chaker24 Zgłoś #301 Napisano 8 Września 2019 Mam problem z glosnym stukanirm z okolicy przeniesienia napedu. Passat b6 2.0 tdi silnik BMP. Auto miało objawy typowe dla dwumasy. Wymienilem kolo wraz ze sprzeglem i ku mojemu zdziwieniu po wymianie jest gorzej jak przed. Slychac mocne stukanie nasilajace sie po wcisnieciu sprzegla. Pedal sprzegla wyraznie pulsuje oraz delikatnie szarpie podczas ruszania. Nie mam pomyslu co moze byc przyczyna. Zestaw Valeo zostal zamontowany. Film: Mile widziane wszelkie podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazmirz_pawlak Zgłoś #302 Napisano 8 Września 2019 Wymieniłeś łożysko oporowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chaker24 Zgłoś #303 Napisano 8 Września 2019 12 minut temu, kazmirz_pawlak napisał: Wymieniłeś łożysko oporowe? Wymieniony jest caly zestaw sprzegla, a wiec dwumas, tarcza, docisk, wysprzeglik z lozyskiem oporowym. Wszystko skrecone na nowych srobach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
studzien Zgłoś #304 Napisano 9 Września 2019 A czy czasem nie kupiłeś sprzęgła z samoregulatorem na docisku bo jeśli tak to przy złym montażu mogłeś uszkodzić docisk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chaker24 Zgłoś #305 Napisano 9 Września 2019 Teraz, studzien napisał: A czy czasem nie kupiłeś sprzęgła z samoregulatorem na docisku bo jeśli tak to przy złym montażu mogłeś uszkodzić docisk Docisk jest ok. Okazało się, że wał korbowy się ukręcił, a panewki zatarły. Niestety silnik na złom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boroskym Zgłoś #306 Napisano 30 Września 2019 Dnia 9.09.2019 o 13:06, chaker24 napisał: Docisk jest ok. Okazało się, że wał korbowy się ukręcił, a panewki zatarły. Niestety silnik na złom Co było przyczyną zatarcia ? Nowy silnik już wstawiłeś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chaker24 Zgłoś #307 Napisano 30 Września 2019 36 minut temu, boroskym napisał: Co było przyczyną zatarcia ? Nowy silnik już wstawiłeś ? Prawde mowiac ciezko okreslic czemu wal pekl. Przyczyna zatarcia najprawdopodobniej bylo pekniecie czopa walu. Byl on pekniety pod panewka,a zatarla sie panewka pracujaca na peknietym czopie. O dziwo pompa oleju jest ok. Silnik juz wymienilem. Od razu turbo poszlo do regeneracji no i nowe kompletne sprzeglo. Pracuje wzorowo. Koszt calej naprawy to 4500zl. Robocizna wykonana wlasnorecznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach