robert.gda Zgłoś #81 Napisano 7 Marca 2010 Ja w serwisie VW dałem 50 zł a tak jak pisze Moro1981 są majstry które robią to w inny sposób Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #82 Napisano 7 Marca 2010 Ja w serwisie VW dałem 50 zł a tak jak pisze Moro1981 są majstry które robią to w inny sposób Swoją droga te szpece z ASO ,nie powinni pobierać opłat za to ,no niestety u nich jest tak np.wymiana kostki od oświetlanie bagażnika rozpisują na fakturach : zdjęcia boczka -tyle wymiana kostki -tyle założenie boczka -tyle hehe czy to nie dziwne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheBrave Zgłoś #83 Napisano 7 Marca 2010 odzyskiwanie kodu radia no nawet niektórzy biznes na tym robią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #84 Napisano 7 Marca 2010 (edytowane) Swoją droga te szpece z ASO ,nie powinni pobierać opłat za to ,no niestety u nich jest tak np.wymiana kostki od oświetlanie bagażnika rozpisują na fakturach :zdjęcia boczka -tyle wymiana kostki -tyle założenie boczka -tyle hehe czy to nie dziwne Niby dlaczego dziwne? Skoro mają to znormalizowane to mnie to nie dziwi , każdy ma wolny wybór, możesz jechać do Pana Miecia i jeżeli poprosisz o fakturę, Miecio napisze co chesz. Moim zdaniem normalizowanie ma swoje zalety chociażby dlatego, żeby koszty w serwisach były ustalane podobnie. Jezeli by tego nie było dopiero wtedy byłaby dyskusja: "Ja w ASO... zapłaciłem za wymianę kostki 20pln a kolega w ASO... 250pln" . Swoją drogą ze zdjęciem kodu z nawigacji nie ma większego problemu i byle jaki serwis zajmujący się podobnym sprzętem to zrobi. Zabezpieczenia niewiele różnia się od tych ze zwykłych odtwarzaczy nie fabrycznych. A ta ściema z łaczeniem się z centralnym komputerem VW jest po to, aby złodziejom i paserom wybić z głowy wizyty w ASO. odzyskiwanie kodu radiano nawet niektórzy biznes na tym robią Już nie jeden się dorobił na ludzkiej głupocie, ale gość z powyższego linka to już trochę z ceną przesadził . Edytowane 7 Marca 2010 przez Matsil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
login_87 Zgłoś #85 Napisano 9 Marca 2010 Chcialbym zmienic RCD 300 na RCD510. Bedzie z tym duzo roboty?co mnie czeka poza wymiana radia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #86 Napisano 9 Marca 2010 Nic, ale jak zechcesz mieć soft 27xx to przyda się nowszy gateway np z literą L Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
login_87 Zgłoś #87 Napisano 9 Marca 2010 Nic, ale jak zechcesz mieć soft 27xx to przyda się nowszy gateway np z literą L a co mi to da i czy duzo z tym roboty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #88 Napisano 9 Marca 2010 a co mi to da i czy duzo z tym roboty? jak nie zmienisz gateweya ,to będzie rozładowywać radio akumulator ,chyba też będe musiał wymienić bo moge latac jedynie na sofcie 1100 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turbolot Zgłoś #89 Napisano 9 Marca 2010 Login pisze o RCD 510, nie RNS, a w tym wypadku może nie musi wymieniać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
login_87 Zgłoś #90 Napisano 9 Marca 2010 ale Login pisze o RCD 510, nie RNS, a w tym wypadku może nie musi wymieniać ale gdyby trzeba bylo jaki jest koszt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #91 Napisano 9 Marca 2010 około 150PLN jak kto chce mam C za 100PLN działa jak trzeba z 2660 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
login_87 Zgłoś #92 Napisano 9 Marca 2010 około 150PLN Cena nowego z ASO? czy "allegro"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #93 Napisano 9 Marca 2010 allegro ale ostatnio zrobiło się niedostępne, jakis popyt czy coś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
login_87 Zgłoś #94 Napisano 9 Marca 2010 hehe a jaka jest roznica miecy L a C ( 2700 vs 2660?) czym sie roznia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #95 Napisano 9 Marca 2010 wersja CAN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert.gda Zgłoś #96 Napisano 10 Marca 2010 Witam Wymieniłem radio z RNS 300 na RNS 510 wersja C soft 2660 i nie rozładowuje akumulatora wersja gateway 3C0 907 530 E przed wymianą miałem sterowanie i wyświetlanie navi i radia na fisie teraz nie ma nic . Sterowanie głosem z kierownicy działa wyciszanie też ale jak robie skana to znajduje cos takiego 005714 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! P1652 - 008 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! – Intermittent To jest jeden z błędów które znajduję . Przymierzam się do montażu parktronica z wizualizacją na RNS-ie i chciałem wymienić gateway na nowego z literką L choć podobno na moim też powinno chodzić . Chciałem kupić nowego w serwisie VW lecz poinformowano mnie że i tak sprzedadzą mi takiego jak ma bo zamawia się pod określone auto.(ale to jakaś ściem tak mi się wydaję) Reasumując te błędy prawdopodobnie są od starszego gatewaya lub od nie zakodowanego radia. Proszę o poradę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #97 Napisano 10 Marca 2010 Gateway nie ma tu znaczenia na C też będzie OK. Zainstaluj jeszcze raz vcds. Zakoduj wszystko jak należy i podaj błędy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yaca Zgłoś #98 Napisano 10 Marca 2010 (edytowane) Login pisze o RCD 510, nie RNS, a w tym wypadku może nie musi wymieniać Przerabiałem ten temat... mam paska MY 2006 i przed wymianą starego RCD 300 na RNS 510 v.B po drodze miałem przygodę z RCD 510 - efekt? Na trzeci dzień po montażu już z garażu nie wyjechałem Z tego co się w międzyczasie dowiedziałem to RCD 510 zostało wprowadzone do sprzedaży później niż RNS 510 i używa ono trochę innego protokołu komunikacji z gatewayem (tego co RNS 510 v.C), co skutkuje tym, że WSZYSTKIE RCD 510 rozładowują akumulator przy starszych gatewayach. Edytowane 10 Marca 2010 przez Yaca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zelig Zgłoś #99 Napisano 15 Marca 2010 W takim razie ktoś dał ciała . Dodatkowo z nowym autem powinieneś dostać kartę kodową radia z numerem seryjnym i kodem odtwarzacza - ja takową dostałem.Jeżeli jesteś z Warszawy zadzwoń i podjedź do tych chłopaków: http://www.naviservice.com.pl/navi/kontakt.html Nie bedzie problemu z odczytem kodu, sam byłem u nich przy okazji montażu nawigacji Columbus w Fabi II. Dzięki u nich 70 zł - ASO 155 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #100 Napisano 15 Marca 2010 (edytowane) hm koledzy gdzie ten getway znajduje sie? ... czy wystarczy tylko zmienic go i podmienic radia? czy musze cos jeszcze robic? typu bawienie sie VAGiem? programowanie ... cudowanie ... mam do kupienia radyjko za 900zl ... + ewentualnie ten getway ... jeszcze takie jedno pytanko ... czy w RCD 510 jest wejscie Video? tak zebym mogl podlaczyc kamere cofania? moze ktos ma foto w/w radia od tylu ... Edytowane 15 Marca 2010 przez VALDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach