Skocz do zawartości

piotrpassat9309

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Gdy pompa zabuczy jak na filmie auto jeździ jak się nie odezwie to auto gaśnie A powinna za każdym razem się odezwać? VID_20200117_223650.mp4
  2. Auto nie ma błędów wszystko zgasło samo. To wina pewnie tego że aku było wykręcane. Wina leży pewnie po stronie pompki w baku jak ją słychać i się załączy to auto jeździ gdy odpalam i jej nie słychać auto pojedzie kawałek i zaraz gaśnie. Wymienię ją i dam znać Co do vcds podpięcie głupiego kompa kosztuje 100zl. Ja tym czarodzieja dziękuję bo już dwa razy podpinał i skasował i nic się nie dowiedziałem jedynie tylko musimy go sprawdzić bo na 90% wtryski ale komputer nic nie pokazał. Mechanik który idzie w koszty... Z innej beczki co sądzicie żeby kupić kabel vcds i oprogramowanie na aledrogo w granicach 100zl
  3. Które to będą piny żeby podłączyć ją na krótko? Jest tam kilka kostek przekaźnik ów która to będzie?
  4. Znowu nie słychać pompy auto nie odpala. Raz buczy raz nie. Gdzie się znajduje przekaźnik pompy paliwa? Może warto go sprawdzić przed wymiana pompy
  5. A może się tylko zawiesila? Ostatnio kilka razy na rezerwie jeździłem prawie że do końca. Może pływak czy coś
  6. Pompa pompuje paliwo przez jeden otwór tak powinno być? Drugi to powrót? W sensie pompuje jak przekręcę kluczyk to poleci strumien i to wszystko czy powinna pompować cały czas? Dziś sprawdzalem filtr w dzień chyba nie ma tam oleju tylko jest brudny spodem ale paliwa i tak tylko na spodzie. Czyli to też nie wacum? Więc czemu nie odpala? Dodam że pompa raz buczy raz nie Auto odpaliło wyjelem pompę poleżała chwilę zalałem filtr paliwem skręciłem z powrotem. Pompkę zaczęło słychać teraz za każdym razem wsadziłem kilka razy klucz żeby odpowietrzyć. Ja nie mam pojęcia co mu było. Wymienilem tylko wcześniej czujnik płynu. Mogło to być przyczyną? Na desce mam takie błędy. Przyszła mi taka myśl że może pompa się zawiesiła?
  7. To ma w czymś pomóc? Raczej wątpię ?. Jeżeli to pompa w baku to czemu filtr czorny? Czyżby vacum poszło również?
  8. Dodam że błędów nie ma czujnik płynu chłodniczego ale już wymieniony. Poziom oleju spadł. Do minimum.
  9. Po wsadzeniu kluczyka słychać jakby pompkę cyk cyk cyk takie 3 krótkie dźwięki. Auto na dzień dzisiejszy nie odpala. Możliwe że vacu pompa się zepsuła i pompka w zbiorniku również przez to że olej się do niej w jakiś sposób dostał? Może zalać filtr paliwem? Spróbować odpalić? Żeby wykluczyć że to vacum?
  10. Witam Serdecznie. Autem przejechałem może z dwa kilometry . zaparkowałem wróciłem ze sklepu odpaliło ruszyłem i po 20m zgasło . odczekałem chwile auto odpaliło po przejechaniu 100m zgasło na amen. auto kręci ale nie odpala . Na plaka załapie i zgaśnie . błąd jedyny jaki pokazało to czujnik plynu chlodzacego wymienilem. odkrecilem filtr paliwa ropy jedynie na spodzie . filtr jest czarny. Dodam ze jak krece to auto puszcza bialy dymek z rury. Co moze byc przyczyna ? juz mi rece opadaja.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności