Skocz do zawartości

Tatanki

  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Tatanki

  • Urodziny 26.06.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    CC
  • Silnik
    B2 2.0 115KM
  • Rok produkcji
    1973
  1. U mnie spisuje się super, oleju nie bierze nic. Mam go trzy lata, ok 90 tyś km, prócz wymiany sprężarki klimy to nic nie robiłem. Jetem zadowolony bardzo nie żałuje wyboru. Spalanie miasto- 10 trasa- 7
  2. Panowie nie chciałbym psuć wam humoru, ale wymiana sprężarki czeka was wcześniej niż później Ja przerabiałem temat w zeszłym roku, wymieniłem zawór a kilka dni później całą sprężarkę. Dowiedziałem się że w passkach sprężarki sypią się że hej, po prostu im nie wyszło. Z tego co pamiętam te nasze sprężarki się nie wysprzęglają, bujają się cały czas i zużycie przez to jest duże. Częstszym powodem jest też filtr osuszacz( rzadko ludziska go wymieniają bo jest trudno dostępny) jest bardzo delikatny i często pęka. A jak pęknie to pa pa sprężarko
  3. komplikacji żadnych nie było, nic się nie poprzestawiało. Jedyne co musiałem zrobić to ustawić stacje radiowe od nowa pozdro
  4. generalnie aku wyjąłem, jutro dopiero będę uruchamiał auto, mam nadzieje że nie będzie żadnych komplikacji
  5. podłączam się do pytania, bardzo mnie to interesuje
  6. Wojtek, tydzień tak, ale miesiąc na mrozie no nie wiem. Tym bardziej że we wtorek wyjeżdżam i wracam po nowym roku i nikt nie będzie mógł go przepalić. Piotr, dzięki za namiar na dziurkę
  7. obojętnie czy w lewo czy w prawo chodzi o kolejność? ABS- normalna jazda na wprost, czy może coś specyficznego
  8. a jak później go otworze? Jednak dziurkę trza znaleźć
  9. rozumiem że wszelkie ustawienia wrócą do fabrycznych i po podłączeniu aku będzie można normalnie odjechać z tym że od nowa będzie trzeba wszystko ustawić. A pytanie mam jeszcze, jak zamknąć auto po wyjęciu aku. Wiem że trzeba użyć samego grotu z kluczyka, a jak się dostać do dziurki hi hi
  10. Panowie od tygodnia jestem uziemiony i do połowy stycznia na pewno to potrwa, auto stoi na parkingu i niewiem co zrobić z akumulatorem, zabrać do domu czy nie. Chodzi mi o jakieś konsekwencje systemowe z powodu braku prądu w instalacji, niewiem rozkodowanie się czy coś w tym stylu. Na razie wysyłam żone co drugi dzień by go przepaliła i odpala bez problemów, ale słyszałem o jakiś mrozach co mają nadejść i niewiem co robić
  11. dzięki Paweł dobrze wiedzieć. Marcin, a z tymi koncernami to różnie bywa, ludzie BP bardzo chwalą a o kilku babolach słyszałem. Mechanicy mówią że generalnie to większej różnicy w jakości niema, cholera wie jak to jest
  12. orlen, wspieram polską inicjatywę, jak tylko moge
  13. a wiesz może czy jest jakaś filtracja paliwa gdzieś po drodze ze zbiornika do silnika Czy leci na żywca? I czy w tym układzie jest coś do wyczyszczenia, bo gdzieś musi sie zbierać syf. Nasze polskie stacje jeszcze nie dorosły do klarownie czystej benzynki, a boje się problemów wynikających z syfu w niej. Zapobiegliwie tankuje 98 na dwóch stacjach tego samego koncernu i zbieram paragoniki
  14. Tatanki

    Baterie - pilot

    Panowie mam pytanko, pojawia mi się informacja o wymianie baterii w kluczyku, miedzy zegarami tak ze trzy razy w tygodniu od miesiąca, ale kluczyk mi nie mruga awaryjnie. Wymieniać czy czekać aż kluczyk sam zacznie informować ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności