robaczek7
-
Liczba zawartości
47 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O robaczek7
- Urodziny 14.08.1978
Informacje osobiste
-
Imię
Rafał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kraków
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2001
-
robaczek7 obserwuje zawartość → Kontrolka zapiecia pasów - nie działa !, Jak zlokalizować sensor kurtyny, Parktronic jak podłączyc...??? i oraz 5 innych
-
Odświeżę temat; wie ktoś z szanownych Forumowiczów czy istnieje mozliwość zwiększenia czasu wyświetlania ikony pasów. Nie ukrywam, że świecenie tylko przez te kilka sekund to zbyt mało. Najlepiej gdyby świeciło conajmniej kilkadziesiąt sekund aby "bolało" w oczy, przypominało:) Może przez KN commandera da się coś zrobic z kodem?
-
Climatronic B5 samoistnie włącza/wyłącza
robaczek7 odpowiedział Doc → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Zgadza się, logicznę, nie ma odprowadzenia ciepła, ciśnienie rośnie... I tutaj mam kolejne pytanie: czy przypadkiem jeśli zadziała zawór/czujnik ciśnienia F129 nie powinno być wtedy wzmianki o błędzie w kompie klimy...? Dobrze, że się tylko wyłącza, mi niestety w mieście jeszcze spada wydajność chłodzenia:( -
Climatronic B5 samoistnie włącza/wyłącza
robaczek7 odpowiedział Doc → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
ja szukam odpowiedzi już od roku... Orientujesz się, czy jeśli opornica nawala to wtedy wyłącza się tylko kompresor czy kompresor wyłącza się dlatego, że wentylator się wyłącza i rośnie ciśnie w układzie. Ja osobiście wymieniłem dławik (stary był brudny i były jakieś resztki metalu:(), wentylator, potem szczotki i łożysko w moim oryginalnym. Pozostało, przekaznik, opornica i... kompresor:) PS. Oczywiście, że miałen na myśli przekaźnik -
Climatronic B5 samoistnie włącza/wyłącza
robaczek7 odpowiedział Doc → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Cześć, mam tutaj kilka pytań do tego stwierdzenia. Mógłbyś mi napisać czy w paskach są różne wentylatowy (te większe, jak to określasz:)) w zalezności od silnika? Ja mam AWT i u mnie jest wiskoza. Zastanawiam sie zatem skąd ta wiskoza "wie", że płyn osiągnął już odpowiednią temp? U mnie w moim AWT i AWT mojego brata i AWT kolegi jest tak, że wiskoza "rozkręca się" nawet przy np. 50stC wraz z obrotami silnika, i wtedy bym jej nie zatrzymywał... Ciekawi mnie to, czy mógłbyś mnie doszkolić? Ważniejsza rzecza jest dla mnie jednak fakt wyłączania się kompresora tak, jak to kolega w pierwszym poście opisaywał. Nie wieadomo dlaczego właśnieja stanie na kilka sekund. Nie wydaje mi się aby to było normalne, dlaczego? a no moim skromnym zdaniem dlatego, że: 1. Bilans energetyczny przy wyłączaniu i załaczaniu po kilku sekundach jest niekorzystny; większe spalanie (co widać po spalaniu chwilowycm przy załączaniu) 2. Z pewnością wyłączające i załączające się sprzęgło kompresora nie będzie będzie trwalsze 3. Co jeśli przy takiej temp. 10-15stC będzie padał deszcz i będą mi parowały szyby, bęę tak musiał mieć bo temp. została osiągnięta? Wiem, że tak jest poniżej 6stC. 4. I ostatnie jako podsumowanie, najlepiej sprawdzić w trakcie jazdy blok pomiarowy 11 i 9 w układzie klimatyzacji i tak jasno widać, ze kompresor jest na ON pomimo, że się wyłączył. Jesli to komp klimy miałby sterować wyłączeniem kompresora to moim zdaniem w tych blokach pomiarowych pojawiłoby się OFF. Tak jest np. po przełączeniu na ECCO gdy wiemy że kompresor się wyłączył. 5. Można również sprawdzić czy wentylator się wyłącza również z wyłączeniem kompresora (kliknięcie przekaznika). Ja to robiłem tak: odbezpieczałem maskę w trakcie jazdy i gdy wiedziałem kiedy mógłby się wyłączyć kompresor, zatrzymywałem się i zaglądałem na sprzęgiełko. Oczywiście wyłączało sie i załączało po kilku sekundach, jednak wentylator się nie wyłączał. Wymieniłem w nim szczotki, zakładałem zamiennik nowy i nic, nic nie pomagało... Aha odradzam kupowanie zamienników za 150 pln na allegro. Ja pozamontowaniu go do benzyny miałem wibracje karoserii jakbym dieslem jezdził (bez obrazy dla diesli -sam nimi jezdziłem do tej pory) Może się wymądrzam, lecz też mam podobny problem, może nie tak częste wyłączanie kompresora lecz jednak jest. Występuję po pierwszym zatrzymaniu samochodu (wolne obroty) od jego uruchomieniu, np. po całodziennym postoju. Co Wy na to.... ---------- Dodano o 22:59 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:52 ---------- hmm, z tym bezpiecznikiem to niezły pomysł, warto sprawdzić... -
LOG - wartości przepływki i doładowania dla seryjnego AWT, AVF, AWX, AJM
robaczek7 odpowiedział marecek → na temat → Diagnostyka VAG
Witam, Czy moglibyście zerknąć na logi przeplywki z banzyny w porównaniu do gazu? Zastanawiam się czy: 1. Takie max. wartości dla benzyny kwalifikuja przepływkę do wymianiy 2. Różnice benzyna-gaz widoczne na wykresie to normalne zachowanie? Byłbym wdzięczny za słowo komentarza. Pozdrawiam, Rafał -
Ok, dziękuję Czyli pewny jesteś, że to co jest opisywane jako kostka do podpięcia od strony pasażera (Europa) będzie od strony kierowcy (EN)? ---------- Dodano o 21:46 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:42 ---------- OK;) thx Dobrze, że zima łagodna w PL to będzei można po Nowym Roku zacząć zabawę Do usłyszenia w 2012. Pomyślności Życzę i dziękuję za szybki feedback!!
-
Witam szanownych kolegów. Pytanie, ponieważ nie doszukałem się wzmianki na ten temat w całym wątku. Czy układ z anglika będzie pasował do wersji europejskiej? Co o tym myślicie. Aha i z której strony powinien być zamontowany moduł PDC w sedanie? Będę wdzięczny za pomoc bo układ juz do mnie jedzie:D Udanego Sylwestra życzę i szczęśliwego powrotu dożycia w Nowym roku;) Pozdr. Rafał
-
Siakies sugestie, gdzie mógłbym szukać tego sensora kurtyn?? Jedno co przychodzi mi do głowy to słupek boczny... Dodatkowo dziwna sprawa, otóż jak patrzę na napinacze w VAG, jest informacja, że nie zainstalowano... Nie wiem co o tym sądzić. Może ich nie być. Dodam, że nie ma błędu o napinaczach w VAG.
-
Dzięki Wojciech, oczywiście ja już wcześniej zerkałem na ETKE;) Nie wynika z tego jasno, że to są dwa różne sensory... Znalazłem za to coś takiego. Zerknijcie na stronę 10. Wynikałoby z tego, nawt po wyglądzie, że są oddzielne do kurtyn w słupkach bocznych... Przyglądałem sie podsufitce i widać, że tylko wyskoczyła z osłony. Powinna być ok. Jednym słowem, nie ma na razie persony, która miała osobiście do czynienia z kurtyną i jednoznacznie może stwierdzić czy zabierać się za słupek boczny:)
-
Cześć, Tydzień temu Pani, rocznik 48 zapomniała co ma robić gdy jest czerwone światło na skrzyżowaniu... Efektem są lewe drzwi i błotnik do wymiana, zawieszenie, i oczywiście poduszka boczna i kurtyna. Już kolejny dzień przeglądam forum i nie mogę doszukać się wzmianki o sensorze kurtyny. Jak wiem, że trzeba wymienić sensor poduszki bocznej (pod siedzeniem), tak o sensorze kurtyny ani słowa. Zastanawiam się już czy kurtyna może bazowac na tym samym sensorze. Z drugiej strony w kompie airbagow są dwa oddzielne błędy i podane sa dwa różne numery sensora: 01226 - Crash Data Stored for Side Airbag: Driver Side 35-00 - - 01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199) 32-00 - Resistance too High 01588 - Igniter for Head-Airbag: Drivers Side (N251) 32-00 - Resistance too High Byłbym wdzięczny za sugestie. Druga sprawa, czy jest sens kupować kurtyny i poduszkę na podstawie nr z ETKI, przed ich fizycznym wymontowaniem i sprawdzeniem faktycznego numeru? Pozdrawiam, Rafał
-
Dzięki marecek, W tym co piszesz jest logika i sens:) podaję jeszcze logi z kanału 46 (załacznik). Masz rację jest zauważalny spadek mocy (przymulenie). Pasek mojego brata z takim samym silniku lepiej śmiga lepiej w całym zakresie obrotów. Właśnie zastanawiam się nad zakupem rury, kiedys widziałem ofertę na allegro, jako zamiennik dorobiony do tego silnika. Silnik mam zagazowany więc sprawy związane z zapachem chyba odpadają LOG-01-046-034-043.xls
-
Witam ponownie, Będę wdzieczny jeśli ktoś odpowie mi w temacie przytoczonym wcześniej, odnośnie błedu 16804 i testu NOK. Szczerze to nie wiem za co się zabrać. Jest sens wyciągać kata? Please help:)
-
Dwa wątki w jednym temacie:) Ponawiam pytanie w takim razie, czy błąd 16804 i test z bloku 46 jako NOK wskazują na wymianę katalizatora? Od siebie dodam, że po dłuższej jeżdxie i temp. katalizatora ok. 620 raz test wypadł mi na OK:) Proszę o opinie.
-
Cześć, odświeżam temat: Czy znalazłeś odpowiedź na pytanie dot. katalizatora? Jeśli test jest not OK tzn., że kat do wymiany czy mogą być jeszcze inne przyczyny?
-
Zgadzam sie, uzylem takiego skrotu myslowego:) Chcialem zaznaczyc, ze przy obrotach a nie predkosci... Niestety nie znalazlem tego w Etce. Jedyne, co przychodzi mi do glowy to odpiecie przekaznika i przejechanie sie z VAGiem. Jesli jest to cos waznego to z pewnoscia wyskoczy blad.