Gość noize Zgłoś #1 Napisano 7 Listopada 2008 Witam, Mam pytanko Panowie, czy trudno jest wymienic samemu zaworek N75, passat 98r, bo z tego co widze to chyba problemu nie powinno byc. I drugie pytanko te opaski na zaworku do 3 wezykow to sa 1-razowki?, mozna gdzies takie kupic ? Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #2 Napisano 7 Listopada 2008 te opaski są hmm... powiedzmy sobie - niepotrzebne w "normalnych" warunkach pracy. Krućce na N75 mają zgrubienia, więc nie ma mowy, żeby wężyk się sam zsunął. Ale jeśli gdzieś szarpniesz, pociągniesz albo będzie to pracowało długotrwale pod obciążeniem, to może się w końcu zsunąć... wystarczy try-trytką to spiąć i po problemie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość noize Zgłoś #3 Napisano 7 Listopada 2008 a jak z wymiana , myslisz ze dam rade to wymienic sam? czy podjechac lepiej do kogos ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #4 Napisano 7 Listopada 2008 nie wiem gdzie jest N75 w dizlach, ale w 1.8T Mauro na zlocie 2x wymienił zaworek w ciągu 5 minut Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość noize Zgłoś #5 Napisano 7 Listopada 2008 aha no to niedlugo zaczne operacje obym tylko nie pomylil wezykow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość noize Zgłoś #6 Napisano 7 Listopada 2008 wlasnie dostalem owy zaworek i w kmplecie byly jeszcze dwie takie jakby gumki twarde czerwona i niebieska i jeszcze jakby taka zaslepka zreszta zrobilem fotke . po co to ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #7 Napisano 7 Listopada 2008 olej te wszystkie gumki, załóż porządne opaski. wymiana zajmie ci max 15~20 min, nie znam twoich zdolności manualnych. Potrzebujesz kluczyk 10, nasadkowy a najlepiej grzechotkę, najpierw go odkręć a później wpinaj przewody "na podmiankę" tak, żeby nie pomylić na końcu wtyczkę. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek894 Zgłoś #8 Napisano 7 Listopada 2008 wlasnie dostalem owy zaworek i w kmplecie byly jeszcze dwie takie jakby gumki twarde czerwona i niebieska i jeszcze jakby taka zaslepka zreszta zrobilem fotke . po co to ? Kolego ile dales za ten zaworek bo chyba tez musze go wymienic!!!!!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturman Zgłoś #9 Napisano 7 Listopada 2008 Za co odpowiada ten zaworek i jakie są objawy jego niesprawności? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #10 Napisano 7 Listopada 2008 Za co odpowiada ten zaworek i jakie są objawy jego niesprawności? witam. patrząc po opisie u Ciebie ten zaworek nie występuje. ale służy do sterowania pracą turbiny a raczej WG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #11 Napisano 7 Listopada 2008 patrząc po opisie u Ciebie ten zaworek nie występuje występuje - pod inną nazwą, ale tym samym numerkiem I służy do zmiany długości dolotu (zmienia geometrię kanału dolotowego wewnątrz głowicy) po przekroczeniu progu ok 4000 obr/min Taka ciekawostka tylko... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #12 Napisano 7 Listopada 2008 występuje - pod inną nazwą, ale tym samym numerkiem I służy do zmiany długości dolotu (zmienia geometrię kanału dolotowego wewnątrz głowicy) po przekroczeniu progu ok 4000 obr/min Taka ciekawostka tylko... dzięki za oświecenie. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość noize Zgłoś #13 Napisano 8 Listopada 2008 witam, wymienilem zaworek meliscie racje nic trudnego, zajelo mi to 25 minut i oczywiscie kaska w kieszeni mojej a nie u mechanika:). Testowalem i chodzi elegancko juz nie mam stresa wyprzedzac samochod:D Pozdr. i dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek894 Zgłoś #14 Napisano 29 Czerwca 2010 Wymiana tego zaworka to prościzna tylko nie pomylić wężyków. u minie po wymianie pasio od razu dostał kopa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damiano1.9TDI Zgłoś #15 Napisano 4 Października 2010 koledzy a gdzie jest ten zaworek?ile kosztuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek85 Zgłoś #16 Napisano 4 Października 2010 koledzy a gdzie jest ten zaworek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shred23 Zgłoś #17 Napisano 25 Marca 2012 Na zdjęciu zaznaczony jest zawór N75, mam taki problem że jak włączę zapłon to zaczyna "cykać" dosłownie jak w zegarku tylko, że głośniej. Jak dotknąłem tej wtyczki podłączonej do N75 czułem wyraźne wibracje. Nic się nie dzieje tylko tak "cyka" i "wibruje" wydaje mi się jak by było tam jakieś zwarcie. Nie odłączałem tej wtyczki, żeby nie narobić błędów. 1. Czy to ma tak być? (Moim zdaniem nie) 2. Co muszę zrobić jeśli jest to usterka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #18 Napisano 25 Marca 2012 1. Czy to ma tak być? (Moim zdaniem nie)2. Co muszę zrobić jeśli jest to usterka? No zaworek sie zawiesza w srodku. Musisz go zregenerowac lub wymienic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shred23 Zgłoś #19 Napisano 25 Marca 2012 No zaworek sie zawiesza w srodku. Musisz go zregenerowac lub wymienic. Jak się go regeneruje czy mogę go normalnie odłączyć, czy trzeba najpierw aku odpinać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #20 Napisano 25 Marca 2012 Jakie zawiesza? N75 zawsze cyka na zapłonie i jałowych... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach