mareks6 Zgłoś #281 Napisano 28 Marca 2015 U mnie linki normalnie otwiera nawet na telefonie. Co do sprawdzenia omomierzem to wątpię bo te czujniki chyba mają już jakąś elektronikę sterującą wewnątrz. Jeśli się mylę to proszę kogoś bardziej w temacie o sprostowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #282 Napisano 29 Marca 2015 U mnie linki normalnie otwiera nawet na telefonie. Co do sprawdzenia omomierzem to wątpię bo te czujniki chyba mają już jakąś elektronikę sterującą wewnątrz. Jeśli się mylę to proszę kogoś bardziej w temacie o sprostowanie. Sorki, faktycznie teraz w domu zdjęcia działają (widocznie w pracy coś blokują) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz9099 Zgłoś #283 Napisano 2 Kwietnia 2015 Może ktoś podesłać zdjęcie jak wygląda wiązka od czujników do modułu? Mam moduł i czujniki z wiązką, a brakuje mi wiązki od czujników do modułu. Chcę ją dokupić, a nie wiem jak wygląda... Z góry dzięki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mareks6 Zgłoś #284 Napisano 3 Kwietnia 2015 napisz coś więcej, tzn czy chodzi o czujniki tylne, przednie czy jak? Piszesz że masz czujniki z wiązką a za chwilę że brakuje Ci wiązki. Napisz dokładnie bo coś zamotałeś. Ze swojej strony mogę dodać że jeśli chodzi o dorobienie czujników na przód to ciężko będzie dorwać gotową wiązkę bo w passacie takiej nie było, chyba że już ktoś wcześniej tak jak ja dorabiał czujniki z przodu po czym zdecydował ich się pozbyć. Ja kupiłem kawałek wiązki pod te czujniki na allegro z innego samochodu, byle by mieć potrzebne wtyki (cała wiązka wyszła taniej niż kupowanie osobno nowych wtyków) a następnie przedłużałem kabel jako że wiązka była za krótka gdy centralka w pasku jest przy wlewie paliwa a czujniki w przednim zderzaku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dracoone Zgłoś #285 Napisano 3 Kwietnia 2015 Może chodzi o kabel pomiędzy wiązka czujników a modułem. Postaram się zrobić dziś zdjęcie i podesłać. Jakbym dziś nie zdążył to jutro wieczorem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz9099 Zgłoś #286 Napisano 3 Kwietnia 2015 dokładnie o tą wiazke o której wspomnia 'dracoone' Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dracoone Zgłoś #287 Napisano 8 Kwietnia 2015 Sorki że tak późno. No zdjęcia są jakie są myślę że dają jakiś pogląd. Najlepiej porównać z danymi na http://www.passatplus.de/umbauteile/pdc/index.htm i kombinować :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #288 Napisano 8 Listopada 2015 Mógłby mi ktoś podpowiedzieć gdzie powpinać poszczególne przewody: - brązowy (br) (z oczkiem) -masa - szaro/czerwony (gr/ro) (z 1-pin kostką) - hak - zielono/szary (gr/gn) - k-line - brązowo/czarny ??? - niebiesko/czerwony (bl/ro) - wsteczny Masa wiadomo- gdzieś z budy. Hak- nie mam wiec pomijam K-line - wiem że gdzieś w złączu diagnostycznym ale który pin :? Wsteczny - w lampę czy gdzieś w okolicach nóg kierowcy/pasażera znajdę brązowo/czarny - to zasilanie? jeżelo tak to +12 po stacyjce z zaciski 75x może być? Cytat PIN Funkcja Kolor ============================= 1 - 12V (15) - czarno/żółty (sw/ge) 2 - Głośnik - biało/brązowy (ws/br) 3 - 4 - 5 - HAK - szaro/czerwony (gr/ro) 6 - RF- wsteczny - niebiesko/czerwony (bl/ro) 7 - 8 - Masa - brązowy (br) 9 - 10 - Głośnik - biało/czerwony (ws/ro) 11 - 12 - K-line - zielono/szary (gr/gn) 13 - 14 - 15 - moja wiązka do podpięcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
detro-50 Zgłoś #289 Napisano 8 Listopada 2015 - brązowo/czarny ??? To zasilanie sterownika, jak nie chce ci się ciągnąć przewodu do zacisku X75 to zmostkuj go razem z sygnałem wstecznego. :ok Mi vipereeek tak zrobił bo mu zabroniłem rwać plastiki w aucie. Jedyna wada to to że połączysz się ze sterownikiem w celach diagnostycznych dopiero po wrzuceniu wstecznego. K-Line podpinasz do gniazda diagnostycznego na PIN7 a sygnał wstecznego masz o identycznym kolorze przewodu ze wtyczce od lampy. :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #290 Napisano 8 Listopada 2015 I wszystko jasne. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #291 Napisano 10 Grudnia 2015 (edytowane) Jeszcze jedno pytanie.. po zamontowaniu wszystkiego podpinam przewody i to już wszystko czy jeszcze coś trzeba vagiem kodować/adaptować? edit.. 3 i druga sprawa - masę modułu moge wpiąć w masę( brazowy przewód) w kostce lampy tylnej? Edytowane 10 Grudnia 2015 przez marcin_pesel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogalik17 Zgłoś #292 Napisano 10 Grudnia 2015 Nie musisz nic kodować, k-line jest tylko do diagnostyki i regulacji głośności w sumie ten kabel nie musi być podłączony. Masę możesz wpiąć do lampy ale wydaję mi się że lepiej jest założyć oczko i przykręcić do mocowania od siłownika otwierania wlewu paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #293 Napisano 10 Grudnia 2015 To jutro tę masę jeszcze poprawie, dzisiaj już nie chce mi się marznąć w garażu. A jutro powinna dojśc dokładka zderzaka i mam nadzieje zakończę ten temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damiansta86 Zgłoś #294 Napisano 26 Maja 2016 Witam przepraszam ze odgrzewam taemat ale chciałem się dowiedzieć jak podlaczyc ten kabel od przyczepy?? szaro-czerwony ponieważ mam nieorginaly hak i mase na wtyczce mam z samochodu...ktoś rozwiazal ten problem??? proszę o wasze odp pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #295 Napisano 3 Marca 2017 Cześć. Możecie mi powiedzieć jaki rozmiar mają oryginalne czujniki parkowania? I czy lepiej zakładać ori czy jakieś np valeo. Mam kombi i chciałbym dokupić dokładkę i niej montować. Rozmawiałem z elektrykiem, który ostatnio zamontował mi tempomat i on mówił mi, żeby odpuścić sobie oryginalne. A jakie jest Wasze zdanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #296 Napisano 3 Marca 2017 Zmień elektryka, jak dla mnie tylko oryginalny zestaw zapewni Ci bezawaryjne i pewne działanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #297 Napisano 3 Marca 2017 I tak właśnie zrobię. Już nawet zamówiłem sobie zestaw pdc do kombi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #298 Napisano 3 Marca 2017 Greneralnie nowy dobry system valeo byłby chyba bardziej czuły i dokładny od ori, ale jednak montaż wygląd i spójność z autem to tylko OEM Wytapane z 1+3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #299 Napisano 3 Marca 2017 Ile valeo kosztuje oraz OEM ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #300 Napisano 3 Marca 2017 (edytowane) Mi elektryk powiedział za czujniki z montażem 230-250zł. Co do OEM to zależy za ile kupisz używane graty. Do sedana będzie trochę taniej, do kombi trzeba zmienić dokładkę. Myślę, że od 300zł w górę części plus robota Ktoś z Was dokładał sobie pdc? Bo mam pytanie odnośnie wtyczki 4A0 972 883A do modułu. Trzeba nową kupować (nawet nie wiem czy jest dostępna) czy można ze starej i jakoś wykorzystać stare piny lub wsadzić tam nowe? I jak podpiąć/zakodować jeśli ma się hak. Co prawda obecnie go nie używam ale nigdy nic nie wiadomo. Edytowane 3 Marca 2017 przez El_Comendante Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach