0x7B3 Zgłoś #101 Napisano 19 Maja 2011 czyli wychodzi na to że gość zapłacił za PDC a mu go nie zamontowali w fabryce ? jest to możliwe ? Dobrze, że to tylko PDC - jakby zapomnieli o silniku ... Chyba sam w to nie wierzysz Raczej handlarz lecząc auto po dzwonie wsadził najtańszy zderzak, bez PDC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blur Zgłoś #102 Napisano 1 Czerwca 2011 na 99% nic tam nie było demontowane, czy Parkronic ma wyłącznik ? czy brzęczy zawsze na wstecznym ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miodzik3 Zgłoś #103 Napisano 1 Czerwca 2011 Wbijasz wsteczny i słyszysz pip , jak zbliżasz się do przeszkody to zwiększa się częstotliwość owego pip ... jako takiego wyłącznika nie ma , bo i co on miał by robić:hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blur Zgłoś #104 Napisano 1 Czerwca 2011 bo widziałem taki wyłącznik na alledrogo pewnie jest z wersji gdzie mamy czujniki z przodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miodzik3 Zgłoś #105 Napisano 1 Czerwca 2011 Wprawdzie w module PDC jest wolne gniazdo które może , może służy do podłączenia czujników z przodu ale ja nic takiego nie widziałem , a przynajmniej w B5 . Z tego co pisałeś to auto niby powinno mieć PDC , a go nie ma tak więc musisz posprawdzać w bagażniku z prawej strony czy masz moduł i wychodzą od niego przewody . Zresztą jak przejrzysz cały watek wszystkie foty to będziesz wszystko doskonale wiedział . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blur Zgłoś #106 Napisano 3 Czerwca 2011 Używał ktoś systemu cofania na taśmie EPS ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #107 Napisano 8 Czerwca 2011 Taka aluminiowa taśma samoprzylepna do zderzaka? Próbowałem, ale układ reagował na nierówności terenu, stojące źdźbła trawy itp. Finalnie wsadziłem ori PDC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robaczek7 Zgłoś #108 Napisano 30 Grudnia 2011 Witam szanownych kolegów. Pytanie, ponieważ nie doszukałem się wzmianki na ten temat w całym wątku. Czy układ z anglika będzie pasował do wersji europejskiej? Co o tym myślicie. Aha i z której strony powinien być zamontowany moduł PDC w sedanie? Będę wdzięczny za pomoc bo układ juz do mnie jedzie:D Udanego Sylwestra życzę i szczęśliwego powrotu dożycia w Nowym roku;) Pozdr. Rafał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
david1881 Zgłoś #109 Napisano 30 Grudnia 2011 Witam szanownych kolegów. Pytanie, ponieważ nie doszukałem się wzmianki na ten temat w całym wątku. Czy układ z anglika będzie pasował do wersji europejskiej? Co o tym myślicie. Aha i z której strony powinien być zamontowany moduł PDC w sedanie? Będę wdzięczny za pomoc bo układ juz do mnie jedzie:D Udanego Sylwestra życzę i szczęśliwego powrotu dożycia w Nowym roku;) Pozdr. Rafał Bardzo słabo szukasz... Już w poście nr 4 masz odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #110 Napisano 30 Grudnia 2011 Czy układ z anglika będzie pasował do wersji europejskiej?akurat tutaj nie ma opcji LHD wiec mozesz montowac bez problemu Aha i z której strony powinien być zamontowany moduł PDC w sedanie?szczerze powiem nie wiem, ale ja bym montowal tam gdzie masz miejsce, i jak ida przewody roznicy w dzialaniu nie bedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robaczek7 Zgłoś #111 Napisano 30 Grudnia 2011 Bardzo słabo szukasz... Już w poście nr 4 masz odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania. Ok, dziękuję Czyli pewny jesteś, że to co jest opisywane jako kostka do podpięcia od strony pasażera (Europa) będzie od strony kierowcy (EN)? ---------- Dodano o 21:46 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:42 ---------- akurat tutaj nie ma opcji LHD wiec mozesz montowac bez problemu OK;) thx szczerze powiem nie wiem, ale ja bym montowal tam gdzie masz miejsce, i jak ida przewody roznicy w dzialaniu nie bedzie Dobrze, że zima łagodna w PL to będzei można po Nowym Roku zacząć zabawę Do usłyszenia w 2012. Pomyślności Życzę i dziękuję za szybki feedback!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ThoMass Zgłoś #112 Napisano 2 Maja 2012 Witam Chcialbym sie dowiedziec kolegów czy moduł parktronic podejdzie ze skody fabii o nr 6Y6 919 283 A albo z seata o nr 1K0 919 283 A do b5 fl 2003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #113 Napisano 31 Maja 2012 (edytowane) Ja mam pytanie m.in. do kolegi 0x7B3. Czy ta wiązka jednoczęściowa od A6 to z modelu C5 kombi pasuje? Np. ta: http://moto.allegro.pl/audi-a6-c5-2-5-tdi-v6-163km-pdc-parktronic-wiazka-i2361948777.html ? Do tego czy moduł o oznaczeniu 1K0 919 283 A będzie również pasował do Passata B5FL? Bo jest ich jakoś więcej choćby na allegro i są odpowiednio tańsze. Edytowane 31 Maja 2012 przez Radoslav Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #114 Napisano 9 Czerwca 2012 i?! Ktoś się wypowie w temacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #115 Napisano 24 Września 2012 Ja równiez kompletuje graty i zastanawia mnie również gdzie w sedanie siedzi sterownik, a gdzie buzzer? Według strony:http://www.passatplus.de/umbauteile/pdc/index.htm mocowanie sterownika i mocowanie buzzera występują oddzielnie. Mocowanie sterownika sedana ma inne numery niż w przypadku kombi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #116 Napisano 25 Września 2012 Może ktoś kompletuje parktronic do 3BG kombi to jest niezła oferta, którą podrzuciłem w "Ciekawych aukcjach": http://forum.vw-passat.pl/threads/2393-Ciekawe-aukcje?p=1755180&viewfull=1#post1755180 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #117 Napisano 26 Września 2012 (edytowane) Panowie nikt nie podpowie gdzie w sedanie jest umiejscowiony sterownik, a gdzie buzzer? Ponadto czy ta czerwona kostka z 3 przewodami tj. zasilanie, wsteczny , diagnoza równiez jest wpinana w miejscu prawego dolnego słupka przy nogach pasażera? Wszystkie opisy jakie znalazłem dotyczą kombi, na temat sedana nie ma nic. Zajrzałem pod tylny zderzak i przepust z zaślepką gumową w tylnym wzmocnieniu znajduje się po lewej stronie. Z tego wnioskuję, że prawdopodobnie sterownik będzie po lewej stronie czyli odwrotnie jak w kombi. Pewnie również wiązka przewodów ta długa będzie biegła lewa stroną do lewego przedniego słupka. Patrząc w ETKĘ niby zaznaczony jest sterownik po lewej stronie czyli gdzieś za wnęką apteczki natomiast buzzer tak jakby pod tylną półką gdzieś w okolicy tylnej małej szybki.http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e7d5637b6f5fec86.html Edytowane 26 Września 2012 przez indyczes Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #118 Napisano 14 Października 2012 Panowie już wszystko podpiąłem i działa jak należy. Okazuje się, że ani przy nogach pasażera, ani obok sprzęgła nie ma wyprowadzonych kostek pod parktronik. Zasilanie wziąłem z zacisku 75X jest ono po stacyjce oczywiście przez bezpiecznik 5A ,linię diagnostyczną K-line znalazłem przedzwaniając omomierzem wyprowadzenie nr7 gniazda diagnostycznego - znalazłem na różowej kostce nie pamiętam już koloru kabelka, masę podłączyłem do oczka na środkowym słupku. Sygnał wstecznego podpiąłem do tylnej lampy. Dalej mam dylemat gdzie umieścić buzzer-podwiesiłem go za tylną kanapą ale głośność jest za mała(na Vag-u ustawione na maxa) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #119 Napisano 15 Października 2012 Panowie już wszystko podpiąłem i działa jak należy. Okazuje się, że ani przy nogach pasażera, ani obok sprzęgła nie ma wyprowadzonych kostek pod parktronik. Zasilanie wziąłem z zacisku 75X jest ono po stacyjce oczywiście przez bezpiecznik 5A ,linię diagnostyczną K-line znalazłem przedzwaniając omomierzem wyprowadzenie nr7 gniazda diagnostycznego - znalazłem na różowej kostce nie pamiętam już koloru kabelka, masę podłączyłem do oczka na środkowym słupku. Sygnał wstecznego podpiąłem do tylnej lampy. Dalej mam dylemat gdzie umieścić buzzer-podwiesiłem go za tylną kanapą ale głośność jest za mała(na Vag-u ustawione na maxa) Witam ja własnie też będe podłączał PDC narazie tylko tył ale mam w planach rozbudować tez na przód od sharana. Posiadam instalacje od kolegi z forum od anglika i chyba mówił że moduł i buzzer znajdował się po stronie pasażera obok wlewu paliwa (sedan) i chce zamontować do mojego sedana ale jeszcze nie patrzyłem gdzie mam otwór i gdzie zamontować moduł i buzer w europie. A tak w sumie to jeśli chodzi o tył auta to nie ma znaczenia bo mam przerobionego anglika i z tyłu nic nie trzeba było przerabiać. (pomijając wiązkę) Nie wiem którędy idzie w EU i którędy w UK(wydaje mi sie że UK sedan po pasażera stronie). Jutro sprawdze który kolor to K-line. Mam tylko pytanko czy pamiętasz pod który pin w lampie z tyłu się wpiąłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #120 Napisano 15 Października 2012 Nie pamiętam, ale łatwo sprawdzisz przy pomocy próbnika lub żarówki na którym pinie pojawia się napięcie po wbiciu wstecznego. U mnie przepust na kable od czujników znajduje się po lewej stronie(strona kierowcy). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach