Gość lluukkaasss Zgłoś #1 Napisano 29 Września 2008 (edytowane) na starcie dodam ze zawieszenie to czysta seria, bylem tez na szarpakach sprawdzalem sprawnosc amorow przod 75% tyl 60 i 65%, dlaczego przod siedzi tak wysoko? czyzbym mial jakies inne sprezyny a moze tyl jest jakis zarwany ? przod siedzi jak jakies aydi allroad mi sie wydaje ze tyl jest wlasnie jak w innych b5 natomiast przod pieje jak motorowka.... nie moze tak byc co z tym robic? chce na zime miec serie na lato wiadomo gwint jak kazde moje auto ale co zrobic z tym efektem motorowki ?? sprezyny i przod i tyl wygladaja jak nowe.... amory tak samo zadnych wyciekow, trzymaja elegancko autem nie buja... bezsensu zebym kupowal na przod sportowe i wtedy obnize, jak wspomnialem chce miec czysta serie na ta zime... co wiec czynic, przod tyl zmieniac? sam niewiem? Edytowane 30 Września 2008 przez lluukkaasss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaj Zgłoś #2 Napisano 29 Września 2008 masz inne sprezyny na tyle to samo bylo u mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #3 Napisano 29 Września 2008 Lub nowe założone na przód, a tył siedzi, bo ktoś woził kartofle pół życia i nie zechciał ich wymienić. Bez wymiany, demontażu i oglądzin nic nie wymyslisz. Jeśli będziesz kupował seryjne, kup firmy KF. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lluukkaasss Zgłoś #4 Napisano 30 Września 2008 no tak ale kupic 4 seryjne nowe springi i wydac na nie ponad 400zl + zbieznosc + robocizna to troche drogi interes , dlatego tez chcialbym sie doradzic cyz skupic sie na tyle czy na przodzie, nikt kartofli nie wozil auto z 1 reki,kupione od doktora z Niemiec, prywatnie... 1 wlasciciel serwisowany do konca, naprawde ciezko znalesc tak zadbany egzemplarz... i jak mowie i amory i sprezyny nie wybite, pieknie trzymaja nie bujaja ....ostatni serwis rok temu, serwisowany tylko w salonach VW w niemczech, przebieg sprawdzony potwierdzony w 100% autentyczny 260.000km... mi sie wlasnie wydaje ze tyl stoi tak jak w kazdym kombi natomiast przod jest jakis za wysoki...i to daje efekt motorowki... na tej stali to pol biedy ale jak zalozylem 18` to przod byl metr nad ziemia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #5 Napisano 30 Września 2008 albo wymienione sprezynki z przodu i zle zlozone... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lluukkaasss Zgłoś #6 Napisano 30 Września 2008 jak moga byc zle zlozone ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas Zgłoś #7 Napisano 30 Września 2008 nikt kartofli nie wozil auto z 1 reki,kupione od doktora z Niemiec, prywatnie... 1 wlasciciel serwisowany do konca, naprawde ciezko znalesc tak zadbany egzemplarz... i jak mowie i amory i sprezyny nie wybite, pieknie trzymaja nie bujaja ....ostatni serwis rok temu, serwisowany tylko w salonach VW w niemczech, przebieg sprawdzony potwierdzony w 100% autentyczny 260.000km... Znasz doktora w Niemczech co 10 letnim czerwonym passatem jeździ? Jak się ogłoszenia poczyta to statystycznie rzecz biorać chyba każdy lekarz w Niemczech ma z 50 samochodów, które co chwila sprzedaje Nie zarzekaj się jak auta nie odebrałeś z salonu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #8 Napisano 30 Września 2008 Mogą być źle złożone, jeśli ktoś wymienił, np. wahacze i dokręcił "na full" wszystkie śruby od zawieszenia na wiszącym samochodzie, na podnośniku, wtedy zawieszenie jest rozprężone. Śruby od zawieszenia należy dokręcać tak, aby zawieszenie było ustawione w gotowości do jazdy. Można to wykonać tak, że mając samochód na podnośniku, podkładamy coś wysokiego pod sworznie dolnych wahaczy po obu stronach i opuszczamy auto, aż cały ciężar przodu auta spocznie na tych podporach i dopiero dokręcamy wszystkie połączenia śrubowe od zawieszenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #9 Napisano 30 Września 2008 A pytanie z innej beczki nie bić odrazu mnie Czy sprężyny można podbić rozciągnąć ? kiedys robilem to w w123 ale passat to inna bajka ? Wiadomo nowe lepsze ale jak sie nie wozi cieżarów ? Zda takie coś egzamin? Do autora mam teraz to samo padniete amorki mam ;/ i stoi tak niziutko tył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadisadi Zgłoś #10 Napisano 30 Września 2008 A to że na szarpakach ci amorki wyszły dobrze to o niczym nie świadczy, już wielu użytkowników forum wykazało, że szarpaki to jedna wielka bujda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lluukkaasss Zgłoś #11 Napisano 30 Września 2008 (edytowane) Rogas bzdury glosisz i tyle, handluje autami wiem co jak i gdzie, i wierz mi ze jest od DR od ktorego sam auto kupowalem jest tylko on w briefie nikogo wiecej nigdy nie bylo, mam fakture na jego nazwisko na kazda dokonana naprawde czy przeglad w ciagu tych 10 lat, wiem co mowie i recze za to ze on byl 1 i jedynym wlascicielem (zreszta powteirdza to brief), byc moze uzytkownikiem nie byl tylko on ale takich rzeczy to juz sie nikt od nikogo nie dowie...napewno o auto bylo pedantycznie dbane bo sprowadzam tego mase i malo kiedy trafia sie wlasnie taki egzemplarz ktory po przyprowadzeniu tak mi przypada do gustu ze stwierdzam ze go sobie na kolejne lata zostawiam... Wiem jak jest kazde auto na allegro prawie jest od dziadka i ma 160.000 nakulane oczywiscie TDi, wiem ze to bzdury no ale akuratw tym wypadku to prawda i przebieg tez potwerdzony nie dosc ze od niego, ze z ksiazka serwisowa to jeszcze pofatygowalem sie i sprawdzilem w rodzimym u nas salonie VW u mnie, 260.000 REALNY i tyle na liczniku, zero przekretów co do szarpakow wiem czytalem lipa i tyle reasumujac za co sie wziasc? a zeby nie robic sobie mega kosztow i postawic auto rowno ?? Edytowane 30 Września 2008 przez lluukkaasss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #12 Napisano 30 Września 2008 Witam, W sumie to proste jeśli Masz koła w standardzie to tylko zmierz prześwit między kołem a błotnikiem i będziesz wiedział co i jak porównując z innym pasatem tzn. czy tył siedzi czy przód za wysoko i za co się brać. Moim zdaniem to przód jest dobrze a tył jest do roboty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k.mazan Zgłoś #13 Napisano 30 Września 2008 Ja jakiś czas temu wymieniałem amortyzatory ( firmy DACO) i po wymianie też mi przód stoi wyżej niż tył. Ale sprzedawca od razu mnie uprzedził, że amortyzatory tej firmy na przód są wyższe. Może miałeś zmieniane amortyzatory na jakieś wynalazki jak moje. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lluukkaasss Zgłoś #14 Napisano 30 Września 2008 ok w takim razie postawie na tyl, zmienie springi na inne seryjne zobaczymy coz tego wyjdzie... tylko czy to kwestia amorow czy sprezynek ... zaczne od sprezyn na tyl... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #15 Napisano 30 Września 2008 ok w takim razie postawie na tyl, zmienie springi na inne seryjne zobaczymy coz tego wyjdzie... tylko czy to kwestia amorow czy sprezynek ... zaczne od sprezyn na tyl... Zacznij od sprężyn, bo to one są odpowiedzialne za wysokość zawieszenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lluukkaasss Zgłoś #16 Napisano 30 Września 2008 tak zrobie , zobaczymy co z tego wyjdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawek83 Zgłoś #17 Napisano 30 Września 2008 sluchaj sprowadzilem paska z holandii i mialem za mocno tyl podniesiony. gdy spojrzalem pod tyl auta to zauwazylem ze w sprezynie siedziala 2 sprezyna ktora podwyzszala tyl o jakies 6-8cm i jak mialem tyl zaladowany to nawet nie siadal. ale sciagnalem je bo wolalem miec orginalnie opuszczony oto foto tych sprezyn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawek83 Zgłoś #18 Napisano 30 Września 2008 po prostu byly wkrecone w standartowe sprezyny z tego co wiem to chyba ciezko dostac takie sprezyny u nas w polsce chyba ze sie myle..pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #19 Napisano 30 Września 2008 Może z tyłu są sprężyny od sedana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #20 Napisano 30 Września 2008 Sprężyny jakie polecacie ? Na allegro gość, co sprzedaje same oryginały Sachsy itd to mówi, że ma jakieś szwedzkie (niestety nie pamietam firmy). Nie chcę, żeby przy lekkim załadowaniu kiedyś tył po wyładowaniu już się nie podniósł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach