boroskym
-
Liczba zawartości
132 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
3
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Informacje osobiste
-
Imię
Mateusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
WZU
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
-
Rok produkcji
2007
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Trzeszczące zawieszenie-Tuleje wahaczy
boroskym odpowiedział norbert2205 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Czyli żeliwo i aluminium ? Chyba, że się okaże, że jeszcze coś innego było -
Trzeszczące zawieszenie-Tuleje wahaczy
boroskym odpowiedział norbert2205 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
czyli twój wahacz się nadawał do ponownego użytku to w tych zawieszeniach były dwa rodzaje materiału ? -
Trzeszczące zawieszenie-Tuleje wahaczy
boroskym odpowiedział norbert2205 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
A czy ktoś z was podczas wymiany tulej, zwrócił uwagę na ten trzpień, który wchodzi w tuleję ? Ponoć się wyrabia i tuleja nowa nie siedzi ciasno, więc wymiana jej i tak nie przyniesie efektu. -
VW CC 2015 wymiana bixenon na bixenon+led
boroskym odpowiedział pogromca → na temat → Elektryka, oświetlenie
A to nie jest tak, że każdy cc z xenonem ma w standardzie doświetlanie zakrętów itp ? Chyba, że zakładałeś DLA to rozumiem -
Witajcie panowie, miał ktoś z was przypadek, że po włączeniu tej nagrzewnicy wam śmierdzi z nawiewów taką spalenizną ?
-
Witajcie jak w tytule, sprzedam kierownicę multi funkcyjną z poduszką jedno nabojową. Kierownica jest obszyta skórą i wygląda niemalże jak oryginał i jak nowa. Jeśli sie dogadamy mogę sprzedać razem z kompletem gotowym do założenia w aucie, które tego nigdy nie miało, czyli razem z manetkami i modułem oraz zwijakiem. Cena 500 zł za wszystko 400 zł za kierownice z poduszką
-
Composition / Discover Media PQ
boroskym odpowiedział Kewin1503 → na temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
Jak działa nawigacja w b6 na tym radyjku, czytałem że trzeba pompę abs z b7 pakować bo, że niby z pompy radio sczytuje info o poruszaniu się auta i koryguje ze wskazaniem gpsa. Druga sprawa co Ci pokazuje na licznikach ? -
Zegarek z B7 w B6 LIN 2.0 - video
boroskym odpowiedział mysiek10 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Też takowy posiadam i działa świetnie -
Jaki olej silnikowy do b7 2.0 TDI CR ?
boroskym odpowiedział Mlody_tm → na temat → Silnik, skrzynia biegów
A jak w tym porównaniu wypada słynne w ostatnim czasie PMO ? -
diesel Passat b6 1.9 nie odpala
boroskym odpowiedział piotrpassat9309 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Zacząłbym od regeneracji rozrusznika, a potem bym wymienił oringi na pompowtryskach. -
W twoim przypadku możesz nawet i samemu zweryfikować zakupiony słupek o ile masz jakieś podstawowe pojecie o motoryzacji, ten słupek rozbierzesz podstawowymi kluczami bez kombinacji. Jakbyś miał pompowtryski to musiałbyś się bawić w regulacje pompowtrysków i takie tam a tutaj masz robotę o wiele bardziej ułatwioną. Swoją drogą pecha to też masz bo ja to jeszcze nie słyszałem o pękniętym tłoku w cbab.
-
Witajcie, prawdopodobnie do wymiany mam silnik spryskiwaczy szyby. Mam wersje z xenonami i pytanie czy jak zdejmę plastikowe nadkole to będę miał dostęp do silniczka od sprysku szyb ?
-
Opracowałem pierwszy własny tutorial jak naprawić elektryczną roletę w sedanie. Najpierw musimy zaopatrzyć się w: - lewy ślizg rolety 3C0 861 597 -prawy ślizg rolety 3C0 861 598 -kombinerki, -zapalniczkę ze świeczką, -jakiś klej do metalu i plastiku, -wiertło 3mm i wkrętarkę. Pkt. 1 Musimy dostać się do linek, odpinamy roletę ( o ile w ogóle wisi) i wystarczy odgiąć plastikową osłonę od linek, siedzi ona na zaczepach i nie ma żadnych śrub. Zaczynamy ją podważać od góry i pociągamy ją zdecydowanym ruchem, przechodzimy stoponiowo w dół. Pkt. 2 Ukazuje sie nam linka prowadnicy, na jej końcu zapewne siedzi pozostałość od poprzedniego ślizgu rolety. Musimy się tego pozbyć i najlepiej rekomenduje kupić małą świeczkę okrągłą i ten ślizg zwyczajnie spalić, szkoda czasu na jakieś wygrzebywanie nożem pozostałości. Przy okazji trzeba trochę nadpalić oplotu linki, który jest materiałowy. Opalamy jakieś 7 cm tej linki, gdy już opaliśmy ten materiałowy oplot musimy wziąć kombinerki i odgiać kawałek drutu, też jakieś 7cm. Gdy odegniemy uzyskujemy widok taki jak na zdjęciu drugim. Pkt. 3 Czas zająć się ślizgami które kupilśmy. W zaznaczonym na zdjęciu trzecim miejscu wiercimy wiertłem 3mm otwór na linkę, starajmy się to zrobić równo i nie na wylot klipsu. Gdy wywiercimy uzyskamy efekt jak na zdjęciu czwartym. Pkt. 4 polewamy linkę klejem i wpuszczamy do środka ślizgu przez wywiercony otwór. Ja użyłem jakiegoś kleju w kropelce z rekomendacji obsługi sklepu budowlanego. Na początku chciałem użyć kleju dwu składnikowego, ale wydaje mi się, że ten da rade bo faktycznie trzyma mocno. Teraz umieszczamy ślizg na lince i ważne zeby po obu stronach klipsy były na tej samej wysokości i równo wklejone. Pkt. 5 Zakładnie rolety. Teraz trzeba wsadzić wklejone ślizgi w uchwyt rolety. Najlepiej położyć roletę na półkę i korzystając z elastyczności linek włożyć je do uchytów a potem wcisnąć guzik żeby roleta się zwinęła. Na koniec zakładamy te plastikowe osłonki i tadam powinno działać. Pkt. dodatkowy, jeśli ktoś by miał jak ja, że linka się gdzieś podwinęła i nie chce wyjść i ja tak akruat miałem to po zdjęciu tych plastikowych osłonek trzeba zdjąć jeszcze kawałek tapicerki. Na zdjęciu 6+ zaznaczyłem gdzie znajduje się śruba mocująca tą tapicerkę. Śrube odkręcamy i wysuwamy w kierunku kierownicy, wtedy mam dobry widok na to gdzie schowała się linka. W moim przypadku i to nie starczyło i musiałem zdjąć jeszcze tą plastikową prowadnicę, która też jest mocowana na jedną śrube, a śruba ta się pokazuje po zdjęciu tej tapicerki. Jeśli zajdzie taka potrzeba to mam dodatkowe 10 min pracy. W razie pytań, pomogę
-
Znalazłem chyba idealny filmik, który pokazuje naprawdę fajny i prosty sposób na sprawdzenie szczelności, aby trzeba znaleźć coś czym można zaślepić rurki w tdiku.