Jump to content

boroskym

  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WZU

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam dziwnym trafem po wymianie licznik na biały nie pokazuje mi temperatury zew, vcsd pokazuje błąd zwarcia do masy, zbiegiem okoliczności padł czujnik czy jednak nie ?
  2. Sprawa z wyświetlaczem rozwiązana, wystarczyło odwrócić wyświetlacz
  3. Zgadza się, mam zepsuty moduł PDC przez wodę, dopiero będę montował drugi
  4. Witajcie, zamontowałem nowy panel, pin 16 usunąłem z kostki, a 20 uciałem i zaizolowałem a 16 podpiąłem pod 20 czyli wszystko zgodnie ze sztuką, panel działa, kierunki wiatru też z tym, że mam taki dziwny napis na prawej stronie I do tego mam dwa błędy 13701968 13701424 Zrobiłem już adaptacje nawiewów
  5. Czyli przy zmianie klimatronika mnie tyczy aby podpięcie piniu 20 do 16 i tyle ?
  6. Witajcie a jak rozpoznać czy mam klimatronic na jeden siłownik czy na dwa ? Na panelu klimy mam przycisk AC zamiast ECON i automatyczny obieg powietrza, ponoć samochody z tym guzikiem mają już jeden siłownik
  7. No wlansie taki bym też chciał bo mam rcd 510, ale przeraża mnie myśl podłączenia kabla do gatwaya bo tam jest tak cianso że miałem problem wtyczke podłączyć a mowa coś pinowac, chyba że jest inne miejsce gdzie mogę się jeszcze wpiąć to z chęcią
  8. Faktycznie to była wina sterownika PDC, była tam woda i sterownik dosłownie leżał w wodzie, na płytce w środku zarósł grzyb i gołym okiem widać, że ścieżki są przerwane. Wyczyściłem go kontaktem i kostki, ale i tak nie ruszył. Szukam drugiego modułu i fabrycznie miałem 3c0919283c i widzę, że one są wyraźnie droższe od modułu np z końcówką B, różnica w cenie to aż 100zł, mogę założyć ten z końcówką B ? W sumie to nie wiem czym one się różnią
  9. Witajcie dziś rano spotkał mnie dziwny problem, wsiadłem do samochodu rano i od razu widzę, że przycisk czujników parkowania się świeci, po odpaleniu samochodu nie gaśnie. Gdy go wcisnę nic się nie dzieje. Świeci się non stop nawet jak wyjdę i zamknę drzwi. VCDS się nie łączy ze sterownikiem i dodatkowo razem z tym jest na gatewayu błąd 00470 Grupowa magistrala danych układu komfortu w jednoprzewodowym trybie pracy. A po południu widzę, że sporadycznie wyrzuca błąd tempomatu i nie działa a razem z tym towrzyszy na chwilkę błąd AFS czyli pojawia się też kontrolka spalonych żarówek i po sekundzie gaśnie a tempomat dalej nie działa. Sprawdzałem dziś bezpieczniki od klimy, modułu komfortu i parktronika oraz sterowników drzwi, mało tego nawet je wymieniłem i dalej nic. Spsiukałem kontaktem guzik i kostkę pdc, odłączyłem panel klimatronika żeby sprawdzić czy połączenie zmieni się na dwu żyłowe i błąd zniknie ale to nie pomogło. Jutro idę po kolei odłączać każde drzwi i patrzeć czy błąd ustaje, bo ktoś tu na forum pisał, że wiązka w drzwiach może powodować błąd zasilania, ale w tamtym przypadku nie było problemu z PDC i to mnie zastanawia.
  10. Aby przy tej srodkowej kratce, dobrze myślę ?
  11. Witajcie, podłączyłem u siebie całą instalację z kratkami pod wiązkę zapalniczki tak jak tutaj zalecano najlepiej i widzę, że lewa i prawa świeci a środkowa nie, sprawdziłem i napięcie do kostki dochodzi, więc dostałem uszkodzoną kratkę czy trzeba piny przy tej kratce odwrócić ?
  12. Bo musiał przegonić te wszystkie zaległe sadze
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy