Skocz do zawartości
dszyszko

Silnik AFN i rozrzad

Rekomendowane odpowiedzi

wiskoza już sprawdzana przy innej okazji, napewno muszę sprawdzić łożysko alternatora, natomiast ciekawi mnie sam napinacz, czy da się go jakoś sprawdzić, albo wymienić samo koło? Nie to że jakoś strasznie sknerze, ale dobry napinacz kosztuje tyle co cały rozrząd...

a co tam chcesz sprwdzać ??

Jak chcesz samą rolkę wymiecic to tylko z powodu padniętego łożyska jest taka możliwośc ( tam jest lewy gwint ) tylko jak znając życie będzie to wsztstko zapieczone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko jak znając życie będzie to wsztstko zapieczone
zapieczone nie bedzie latwo idzie zawsze a co do sprawdzenia napinacza to jedynie wizualnie patrzac od gory na niego ma isc prosto wg paska jak jest juz do wymiany to widac golym okiem ze ciagnie go w bok wtedy pasek sie siepie powoli i wkonu go rwie w kawalki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam takie pytanie czy śruba napinacza która wychodzi z silnika jest wymienna? bo po ściągnięciu napinacza zauważyłem ze jest trochę krzywa i ścina mi pasek. Mam passata b3 1.9 TD. Z góry dziękuję za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy śruba napinacza która wychodzi z silnika jest wymienna?

Jest wymienna szpilka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bezwzględnie na 0 i nie jest to żadne i tylko 1 po drugie i nie oznacza intercoolera skrót di oznacza Turbo Direct Injection co potwierdza wiki oraz vw i volvo z silnikiem 2,5 tdi gdzie pisze na pokrywie silnika Direct Injection co oznacza stały bezpośredni wtrysk paliwa a nie intercooler wiec nie wprowadzajcie ludzi w błąd . Górny martwy punkt to 0 na kole i tak ma być ustawione nie inaczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
powiekszony gwint w głowicy

To jest taka szpilka, że z jednej strony jest gwint M10, a z drugiej M8.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dobrych sklepach moto mają pudełka z całym rozrządem z paskiem lub bez. Czyli napinacze rolki szpilki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie... :)

 

Mam pytanie, dziś wymieniałem rozrząd i miałem przestawiony.

Tzn. wał był w stosunku do pompy i koła rozrządu przestawiony o 1 ząb. Wpływało to jakoś poprzednio negatywnie na silnik?

Teraz wydaje mi sie że ładniej pracuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wpływało to jakoś poprzednio negatywnie na silnik?

 

Nic się nie stało. Gorsze przestawienia widziałem. Możliwe, że ktoś źle złożył lub przeskoczył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Duzo sie nie zmieni jesli jest 1 zabek na wale co innego jakby na rozrzadzie był ten 1 zabek, ale teraz jesli jest ustawienie fabryczne to napewno jest cichsza praca po za tym minimalne róznica w spalaniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okey, dzięki.

Właśnie, jak kupowałem gość mówił że wszystko było robione u pewnego mechanika itd. Nawet napisu na obudowie lub czym kolwiek nie było kiedy był zmieniany. Znaczy jeden znalazłem od strony wewnętrznej obudowy rozrządu. Napis: 178 600 coś po niemiecku i 2005r.

Auto w 2008 w Polsce miało 165tys heh :) Ale i tak sprawdzony z pewnego źródla i 150tys do tyłu cofnięty. Aktualnie 380 tys.

Takie moje małe zażalenie :respect

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz stary i bardzo żywotny silnik, który z powodzeniem przejedzie drugie tyle pod warunkiem, że o to zadbasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tym się nie przejmuję wiem że silniki te są żywotne! :D Blisko 400tyś mnie nie przeraża

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 10.02.2010 o 23:51, otick8 napisał:

koledzy te I to jest injection czyli wtrysk czyli po chłopskiemu w tym momencie ma być wtrysk paliwa

A więc ,,I" ma byc po lewej czy prawej stronie ,,0"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności