rxg Zgłoś #121 Napisano 19 Marca 2010 I ja mam pioneerka avic f900 bt, dedykowany do vw. Pełne sterowanie z kierownicy itd.. Wygrał z rns 510 ceną i łatwością montażu. Bardzo polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheBrave Zgłoś #122 Napisano 19 Marca 2010 to w takim razie co to jest do rns 510 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam75pl Zgłoś #123 Napisano 20 Marca 2010 (edytowane) I ja mam pioneerka avic f900 bt, dedykowany do vw. Pełne sterowanie z kierownicy itd.. Wygrał z rns 510 ceną i łatwością montażu. Bardzo polecam. A czy też wyświetla instukcje navi na wyświetlaczu pomiędzy zegarami? Znalazłem jeszczed takiego Pioneera http://www.pioneer.co.uk/uk/products/25/111/241/AVIC-F9110BT/index.html Edytowane 20 Marca 2010 przez adam75pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
login_87 Zgłoś #124 Napisano 20 Marca 2010 A najważniejsze, że pasuje idealnie do B6 moglbys wrzucic zdjecie jak to wyglada?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam75pl Zgłoś #125 Napisano 20 Marca 2010 moglbys ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
login_87 Zgłoś #126 Napisano 20 Marca 2010 ??? hehe ... dopiero teraz widze... "Moglabys" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carlo55 Zgłoś #127 Napisano 9 Czerwca 2010 Witam, moje pytanie, mam paska z 2006 i chce zamienic rcd300 na rns510. Piszecie ze moze bedzie potrzeba zmiany gateway'a, czy to konieczne i czy mozna sprawdzic wersje gateway'a bez podlaczania pod kompa? Mam zamiar pobawic sie z tym samemu bo nie posiadam mfa+ ani multi kiery wiec chyba nie bedzie potrzeby kodowania?? Moze lepiej nie szalec (oto navi) http://cgi.ebay.co.uk/VW-MFD3-RNS-510-passat-tiguan-golf-LED-star-C-RNS510-/200480775288?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2ead95dc78 i kupic mfd2? Prosze o rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #128 Napisano 9 Czerwca 2010 Piszecie ze moze bedzie potrzeba zmiany ja zmieniłem z RCD 300 na MFD2 bez żadnych problemów, wyjąłem stare radio wsadziłem antenę od GPS'a nad radio tam gdzie są te półeczki w desce ale od środka sygnał jest idealny radio chodzi perfekcyjnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carlo55 Zgłoś #129 Napisano 9 Czerwca 2010 ja zmieniłem z RCD 300 na MFD2 bez żadnych problemów no tak, ale masz nowszy rok co za tym idzie pewnie i nowszy gateway. I jeszcze pytanie czym roznie sie rns510B i C. C jest pewnie nowsze ale czy to ma jakies znaczenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #130 Napisano 9 Czerwca 2010 czym roznie sie rns510B i C. może się różnić tym co MFD 2 to znaczy ja mam akurat pakiet GTI C to znaczy że mam gałki, guziki na dole i dwa górne srebrne, pakiet B ma tylko srebrne gałki a A jest cały czarny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carlo55 Zgłoś #131 Napisano 9 Czerwca 2010 nie zauważyłem żadnej różnicy, może coś jeszcze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #132 Napisano 9 Czerwca 2010 to jest model A ( patrz na zdjęcie ) http://allegro.pl/item1070810286_nawigacja_skoda_mfd2_dx_dvd_tv_mp3_lektor.html to jest model B http://cgi.ebay.co.uk/VW-MFD2-DVD-navigation-sat-nav-Golf-Passat-Touran-EOS-/220610968160?cmd=ViewItem&pt=UK_AudioTVElectronics_GPSSystems_GPSSystems&hash=item335d703a60 to jest model C ( taki jak ja mam ) http://cgi.ebay.co.uk/VW-16-9-DVD-ver-C-navigation-MFD2-Golf-5-Passat-Touran-/260616203829?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cadefae35 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carlo55 Zgłoś #133 Napisano 11 Czerwca 2010 Tak ale mi chodzi o różnice w MFD3 tj. RNS 510 to ze mfd2 mialo różną że tak powiem kolorystyke to wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #134 Napisano 11 Czerwca 2010 Tak ale mi chodzi o różnice w MFD3 tj. RNS 510 też się musi czymś różnić... skoro są ver B itp... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carlo55 Zgłoś #135 Napisano 15 Czerwca 2010 (edytowane) Witam ponownie, na samym początku zaznaczam że jestem "świeżak" w temacie wiec prosze nie krzyczeć Dzisiaj założyłem rns 510 ( wczesniej rcd300). Wszystko ślicznie, gra i buczy, navi dziala ok. Jedyny problem jaki sie pojawił to różnica we wtyczkach FM. W starym rcd300 byly osobne a tutaj mam zespolone. Czytalem że są do tego odpowiednie przejściówki itp ale dręczy mnie inny problem. Po wyłączeniu radia i zamknieciu auta, siedzac w środku słychać jakby dalej pracowało. Ciągnie prąd? Czy wyłączy sie po chwili??? NIe chce sie rozczarować ktoregoś dnia przed pracą nie odpalając auta. Czytalem troche o tym problemie i czy jedynym wyjsciem jest zmiana gatewaya? Moj Pasztet ze stycznia 2006 (nie mam pojecia jaka wersja gatewaya [jak sprawdzić bez vag'a?]) , navi rns 510 ( HW:H03, SW:0900, Part number: 1T0 035 680B) Edytowane 15 Czerwca 2010 przez carlo55 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jamal_2005 Zgłoś #136 Napisano 15 Czerwca 2010 Mozliwe ze chodzi wiatrak z tylu, lub twardy dysk mieli jeszcze przez chwile. Z tego co pamietam to navi chodzi jeszcze do pol godziny po zamknieciu auta dopiero pozniej sie resetuje ( wylacza ). A jedyny sposob zeby sprawdzic to zostawic auto na noc. Zrob to w dzien wolny. Wystarczy nocka i jesli rano nie odpalisz to tylko zmiana gateway'a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #137 Napisano 15 Czerwca 2010 (edytowane) jak masz wersje 0900 bedzie ok,nie rozladuje akumulatora,na 1100 tez nie bedzie problemu, 2660 moze byc róznie... To ze szumi to normalne, wiatrak chłodzi dysk twardy, po jakichs 10-15 min wyłaczy sie. Do anteny musisz kupic przejsciowke, albo jak rozbierzesz metalowe końcówki anteny z plastiku to powinno pasowac Edytowane 15 Czerwca 2010 przez kriss555 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carlo55 Zgłoś #138 Napisano 15 Czerwca 2010 (edytowane) Ok jutro podłącze na spokojnie bo dzisiaj wydygałem i założyłem spowrotem rcd'ka. w kazdym razie dzięki. Zrob to w dzien wolny. Wystarczy nocka i jesli rano nie odpalisz to tylko zmiana gateway'a. jak zamiana to na jakiego, jak to sprawdzić? jak masz wersje 0900 bedzie ok,nie rozladuje akumulatora,na 1100 tez nie bedzie problemu, 2660 moze byc róznienie... z tego co widze po tych numerkach to chyba mam tą 0900 wiec nie powinno być problemu. Edytowane 15 Czerwca 2010 przez carlo55 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jamal_2005 Zgłoś #139 Napisano 15 Czerwca 2010 Szukaj jak najnowszego, nalepiej od paska CC juz wtedy bedziesz mial pewnosc. A jesli nie to od B6'ki ale rocznikowo od 2008 w gore, ktos z etka musialby sprawdzic jaki jest numer najnowszego. A te cyferki 0900 to wersja softu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #140 Napisano 15 Czerwca 2010 kolego nie sugerowałbym sie nalepka bo ktos mógł wgrac nowszy soft. Podepnij pod VAGa i zobaczysz wesje softu. Ja osobiscie polecam Ci 1100, jest lepszy, fajniejszy graficznie. Getwaya nie musisz wymieniac, sa takie adaptery po 350 zł na allegro ktore rozwiazuja problem rozladowywania sie akumulatora. Z wymaiana i kodowaniem getwaya bedziesz miał troche zabawy. Ale tak jak powiedziałem do softu 1100 nie beda potrzebne zadne zmiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach