Jump to content

kazmirz_pawlak

  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About kazmirz_pawlak

  • Birthday 05/18/1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB) DSG
  • Rok produkcji
    2010

Recent Profile Visitors

176 profile views
  1. Filmik widziałem, pytam czy ktoś korzystał z forumowiczów
  2. https://allegro.pl/oferta/zestaw-do-rozklejenia-sklejania-lampy-twardy-klej-9753435728?utm_medium=app_share&utm_source=facebook Panowie a co powiecie na taki zestaw? Ktoś może korzystał?
  3. Z tego co widzę to masz diesla, może chce wypalić DPF?
  4. Pochwal się jak świecą. Jak jakość klejenia obudowy?
  5. 900zł kosztuje rozebranie i wyjęcie odbłyśnika oraz 50-100zł/szt za regenerację klosza tam gdzie kolega emilus100 robił. Jak się orientowałem dalej w Polskę to ceny zbliżone właśnie do tej, jednak nikt nie zrobił kompletu w cenie 700zł z polerką i demontażem lampy.
  6. Odgrzewam, Polecicie kogoś w okolicach Warszawy +150km w jedną stronę co bawi się w rozklejenie lamp w B6? Osobiście dzwoniłem po kilku miejscach ale oni tną tyły, jeden gościu rozkleja ale krzyknął 1500zł za komplet...
  7. Pytanie, Czy w panelu z poniższego zdjęcia powinny się świecić te niebieskie oraz czerwone kreski nad temperaturą nawiewu bezpośrednio nad pokrętłem? Jeśli tak to jak się dobrać do wymiany żarówek tam się znajdujących?
  8. 170 po sofcie będzie bardziej zrywna jak 140 po sofcie. Inne ciśnienie doładowania stąd takie różnice. Nie wiem nad czym rozmyślasz. Wiadomo, że auto z większą mocą zawsze będzie się lepiej zbierać oczywiście jeśli ta moc nie jest wygenerowana tylko przez mega turbo. Nie wiem czy pamiętacie kiedyś w Top Gear bylo porównanie Mitsubishi Evo 8 albo 9 400 koni z 2.0 i jakiegoś Fiata Pandy. Panda na 5 biegu lepiej przyspieszała jak owe Mitsubishi tez z 5 ale to wina turbo dziury jednej suszarki. Moje 170 zaznaczam w automacie ładnie równo ciągnie z dołu i jak odpowiednio obchodzę się z pedałem gazu to przy przyspieszaniu nie zrobi redukcji a nadal jest dynamicznie. Obecnie jestem w Chorwacji tym autem i po górkach i serpentynkach czy na miejscu czy to na Słowenii i Austrii jechało sie bardzo miło. Po drugie nie rozumiem męczenia auta przy podjazdach na niskich obrotach. Raz, że momentu mniej, dwa spali tyle samo co byś zredukował bieg a i tak na zjazdach chyba nie hamujesz tylko hamulcami ale także biegami. Moim zdaniem 140koni do B6 jest ok i tylko tyle. 170 spali tyle samo a odpychac na pewno będzie się lepiej. Załączenie turbo jest bardzo płynne, czuć różnicę w mocy ale to nie jest taki kop że nagle nie możesz oderwać się od fotela. Wszystkie jest płynnie.
  9. A może chce wypalić DPF stąd trzyma auto na wyższych obrotach?
  10. Mam 170CR CBBB DSG 6b, przy spokojnym przyspieszaniu ciągnie bardzo równo od dołu, jak potrzebuję szybciej i dam więcej gazu to robi redukcję i wtedy mam czym przycisnąć. Wiadomo, że najlepiej idzie od 1800obr/min ale przy normalnej jeździe prawie tego nie zauważysz. Do wyprzedzania na krajówce jak mu depniesz i tak zejdzie o 1-2 biegi. Nie wiem jakie są wrażenia z jazdy manualem ale jak weźmiesz w automacie to nie pożałujesz. Poza tym wiadomo, że 170 będzie lepiej jechać w aucie, które tak jak w moim przypadku waży prawie 1700kg.
  11. Zrób przegub, potem zacznij martwić się skrzynią. Kiedy był wymieniany olej w skrzyni?
  12. Dobrze poszukaj. Ostatnio widziałem nawet z dostawą z Polski. Poza tym w cenie do 1100zł z przesyłką dostaniesz dużo ładniejsze jednostki i na nowszej płycie z nowszym androidem.
  13. Jestem poszkodowanym, zdjęcia mam. Na zderzaku na prawdę drobna rysa 4x4cm, nawet wgnioty nie ma. Wszystko poszło w koło. Bardziej mnie interesuje czy jechać do ASO żeby wszystko przetrzepali w zawieszeniu i obejrzeli układ napędowy. Auto jest po świeżym serwisie ale u chłopaka, który pracuje w ASO i wszystko było ok. Przegląd robiony w marcu, także nic nie wykryli. Oświadczenie o winie sprawcy mam z numerami polisy, danymi kierowcy i właściciela, zdjęcia z chwili kolizji także mam.
  14. To teraz tutaj: Panowie, przykra sprawa, 15m przed wjazdem do bramy pod blokiem babka puknęła mnie w lewe przednie koło. Lekko zarysowana lakierowana dolna część zderzaka i połamany kołpak. Jechać gdzieś zrobić diagnostykę zawieszenia i sprawdzenie przegubów, półosi i skrzyni biegów? Ja się zatrzymałem ale ona uderzyła we mnie z prędkością około 10-15km/h, auto trochę się przesunęło. Boję się, że za jakiś czas wyjdą efekty tego zdarzenia. Co jeśli teraz nic na diagnostyce nic nie wyjdzie a za np miesiąc może dwa okaże się, że przegub do wymiany, zawieszenie będzie tłukło albo skrzynia zacznie szarpać? Passat B6 DSG.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy