Thorunczyk Zgłoś #601 Napisano 24 Maja 2010 to teraz wiesz że troszkę Cię przekłamuje to co widzisz i wiesz ile sobie stopni dodać.. Moim zdaniem wskaźnik temp. na blacie to nie aparatura laboratoryjna i zawsze będą pewne przekłamania wskazań występować. Ma on pełnic raczej funkcję orientacyjną co do warunków pracy silnika, natomiast wszelkie stany graniczne i tak sygnalizowane są paleniem się diód ostrzegawczych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #602 Napisano 25 Maja 2010 Moim zdaniem wskaźnik temp. na blacie to nie aparatura laboratoryjna i zawsze będą pewne przekłamania wskazań występować. ale jakieś rozeznanie jest.. obserwację można prowadzić.. natomiast wszelkie stany graniczne i tak sygnalizowane są paleniem się diód ostrzegawczych. górne tak, ale dolne nie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noname_conek Zgłoś #603 Napisano 2 Czerwca 2010 o dolnych też nie słyszałem... ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #604 Napisano 2 Czerwca 2010 o dolnych też nie słyszałem... ? Na dolnych wężach nie ma czujników - oprócz termowłącznika wentylatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #605 Napisano 2 Czerwca 2010 natomiast wszelkie stany graniczne i tak sygnalizowane są paleniem się diód ostrzegawczych górne tak, ale dolne nie... o dolnych też nie słyszałem... ? Na dolnych wężach nie ma czujników - oprócz termowłącznika wentylatora. O co Wam idzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #606 Napisano 2 Czerwca 2010 o dolnych też nie słyszałem... ? Na dolnych wężach nie ma czujników - oprócz termowłącznika wentylatora. Chyba nie mają na myśli tego samego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #607 Napisano 3 Czerwca 2010 O co Wam idzie? o dolne stany graniczne... przynajmniej mi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #608 Napisano 3 Czerwca 2010 o dolne stany graniczne... przynajmniej mi... Jeśli założyć, że górnym stanem granicznym jest za wysoka temperatura - jest to sygnalizowane diodą. Czujnik znajduje się przy króćcu na górnym weżu. Natomiast nie wiem co przyjąc za dolny stan graniczny - jeśli również wartość temp. - to sygnalizowanie tego stanu mija się z celem. Natomiast jesli za niski poziom płynu chłodzącego - w niektórych modelach B3 jest również sygnalizoiwany za pomocą czujnika ze zbiorniczka wyrównawczego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #609 Napisano 4 Czerwca 2010 Natomiast nie wiem co przyjąc za dolny stan graniczny - jeśli również wartość temp. - to sygnalizowanie tego stanu mija się z celem. Nie jest to wcale takie bezcelowe. Zdaje mi się że w niektórych golfach II była mrugająca dioda sygnalizująca zbyt niską temperaturę. Obligowało to w jakimś stopniu kierowcę żeby delikatniej obchodził się z nierozgrzanym silnikiem. Niby jest wskazówka, ale jak coś mruga to bardziej się na to zwraca uwagę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatwojtek Zgłoś #610 Napisano 5 Czerwca 2010 Co się dzieje jeżeli po wymianie głowicy i uszczelki woda się nadal gotuję. Męczę się z tym już kilka dni i nadal nie wiem co jest tego przyczyną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #611 Napisano 5 Czerwca 2010 Co się dzieje jeżeli po wymianie głowicy i uszczelki woda się nadal gotuję.Męczę się z tym już kilka dni i nadal nie wiem co jest tego przyczyną. Przeczytaj pierwszy post, sprawdź wszystko u siebie i na pewno znajdziesz odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatwojtek Zgłoś #612 Napisano 5 Czerwca 2010 Przeczytałem,sprawdziłem, ale niestety nic z tego.Ręce opadają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #613 Napisano 5 Czerwca 2010 Co się dzieje jeżeli po wymianie głowicy i uszczelki woda się nadal gotuję. Masz na mysli bulgot w zbiorniczku, wysokie wskazania na zegarach ,dziwną pracę wentylatorów czy może jakiś inny objaw? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatwojtek Zgłoś #614 Napisano 5 Czerwca 2010 Cytat: Napisał passatwojtek Zobacz post Co się dzieje jeżeli po wymianie głowicy i uszczelki woda się nadal gotuję. Masz na mysli bulgot w zbiorniczku, wysokie wskazania na zegarach ,dziwną pracę wentylatorów czy może jakiś inny objaw? Tak . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #615 Napisano 5 Czerwca 2010 1) Bulgot w zbiorniczku-nieszczelny lub uszkodzony korek. 2)Pierwszy bieg załącza sie przy 92-97 stopni wyłącza przy 84-91 drugi bieg włączanie 99-105 wyłączanie 91-98 , pod warunkiem że nie jest coś skopane i wiatraki kręcą sie w odpowiednia stronę. 3)Wysokie wskazania na zegarach-słaba pompa lub uszkodzony termostat oraz pierwszy i drug punkt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatwojtek Zgłoś #616 Napisano 5 Czerwca 2010 (edytowane) Chodzi mi o to, że przed i po wymianie uszczelki, głowicy woda się nadal gotuje w zbiorniczku. Wyjęty jest również termostat i to samo się dzieje. Po 3 min na wolnych obrotach woda już się gotuje. I jeszcze jedno pytanie:gdzie znajdują się czujnik do wskaźnika temp.co pokazuje na zegarze w samochodzie Edytowane 5 Czerwca 2010 przez passatwojtek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #617 Napisano 5 Czerwca 2010 Zrób zdjęcie skąd masz podłączony dolny wąż od zbiorniczka,raczej nie da sie przewodów inaczej zamocować ale może jednak....bo to nie wygląda na zagotowanie płynu tylko pompa wali ciśnienie do zbiorniczka... ...a ogrzewanie jest? Czujnik jest na wyjściu z głowicy w plastikowym króćcu,czarny kolor jeśli są dwa czujniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatwojtek Zgłoś #618 Napisano 5 Czerwca 2010 Są 2 niebieski i czarny .Czarny już wiem.A niebieski ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #619 Napisano 5 Czerwca 2010 A niebieski ? Najważniejszy czujnik w aucie, czujnik temp. silnika na sterownik.... Oj widzę że jednak słabo forum przeglądałeś..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #620 Napisano 6 Czerwca 2010 Chodzi mi o to, że przed i po wymianie uszczelki, głowicy woda się nadal gotuje w zbiorniczku. Wyjęty jest również termostat i to samo się dzieje.Po 3 min na wolnych obrotach woda już się gotuje. Czy węże robią się przy tym twarde? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach