
kazmirz_pawlak
-
Content Count
27 -
Joined
-
Last visited
-
Zmiana odblysnika w bi-ksenonie skretnym.
kazmirz_pawlak replied to blezor's topic in Elektryka, oświetlenie
Filmik widziałem, pytam czy ktoś korzystał z forumowiczów -
Zmiana odblysnika w bi-ksenonie skretnym.
kazmirz_pawlak replied to blezor's topic in Elektryka, oświetlenie
https://allegro.pl/oferta/zestaw-do-rozklejenia-sklejania-lampy-twardy-klej-9753435728?utm_medium=app_share&utm_source=facebook Panowie a co powiecie na taki zestaw? Ktoś może korzystał? -
Z tego co widzę to masz diesla, może chce wypalić DPF?
-
Zmiana odblysnika w bi-ksenonie skretnym.
kazmirz_pawlak replied to blezor's topic in Elektryka, oświetlenie
Pochwal się jak świecą. Jak jakość klejenia obudowy? -
Zmiana odblysnika w bi-ksenonie skretnym.
kazmirz_pawlak replied to blezor's topic in Elektryka, oświetlenie
900zł kosztuje rozebranie i wyjęcie odbłyśnika oraz 50-100zł/szt za regenerację klosza tam gdzie kolega emilus100 robił. Jak się orientowałem dalej w Polskę to ceny zbliżone właśnie do tej, jednak nikt nie zrobił kompletu w cenie 700zł z polerką i demontażem lampy. -
Zmiana odblysnika w bi-ksenonie skretnym.
kazmirz_pawlak replied to blezor's topic in Elektryka, oświetlenie
Za to jaka cena -
Zmiana odblysnika w bi-ksenonie skretnym.
kazmirz_pawlak replied to blezor's topic in Elektryka, oświetlenie
Odgrzewam, Polecicie kogoś w okolicach Warszawy +150km w jedną stronę co bawi się w rozklejenie lamp w B6? Osobiście dzwoniłem po kilku miejscach ale oni tną tyły, jeden gościu rozkleja ale krzyknął 1500zł za komplet... -
170 po sofcie będzie bardziej zrywna jak 140 po sofcie. Inne ciśnienie doładowania stąd takie różnice. Nie wiem nad czym rozmyślasz. Wiadomo, że auto z większą mocą zawsze będzie się lepiej zbierać oczywiście jeśli ta moc nie jest wygenerowana tylko przez mega turbo. Nie wiem czy pamiętacie kiedyś w Top Gear bylo porównanie Mitsubishi Evo 8 albo 9 400 koni z 2.0 i jakiegoś Fiata Pandy. Panda na 5 biegu lepiej przyspieszała jak owe Mitsubishi tez z 5 ale to wina turbo dziury jednej suszarki. Moje 170 zaznaczam w automacie ładnie równo ciągnie z dołu i jak odpowiednio obchodzę się z pedałem gazu to przy przyspieszaniu nie zrobi redukcji a nadal jest dynamicznie. Obecnie jestem w Chorwacji tym autem i po górkach i serpentynkach czy na miejscu czy to na Słowenii i Austrii jechało sie bardzo miło. Po drugie nie rozumiem męczenia auta przy podjazdach na niskich obrotach. Raz, że momentu mniej, dwa spali tyle samo co byś zredukował bieg a i tak na zjazdach chyba nie hamujesz tylko hamulcami ale także biegami. Moim zdaniem 140koni do B6 jest ok i tylko tyle. 170 spali tyle samo a odpychac na pewno będzie się lepiej. Załączenie turbo jest bardzo płynne, czuć różnicę w mocy ale to nie jest taki kop że nagle nie możesz oderwać się od fotela. Wszystkie jest płynnie.
-
A może chce wypalić DPF stąd trzyma auto na wyższych obrotach?
-
Mam 170CR CBBB DSG 6b, przy spokojnym przyspieszaniu ciągnie bardzo równo od dołu, jak potrzebuję szybciej i dam więcej gazu to robi redukcję i wtedy mam czym przycisnąć. Wiadomo, że najlepiej idzie od 1800obr/min ale przy normalnej jeździe prawie tego nie zauważysz. Do wyprzedzania na krajówce jak mu depniesz i tak zejdzie o 1-2 biegi. Nie wiem jakie są wrażenia z jazdy manualem ale jak weźmiesz w automacie to nie pożałujesz. Poza tym wiadomo, że 170 będzie lepiej jechać w aucie, które tak jak w moim przypadku waży prawie 1700kg.
-
Zrób przegub, potem zacznij martwić się skrzynią. Kiedy był wymieniany olej w skrzyni?
-
Stacja multimedialna - radio Android/WinCE
kazmirz_pawlak replied to kemot's topic in Nawigacja, car audio i akcesoria
Dobrze poszukaj. Ostatnio widziałem nawet z dostawą z Polski. Poza tym w cenie do 1100zł z przesyłką dostaniesz dużo ładniejsze jednostki i na nowszej płycie z nowszym androidem. -
Jestem poszkodowanym, zdjęcia mam. Na zderzaku na prawdę drobna rysa 4x4cm, nawet wgnioty nie ma. Wszystko poszło w koło. Bardziej mnie interesuje czy jechać do ASO żeby wszystko przetrzepali w zawieszeniu i obejrzeli układ napędowy. Auto jest po świeżym serwisie ale u chłopaka, który pracuje w ASO i wszystko było ok. Przegląd robiony w marcu, także nic nie wykryli. Oświadczenie o winie sprawcy mam z numerami polisy, danymi kierowcy i właściciela, zdjęcia z chwili kolizji także mam.
-
To teraz tutaj: Panowie, przykra sprawa, 15m przed wjazdem do bramy pod blokiem babka puknęła mnie w lewe przednie koło. Lekko zarysowana lakierowana dolna część zderzaka i połamany kołpak. Jechać gdzieś zrobić diagnostykę zawieszenia i sprawdzenie przegubów, półosi i skrzyni biegów? Ja się zatrzymałem ale ona uderzyła we mnie z prędkością około 10-15km/h, auto trochę się przesunęło. Boję się, że za jakiś czas wyjdą efekty tego zdarzenia. Co jeśli teraz nic na diagnostyce nic nie wyjdzie a za np miesiąc może dwa okaże się, że przegub do wymiany, zawieszenie będzie tłukło albo skrzynia zacznie szarpać? Passat B6 DSG.