barti23 Zgłoś #721 Napisano 22 Kwietnia 2012 (edytowane) Witam. Chce zamontować tempomat w passacie b7 rok 2011. Wszystkie tematy dotyczą B6. Tempomat do b7 według ETKI ma inne oznaczenie 3C9 953 502 ale są go rożne wersje nie wiem jaką kupić. Może dałoby rade przełożyć sama dźwignie tempomatu do mojego pajaka? Bo te które widzę na ebayu maja troszkę inne manetki jedne sa z opcja radaru i trip, a u mnie tego niema. Coś takiego by chyba pasowało: http://allegro.pl/vw-passat-b6-3-6-r36-10r-pajak-z-tempomatem-tasma-i2263466049.html Edytowane 22 Kwietnia 2012 przez barti23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alkiri Zgłoś #722 Napisano 27 Kwietnia 2012 szukam kogoś kto zamontuje mi tempomat w moim pasku r 2000 115km Dzień Dobry Panowie, właśnie z pomocą nieocenionego kolegi Krzyśka zamontowaliśmy w moim pasku tempomacik , po aktywacji działa jak złotko nawet jest kontrolka na pulpicie. Były małe różnice w kolorach przewodów , zamiast wpiąć się w kolor żółto-czarny, wpieliśmy się w czerwono-czarny, bo to był pin nr 8 polecam wszystkim, bo jest tak jak w opisie tzn. zamontować manetkę , wpiąć się w przewody, odpalić z komputera-uruchomić VAG-iem. Dzięki Krzychu!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
onufry1982 Zgłoś #723 Napisano 5 Maja 2012 Witam. Chcę w swoim passacie zmienić manetkę od kierunkowskazów, bo nie działają mi długie światła, tzn. mogę mrugać, ale jeśli popchnę manetkę aby je włączyć na stałe, to nie świecą. I z tego powodu zastanawiam się, czy nie zakupić i nie zamontować przy okazji manetki z tempomatem. Tylko nie wiem czy w moim bziuku da się w ogóle zamontować tempomat i go używać? PASSAT B5, 1.9 TDI, 90KM, 1997r. Będę wdzięczny za informacje. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bacaino Zgłoś #724 Napisano 5 Maja 2012 Czy takie oto "cudo" podejdzie do mojego autka? Passat B5 3b rok 98 1.9TDI 110km . Czy ktos z okolic Inowrocławia moglby zamontowac mi tempomacik? Pozdrawiam http://allegro.pl/tempomat-wiazka-audi-vw-a6-skoda-golf-passat-24gw-i2307081148.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #725 Napisano 5 Maja 2012 Czy takie oto "cudo" podejdzie do mojego autka? Passat B5 3b rok 98 1.9TDI 110km . Czy ktos z okolic Inowrocławia moglby zamontowac mi tempomacik? Pozdrawiam http://allegro.pl/tempomat-wiazka-au...307081148.html Jak najbardziej tak. Ja od tego gościa kupowałem samą wiązkę i jestem zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cola_no Zgłoś #726 Napisano 16 Maja 2012 Szukając manetki tempomatu znalazłem na allegro również komputer-sterownik i pompkę do tempomatu. Czy jest tu ktoś kto mógłby mi rzetelnie "jak krowie na rowie" odpowiedzieć co potrzebuję w swoim pasiaku by zmontować działający tempomat? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ext4zy Zgłoś #727 Napisano 16 Maja 2012 Witam. Mam pytanie, otóż chce polutowac kable do kostki jednak kolory kabli oraz ulozenie kabli z kostce niepasuja do zadnej z instrukcji. Moze mi ktos pomoc ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry_poznan Zgłoś #728 Napisano 16 Maja 2012 Chciałbym zamontować tempomat u siebie w aucie. Kupiłem manetkę i wiązkę z allegro. Czy końcówki pinów - takie jak na zdjęciu poniżej można gdzieś dostać (ASO, SPEC-Kable)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #729 Napisano 16 Maja 2012 Witam. Mam pytanie, otóż chce polutowac kable do kostki jednak kolory kabli oraz ulozenie kabli z kostce niepasuja do zadnej z instrukcji. Moze mi ktos pomoc ? A skąd masz instrukcję ? Wyślij mi adres mail na pw to ci wyślę porządną instrukcję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ext4zy Zgłoś #730 Napisano 17 Maja 2012 Ta sa kable z mojej kostki w aucie ktore niezgadzaja sie z kolorami na instrukacjach, do ktorych z tych kabli mam przylutowac kable z manetki ? Prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #731 Napisano 17 Maja 2012 Zazwyczaj oznaczony jest pierwszy pin (jak na zdjęciu) i ostatni. Na ostatnim pinie powinieneś mieć też liczbę ostatniego pinu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ext4zy Zgłoś #732 Napisano 17 Maja 2012 Witam. Wie moze ktos co zrobic w sytacji gdy w miejscach 10,9,8,7 niemam pinow i niemam gdzie przylutowac kable od tempomatu? Prosze i o pomoc i z góry dziekuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #733 Napisano 17 Maja 2012 (edytowane) Ext4zy, ja wiem że już Ci to pisałem na PW ale Ty weź zobacz jakie kolory masz pod drugiej stronie tej białej kostki. Bo to co pokazałeś na zdjęciu jest kostką do której wkłada się piny - dlatego brakuje nr 7,8,9,10 (czyli to jest kostka od strony wnętrza auta). A Ty jeśli chcesz lutować to wydaje mi się że łapiesz za nie właściwą część białej kostki. po 98 roku instalacjie wychodziły podobno wszystkie takie same więc schemat z tego tematu musi się zgadzać. No chyba że masz passka z jakąś najuboższą wersją okablowania ale to jest mało prawdopodobne. aha... na tym drugim zdjęciu.... (co są widoczne 3 kable) widać w środku PINY więc jestem prawie przekonany że pomyliłeś kostki pozdro. EDIT: A ja jeszcze przy okazji powtórzę moje pytanie bo nie dostałem żadnych wskazówek.... Jak dezaktywować tempomat ? i nie chodzi mi tutaj o sposób wyłączania przyciskiem a sposób jak wyłączyć go Vagiem. Czyli jak wrócić do stanu sprzed aktywacji. Albo chociaż powiedzcie czy w serwisie mi udzielą takiej informacji ? pozdro Edytowane 17 Maja 2012 przez mnichu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ext4zy Zgłoś #734 Napisano 17 Maja 2012 Wlasnie wrocilem do domu i dokladnie jak mowisz Mnichu Podlutowalem kable do białej wtyczki i pojawila sie kontrolka tempomatu Jutro rano jade podlaczyc auto pod komputer i powinno wszystko smigac:) Dzieki za pomoc:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Boonk Zgłoś #735 Napisano 19 Maja 2012 mam paska 2000 r z maja 1.6 benz. ale po przeróbce z automatycznej skrzynki biegów na manual sterownika silnika nic nie zmieniałem . i mam pytanko czy u mnie podejdzie tempomat i czy będzie śmigać ? i jaki? - zespolony czy pojedyńczy lewy i gdzie wiązkę kupić tylko ASO? czy allegro ? i za ile ? może jest ktoś na czasie z cenami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Boonk Zgłoś #736 Napisano 21 Maja 2012 nikt nie zna odpowiedzi ? heheheh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #737 Napisano 22 Maja 2012 i mam pytanko czy u mnie podejdzie tempomat i czy będzie śmigać ? A dlaczego nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Boonk Zgłoś #738 Napisano 2 Czerwca 2012 czy ktoś w Poznaniu pomógłby założyć tempomat po 20.czerwca ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Młody_88 Zgłoś #739 Napisano 2 Czerwca 2012 Witam. Mam mały problem, a raczej chyba coś źle zmajstrowałem. Kupiłem manetkę, kable zrobiłem sam. Przeciągnąłem kable w okolice pomarańczowej i białej kostki i zacząłem lutować do już istniejących patrząc od góry przed wtyczką... poskładałem, pojechałem na testy wszystko OK wszystkie funkcje działały... Po kilku kilometrach samochód stracił moc. Vag pokazał: "17552 P1144 4490 Przepływomierz MAF, bank 1 - otwarty obwód, zwarcie do masy" Wykasowanie błędu nie przynosiło żadnych efektów. Podmieniłem przepływke i też nie pomogło więc założyłem starą. Zajrzałem do bezpieczników okazało się ze spalił się nr 31 jak dobrze pamiętam (pierwszy od góry w środkowej kolumnie z dużych bezpieczników) z obrazka domyśliłem się ze odpowiada on za lewą manetke. Po założeniu nowego bezpiecznika na odpalonym silniku błąd można było wykasować z powodzeniem. Niestety po przejechaniu kilku metrów bezpiecznik znowu przeszedł na 2gą strone mocy... Moje pytanie jest następujące, czy jest możliwość że miałem w pasku już instalacje pod tempomat i jakimś cudem dołożyłem 2gą czy ject jakiś inny dziwny powód tego co się u mnie dzieje? patrząc kilka postów wyżej kupujecie instalacje z luźnymi pinami i wciskacie je do białej kostki z odpowiednie brakujące miejsca. W moim przypadku nie było tych brakujących miejsc, więc dolutowałem do tych kabli swoją wiązke . Co robić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #740 Napisano 2 Czerwca 2012 Czy drugi bezpiecznik spalił się na włączonym tempomacie? Sugeruje sprawdzić poprawność tej dokładanej wiązki, czy nic się nie zwarło albo nie przetarło izolacji i dotyka do jakiejś metalowej części która jest na masie. Proponuje tez sprawdzić jaki prąd płynie przez ten przewód na pinie manetki T10/6. Instalacja teoretycznie mogla już być np. do kierownicy multifunkcyjnej ale ktoś musiał by ją zdemontować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach