Skocz do zawartości

Blade

  • Liczba zawartości

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Blade

  • Urodziny 27.11.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Radzi0
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia/Reda

Samochód

  • Silnik
    B3 2.8 174KM (AAA)
  • Rok produkcji
    1992
  • Link do tematu o samochodzie
    71744

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. postaram się doczłapać Chyba, że ktoś mnie z Redy po drodze wychaczy koło dworca przy punkcie reklamy (obok lakiery)
  2. hmm, swoim mi się nie uda dotrzeć, a bym chciał. Chętnie się pod kogoś podepnę w Redzie/Rumi
  3. a ja dzisiaj wymieniłem: -kolumne kierowniczą -stacyjkę -pompe i servo hamulcowe -majtki
  4. Marka: AUDI Model: 90 COUPE Rocznik: 1989 Nr VIN: nie znam (papiery w aucie zostały) Nr rej.: GA 3822A Kolor: KREMOWA PERŁA Nadwozie: COUPE Znaki szczególne: biała łata na prawym nadkolu, wyszpachlowany tylny pas pod lampami, naklejki ratownictwa medycznego na przedniej i tylnej szybie, lampy engel eyes czarne, lusterko wsteczne zewnetrzne po pasażera stronie w czarnym nie malowanym kolorze. Okoliczności: ukradli mi go 19.11.2011 w Redzie przy ul. Gdańska 66 spod biura Zabezpieczenia: fabryczny alarm Zdjęcia: znajdują się w tym temacie: http://forum.vw-passat.pl/showthread...-2.3E-90-Coupe [ATTACH=CONFIG]70219[/ATTACH] Kontakt: [email protected] 518-416-514
  5. popraw nazwę tematu, a tak WIELKI POZYTYW za to, że sam coś zmontowałeś
  6. musisz sprawdzić gdzie Ci prąd ubywa.
  7. mój pali fajki:") 10L miasto 10L trasa 10L średnie:) hyhy nie schodze ponizej 3tys obrotów. a tak z lekko emerytowaną girą : 8L miasto 6,2L trasa ok7 mieszane
  8. najprawdopodobniej klej nie chwycił w jednym miejscu. ja tak miałem w tylnej szybie, na całe szczęście w dolnej części. także u Ciebie to samo jest.
  9. dużo to tylko pisania;p serio mało zabawy i przyjemnie jest po około 10 minutach:) nie chce się przestawać;d hyhy
  10. bierzesz baniak 10-20l zależy ile masz tej ropy;p wykonujesz dwie dziury w korku od baniaka, w które wprowadzasz dwa wężyki. Jeden wężyk dłuższy idzie do baku, a drugi nieco krótszy do ust. wciągając z krótszego zacznie się pompowanie paliwa do baniaka. najprostsza i najskuteczniejsza metoda odzyskania, wypompowania wachy z baku. i nie ma opcji abyś w jakikolwiek sposób napił się ropy:)
  11. jeżeli zrobiłeś zwarcie to albo bezpiecznik albo włączniki grzania szyby i przeciwmgielnych mogły też się spalić.
  12. No to super. tak miało byc:) sie wie sie mówi, sie mowi, sie wie ---------- Post added at 01:58 ---------- Previous post was at 01:58 ---------- No to super. tak miało byc:) sie wie sie mówi, sie mowi, sie wie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności