie? Ja robiłem to w poprzednim Pasku, jak miał 6lat... kasy poszło w to niemało, frajda była, ale pieniędzy nie odzyskałem-cieszył się z tego jedynie kolejny nabywca 2 lata później. Ale nie bałem się wtedy o dowód rejestracyjny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mark2121 Zgłoś #166 Napisano 28 Listopada 2016 Cały komplet nowy, autopoziomowanie sterownik kable itd. to ok 1200zł do b6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabson7 Zgłoś #167 Napisano 28 Listopada 2016 Cały komplet nowy, autopoziomowanie sterownik kable itd. to ok 1200zł do b6 skąd taka niska cena? gdzie można kupić w takiej cenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mark2121 Zgłoś #168 Napisano 28 Listopada 2016 Moge podac link do sprawdzonego sprzedawcy. Kupowalem od niego i kupuje nadal. Oryginaly. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mark2121 Zgłoś #169 Napisano 28 Listopada 2016 Oczywiscie cena bez lamp. https://m.aliexpress.com/item/32345999439.html Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paszetti Zgłoś #170 Napisano 1 Lipca 2022 Hej. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że lampy przednie nie dają tyle światła co kiedyś. Żarówki były wymieniane na różne modele, ale nadal to za wiele nie zmienia. Pamiętam, że wcześniej było widać równe odcięcie światła, nie tylko przy ścianie, ale również podczas jazdy, a teraz widoczność może na 5-10metrów i rozproszone światło jak w zwykłym halogenie. Lampa posiada soczewkę, ale nie jest to ksenon tylko na zwykłą H7. Napięcie przy żarówce to 12V z groszem(nie pamiętam już dokładnie :P). Więc pytanie brzmi od wymiany czego zacząć(soczewka, odbłyśnik, a może włącznik świateł), a może ktoś miał identyczny problem i błąd tkwi gdzie indziej. Wspomniałem o włączniku świateł, bo kiedyś wymieniałem go w b5, ale to było jakiś czas temu i nie za bardzo pamiętam czy to był problem z mocą świateł czy coś innego, bo w b5 to światła też nie powalają(jakbym odpalił flasha i przyczepił do zderzaka telefon, to by więcej światła dawało xd) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emilus100 Zgłoś #171 Napisano 1 Lipca 2022 Przerabiałem temat w B6. Odbłyśniki najprawdopodobniej się już wypaliły. Wymiana żarówek nic nie. Jedynie wymiana odbłyśników. U mnie po wymianie w końcu zobaczyłem jak powinny świecić światła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paszetti Zgłoś #172 Napisano 1 Lipca 2022 (edytowane) Da radę to samemu zrobić, bo podobno lampa jest klejona w pasku i ciężka sprawa z tym? Edytowane 2 Lipca 2022 przez mkpol nie cytuj w całości posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #173 Napisano 2 Lipca 2022 A w jakim stanie sam klosz? Mi pomogło polerowanie klosza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paszetti Zgłoś #174 Napisano 2 Lipca 2022 Klosz jest w stanie dobrym, nie widać na nim większych wypaleń ani odbarwień, za to soczewka jest taka jakby mleczna, nwm czy ma mieć taki kolor czy już do czyszczenia/wymiany. Odnowie sprawę moich lamp pasku, za regeneracje 2 zaśpiewali ok 700pln, a za niecałe 800 można już kupić nowe DEPO(przynajmniej nie cięte i nie klejone plastiki). Pytanie czy ktoś z forum zakupił takie lampy i jak z trwałością, bo różne opinie w sieci krążą, ale to jak ze wszystkim. Lampy soczewka na zwykłą h7(nie xenon) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazmirz_pawlak Zgłoś #175 Napisano 9 Września 2022 (edytowane) Nie lubię się chwalić ale wrzucę post dla ludzi, którzy zastanawiają się czy warto regenerować oryginalny xenon w B6. Światła słabo świeciły w deszczu, w mieście przy latarniach też za bardzo nie dawały rady, półmrok to samo. Dopiero jako tako było przy jeździe poza miastem na drogach bocznych czy autostradzie. W każdym bądź razie samochody jadące za mną na tradycyjnych żarówkach potrafiły lepiej świecić dookoła mnie jak moje własne lampy, o xenonie lub led nawet nie wspominam. No i padł mi żarnik i jeszcze auto musiałem oddać do mechanika na inne drobne naprawy i zdecydowałem się na regenerację lamp. Efekty na zdjęciach. Koszt to 1000zł za rozklejenie, czyszczenie soczewki i obudowy, wymontowanie odbłyśnika i oddanie do metalizacji oraz montaż na miękkim kleju. Dodatkowo za 300zł wziąłem polerkę kloszy i zabezpieczenie ich lakierem. Lampy robiłem tutaj: https://goo.gl/maps/b8kLWa7Cemk5vk8c9 Dodatkowo pod wpływem pawelvw (przepraszam za męczenie gitary w Twoim temacie o te ledy) zakupiłem ledy zamiast żarników D1s. Montaż plug&play, wszystko pasuje idealnie tak jak nowy żarnik i nie trzeba rzeźby. Ledy z tej aukcji w wersji z canbus: https://pl.aliexpress.com/item/1005002943589913.html?gatewayAdapt=glo2pol To chyba najlepiej wydane pieniądze na samochód. W końcu jest jasność. Można nocą zbierać igły z drogi. Mam porównanie z teścia trzyletnim XC60 na ledzie, to w Passacie mam lepsze odcięcie światła, snop nie jest skupiony w jednym miejscu tak jak u niego i ogólnie mam wrażenie, że moje świecą dużo jaśniej. Polecam Edycja:// Byłem na stacji diagnostycznej żeby ustawić lampy. Chłopaki nawet się nie pytali co tam siedzi w lampie tylko stwierdzili, że musiałem kupić dobrej jakości żarniki. Nie zaprzeczałem 20220909_114736.mp4 Edytowane 9 Września 2022 przez kazmirz_pawlak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach