kopytko1
-
Liczba zawartości
43 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O kopytko1
- Urodziny 03.11.1982
Informacje osobiste
-
Imię
marek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Jedlicze
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
-
Rok produkcji
1997
-
[B5] Moduł komfortu TEMAT ZBIORCZY, TUTAJ ZADAJEMY PYTANIA
kopytko1 odpowiedział zbylut → na temat → Elektryka, oświetlenie
cześć , może jeszcze coś dopisze Dzisiaj trochę posiedziałem przy centralnym ... stwierdziłem skoro sterowanie masą to zrobię mostek na czer./nieb i masę - i drzwi się otwierają , przy mostku z przewodem czerowno-zielonym - brak efektu . gdy odłączę zamek w drzwiach kierowcy i zmostkuję masę z czerwono zielonym ( zamykanie) to po kilku próbach pojawia się "chęć " sterownika do zamknięcia auta bo słychać przekaźnik w środku i pstrykają drzwi lecz nie zamyka auta ...KOSMOS ...., Podejrzewam ,że przyczyną jest przestarzały model mojego paska ( pierwsza generacja , 96-97 ) o ile dobrze pamiętam to te passaty miały centralkę i sterownik szyb właśnie w drzwiach a nie w module komf. ( który nomen omen też posiadam I teraz mam pytanie - czy ktoś wymieniał panel sterowania szybami na nowszy i co za tym idzie moduł komfortu ? lub jak ogarnąć teamt ? ps . na pewno dobrze wszystko podłączone - zgodnie ze sztuką ... pytanie tylko czy te passaty "pierwsze" działały na takiej samej zasadzie ....(przewód niebiesko-czerwony i zielono -czerwony ) bo mierzę na nich napięcie i jest na obydwóch 11,3- 11,5V -
[B5] Moduł komfortu TEMAT ZBIORCZY, TUTAJ ZADAJEMY PYTANIA
kopytko1 odpowiedział zbylut → na temat → Elektryka, oświetlenie
dzień dobry, podepnę sie pod temat , Pacjent to Passat b5 97r. TDI , passat z pierwszej generacji. Chciałem dołożyć sterownik centralnym zamkiem z pilota . Centrala zdalna to motokey 500a , po opiniach niby w passatach działa. Podłączyłem wszystko zgodnie ze sztuką z postu .......https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic271661-30.html........ niestety działa tylko otwieranie samochodu a nie działa zamykanie - sterownik działa przełącza masami ale nie zamyka samochodu. Sterownik ma możliwość wydłużenia sygnału do 3,5 s , przełączyłem więc na dłuższy impuls i teraz tak: otwiera drzwi i razem z drzwiami otwiera szyby ( dłuższy impuls) a podczas zamykania nie zamyka tylko zamyka szyby. Miał ktoś taki przypadek ? Może coś trzeba w module komfortu przełączyć ....? dodam ,że z panelu i z zamka wszystko działa.... -
Witam dzisiaj to samo rano przekrecam kluczyk od centralnego i. nic. ale teraz pomierze. napiecia. przy. module. tylko. ma ktos rozpiskke. jakie tam. prady powinne isc. (Passat variant b5 1.8. Roczkik 1998 4xszyby. elektr. W moim rok mlodszym jest jeszcze pod sterowaniem szybami. Taka centralka a tutaj tylko kpstka. . z gory dziekuje
-
Witam ,wszystkich znawców , mam u kolegi mały problem w pasku ( b5 , 1998) a mianowicie z centralnym zamkiem nie zamyka sie w ogóle , nic nie świeci w środku itd itp. jakby problem z modułem ,aleeeeeeee moduł został wymieniony na inny i problem sie powtarza .I teraz ciekawostka . Jak odłączy klemy to przez jakiś czas ( trudno mu było określić ) komfort zaczyna działać normalnie podświetla ,zamyka , itd . Macie jakieś pomysły jak temat ugryźć ??? Bezpiecznik był trochę podśniedziały ( prądowy w skrzynce bezpieczników ) przeczyściłem i zaczeło działać , hmmmmm tylko wyjęcie tego bezpiecznika dało taki sam efekt jak zdjęcie klemy.Aha kable zostały sprawdzone od modułu komfortu pod tapicerką niby wszystko ok nic nie rozlatuje się. Czy macie jakieś pomysły ???Tylko proszę o jakieś konkrety a nie porady w stylu"zalej bak do pełna to wspomaganie będzie lepiej chodzić":) Pozdrawiam
-
LUdzie z Krosna i okolic...
kopytko1 odpowiedział Cinek668 → na temat → Podkarpackie / Świętokrzyskie Dyskusje - Podkarpackie
chyba wszyscy zapracowani heh:)) -
[B5] Bulgotanie, przelewanie sie wody? albo kamyczki..;)
kopytko1 odpowiedział temat → Układ paliwowy, wydechowy
ja jednak wolałbym oddać samochód do mechanika niż do alkoholika -
[B5] Bulgotanie, przelewanie sie wody? albo kamyczki..;)
kopytko1 odpowiedział temat → Układ paliwowy, wydechowy
A skąd taka cena ??? ( 800 zł bym się zgodził jak by przyszło remont głowicy robić szlifować i docierać zawory ) ale górna półka 2000 to chyba w ASO Sama wymiana + przeszlifowanie głowicy max jakieś 500 zł jeżeli doliczysz paski nowe to 650 -
b5 afn wskazania ustawienia kata wtrysku pomocy logi
kopytko1 odpowiedział krzysio2707 → na temat → Analizy logów
haj do czego ustawiałeś kąt wtr. do basic czy meas.??? takie wachania na kącie mogą być spowodowane luzem na klinie wału lub uszkodzeniem czujnika hala pierwszego cyl. ale bardziej obstawiam 1 - - - - - aktualizacja - - - - - jak padnięta jest przepływka to wartość MAf jest około 500 mg -
mam pytanie może głupie ale po jaką hol......e robiłeś remont silnika przy 187 tyś ??? założe się ze auto ma przejechane 3x tyle a jak tak jest to pompa mimo te jest wytrzymała też ma pewnie luzy i nie tłoczy już tak szybko jak dawniej ( logika ) tak "rzodki" olej na gorącym silniku lepiej łapie ciśnienie przynajmniej z 2 powodów 1 olej nie zdązył spłynąć 2 pompA jest rozgrzana
-
a co tam chcesz sprwdzać ?? Jak chcesz samą rolkę wymiecic to tylko z powodu padniętego łożyska jest taka możliwośc ( tam jest lewy gwint ) tylko jak znając życie będzie to wsztstko zapieczone
-
LUdzie z Krosna i okolic...
kopytko1 odpowiedział Cinek668 → na temat → Podkarpackie / Świętokrzyskie Dyskusje - Podkarpackie
hej jestem z Jedlicza jak potrzebujesz jeszcze pomocy to daj znać ( najcześciej padają łączenia w drzwiach (( harmonijka ) ) -
Rozmowy na tematy różne - bez pytań technicznych
kopytko1 odpowiedział temat → Kujawsko-Pomorskie Dyskusje
Tak naprawdę gdyby nie Szczęsny była by jak zwykle klapa - wyciągał prawie piłki z bramki -
Po czym poznać uszkodzoną poduszkę pod silnikiem?
kopytko1 odpowiedział cooler → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
hmm a jak byłeś na kanale to sprawdziłeś luz na dolnym wachaczu ( kosa) głównie slienblok to ok jest tak w gruncie rzeczy odpowiedzialny za wyrównoważenie drgań przód tył często się tuleja wybija a nie zawsze jest to łatwo zauważyć bo jest jakby w stalowym gnieździe -
Jest to dość trudny temat który przerabiałem tylko 2 razy ( niestety , a może stety ) oba z sukcesem jak nie masz wiedzy na temat to raczej odradzam samemu ( na youtubie jest filmik jak to robi jakiś gościu ale jak sobie przypominam to w golfie( nie jest polski) nie przeszkadza to bo budowa pomp jest prawie taka sama polecam dobry klucz torks ( chyba T55, ale nie gwarantuję )i polecam delikatnie każdą śrubkę uderzyć - delikatnie powtarzam , niestety z tego typu problemem jest tak że jak za dużo wysuniesz głowice tłoko rozdzielacza to kapusta ..... rodzi to trochę problemów ,jak nie chcesz kupować drugiej pompy to daj jakiemuś pompiarzowi masz pewne na bank ( u mnie na podkarpaciu taka przyjemność u pompiarza kosztuje 450 zł dlatago sam się zdecydowałem na wymianę a później jeszcze koledze )