sipowitz Zgłoś #161 Napisano 19 Lutego 2010 Sipowitz - wiem co widziałem - znaczy nie wiem czy to VAG - taki komputerek bezprzewodowy DELPHI i na teście silnika wyskoczył właśnie owy błąd poduszek silnika - jak zapytałem mechanika co to jest to powiedział, że jest mały problem z mocowaniem (przemieszczeniem) poduszek amortyzujących wibracje silnika ale to nie jest nic strasznego i nie trzeba tego na gwałt robić. Ps. Kompa podpinałem, żeby skasować błąd przepływki Nadal uważam, że pomyliłeś sobie ten błąd z innego typu usterką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #162 Napisano 19 Lutego 2010 Nie no nie ale przecież nie wyświetliły mi się na pewno zagłówki piszę co widziałem - jak będę odbierał auto z serwisu to poproszę o spięcie go z kompem - poproszę o jakiś zrzut tego lub zrobię zdjęcie i wstawię na forum - żeby nie było, że sobie wymyślam być może chodzi o jakieś inne poduszki no ale słowa mechanika to praktycznie zacytowałem w odpowiedzi na moje pytanie do niego co to za poduszki - możliwe, że jemu się z innymi poduszkami pomyliło. Jak zrobię fotkę to wstawię ---------- Post added at 18:43 ---------- Previous post was at 18:31 ---------- A tak na marginesie to wiem jedynie, że są jakieś poduszki hydrauliczne sterowane za pomocą komputera a skoro ich pracą steruje komputer to muszą być z nim jakoś chyba połączone? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
automan Zgłoś #163 Napisano 21 Lutego 2010 Panowie miałem taki sam problem przy ruszaniu i cofaniu od czasu do czasu szarpało i ucichło i po miesiącu to samo po wyjęciu sprzęgła i dwumasy okazało się że spadła zawleczka ze sprężyny amortyzatora tarczy sprzęgłowej bo i przy dwumasie amortyzatory ma również tarcza i była tylko jedna drugą zmieliło więc po pierwszym razem ucichło dwumasa była ok.tarcza i docisk również tylko te małe spinki narobiły tyle kłopotu.Przy okazji wymieniłem na nowe bo mam już 160tyś. przejechane.Jeżeli bym wiedział że to tylko te spinki jezdził bym do dzisiaj i nie przejmował się tym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devil-80 Zgłoś #164 Napisano 21 Lutego 2010 (edytowane) A ja dziś miałem taki problem,że rano jak odpaliłem autko zaczęlo mi szarpać przy ruszaniu do przodu na 1 i 2,ale na wstecznym było ok. Po rozgrzaniu się nie było żadnych szarpań co może to powodować? Zobaczymy jak bedzie jutro. Wczesniej tego nie miałem jednak wymieniana była pompa vacuum (wczoraj rowniez,ale wszystko było ok, tylko dziś takie wygibasy). Chyba, że to wina czujnika temperatury bo ten tez mi wariuje raz 90 raz 75 a raz spada do zera podczas jazdy-jednak na nagrzanym silniku nie szarpał. Edytowane 21 Lutego 2010 przez devil-80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek88 Zgłoś #165 Napisano 28 Marca 2010 (edytowane) witam a ja mam taki przypadek z tym sprzeglem... zimny czy cieply szarpie na 1 i wstecznym biegu przy ruszaniu, a np na wcisnietym sprzegle do konca tez szarpie, jakby chcial ruszyc.Jakby niewysprzeglal do konca, bierze na dole ale nie przy samej podlodze! czasem jest nawet tak ze niemoge zapiąć żadnego biegu, gasze wtedy silnik i zapinam bieg. ale przewaznie szarpie... Dodam , ze plyn hamulcowy moze byc stary(niewymienialem go, passka kupilem 7mies. temu) poziom caly czas MAX. mam przebieg 179tys na biegu jałowym nic nie trzesie, podczas jazy na kazdym wyzszym biegu nic nie wali nic nie szarpie. tylko podczas ruszania!! Co to moze byc? Wysprzeglik? Pompka? Stary plyn? sprzeglo? ... **** Edytowane 28 Marca 2010 przez Maniek88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #166 Napisano 28 Marca 2010 Dodam , ze plyn hamulcowy moze byc stary(niewymienialem go, passka kupilem 7mies. temu) poziom caly czas MAX.mam przebieg 179tys na biegu jałowym nic nie trzesie, podczas jazy na kazdym wyzszym biegu nic nie wali nic nie szarpie. tylko podczas ruszania!! Co to moze byc? Wysprzeglik? Pompka? Stary plyn? sprzeglo? ... **** Sprawdź poduszki skrzyni.. a resztę to można ocenić dopiero jak zwalisz skrzynie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #167 Napisano 28 Marca 2010 Moim zdaniem zacznij od rzeczy najprostszych i najtańszych, czyli płynu. Reszta wyjdzie sama później. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jadam Zgłoś #168 Napisano 29 Marca 2010 ...no tak skończyła się zima, zaczęły ciepłe dni.... szarpanie wróciło... wrrrr...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #169 Napisano 30 Marca 2010 (edytowane) koledzy mam taki problem mianowicie rano jak wyjeżdżam z garażu przez pierwsze 2/3 ruszenia z miejsca autem lekko szarpie.Później jak złapie temp.problem odrazu ustaje Co to może być? Dadam,że kąplet sprzęgła był wymieniany jakieś 10tys. temu a dwumas w tym czasie był w idealnym stanie. Edytowane 30 Marca 2010 przez 126tomek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #170 Napisano 30 Marca 2010 Filtr paliwa kiedy wymieniany? Pompki zdrowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #171 Napisano 30 Marca 2010 Kolego przegląd robiłem 8tyś temu wiec jest raczej dobry:) Dbam zawsze o takie rzeczy:) A jak się objawia awaria dwumasu? Chyba występowało by to zawsze i czuł/słyszał bym jakieś bicie prawda? Dadam że później auto jeździ cały dzień i jest ok:) Może płyn hamulcowy do wymiany bo to on smaruje układ sprzęgła.Może poduszki pod silnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #172 Napisano 30 Marca 2010 To co dolega Twojemu paskowi to drgania czy typowe szarpanie? Jeśli drganie, to łącznik elastyczny wydechu do przeglądu/wymiany. Przy wywalonej dwumasie trzepało by Ci budą jak w zetorze, chyba, że robiąc sprzęgło nie wymieniłeś docisku. Nieprawidłowo działający wysprzęglik może dawać taki też efekt szarpania (jest na skrzyni), sprawdź go. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #173 Napisano 30 Marca 2010 Jest to typowe szarpanie przy ruszaniu na zimnym silniku.Budą nie trzęsie ani nie czuje nic niepokojącego:) Jak się rozgrzeje to jest później wszystko ok:) Sprzęgło było wymieniane kompletne:tarcza,docisk i wysprzęglik. Sam nie wiem co to może być... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #174 Napisano 30 Marca 2010 Sam nie wiem co to może być... Napisałem Ci co możesz sprawdzić... Ja też nie wiem, trzeba szukać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxdax Zgłoś #175 Napisano 30 Marca 2010 może mi ktoś uświadomić czemu samochód szarpie na rozgrzanym silniku, przy ruszaniu w korkach, przy ruszaniu na skręconych kołach szarpnięcia są mocniejsze, większość mówi że to dwu masa to jaki wpływ ciepło ma na dwu masę czemu nie szarpie na zimnym jeśli by była padnięta dwumasa? sprężyny się rozgrzewają? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeM@PassatB5 Zgłoś #176 Napisano 30 Marca 2010 Mi poszarpuje jak ciągnę przyczepkę z ładunkiem, przy ruszaniu jakby się sprzęgło ślizgało. Jak odepnę przyczepkę to jeszcze przez jakieś pół dnia poszarpie i cisza...do następnego podpięcia przyczepki z ładunkiem. Raz miałem paska naładowanego full max, też poszarpywało. Jednak przy jeździe 4-5 osób jest normalnie. Chyba mi się dwumas będzie kończyć, bo tylko z dużym obciążeniem szarpie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek88 Zgłoś #177 Napisano 30 Marca 2010 sipowitz, w moim przypadku "szarpania" wymienilem plyn, odpowietrzylem tak jak mowiles i nic szarpal dalej,wiec sprawdzilem pompke i wysprzeglik. byly suche!! wiec skrzynia na glebe! A tam z poczatku wszystko git, docisk ok, lozysko ciche,dwumasa lata w lewo i w prawo po okolo 3-5cm? to normalne?? ale tarcza sie rozleciala sprezyny lataly i jakies kawalki blachy z niej odpadly-byly na dnie skrzyni zakupilem Docisk ,tarcze,lozysko, 713zl sachs 'a Jak to jest z ta dwumasa, powinna miec taki luz? okolo 3-5cm w lewo/prawo?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk1c Zgłoś #178 Napisano 30 Marca 2010 Witam wszystkich, ja mam taki problem gdy puszczam sprzęgło na jedynce to słyszę dziwny dźwięk niby tak jakby to silnik pod obciążeniem ale to nie to. nie można nazwać tego waleniem czy gruchotaniem. Trochę się naczytałem o dwu masie ale poza tym wszystko jest w porządku nie buja silnikiem ani nic z tych rzeczy co wyżej wymieniacie. Proszę o podpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
muniekwawa Zgłoś #179 Napisano 31 Marca 2010 Witam u mnie tez szarpalo okazalo sie ,ze rura od intercoolera ta gurna delikatnie sie wysunela,nie kopcilo wszystko bylo ok tylko szarpanie przy ruszaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pazet Zgłoś #180 Napisano 8 Kwietnia 2010 (edytowane) Przyłączę się do tematu. U mnie pojawia się szarpanie (jakbym wjechał na drogę żwirową) na zimnym silniku przy 2000 obrotów i na wszystkich biegach. Na niższych i wyższych obrotach nie ma szarpania.Po kilku minutach wszystko się uspokaja (czyli po nagrzaniu auta). Na VAG-u nic nie pokazało. Przy ruszaniu nie szarpie. Edytowane 8 Kwietnia 2010 przez pazet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach