Taperson Zgłoś #201 Napisano 28 Grudnia 2009 1. Fiat 126p - rocznika nie pamietam 2. Fiat 126p el- również nie pamietam 3. Nissan (Datsun) Sunny 1.7D 84' 4. Lanos 1.5 SOHC '98 5. Scorpio 2.0 DOHC '94 6. Yaris '08 - prawie jak sluzbowy wrrr 7. PASSAT 1.8 ABS '93 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tatanki Zgłoś #202 Napisano 28 Grudnia 2009 Początek mojej przygody z motoryzacją to Fiat 126p na spółe z bratem krótko wytrzymał pod naszymi nogami, żywot skończył w leśnym rowie Polonez Caro 1.6 GLi pięć lat ostrej eksploatacji, instalacja LPG, 300 000tysięcy na liczniku bez generalki, przygody z moim poldonem to historia na dobry serial, nigdy nie zrobił mi psikusa w trasie, wielki szacun dla niego. Wiem że jeszcze żyje gdzieś na spokojne prowincji Passat B5 3b 1.6 dwa lata przyjemności z jazdy i tuningu, życie zakończył na ul.Jedności Narodowej, zjednoczył się z wywrotką marki Man, pan się zagapił i z całym impetem wjechał i najechał aż po dach, kasacja Fiat Panda 1.1 rok jazdy bez awarii jakiejkolwiek miłe zaskoczenie, tylko dlaczego ja mam pande a inni maja samochody hahahaha Passat B6 2.0 FSI sześć miesięcy miłej jazdy i mam nadzieje że dorówna poprzednikowi jakością, choć troszeczke mnie rozczarował jakością wnętrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #203 Napisano 28 Grudnia 2009 (edytowane) 1. Audi 80 z 1978 kupione w Szwajcarii za flaszkę Żubrówki. 2. Opel Kadett 1,6 SR (1983 - ten miał fotele Recaro i takie śmieszne alusy w kratkę) 3. Opel Kadett 2,0 GSI (1990 16V silniczek - on z kolei miał ABS i deskę digital i za grosz komfortu) 4. Mitsubishi Cordia (to z kolei było fajne auto - rocznika nie pamiętam, ale jakoś 1986 chyba) 5. Honda Civic (niestety, ale któtko, na tyle krótko, by nie wspominać o niej) 6. Renault 5 Alpine (z 1983 - kupione dla kaprysu, by zobaczyć jak maleńki leciuteńki samochód radzi se z ogromnym silnikiem. Nie radził sobie wcale) 7. Audi 80 (1989) Z tym audi zaprzyjaźniłem się dłużej. Czemu? Ano. Samochód, sprowadzony ze Szwajcarii a w nim: - motorek 2.0 16V chyba 136 kucy miał o ile mnie pamięć nie myli - przód jak widać biały, gęstsza atrapa (kratki w atrapie) sugerowały całkiem słusznie napęd quattro. - Oryginalnie białe światełka kierunkowskazów, tył Hella Treser cały czarny to był wymiot! - Oryginalny spojler z tyłu. Nie to wysokie skrzydło, a ten czaderski spojlerek - Felusie aluski 15 cali 195 szerokości. - Zderzaczki i lusterka w kolorze nadwozia. A w środku wypas nie z tej ziemi... - Welurki z ramkowymi zagłówkami sugerują całkiem słusznie kubełkowe siedzonka - siedzonka grzane, fotel kierowcy miał regulację wysokości taką fajną wajchą z przodu po lewej - Klimatyzacja automatyczna z wyświetlaną temperaturką (chyba na diodach) - pośrodku 3 dodatkowe zegarki w miejscu popielniczki - auto check system (takie coś ciekłokrystaliczne, co informowałopiktogramami podświetlonymi na czerwono (niedobrze) lub na pomarańczowo (jeszcze gorzej), jako że pomrańczowy był symbol dystrybutorka) - Kompjuter pokładowy pokazujący spalanie średnie i chwilowe, ile można na baku zrobić i ile się na baku już zrobiło. I chyba czas jazdy a na bank średnią prędkość. Tak to było opisane na zegarach a dioda zapalająca się pod opisem pokazywała jakie wskazanie w danej chwili jest. Przycisk reset i zniam wskazań umieszczony był nieszczególnie - w środkowym rzędzie przycisków. Tam gdzie awaryjne, grzanie szyb itp. - elektryczną regulację światełek - elektrycznie podnoszone szyby x4 - elektrycznie sterowane i grzane lusterka (włączało się z szybą tylną) A w środku plastiki drewnopodobne. - central zanek - radio gamma - antena składana automatycznie - ABS (można go było wyłączyć przyciskiem w konsoli) - wynalazek Audi o nazwie Procorn ten - wspomaganie kierownicy - oczywiście obrotomierz z elektronicznym zegarkiem, w którym były jasne cyfry na ciemnym tle. Podświetlenie deski na owe czasy zabijało. Świeciły się cyferki i wskazówki ale wszystko podświetlane od środka! Coś pięknego wtedy. Teraz normalka. To jedyne jego zachowane foto. http://img186.imageshack.us/img186/8404/803jm.jpg 8. Audi A4 (1998 1,8T) znany wszystkim silnik i model. Nie pocieszyłem się nim długo, bo pewien pijany pan postanowił mnie skasować w 2001 roku i do 2005 nie miałem nic 9. Od 2005 mam to co w podpisie w stopce (Charfura) Wszystkie auta prócz Passata, który jest krajowy przytachane przeze mnie i ojca ze Szwajcarii. Ja się raczej skupiałem na fajnie wyglądających i dynamicznych, ojciec preferował duże i limuzynowate pokroju merca 300, Audi 100. Autami się jeżdziło rok. półtora, handelek i po następne.. Wyjątkami były kaprysy typu Honda (tydzień ją miałem trafił się kupiec to zeszła i Aplinka tą miałem 2 miesiące. Najmilej z powyższego zestawienia wspominam Cordię - robiła w tamtych czasach (1995 rok) bardzo fajne wrażenie. Najdłużej miałem Audi 80 bo było fajne nie do zajechania, miało silnik 2.0 16V 136 koni i nigdy mnie nie zawiodło. Audi było ze mną przez 6 lat od 1995 do 2001. No i niebawem Passat przejmie palmę pierwszeństwa. Edytowane 28 Grudnia 2009 przez Charakterek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grubcio1836 Zgłoś #204 Napisano 29 Grudnia 2009 To było tak Fiat 126p Polonez Caro 1.6 Audi 80 B3 1.8 Ford Escort Giha MK 5 1.6 16v Volkswagen Golf Varia(n)t Mk III 1.8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #205 Napisano 29 Grudnia 2009 A u mnie tak jak opisie. najlepiej wspominam audi C4 żadnych problemów nie miałem z tym samochodem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rejab Zgłoś #206 Napisano 29 Grudnia 2009 1. Fiat 126P 650 1981r (zamiana na tego niżej) 2. Passat 1600 1976r 3. Golf I 1500 D 1981 4. Opel Kadet 1400 rocznika nie pamiętam (tzw łezka) 5. Opel Corsa 1400 1992r 6. Golf III 1900 D 1994? 7. Passat jak w opisie ps. najmilej wspominam poz. 2 i 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #207 Napisano 29 Grudnia 2009 (edytowane) 1. Fiat 126 BIS 0,7 1990r 2. Fiat seicento 1.1 LPG (55km) 2000r 3. Passat B4 1.9TDI (90km) 1995r 4. Passat B5 1.9TDI (115km) 1999r - rozbity 5. Passat B5FL 1.9TDI (130km) 2003r Edytowane 30 Grudnia 2009 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Ela Zgłoś #208 Napisano 29 Grudnia 2009 Przed Passatem przez 4 lata jeździłam Skodą Octavią 1.9 TDI, 2000r. Autko super, żadnej awarii, bez problemów z akumulatorem i bardzo ekonomiczne Teraz jest Passat, taki jak w opisie. Jeżdżę prawie rok, dosyć sporo, autko spisuje się rewelacyjnie:) I oby tak pozostało;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden201 Zgłoś #209 Napisano 30 Grudnia 2009 ja przed passatem mialem unikalne punto 1.1 ze 6 biegowa skrzynia zlota strzale:D na poczatek do nauki i podszlifowania jazdy moglo byc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blade Zgłoś #210 Napisano 30 Grudnia 2009 Podziwiam kolegów z bagażem aut. ja tylko posiadałem i posiadam : Kia Sportage 2.0Dohc 128KM Passat b3 1,9TD 110KM Passat b3 1,8RK 90KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubert87 Zgłoś #211 Napisano 2 Stycznia 2010 (edytowane) jeździłem kilka-kilkanaście razy : j posiadałem : p 1. Fiat 126p 86r odpalanie już z kluczyka : j (ojca) tu stawiałem pierwsze kroki za kółkiem 2. Fiat Palio weekend 1,2 hl 01r : j (ojca) porażka za słaby na te budę 3. Fiat cinquecento 900 : j (zastępczy po wypadku ojca w palio) 4. Fiat seicento 900 : j (zastępczy po wypadku ojca w palio) 6. Fiat uno 1.0 fire 98 : j a później : p niby miał być ekonomiczny a palił 9-10l/100km 7. Opel Astra 1,.4 benz+gaz 92r : p masakra jeździłem nią 2m-ce bo miałem wypadek i poszła na kasyno, a już wypaliłem uszczelkę pod głowica 8. Fiat 126p 86r każda blacha zewnętrzna w innym kolorze : p kupiony za flaszkę sprzedany za 350zł po wypadku astrą 9. Opel Astra 92r 1.6 GL muszę powiedzieć że istna torpeda tylko po roku w PL zgniła ale jeździ dalej i obecny właściciel bardzo ją chwali (kumpel z pracy) 10. Passek z opisu (trochę się zawiodłem trafił mi się zaniedbany egzemplarz dużo awarii ale wsadziłem kupę kasy i na bank go nie sprzedam bo ten komfort nie do opisania a na wiosnę plan moda ok120KM więc następna bolączka brak mocy zniknie) do tego masa samochodów kumpli i szefa a także czasami ujeżdżam nawet teraz ojcowego Passata b4 95r 1.8 (przekonałem go do marki i służbowego Peugeota Boxera 2.5 D 98r kontener+chłodnia mogę się pochwalić prowadzeniem szefoskiej Jetty 06r 2.0T+DSG 200KM wer. USA pocisk na kołach aż miałem fefra tym jechać prędkość przelotowa na A2 Poznań-Nowy Tomyśl 220km/h przez blisko 70km minus jedna bramka i zero oznak zmęczenia no i to odejście-nie da się opisać słowami trzeba przeżyć Edytowane 2 Stycznia 2010 przez hubert87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kleko Zgłoś #212 Napisano 2 Stycznia 2010 (edytowane) Może nie przed paskiem ale troszku tego było 1 Maluszek jeszcze z chromowanym zderzakami 2 Czinkłaczento ale bez holenderskiego gazu 0,9 3 Poldek Caro 4 Corsa 2 5 Astra I fl 6 Vw polo classic (najfajniejsze autko jakie miałem, jakie ojciec miał ) 7 Ford focus 1,6 8 Ford focus 1,6 kombi 9 Ford focus 1.8 TDCI Kombi 10 Golf IV 1,4 benz + eLPeGie 11 Passat b4 TDI 12 Fabia Combi 1,4 13 Astra 1,9 CDTI Pasio i golf były jednocześnie, tak samo jest w przypadku fabi i astry P.S. Aha, to były auta ojca Edytowane 2 Stycznia 2010 przez Kleko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #213 Napisano 2 Stycznia 2010 Nie liczac mamy, taty,babci, wujka czy zony - ja mialem tylko jedno auto przed Paskiem - Opel Omega A 2.0i kombi. Juz sie troche sypal za sprawa rdzy, ale byl wiekszy niz Passat i ten naped na tyl... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #214 Napisano 2 Stycznia 2010 (...)ten naped na tyl... Cały czas mi tego brakuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #215 Napisano 2 Stycznia 2010 Cytat:Napisał Michal1980 (...)ten naped na tyl... Cały czas mi tego brakuje... moja tylnonapędówka stoi w garażu i czeka na lato Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
OGRODNIK Zgłoś #216 Napisano 2 Stycznia 2010 1.Passat b3 1.6TD 2.Golf 3 1.4 B+G 3.DODGE CARAVAN 3.0 V6 4.Chrysler GRAND VOYAGER 3.3 V6 5.Hyundai h100 2.5D (aktualnie na sprzedaż) 6.Volvo 940 2.4 TDI Teraz jest passat b4 1.9TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #217 Napisano 2 Stycznia 2010 Ja sie miałem ostatnio na W124 przesiąść i w sumie nie wiem czy dobrze zrobiłem, że tego nie zrobiłem. Jakby mnie było stać na 2 auta jednocześnie, to już by u mnie stał, bez zastanawiania...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fizyk Zgłoś #218 Napisano 3 Stycznia 2010 Wszystkie auta użytkuje obecnie: * Passat B3 1.8 kombi * Audi A4 (b5) 1.6 (ojca) * Seat ibiza 1.4 (mojej kobiety) Obecnie robi się miejsce na Seata Ibizę II Tdi 140km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #219 Napisano 3 Stycznia 2010 Ja sie miałem ostatnio na W124 przesiąść i w sumie nie wiem czy dobrze zrobiłem, że tego nie zrobiłem. Też miałem okazję i od czasu do czasu wypominam to sobie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek85 Zgłoś #220 Napisano 3 Stycznia 2010 1. Seat Marbella 0.9 (40km)`95 2. VW Golf Mk2 1.3 LPG (55km)`90 3. Mercedes W124 2.0D automat (75km)`86 4. Opel Vectra B 1.8 16V (115km)`96 5. aktualnie Passat z opisu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach