gluchy24
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O gluchy24
- Urodziny 16.03.1983
Informacje osobiste
-
Imię
Arkadiusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Grabowica
Samochód
-
Silnik
B3 1.6 TD 80KM (SB)
-
Rok produkcji
1991
-
pomocny post
-
Wtam. Pozwólcie że wtrącę swój wątek. Za podpowiedzi będę wdzięczny. Zainwestowałem troche w swoje autko (głównie silnik i na wiosnę znowu) z tym że teraz konkretny remoncik będzie mnie czekał. I blachy też odczuły czas więc głównie stona od pasażera. Ale jest duży znak zapytania czy uda się trafic na stan lepszy? Na niego nie mam co narzekac. Wiem że trudno jest oceniać nie widząc autka.
-
alternator-zero ladowania,przyczyna?
gluchy24 odpowiedział grześB3 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Witam. Mam taki problem że kontrolka gasnie po odpaleniu i nie daje o sobie znać do momentu kiedy nie zatrzymam się. Po wyłączeniu świateł i nadmuchu zaczyna mi się lekko świecić. Już pomijam fakt że wymieniony regulator; diody sprawdzone a ładowanie przy włączonych światłach 14,2V. co mi podpowiecie?? -
temperatura silnika - przeczytaj zanim zapytasz
gluchy24 odpowiedział ormowiec → na temat → Silnik, skrzynia biegów
witam. Ja mam taki problem że wygania mi płyn przez zbiorniczek. wymieniony korek układ szczelny, brak przedmuchu, termostat sprawdzony we wrzątku. nie mam pojęcia co jeszcze może być przyczyną. Ogrzewanie jest sprawne. -
Ok. Tylko że mam problem z wyciekiem spod odmy. w oryginalnej złamało mi się w miejscu montażu, więc założyłem podróbkę całą z plastiku i dalej mam wyciek. Połatałem starą i założę może pomoże. W oryginale miejsce montażu do silnika jest metalowe w podróbce całość jest plastikowa. Czy mogło zdeformować termicznie?? Nie stosuje silikonu bo parę razy przejechałem się na nich. stosuje płynne uszczelki FORCH-a.
-
Pomocy. Mam problem z wyciekiem oleju spod odmy i oklepanej osłony klawiatury. Co mam zrobić z odmą? Wymieniłem na nową i już druga uszczelka.
-
Wymiana zegarów na wersję z obrotomierzem.
gluchy24 odpowiedział r0mek → na temat → Poradniki i instrukcje
Witam. Zmieniłem sobie zegary ze zwykłch na zegary z obrotkiem. Nie obeszło się bez problemów. Musiałem prowadzić osobny kabelek ale to mniejsza już. tylko mam pytanie z jakim wskazaniem mogę się lizyc na obrotku. Chyba wskazuje mi dobrze bo jadąc ponad 60kM/h na trzecim biegu mam 2000obr/min. proszę o szybką odp. -
Witam. Czasami w passatach z 91r nie ma podłączonej instalacji pod obrotek. Trzeba więc puścić osobno kabelek i podłaczyc pod pin 10 w kostce licznika. W deisel-u masz wyjście alternatorze W do niego podłączasz obrotek i skala 3,0 w przypadku napędznego pasem klinowym zwykły przy wilorowkowym jwest inna skala