Jump to content

boroskym

  • Content Count

    132
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WZU

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czyli żeliwo i aluminium ? Chyba, że się okaże, że jeszcze coś innego było
  2. Ja wymieniałem z tyłu przewody hamulcowe plus płyn nowy i robiłem to tym tanim urządzeniem na sprężarkę kupionym za 60 zł i dało rade idealnie, wymiana przeszła za pierwszym razem i trzeba tylko pilnować żeby płynu dolewać do zbiorniczka podczas wymiany.
  3. czyli twój wahacz się nadawał do ponownego użytku to w tych zawieszeniach były dwa rodzaje materiału ?
  4. A czy ktoś z was podczas wymiany tulej, zwrócił uwagę na ten trzpień, który wchodzi w tuleję ? Ponoć się wyrabia i tuleja nowa nie siedzi ciasno, więc wymiana jej i tak nie przyniesie efektu.
  5. A to nie jest tak, że każdy cc z xenonem ma w standardzie doświetlanie zakrętów itp ? Chyba, że zakładałeś DLA to rozumiem
  6. Witajcie panowie, miał ktoś z was przypadek, że po włączeniu tej nagrzewnicy wam śmierdzi z nawiewów taką spalenizną ?
  7. Witajcie jak w tytule, sprzedam kierownicę multi funkcyjną z poduszką jedno nabojową. Kierownica jest obszyta skórą i wygląda niemalże jak oryginał i jak nowa. Jeśli sie dogadamy mogę sprzedać razem z kompletem gotowym do założenia w aucie, które tego nigdy nie miało, czyli razem z manetkami i modułem oraz zwijakiem. Cena 500 zł za wszystko 400 zł za kierownice z poduszką
  8. Jak działa nawigacja w b6 na tym radyjku, czytałem że trzeba pompę abs z b7 pakować bo, że niby z pompy radio sczytuje info o poruszaniu się auta i koryguje ze wskazaniem gpsa. Druga sprawa co Ci pokazuje na licznikach ?
  9. Też takowy posiadam i działa świetnie
  10. A jak w tym porównaniu wypada słynne w ostatnim czasie PMO ?
  11. Zacząłbym od regeneracji rozrusznika, a potem bym wymienił oringi na pompowtryskach.
  12. W twoim przypadku możesz nawet i samemu zweryfikować zakupiony słupek o ile masz jakieś podstawowe pojecie o motoryzacji, ten słupek rozbierzesz podstawowymi kluczami bez kombinacji. Jakbyś miał pompowtryski to musiałbyś się bawić w regulacje pompowtrysków i takie tam a tutaj masz robotę o wiele bardziej ułatwioną. Swoją drogą pecha to też masz bo ja to jeszcze nie słyszałem o pękniętym tłoku w cbab.
  13. Witajcie, prawdopodobnie do wymiany mam silnik spryskiwaczy szyby. Mam wersje z xenonami i pytanie czy jak zdejmę plastikowe nadkole to będę miał dostęp do silniczka od sprysku szyb ?
  14. Opracowałem pierwszy własny tutorial jak naprawić elektryczną roletę w sedanie. Najpierw musimy zaopatrzyć się w: - lewy ślizg rolety 3C0 861 597 -prawy ślizg rolety 3C0 861 598 -kombinerki, -zapalniczkę ze świeczką, -jakiś klej do metalu i plastiku, -wiertło 3mm i wkrętarkę. Pkt. 1 Musimy dostać się do linek, odpinamy roletę ( o ile w ogóle wisi) i wystarczy odgiąć plastikową osłonę od linek, siedzi ona na zaczepach i nie ma żadnych śrub. Zaczynamy ją podważać od góry i pociągamy ją zdecydowanym ruchem, przechodzimy stoponiowo w dół. Pkt. 2 Ukazuje sie nam linka prowadnicy, na jej końcu zapewne siedzi pozostałość od poprzedniego ślizgu rolety. Musimy się tego pozbyć i najlepiej rekomenduje kupić małą świeczkę okrągłą i ten ślizg zwyczajnie spalić, szkoda czasu na jakieś wygrzebywanie nożem pozostałości. Przy okazji trzeba trochę nadpalić oplotu linki, który jest materiałowy. Opalamy jakieś 7 cm tej linki, gdy już opaliśmy ten materiałowy oplot musimy wziąć kombinerki i odgiać kawałek drutu, też jakieś 7cm. Gdy odegniemy uzyskujemy widok taki jak na zdjęciu drugim. Pkt. 3 Czas zająć się ślizgami które kupilśmy. W zaznaczonym na zdjęciu trzecim miejscu wiercimy wiertłem 3mm otwór na linkę, starajmy się to zrobić równo i nie na wylot klipsu. Gdy wywiercimy uzyskamy efekt jak na zdjęciu czwartym. Pkt. 4 polewamy linkę klejem i wpuszczamy do środka ślizgu przez wywiercony otwór. Ja użyłem jakiegoś kleju w kropelce z rekomendacji obsługi sklepu budowlanego. Na początku chciałem użyć kleju dwu składnikowego, ale wydaje mi się, że ten da rade bo faktycznie trzyma mocno. Teraz umieszczamy ślizg na lince i ważne zeby po obu stronach klipsy były na tej samej wysokości i równo wklejone. Pkt. 5 Zakładnie rolety. Teraz trzeba wsadzić wklejone ślizgi w uchwyt rolety. Najlepiej położyć roletę na półkę i korzystając z elastyczności linek włożyć je do uchytów a potem wcisnąć guzik żeby roleta się zwinęła. Na koniec zakładamy te plastikowe osłonki i tadam powinno działać. Pkt. dodatkowy, jeśli ktoś by miał jak ja, że linka się gdzieś podwinęła i nie chce wyjść i ja tak akruat miałem to po zdjęciu tych plastikowych osłonek trzeba zdjąć jeszcze kawałek tapicerki. Na zdjęciu 6+ zaznaczyłem gdzie znajduje się śruba mocująca tą tapicerkę. Śrube odkręcamy i wysuwamy w kierunku kierownicy, wtedy mam dobry widok na to gdzie schowała się linka. W moim przypadku i to nie starczyło i musiałem zdjąć jeszcze tą plastikową prowadnicę, która też jest mocowana na jedną śrube, a śruba ta się pokazuje po zdjęciu tej tapicerki. Jeśli zajdzie taka potrzeba to mam dodatkowe 10 min pracy. W razie pytań, pomogę
  15. Znalazłem chyba idealny filmik, który pokazuje naprawdę fajny i prosty sposób na sprawdzenie szczelności, aby trzeba znaleźć coś czym można zaślepić rurki w tdiku.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy