michal-g1 Zgłoś #81 Napisano 20 Stycznia 2011 (edytowane) witam posiadam passata b5fl z 2002 roku. pewnego razu przestaly dzialac piloty (posiadam dwa) wymienilem baterie , prubowalem kodowania ale nic. Nawet zakupilem drugiego pilota i nic. Modul jest suchy i czysty i wyglada ze jest sprawny. Powiedziano ze moglo sie zmienic kodowanie w centralu i trzeba wagiem tylko nie wiem jak. Powiedziano ze mogla sie wykodowac funkcja pilota. Prosze o pomoc. Edytowane 20 Stycznia 2011 przez michal-g1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bacaino Zgłoś #82 Napisano 20 Stycznia 2011 (edytowane) Witam. Moj Passek to variant (kombi) rok 98, 110km 1.9TDI. Problem polega na tym ze..mam do auta tylko 1 kluczyk. Niedziala centralny z pilota. Auto da sie otworzyc tylko mechanicznie poprzez przekrecenie kluczyka w zamku drzwi kierowcy. Po otwarciu drzwi kierowcy reszta drzwi jest zamknietych tzn, rygielki sa wcisniete. Pozostale drzwi moge otworzyc przyciskiem na panelu sterowania szybami w drzwiach kierowcy. Po wsisnieciu tego przycisku rygielki pozostalych drzwi odskakuja i wszystkie drzwi mam otwarte. Dodam ze dioda w kluczyku zapala sie na czerwono po wcisnieciu klawisza (pilot z 2 przyciskami, zwykly, nie scyzoryk). Nie mam VAG'a CZY DA SIE ZAKODOWAC 1 KLUCZYK? Edytowane 21 Stycznia 2011 przez bacaino Uzupelnienie wiadomosci na temat usterki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lenda91 Zgłoś #83 Napisano 24 Stycznia 2011 odłącz klemę i poczekaj w miedzy czasie wypij piwo i powinno działać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabol Zgłoś #84 Napisano 25 Stycznia 2011 dziwny sposób... moim zdaniem nie zadziała... dlaczego? Bo trzeba zaprogramować komfort: a) vagiem b) drugim kluczykiem jeśli nie masz ani tego, ani tego, jedź gdzieś gdzie dorabiają klucze i może trafi się gościu mający owy sprzęt. Powodzenia! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #85 Napisano 29 Stycznia 2011 Kolego mozesz napisac jak zaprogramowac vagiem komfort. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #86 Napisano 29 Stycznia 2011 Kolego mozesz napisac jak zaprogramowac vagiem komfort. Diagnostyka VAG komfortu i jeszcze kodowanie pilota-opis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hrabias50 Zgłoś #87 Napisano 30 Stycznia 2011 W moim był problem, że pilot raz działał innym razem nie. W innym mieście działał itd. Specowi zajęło to 15 minut. Źle podłączone radio. Koszt 120 zł. A męczyłem się z problemem pół roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anzik Zgłoś #88 Napisano 6 Kwietnia 2011 koledzy jak ozywic pilot ktorego wczesniej uzywalem, jednak zapomnialem go kiedys z gaci wyciagnac no i sie wypral razem z nimi i nie ma reakcji zadnej- nie dziala. macie jakies pomysly co moglo sie zepsuc?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #89 Napisano 6 Kwietnia 2011 koledzy jak ozywic pilot ktorego wczesniej uzywalem, jednak zapomnialem go kiedys z gaci wyciagnac no i sie wypral razem z nimi i nie ma reakcji zadnej- nie dziala. macie jakies pomysly co moglo sie zepsuc?? zalał się a jeśli się zaleje płytka to możesz ją wrzucić ale najpierw spróbuj ją osuszyć i popraw luty i sprawdź czy ścieżki są ok i czy dioda mruga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herson Zgłoś #90 Napisano 21 Kwietnia 2011 (edytowane) Witam, moi drodzy, na wstępie napiszę, że przeszukałem forum i przeczytałem podobne tematy, ale nie znalazłem odpowiedzi, dodatkowym utrudnieniem jest wyskakujący błąd przy korzystaniu z szukajki. Mianowicie, Passata zakupiłem w lutym i do dzisiejszego dnia, żadnych problemów. Dzisiaj jak codzień zawiozłem dziedziczkę do przedszkola, pojechałem do pracy i na koniec dnia to samo. Później jakies zakupy i wracając do auta, spotkało mnie rozczarowanie. Nie mogłem otworzyc auta w żaden sposób, ani pilotem, ani kluczykiem mechanicznie. Wróciłem do domu, poczytałem instrukcje i "sam naprawiam...", wymieniłem baterię ( zrobiłem jak przykazała instrukcja czyli zsynchronizowałem kluczyk z nadajnikiem ), ale problem nie ustąpił ( dioda migała na obu bateriach tak samo ). W końcu udało mi się otworzyc klapę bagażnika ( zaczęły migac awaryjne ), myślałem że po zamknięciu wszystko już będzie ok, niestety nie. Wszedłem więc do samochodu przez bagażnik, wsadziłem kluczyk do stacyjki i otworzyłem przyciskiem na drzwiach. Odpalił normalnie, dojechałem do domu i dalej du...a. Zamykając z kluczyka, zamykam tylko drzwi kierowcy, pozostałe ani drgną. Zamykam więc przyciskiem, a drzwi kierowcy z kluczyka. Oczywiście dioda na drzwiach kierowcy nie miga. Dodam, że nie myłem ostatnio samochodu, deszcze nie padały, nie wjechałem w żadną wodę, nie wylałem nic w środku, więc domniemywac mogę, że moduł komfortu jest ok. Od samego zakupu jest problem z krańcówkami w zamku bo: 1. nie działa przycisk otwierania klapy bagażnika z drzwi kierowcy 2. nie sygnalizuje mi otwartych drzwi kierowcy 3. nie działa lampka pod drzwiami 4. nie zapala się światło po otwarciu drzwi kierowcy 5. czasami przycina się otwieranie szyby kierowcy ( trzeba mocniej wcisnąc przycisk ) W czym problem?? PS Żeby było śmieszniej, mam tylko jeden kluczyk..... Edytowane 21 Kwietnia 2011 przez herson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herson Zgłoś #91 Napisano 21 Kwietnia 2011 (edytowane) Witam. Moj Passek to variant (kombi) rok 98, 110km 1.9TDI. Problem polega na tym ze..mam do auta tylko 1 kluczyk. Niedziala centralny z pilota. Auto da sie otworzyc tylko mechanicznie poprzez przekrecenie kluczyka w zamku drzwi kierowcy. Po otwarciu drzwi kierowcy reszta drzwi jest zamknietych tzn, rygielki sa wcisniete. Pozostale drzwi moge otworzyc przyciskiem na panelu sterowania szybami w drzwiach kierowcy. Po wsisnieciu tego przycisku rygielki pozostalych drzwi odskakuja i wszystkie drzwi mam otwarte. Dodam ze dioda w kluczyku zapala sie na czerwono po wcisnieciu klawisza (pilot z 2 przyciskami, zwykly, nie scyzoryk). Nie mam VAG'a CZY DA SIE ZAKODOWAC 1 KLUCZYK? Najbardziej zbliżonym problemem jaki znalazłem, jest wypowiedź bacaino tyle, że ja mam scyzoryk z trzema przyciskami. Edytowane 21 Kwietnia 2011 przez herson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejek73 Zgłoś #92 Napisano 22 Kwietnia 2011 2. nie sygnalizuje mi otwartych drzwi kierowcy3. nie działa lampka pod drzwiami 4. nie zapala się światło po otwarciu drzwi kierowcy Zacznij od tego bo to ewidentna wina zamka w drzwiach bądź samego mikrostyku najlepiej wymienić cały zamek bo skoro nie działa nawet z klucza może być całkiem rozsypany w środku, albo wkładka nie podłączona z mechanizmem zamka musisz rozebrać tapicerkę i wszystko przejrzeć. A czy możesz otworzyć z klucza przez wkładkę zamka pasażera? 5. czasami przycina się otwieranie szyby kierowcy ( trzeba mocniej wcisnąc przycisk ) Zabrudzone styki przełącznika, wczoraj go rozbierałem bo szyba kierowcy nie otwierała się w pierwszym położeniu przełącznika. Skręcony jest na 7 śrubek i budową przypomina pilota od telewizora czyli gumki przewodzące dotykają płytki przy naciśnięciu, wystarczyło przeczyścić benzyną ekstrakcyjną i działa ok Do kodowania dodatkowego klucza musisz mieć pin z immo, można go odczytać vag tacho lub commanderem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herson Zgłoś #93 Napisano 22 Kwietnia 2011 Zacznij od tego bo to ewidentna wina zamka w drzwiach bądź samego mikrostyku najlepiej wymienić cały zamek bo skoro nie działa nawet z klucza może być całkiem rozsypany w środku, albo wkładka nie podłączona z mechanizmem zamka musisz rozebrać tapicerkę i wszystko przejrzeć.A czy możesz otworzyć z klucza przez wkładkę zamka pasażera? Sam zamek nie do końca musi byc trafiony, ponieważ jak już wszedłem do auta przez bagażnik, otworzyłem z przycisku na drzwiach, to teraz jedynym sposobem jest zamknięcie właśnie z kluczyka. Kilka dni temu z ciekawości sprawdzałem i z kluczyka zamykałem i otwierałem całe auto. Na pewno coś z mikrostykami, ale dlaczego nagle nie mogłem otworzyc samochodu ani pilotem ani kluczykiem? W drzwiach pasażera nie mam wkładki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejek73 Zgłoś #94 Napisano 22 Kwietnia 2011 (edytowane) Kilka dni temu z ciekawości sprawdzałem i z kluczyka zamykałem i otwierałem całe auto rozumiem przez to, że otwierasz i zamykasz auto z przycisku umieszczonego wewnątrz na drzwiach kierowcy oznaczonego kluczykiem Na pewno coś z mikrostykami, ale dlaczego nagle nie mogłem otworzyć samochodu ani pilotem ani kluczykiem? A jak pilot działał to otwierałeś auto z kluczyka czy nigdy nie próbowałeś, może już dawno nie działało i jest to wina mikrostyków w zamku (uszkodzone lub zimne luty). A może pilot padł nie wiem czy świecąca lampka na pilocie to dowód prawidłowego działania nadajnika w pilocie Wszedłem więc do samochodu przez bagażnik, wnioskuję po tym że masz kombi i pilota z trzema przyciskami więc klapa powinna też się otwierać z pilota jeżeli tego nie robi stawiał bym na pilota Edytowane 22 Kwietnia 2011 przez andrzejek73 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herson Zgłoś #95 Napisano 22 Kwietnia 2011 Cytat:Napisał herson Zobacz post Kilka dni temu z ciekawości sprawdzałem i z kluczyka zamykałem i otwierałem całe auto rozumiem przez to, że otwierasz i zamykasz auto z przycisku umieszczonego wewnątrz na drzwiach kierowcy oznaczonego kluczykiem Tu miałem na myśli właśnie otwierania i zamykanie kluczykiem. A może pilot padł nie wiem czy świecąca lampka na pilocie to dowód prawidłowego działania nadajnika w pilocie Lampka świeciła na poprzedniej jak i na nowej baterii wnioskuję po tym że masz kombi i pilota z trzema przyciskami więc klapa powinna też się otwierać z pilota jeżeli tego nie robi stawiał bym na pilota Klapa otwierała się z pilota, a teraz tak jakby w ogóle pilot nie działał. Pytanie, czy centralny zamek powinien zadziałac na wszystkie zamki przekręcając kluczyk? Moim zdaniem tak, a obecnie to nie działa Sam i tak chyba nic nie wymyślę, całe szczęście że pod nosem mam RODA Mechanika Pojazdowa i sąsiada http://www.cta.com.pl/ ( wystarczyło wyjrzec przez okno hehe ) więc po świętach pozostaje mi podejśc Mimo wszystko, wszelkie sugestie i podpowiedzi mile widziane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejek73 Zgłoś #96 Napisano 22 Kwietnia 2011 (edytowane) Pytanie, czy centralny zamek powinien zadziałac na wszystkie zamki przekręcając kluczyk? Moim zdaniem tak, a obecnie to nie działa Zgadza się przekręcając kluczyk otwierasz wszystkie furtki A jak pilot działał to otwierałeś auto z kluczyka czy nigdy nie próbowałeś, może już dawno nie działało i jest to wina mikrostyków w zamku (uszkodzone lub zimne luty). ? Edytowane 22 Kwietnia 2011 przez andrzejek73 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herson Zgłoś #97 Napisano 22 Kwietnia 2011 A jak pilot działał to otwierałeś auto z kluczyka czy nigdy nie próbowałeś, może już dawno nie działało i jest to wina mikrostyków w zamku (uszkodzone lub zimne luty). Tak, zaledwie kilka dni temu sprawdziłem z ciekawości. Zamykał i otwierał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herson Zgłoś #98 Napisano 23 Kwietnia 2011 Dobra Panie i Panowie, "naprawiłem"......... Musiałem użyc siły przy zamknięciu klapy bagażnika i zwyczajnie za mocno jeb....łem. Okazało się, że po tym, wszystko wróciło do normy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Maniek225 Zgłoś #99 Napisano 21 Maja 2011 Witam!! mam taki problem montowałem Car Audio w Passacie B5 1.9 TDI 115 KM Kombi , montowalem tube wzmacniacz itp , i gdy zmieniałem Radio najpierw podpiełem jakies zwykle na CD pod kostki OD oryginalnego Radia GAMMA V i wszystko bylo ok z pilotem , nastepnie za jakies 2h montowalem juz radio Allpine ktore chciałbym by było na stałe przestał reagowac mi Pilot ( centralny dziala z kluczyka , otwieranie szyb itp tez ) pomyslalem ze to baterie , zmieniłem i dalej Nic , wzielem zapasowy kluczyk rowniez scyzoryk i tez nic , nie próbowalem podłączac Starego oryginalnego Radia by sprawdzic bo nie znam Kodu , moim zdaniem przyczyna tkwi w Kostce od Radia sa żle kable poniewaz radio nie wyłącza sie gdy wyjme kluczyk , i wzmacniacz ciagle sie swieci nawet przy zgaszonym radiu wiec sygnal z radia musi isc by wzmacniacz mogl dzialac , na jednym z tematow na forum wyczytałem ze mozliwe ze musze zamienic w kostce ISO kable przemienic z A4 NA A7 i całkowicie odpiac A3 , czy jest to mozliwe ? jezeli ktos wie cos na ten temat bo nie iwem czy po odpieciu tych kabli bede musial kodowac kluczyk czy nie z góry dzieki pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
junior332 Zgłoś #100 Napisano 16 Września 2011 Koledzy ja kupiłem passata z radiem zamontowanym "na sztukę" Co prawda grało, ale zmieniłem je na radio ze starego auta. Po zmianie centralny powrócił do życia:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach