daro44 Zgłoś #401 Napisano 24 Lipca 2016 Opusc szybe zlap za klamke wewnetrzna i zewnetrzna w tym samym czasie pociagnij za obie kilka razy .....czasami ten sposob likwiduje tą przypadlosc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
naziol Zgłoś #402 Napisano 10 Sierpnia 2016 wielokrotne szarpanie klamkami jednak nic nie daje w moim przypadku, więc pozostaje chyba sprawdzenie od środka co się z tym dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro44 Zgłoś #403 Napisano 15 Sierpnia 2016 Mi tez nie pomoglo kupilem nowy zamek i po bólu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dany_2002 Zgłoś #404 Napisano 15 Sierpnia 2016 Mi tez nie pomogło kupilem nowy zamek i po bólu a skuteczna naprawa z rozebraniem wszystkiego i poskładaniem to pół godzinki.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro44 Zgłoś #405 Napisano 15 Sierpnia 2016 Do pierwszych mrozow? temat przerabialem jak bylo lato to ok przymrazek powodowal ze zamek wariowal , bie moglem zamknac drzwi itp .Wymontowalem zamek przeczyscilem nowe ciegna i .....dalej to samo w koncu ikazja zakupu po rabacie w ASO nowki zamka i po wymianie wsio gra i buczy!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek837 Zgłoś #406 Napisano 10 Stycznia 2017 Witam mam problem z drzwiami kierowcy passat b6 zacina mi się zamek od Zewnątrz nie idzie otworzyć od wewnątrz nie ma problemu. Nie odbija zamek czasami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #407 Napisano 10 Stycznia 2017 Przeczytaj kilka wątków z początku tematu i będzie wszystko wiedział. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ToksikP Zgłoś #408 Napisano 10 Stycznia 2017 Witam, w nawiązaniu tematu to mam problem z zamkiem bagażnika w B6 Kombi. Padł mi mikrostyk jak na zdjęciu . I teraz pytanie czy taką część można gdzieś dostać (całą tą plastikową wkładkę do zamka) czy trzeba zamek kupować. Może ktoś poradzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekrojek Zgłoś #409 Napisano 10 Stycznia 2017 Witam. W miim passacie cc przestała działać elektryka. Po zamknieciu w pilota drzwi sie nie blokuja, nie działa także podświetlenie przycisków z wyjatkiem przycisku blokowania szyb. Przyciski szyb nadal działają. Sterowanie lusterek i ich podgrzewane nie dziala. Co samo wyglada w obu przednich drzwiach. Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arow Zgłoś #410 Napisano 14 Stycznia 2017 Dla tych co maja problem z luźna klamka zewnętrzna co wiąże się z z problemem otwierania drzwi z zewnątrz mam dobra rade jeżeli nie chcecie kupować nowej linki bo to ona jest temu winna a fachowo się nazywa cięgno Bowdena. Objawy: klamka raz otwiera drzwi a raz tak jakby się zacięła i wtedy luźniej chodzi i nie otwiera, dzieje się to zazwyczaj gdy próbujemy ciągnąc za klamkę na zaryglowanych drzwiach ale i nie tylko bo czasem po prostu się naglę zacina i nie otwiera drzwi. Sposób na wielokrotne szarpanie za klamkę wewnętrzną pomaga bo w pewnym momencie coś przeskakuje i odblokowuje klamkę zewnętrzną a raczej to po prostu przez wstrząsy zablokowane cięgno klamki zewnętrznej się odblokowuje co jednak nie rozwiąże problemu na długo. Rozwiazanie: rozebrałem drzwi do zera, tapicerkę i blachę która się za nią znajduje i widziałem jak owa lina ciężko pracuje. Zdemontowałem ja i doszedłem do tego ze ta otulina lub izolacja nie wiem jak to nazwać, w której sama linka jest otoczona jest po prostu zbędna i to ona hamuje linkę która chodzi w pancerzu, bardzo ciężko jest ja wyczyścić bo chodzi tylko w pewnym zakresie. Można oczywiście lać np. WD-40 ale ja postanowiłem sama linkę wyciągnąć sukcesywnie z tej otuliny zbędnej co robiła tylko problem. Gdy to zrobiłem poskładałem wszystko z powrotem i teraz drzwi otwieram jednym palcem i już się nic nie zacina. Można jechać do serwisu i za 50 zł kupić nowe cięgno ale za jakiś czas będzie powtórka bo zbiera się w nim brud a tak problem rozwiązany i 50 zł w kieszeni. Do dostania się do linki będziemy potrzebować kluczy torx, mi to wystarczyło bo nie wyciągałem całego mechanizmu zamka bo żeby go odkręcić trzeba mieć też torx 12 kątny. Cala robota zajęła kilka godzin i sporo nerwów żeby do wszystkiego dojść ale ogólnie sprawa prosta za drugim razem zrobił bym to w godzinę. Mam nadzieje ze komu się to przyda. W razie pytań pisać to pomogę. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atp2000 Zgłoś #411 Napisano 15 Stycznia 2017 Dla tych co maja problem z luźna klamka zewnętrzna co wiąże się z z problemem otwierania drzwi z zewnątrz mam dobra rade jeżeli nie chcecie kupować nowej linki bo to ona jest temu winna a fachowo się nazywa cięgno Bowdena. Objawy: klamka raz otwiera drzwi a raz tak jakby się zacięła i wtedy luźniej chodzi i nie otwiera, dzieje się to zazwyczaj gdy próbujemy ciągnąc za klamkę na zaryglowanych drzwiach ale i nie tylko bo czasem po prostu się naglę zacina i nie otwiera drzwi. Sposób na wielokrotne szarpanie za klamkę wewnętrzną pomaga bo w pewnym momencie coś przeskakuje i odblokowuje klamkę zewnętrzną a raczej to po prostu przez wstrząsy zablokowane cięgno klamki zewnętrznej się odblokowuje co jednak nie rozwiąże problemu na długo. Rozwiazanie: rozebrałem drzwi do zera, tapicerkę i blachę która się za nią znajduje i widziałem jak owa lina ciężko pracuje. Zdemontowałem ja i doszedłem do tego ze ta otulina lub izolacja nie wiem jak to nazwać, w której sama linka jest otoczona jest po prostu zbędna i to ona hamuje linkę która chodzi w pancerzu, bardzo ciężko jest ja wyczyścić bo chodzi tylko w pewnym zakresie. Można oczywiście lać np. WD-40 ale ja postanowiłem sama linkę wyciągnąć sukcesywnie z tej otuliny zbędnej co robiła tylko problem. Gdy to zrobiłem poskładałem wszystko z powrotem i teraz drzwi otwieram jednym palcem i już się nic nie zacina. Można jechać do serwisu i za 50 zł kupić nowe cięgno ale za jakiś czas będzie powtórka bo zbiera się w nim brud a tak problem rozwiązany i 50 zł w kieszeni. Do dostania się do linki będziemy potrzebować kluczy torx, mi to wystarczyło bo nie wyciągałem całego mechanizmu zamka bo żeby go odkręcić trzeba mieć też torx 12 kątny. Cala robota zajęła kilka godzin i sporo nerwów żeby do wszystkiego dojść ale ogólnie sprawa prosta za drugim razem zrobił bym to w godzinę. Mam nadzieje ze komu się to przyda. W razie pytań pisać to pomogę. Pozdro[ATTACH=CONFIG]150556[/ATTACH] Ja mam problemy tylko w zime. Czy u mnie tez rozwiaze problem zdjecie otuliny? Ona chyba pocos tam jest. W zime cos zamarza w tej lince, poniewaz u mnie klamka nie odchyla sie jak pociagne. atp2000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamgl Zgłoś #412 Napisano 15 Stycznia 2017 Hej, Ja właśnie przerobiłem ten temat. Przyczyna jest własnie brud który wchodzi do tej linki i zamarza. Rozebrałem całe drzwi. Nawet trzeba wyjąć szybę aby wyjąć zamek. Operacja to przynajmniej 2 - 3 godziny. Należy wszystkie linki odpiąć i przeczyścić i nasmarować np. wazeliną techniczną. Ja zastosowałem olej w spreju z silikonem. Działa jak ta lala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #413 Napisano 15 Stycznia 2017 Stawiam, że zamarza woda, która dostała się wraz z brudem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
foldare Zgłoś #414 Napisano 16 Stycznia 2017 Miałem dokładnie to samo, musiałem jechać do roboty, a drzwi się nie otwierały, a później nie zamykały, więc przyblokowałem je pasem a jak już trochę rozmarzło to fajnie się zatrzasło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasinsky Zgłoś #415 Napisano 17 Stycznia 2017 Witam. Ja miałem problem z drzwiami w czasie mrozów(kierowcy)..nie otwierały się a jak już się otworzyły to nie chciały się zamknąć (odbijały się jak pingpong) mechanik powiedział, że trzeba wymienić zamek (599zł). Wymienił i okazało się że nie potrzebnie winowajcą awarii było cięgno klamki zewnętrznej do którego dostawała się woda i zamarzała..koszt cięgna 45zł w ASO. Jakby co mam do sprzedania w pełni sprawny zamek 2009r. oryginał strona lewa drzwi kierowcy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #416 Napisano 17 Stycznia 2017 W razie czego zawsze działa blokada drzwi. Wystarczy je przytrzymać i przycisnąć kłódeczkę koło klamki wewnętrznej i drzwi się zablokują. Będą latać, ale się nie otworzą w czasie jazdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GekOniczek Zgłoś #417 Napisano 17 Stycznia 2017 Ile to ja się z tym namęczyłem. Ok razy 40 szarpałem za klamkę i działa. Dobrze wiem, że wymiana cięgna to tylko kwestia czasu.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arow Zgłoś #418 Napisano 19 Stycznia 2017 (edytowane) Pozbycie się otuliny która otacza linkę jest sprawdzonym i moim zdaniem lepszym rozwiązaniem niż kupienie nowej czy czyszczenie i smarowanie co nie rozwiąże problemu tylko tymczasowo naprawi. Przyczyna zacinania się cięgna jest właśnie ta otulina która po prostu gdy jest zabrudzona lub uszkodzona np. przetarta może haczyć jak chodzi w tym czarnym pancerzu. Sprawdziłem to poprzez rozebranie drzwi ale zostawienie całego mechanizmu otwierania dziw wraz z linka po czym próbowałem otworzyć i gdy to robiłem widziałem znaczny opór linki właśnie do powrotu do swojej pozycji po pociągnięciu klamki co wiązało się z tym że mechanizm zamka nie odblokowywał drzwi bo nie wracał do swojej pozycji przytrzymywany przez linkę. Sama linka jest z materiału co nie koroduje wiec dla mnie otulina jest zbędna, teraz po prostu linka ma więcej miejsca w pancerzu. Warto zaznaczyć że te drugie cięgno co otwiera drzwi od wewnątrz oryginalnie niema takiej otuliny na lince. Ja teraz drzwi otwieram dosłownie jednym palcem i za każdym razem i nie martwię się że za rok może krócej będzie to samo bo zaś ta otulina się zabrudzi. Prawda, roboty jest trochę jak ktoś to robi pierwszy raz ale można to naprawić bez wydawania pieniędzy wystarczy poświęcić parę godzin. W zimę możliwe też że linka przymarza bo w środku w pancerzu jest wilgoć co też zauważyłem, usuniecie otuliny też rozwiąże ten problem bo linka jak mówiłem ma wtedy znacznie więcej miejsca w pancerzu. Edytowane 19 Stycznia 2017 przez Arow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czysio Zgłoś #419 Napisano 21 Stycznia 2017 Witam u mnie jest tak auto stało kilka dni na mrozie , otworzyłem je z pilota i wsiadłem lecz nie mogłem zamknąć drzwi od środka. Dopiero po kilku klepnięciach zamknęły się lecz po tym nie mogę ich otworzyć od środka , albo otwieram przez otwarte okno klamką albo przez fotel pasażera. Co myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roqs Zgłoś #420 Napisano 21 Stycznia 2017 z problemem borykam się od 2011 roku :-) I jak ktoś wcześniej napisał dzieję się to zazwyczaj przy zamkniętych przez rygiel drzwiach lub jeżeli otwierając samochód od zewnątrz ciągniemy za klamkę pod kątem 45 stopni do góry. Najskuteczniejsza metoda na naprawę: szarpanie wewnętrznej klamki przy otwartych drzwiach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach