MaciejK Zgłoś #681 Napisano 30 Stycznia 2012 Jeśli zakupił bym manetkę tą "podwójną" to jak wygląda sprawa podłączenie wycieraczek i MFA. Pasuje ona do każdego MFA, dużego lub małego?? Czy przy zakupie pojedynczej manetki jak wygląda montaż, zmieści sie ona razem z manetką wycieraczek?? Wiązka rozumiem że jest oki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #682 Napisano 30 Stycznia 2012 (edytowane) Jeśli zakupił bym manetkę tą "podwójną" to jak wygląda sprawa podłączenie wycieraczek i MFA. Pasuje ona do każdego MFA, dużego lub małego?? Wiązka rozumiem że jest oki. Pasuje do każdego. Edytowane 30 Stycznia 2012 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #683 Napisano 30 Stycznia 2012 Czy przy zakupie pojedynczej manetki jak wygląda montaż, zmieści sie ona razem z manetką wycieraczek?? Z oryginalnej manetki demontujesz lewą stronę i montujesz tą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CINEK GTI Zgłoś #684 Napisano 10 Lutego 2012 Witam potrzebuje numer kostki tej do zrobienia mostka jeśli ktoś posiada prosze o pomoc.Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #685 Napisano 11 Lutego 2012 Nie chcę otwierać nowego wątku o tempomacie więc piszę tutaj. Przymierzam się od dłuższego czasu do instalacji tempomatu, kupiłem nawet manetkę, (szkoda bo do wielofunkcyjnej kiery, której nie mam ) i pomyślałem że fajnie by było gdyby rozpisać co jest potrzebne do instalki tempomatu, uwzględniając typ silnika (podobno jest różne sterowanie gazem), kierownicy (prosta-wielofunkcyjna), licznik (jeśli jest taka potrzeba). Jednym zdaniem: Silnik ..., kierownica...... , manetka: nr kat....., kabelek: nr kat..... , VAG .... Ja mam silniczek AZM, jak ktoś mógłby mi pomóc w doborze klamotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #686 Napisano 11 Lutego 2012 kupiłem nawet manetkę, (szkoda bo do wielofunkcyjnej kiery, której nie mam ) Chetnie odkupie od Ciebie ta manetke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #687 Napisano 11 Lutego 2012 Chętnie sprzedam. Podaj adres do wysyłki na PW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andragon Zgłoś #688 Napisano 21 Lutego 2012 jasna mać, zakupiłem manetkę i wiązkę w maju, a jakoś czasu nie było aby się tym bawić, więc sobie leżało - dopiero przy padniętej taśmie airbaga przy okazji chciałem walnąć tempomat, i okazało się że..........koncówki pinów z wiązki nie pasują - powinny być płaskie a nie okrągłe mimo ze ja mam passata 3B a nie 3BG! - spotkaliście się z czymś takim??mam paska przed liftem a kostki po lifcie jakie piny powinienem kupić aby pasowały i czy samemu da się je pozmieniać? - wiązki w aso nie chcieli mi wymienić a nowa kosztuje 295 zł ;/ - masakra jakas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #689 Napisano 21 Lutego 2012 (edytowane) jasna mać, zakupiłem manetkę i wiązkę w maju, a jakoś czasu nie było aby się tym bawić, więc sobie leżało - dopiero przy padniętej taśmie airbaga przy okazji chciałem walnąć tempomat, i okazało się że..........koncówki pinów z wiązki nie pasują - powinny być płaskie a nie okrągłe mimo ze ja mam passata 3B a nie 3BG! - spotkaliście się z czymś takim??mam paska przed liftem a kostki po lifcie jakie piny powinienem kupić aby pasowały i czy samemu da się je pozmieniać? - wiązki w aso nie chcieli mi wymienić a nowa kosztuje 295 zł ;/ - masakra jakas Pojedz na jakiekolwiek zlomowisko, wytnij dwie kostki, białą i pomarańczową, z kabelkami, ok 10cm dlugości i przelutuj piny. i będziesz miał wiązkę pod 3B. Aha tam z kostki pomarańczowej trzeba wziąć zasilanie. Ja zamiast wyjmować pin zrobiłem mostek do innego wolnego pinu w tej właśnie pomarańczowej kostce i pin z wiązki od tempomatu wpiąłem bezpośrednio do pomarańczowej kostki. Bo ten motyw z oddzielnym złączem wygląda dla mnie jak psu z d... . Edytowane 21 Lutego 2012 przez robert1508 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tomasz vw Zgłoś #690 Napisano 25 Lutego 2012 Witam jestem tu nowy na forum. mianowicie mam problem ponieważ po przelaczeniu na tempomat kontrolka sie zapala a kiedy chce właczyć "+" zeby ustawic predkosc to nic nie reaguje ale zaden blad nie pokazuje sie na tablicy niby wszystko ok ale nie trzyma predkosci. z góry dziękuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #691 Napisano 26 Lutego 2012 Cześć. A ja mam takie pytanie.... otuż szukam w okolicy passata na częsci i zastanawiam sie czy ta dodatkowa wiązka która odpowiada za tempomat bardzo jest "schowana" w fabrycznej instalacji ? Czy poprostu lezy sobie luzem poprzypinana tylko spinkami ? Pytam bo może uda mi się wygrzebać te wiazkę za "flaszkę wódki" niż kupować w ASO czy robić samoróbke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #692 Napisano 26 Lutego 2012 Cześć. A ja mam takie pytanie.... otuż szukam w okolicy passata na częsci i zastanawiam sie czy ta dodatkowa wiązka która odpowiada za tempomat bardzo jest "schowana" w fabrycznej instalacji ? Czy poprostu lezy sobie luzem poprzypinana tylko spinkami ? Pytam bo może uda mi się wygrzebać te wiazkę za "flaszkę wódki" niż kupować w ASO czy robić samoróbke. Jak znajdziesz Paska z tempomatem to wykręcisz manetkę, możliwie jak najdalej utniesz wiązkę z wtyczką do niej idącą, i dwie kostki pod ECU ( białą i pomarańczową) i tylko dosztukujesz (polutujesz) te sześć przewodów i już masz wiązkę gotową. Bo jeśli fabrycznie był tempomat założony to nie oddzielisz przewodów tak jak ci się wydaje, chyba że całą instalacje wyszarpiesz. Możesz też znaleźć passata, który nie miał fabrycznie tempomatu i zrobić sobie wiązkę: wystarczy wyciąć wtyczkę od przełącznika regulacji lusterek, bo TYLKO ta wtyczka jest taka sama jak wtyczka tempomatu, są w niej tylko trzy piny, pozostałe trzy piny można dołożyć z białej wtyczki pod komputerem (ECU) i tak samo polutować sobie wiązkę do tempomatu. Po co płacić za oryginalną wiązkę w serwisie jak można tanim kosztem zrobić ją sobie samemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #693 Napisano 27 Lutego 2012 Pytam bo może uda mi się wygrzebać te wiazkę za "flaszkę wódki" niż kupować w ASO czy robić samoróbke. ja wyprułem taką wiązkę z alhambry i zamontowałem do pasiora, kolory przewodów były inne, ale "dla chcącego nic trudnego". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #694 Napisano 29 Lutego 2012 No dobra... Póki co passatów całych na częsci strasznie mało. Dodzwoniłem się do ASO Auto-Special (Kraków- Modlniczka) i wiązkę mają na stanie ale kwota porażająca - 309 zł. Na tyle głupi nie jestem Szukając dalej... znalazłem na allegro Pana który robi coś takiego http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=524013 . Pisałem do niego i odpisał do mnie że wiazkę może wykonać do passata b5 w cenie 80 zł. Ale tez patrząc po innych jego wiazkach to bedzie tylko goły kabel z koncówkami. Muszę jeszcze go dopytac... może akurat z kostką bedzie. Chyba że znajdę taniej oryginał... ale gdzie ? Bo narazie jestem za opcją "zrób sam i nie zdziwiaj" pozdrawiam wojtek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #695 Napisano 29 Lutego 2012 Dodzwoniłem się do ASO Auto-Special (Kraków- Modlniczka) i wiązkę mają na stanie ale kwota porażająca - 309 zł. Sama wiązka w ASO to ok 120zł (sam kupowałem). 309zł. to zapewne z manetką. Pytałeś po numerze części?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #696 Napisano 29 Lutego 2012 Tak podałem nr o ten - 3B0 971 425A . Niewiem skad to ASO się urwało jeszcze jutro obdzwonię całe małopolskie plus świętokrzyskie (bo mieszkam na granicy tych woj). Poszukam w Aso Vw, Skody, Seata no i Audi. Jutro zdam relacje. Kolego Karol.. Jak nie kupie to zrobię ;D a jak nie zrobię to będę miał szaleńczą prośbę do Ciebie :zdrowko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #697 Napisano 29 Lutego 2012 Jutro zdam relacje. Dzwoń i pytaj A może faktycznie poszła tak w górę? Jak ja kupowałem za 120zł. to ten cwaniaczek z alledrogo miał za ok 150zł. http://allegro.pl/audi-vw-passat-skoda-bora-wiazka-tempomat-oryginal-i2099779098.html , a teraz i u niego ponad 300zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #698 Napisano 29 Lutego 2012 No dobra... Póki co passatów całych na częsci strasznie mało. Dodzwoniłem się do ASO Auto-Special (Kraków- Modlniczka) i wiązkę mają na stanie ale kwota porażająca - 309 zł. Na tyle głupi nie jestem Szukając dalej... znalazłem na allegro Pana który robi coś takiego http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=524013 . Pisałem do niego i odpisał do mnie że wiazkę może wykonać do passata b5 w cenie 80 zł. Ale tez patrząc po innych jego wiazkach to bedzie tylko goły kabel z koncówkami. Muszę jeszcze go dopytac... może akurat z kostką bedzie. Chyba że znajdę taniej oryginał... ale gdzie ? Bo narazie jestem za opcją "zrób sam i nie zdziwiaj" pozdrawiam wojtek. Ja mam wiązkę od tego gościa http://allegro.pl/wiazka-tempomatu-audi-vw-seat-skoda-golf-passat-a6-i2170863578.html i nie narzekam. Morze oryginał to to nie jest ale za tą cenę moim zdaniem jest o.k. A i jeszcze do wiązki dostajesz instrukcję co i jak podłączyć. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zorin Zgłoś #699 Napisano 1 Marca 2012 (edytowane) Zeby zrobić samemu wiązkę potrzebne jest: -chęci -piny od dysku twardego do kupienia w sklepie elektronicznym takie ok.2 cm można sobie poźniej skrócić (modele po 99 roku z kwadratowymi pinami) -wtyczka do dysku twardego (to bedzie kostka do wpinania w manetkę) -80cm kabelka 5 żyłek (jak dobrze pamietam) -lutownica i ciut cyny -koszulka termokurczliwa -taśma parciana(żeby wygladało "prawie" jak orginał) -10zł wykonanie z montażem zajmuje jakieś 2,5 godz. zależy od zdolności manualnych, u mnie działa już poł roku i samochód sie nie spalił. nie trzeba być elektronikiem bo tutaj jest wszystko ładnie opisane i każdy poradzi wystarczy chcieć. Powodzenia. Edytowane 1 Marca 2012 przez Zorin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #700 Napisano 1 Marca 2012 Podzwoniłem..... i du** blada. Ceny od 290 zł do 320 - czyli drogi kraj Dziś przyszły do mnie manetki. Przyszykowałem się również do wymiany licznika na pół fis ale to już może w lato No to robimy wiązkę. Za radą kolegi Zorin zacząłem szukać kabla od HDD ale znalazłem coś lepszego (tak mi się wydaje) a mianowicie kabel/dodatkowe złącze USB : Wtyczka wygląda tak: I pasuje do manetek idealnie To już wiem skąd mają te wtyczki w kablach po 40 zł Mam tylko pytanie... czy te przekroje tych kabelków wystarczą ? Rzecz jasna ze pare centymetrów za kostką dolutuję grubszy przekrój. Jestem prawie pewny że będzie ok. Ale wolę się upewnić bo bladego pojęcia nie mam jakie tam występują natężenia prądu. Korzystając ze schematów dalej sobie już poradzę Wlutuję się do wiazki oryginalnej i pozawijam plastrem Pozdrawiam i dziękuję za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach