Skocz do zawartości
lazym

Jak zamontować tempomat.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chce zamontować tempomat w passacie b7 rok 2011. Wszystkie tematy dotyczą B6. Tempomat do b7 według ETKI ma inne oznaczenie 3C9 953 502 ale są go rożne wersje nie wiem jaką kupić. Może dałoby rade przełożyć sama dźwignie tempomatu do mojego pajaka? Bo te które widzę na ebayu maja troszkę inne manetki jedne sa z opcja radaru i trip, a u mnie tego niema.

 

Coś takiego by chyba pasowało:

 

http://allegro.pl/vw-passat-b6-3-6-r36-10r-pajak-z-tempomatem-tasma-i2263466049.html

Edytowane przez barti23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szukam kogoś kto zamontuje mi tempomat w moim pasku r 2000 115km

 

Dzień Dobry

Panowie, właśnie z pomocą nieocenionego kolegi Krzyśka zamontowaliśmy w moim pasku tempomacik , po aktywacji działa jak złotko nawet jest kontrolka na pulpicie. Były małe różnice w kolorach przewodów , zamiast wpiąć się w kolor żółto-czarny, wpieliśmy się w czerwono-czarny, bo to był pin nr 8

 

polecam wszystkim, bo jest tak jak w opisie tzn. zamontować manetkę , wpiąć się w przewody, odpalić z komputera-uruchomić VAG-iem.

 

Dzięki Krzychu!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chcę w swoim passacie zmienić manetkę od kierunkowskazów, bo nie działają mi długie światła, tzn. mogę mrugać, ale jeśli popchnę manetkę aby je włączyć na stałe, to nie świecą. I z tego powodu zastanawiam się, czy nie zakupić i nie zamontować przy okazji manetki z tempomatem. Tylko nie wiem czy w moim bziuku da się w ogóle zamontować tempomat i go używać? PASSAT B5, 1.9 TDI, 90KM, 1997r. Będę wdzięczny za informacje. Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy takie oto "cudo" podejdzie do mojego autka? Passat B5 3b rok 98 1.9TDI 110km . Czy ktos z okolic Inowrocławia moglby zamontowac mi tempomacik? Pozdrawiam

 

http://allegro.pl/tempomat-wiazka-audi-vw-a6-skoda-golf-passat-24gw-i2307081148.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy takie oto "cudo" podejdzie do mojego autka? Passat B5 3b rok 98 1.9TDI 110km . Czy ktos z okolic Inowrocławia moglby zamontowac mi tempomacik? Pozdrawiam

 

http://allegro.pl/tempomat-wiazka-au...307081148.html

Jak najbardziej tak. Ja od tego gościa kupowałem samą wiązkę i jestem zadowolony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukając manetki tempomatu znalazłem na allegro również komputer-sterownik i pompkę do tempomatu. Czy jest tu ktoś kto mógłby mi rzetelnie "jak krowie na rowie" odpowiedzieć co potrzebuję w swoim pasiaku by zmontować działający tempomat? Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie, otóż chce polutowac kable do kostki jednak kolory kabli oraz ulozenie kabli z kostce niepasuja do zadnej z instrukcji. Moze mi ktos pomoc ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zamontować tempomat u siebie w aucie. Kupiłem manetkę i wiązkę z allegro.

Czy końcówki pinów - takie jak na zdjęciu poniżej można gdzieś dostać (ASO, SPEC-Kable)?

poprawione0002.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Mam pytanie, otóż chce polutowac kable do kostki jednak kolory kabli oraz ulozenie kabli z kostce niepasuja do zadnej z instrukcji. Moze mi ktos pomoc ?

A skąd masz instrukcję ? Wyślij mi adres mail na pw to ci wyślę porządną instrukcję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

P5170342.jpg

 

Ta sa kable z mojej kostki w aucie ktore niezgadzaja sie z kolorami na instrukacjach, do ktorych z tych kabli mam przylutowac kable z manetki ? Prosze o pomoc

P5170337.jpg

P5170338.jpg

P5170341.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

P5170338.jpg

Zazwyczaj oznaczony jest pierwszy pin (jak na zdjęciu) i ostatni. Na ostatnim pinie powinieneś mieć też liczbę ostatniego pinu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wie moze ktos co zrobic w sytacji gdy w miejscach 10,9,8,7 niemam pinow i niemam gdzie przylutowac kable od tempomatu?

 

 

2.jpg

 

Prosze i o pomoc i z góry dziekuje.

1.jpg

2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ext4zy, ja wiem że już Ci to pisałem na PW ale Ty weź zobacz jakie kolory masz pod drugiej stronie tej białej kostki. Bo to co pokazałeś na zdjęciu jest kostką do której wkłada się piny - dlatego brakuje nr 7,8,9,10 (czyli to jest kostka od strony wnętrza auta). A Ty jeśli chcesz lutować to wydaje mi się że łapiesz za nie właściwą część białej kostki. po 98 roku instalacjie wychodziły podobno wszystkie takie same więc schemat z tego tematu musi się zgadzać. No chyba że masz passka z jakąś najuboższą wersją okablowania ale to jest mało prawdopodobne.

 

 

aha... na tym drugim zdjęciu.... (co są widoczne 3 kable) widać w środku PINY więc jestem prawie przekonany że pomyliłeś kostki :D

 

pozdro.

 

 

 

EDIT: A ja jeszcze przy okazji powtórzę moje pytanie bo nie dostałem żadnych wskazówek....

 

Jak dezaktywować tempomat ? i nie chodzi mi tutaj o sposób wyłączania przyciskiem a sposób jak wyłączyć go Vagiem. Czyli jak wrócić do stanu sprzed aktywacji. Albo chociaż powiedzcie czy w serwisie mi udzielą takiej informacji ?

 

pozdro :)

Edytowane przez mnichu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie wrocilem do domu i dokladnie jak mowisz Mnichu :) Podlutowalem kable do białej wtyczki i pojawila sie kontrolka tempomatu :) Jutro rano jade podlaczyc auto pod komputer i powinno wszystko smigac:) Dzieki za pomoc:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam paska 2000 r z maja 1.6 benz. ale po przeróbce z automatycznej skrzynki biegów na manual sterownika silnika nic nie zmieniałem .

i mam pytanko czy u mnie podejdzie tempomat i czy będzie śmigać ?

i jaki? - zespolony czy pojedyńczy lewy

i gdzie wiązkę kupić tylko ASO? czy allegro ? i za ile ? może jest ktoś na czasie z cenami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nikt nie zna odpowiedzi ? heheheh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś w Poznaniu pomógłby założyć tempomat po 20.czerwca ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam mały problem, a raczej chyba coś źle zmajstrowałem. Kupiłem manetkę, kable zrobiłem sam. Przeciągnąłem kable w okolice pomarańczowej i białej kostki i zacząłem lutować do już istniejących patrząc od góry przed wtyczką... poskładałem, pojechałem na testy wszystko OK wszystkie funkcje działały... Po kilku kilometrach samochód stracił moc. Vag pokazał:

"17552 P1144 4490 Przepływomierz MAF, bank 1 - otwarty obwód, zwarcie do masy"

 

Wykasowanie błędu nie przynosiło żadnych efektów. Podmieniłem przepływke i też nie pomogło więc założyłem starą. Zajrzałem do bezpieczników okazało się ze spalił się nr 31 jak dobrze pamiętam (pierwszy od góry w środkowej kolumnie z dużych bezpieczników) z obrazka domyśliłem się ze odpowiada on za lewą manetke. Po założeniu nowego bezpiecznika na odpalonym silniku błąd można było wykasować z powodzeniem. Niestety po przejechaniu kilku metrów bezpiecznik znowu przeszedł na 2gą strone mocy...

 

Moje pytanie jest następujące, czy jest możliwość że miałem w pasku już instalacje pod tempomat i jakimś cudem dołożyłem 2gą czy ject jakiś inny dziwny powód tego co się u mnie dzieje? patrząc kilka postów wyżej kupujecie instalacje z luźnymi pinami i wciskacie je do białej kostki z odpowiednie brakujące miejsca. W moim przypadku nie było tych brakujących miejsc, więc dolutowałem do tych kabli swoją wiązke . Co robić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy drugi bezpiecznik spalił się na włączonym tempomacie? Sugeruje sprawdzić poprawność tej dokładanej wiązki, czy nic się nie zwarło albo nie przetarło izolacji i dotyka do jakiejś metalowej części która jest na masie. Proponuje tez sprawdzić jaki prąd płynie przez ten przewód na pinie manetki T10/6.

Instalacja teoretycznie mogla już być np. do kierownicy multifunkcyjnej ale ktoś musiał by ją zdemontować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności