Skocz do zawartości
ormowiec

temperatura silnika - przeczytaj zanim zapytasz

Rekomendowane odpowiedzi

nie sprawdzalem ale chlodnica ma nie wiele ponad rok wiec nie powinno byc problemow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
91.8 i się nie załącza?

otwórz sobie piwko, bo temperatura może czasem do 100 podskoczyć i jest to w normie.

 

No ale wcześniej zachowywał się owszem NORMALNIE :-) bo jak dochodziło do 95 załączał się wentylator bo czujnik załącza od 95, spadało do 90 i dalej w kółko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. Ja mam taki problem że wygania mi płyn przez zbiorniczek. wymieniony korek układ szczelny, brak przedmuchu, termostat sprawdzony we wrzątku. nie mam pojęcia co jeszcze może być przyczyną. Ogrzewanie jest sprawne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wymieniony korek układ szczelny, brak przedmuchu, termostat sprawdzony we wrzątku. nie mam pojęcia co jeszcze może być przyczyną. Ogrzewanie jest sprawne.

Czy węże robią się twarde na gorącym silniku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie mogą być róznice jeżeli zastosuje sie termostat który otwiera sie przy 82 st? Bo taki mam u siebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
akie mogą być róznice jeżeli zastosuje sie termostat który otwiera sie przy 82 st? Bo taki mam u siebie.

 

Przeczytaj wątek od początku a będziesz wiedział - większe zużycie paliwa i silnika, poza tym, nic wielkiego ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nadal mam problem z temperatura...jak jade w korku czy jestem na postoju to temp podchodzi do gory i schodzi ladnie wentylator wlacza sie!!!jade w trasie i temperatura rosnie do 100 i tak sie trzyma jadac z predkoscia wieksza jak 80km/h

 

Czy mozliwe jest ze termowlacznik lub termostat swiruje w czasie jazdy?mial moze ktos taki przypadek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jade w trasie i temperatura rosnie do 100 i tak sie trzyma jadac z predkoscia wieksza jak 80km/h

a jeszcze jedna rzecz.. w jakim stanie jest przedni zderzak a właściwie to lotka pod nim??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest ok akurat ... dobrze o tym wiem to juz moj drugi passio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to jest ok akurat ... dobrze o tym wiem to juz moj drugi passio

no to już nie wiem. może ktoś inny Ci pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja dzis sprawdzilem i zegary leca w bambuku bo pokazuja co innego i nawet na nowym kolejnym czujniku jest gorzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie pozostaje nic innego jak zamontowac sobie termometr zamiast czujnika i obserwowac co sie dzieje (moj sposob na to jest taki ze przewiercilem czujnik od temperatury i wmontowalem w niego termometr szklany, uszczelniajac calosc silikonem czerwonym - montujemy to w króćcu i widzimy jak na dłoni co sie dzieje ale to tylko na postoju mozna oczywiscie), porownywalem sobie temperature z dwoma czujnikami i obydwa podawaly inne wskazania na zegary. Obecnie mam cos takiego ze zamiast szklanego kupilem taki termometr elektroniczny z sondą i ta sonde zatopiłem w czujniku i caly czas moge obserwowac jaka jest temperatura. Nie ufaj zegarom ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie w 1.8 abs w trasie jest cały czas 80 a po mieście 90-95.

to dobrze? czy ma byc cały czas 90?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie w 1.8 abs w trasie jest cały czas 80 a po mieście 90-95.

to dobrze? czy ma byc cały czas 90?

 

Niedobrze... trzeba było przeczytać od początku ten wątek i byś wiedział bez pytania ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to powinno być cały czas 90...

a co może sie uszkodzić przy ..mojej temperaturze 80 stopni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to powinno być cały czas 90...

a co może sie uszkodzić przy ..mojej temperaturze 80 stopni?

Sorry za odpowiedź ale podczas najbliższej zimy twój portfel(większe zużycie paliwa) i tyłek bo zapowiadają 30-to stopniowe mrozy to Ci nieźle odmarznie, reasumując wymień termostat póki czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

auto dopiero co kupiłem a mam zasadę że wymieniam rozrząd , pompe wody , oleje , filtry i termostat od razu ....

chyba ten termostat made in china...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chyba ten termostat made in china...

a gotowałeś go przed założeniem?? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
auto dopiero co kupiłem a mam zasadę że wymieniam rozrząd , pompe wody , oleje , filtry i termostat od razu ....

chyba ten termostat made in china...

Rozrząd,olej, filtry o.k. ale termostat i pompę po jakiego grzyba?

Nowy termostat też może być uwalony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności