Skocz do zawartości
ormowiec

temperatura silnika - przeczytaj zanim zapytasz

Rekomendowane odpowiedzi

to teraz wiesz że troszkę Cię przekłamuje to co widzisz i wiesz ile sobie stopni dodać..

 

Moim zdaniem wskaźnik temp. na blacie to nie aparatura laboratoryjna i zawsze będą pewne przekłamania wskazań występować. Ma on pełnic raczej funkcję orientacyjną co do warunków pracy silnika, natomiast wszelkie stany graniczne i tak sygnalizowane są paleniem się diód ostrzegawczych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moim zdaniem wskaźnik temp. na blacie to nie aparatura laboratoryjna i zawsze będą pewne przekłamania wskazań występować.

ale jakieś rozeznanie jest.. obserwację można prowadzić..

natomiast wszelkie stany graniczne i tak sygnalizowane są paleniem się diód ostrzegawczych.

górne tak, ale dolne nie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
o dolnych też nie słyszałem... ?

 

Na dolnych wężach nie ma czujników - oprócz termowłącznika wentylatora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
natomiast wszelkie stany graniczne i tak sygnalizowane są paleniem się diód ostrzegawczych
górne tak, ale dolne nie...

o dolnych też nie słyszałem... ?
Na dolnych wężach nie ma czujników - oprócz termowłącznika wentylatora.

 

O co Wam idzie? :hyhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
o dolnych też nie słyszałem... ?

 

Na dolnych wężach nie ma czujników - oprócz termowłącznika wentylatora.

 

Chyba nie mają na myśli tego samego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O co Wam idzie?

o dolne stany graniczne... przynajmniej mi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
o dolne stany graniczne... przynajmniej mi...

 

Jeśli założyć, że górnym stanem granicznym jest za wysoka temperatura - jest to sygnalizowane diodą.

Czujnik znajduje się przy króćcu na górnym weżu.

Natomiast nie wiem co przyjąc za dolny stan graniczny - jeśli również wartość temp. - to sygnalizowanie tego stanu mija się z celem. Natomiast jesli za niski poziom płynu chłodzącego - w niektórych modelach B3 jest również sygnalizoiwany za pomocą czujnika ze zbiorniczka wyrównawczego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Natomiast nie wiem co przyjąc za dolny stan graniczny - jeśli również wartość temp. - to sygnalizowanie tego stanu mija się z celem.

Nie jest to wcale takie bezcelowe. Zdaje mi się że w niektórych golfach II była mrugająca dioda sygnalizująca zbyt niską temperaturę. Obligowało to w jakimś stopniu kierowcę żeby delikatniej obchodził się z nierozgrzanym silnikiem. Niby jest wskazówka, ale jak coś mruga to bardziej się na to zwraca uwagę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co się dzieje jeżeli po wymianie głowicy i uszczelki woda się nadal gotuję.

Męczę się z tym już kilka dni i nadal nie wiem co jest tego przyczyną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co się dzieje jeżeli po wymianie głowicy i uszczelki woda się nadal gotuję.

Męczę się z tym już kilka dni i nadal nie wiem co jest tego przyczyną.

 

Przeczytaj pierwszy post, sprawdź wszystko u siebie i na pewno znajdziesz odpowiedź :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem,sprawdziłem, ale niestety nic z tego.Ręce opadają :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co się dzieje jeżeli po wymianie głowicy i uszczelki woda się nadal gotuję.

Masz na mysli bulgot w zbiorniczku, wysokie wskazania na zegarach ,dziwną pracę wentylatorów czy może jakiś inny objaw?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cytat:

Napisał passatwojtek Zobacz post

Co się dzieje jeżeli po wymianie głowicy i uszczelki woda się nadal gotuję.

 

Masz na mysli bulgot w zbiorniczku, wysokie wskazania na zegarach ,dziwną pracę wentylatorów czy może jakiś inny objaw?

 

Tak .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1) Bulgot w zbiorniczku-nieszczelny lub uszkodzony korek.

2)Pierwszy bieg załącza sie przy 92-97 stopni wyłącza przy 84-91 drugi bieg włączanie 99-105 wyłączanie 91-98 , pod warunkiem że nie jest coś skopane i wiatraki kręcą sie w odpowiednia stronę.

3)Wysokie wskazania na zegarach-słaba pompa lub uszkodzony termostat oraz pierwszy i drug punkt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to, że przed i po wymianie uszczelki, głowicy woda się nadal gotuje w zbiorniczku. Wyjęty jest również termostat i to samo się dzieje.

Po 3 min na wolnych obrotach woda już się gotuje.

 

I jeszcze jedno pytanie:gdzie znajdują się czujnik do wskaźnika temp.co pokazuje na zegarze w samochodzie

Edytowane przez passatwojtek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób zdjęcie skąd masz podłączony dolny wąż od zbiorniczka,raczej nie da sie przewodów inaczej zamocować ale może jednak....bo to nie wygląda na zagotowanie płynu tylko pompa wali ciśnienie do zbiorniczka...

...a ogrzewanie jest?

Czujnik jest na wyjściu z głowicy w plastikowym króćcu,czarny kolor jeśli są dwa czujniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są 2 niebieski i czarny .Czarny już wiem.A niebieski ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A niebieski ?

Najważniejszy czujnik w aucie, czujnik temp. silnika na sterownik....

Oj widzę że jednak słabo forum przeglądałeś.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chodzi mi o to, że przed i po wymianie uszczelki, głowicy woda się nadal gotuje w zbiorniczku. Wyjęty jest również termostat i to samo się dzieje.

Po 3 min na wolnych obrotach woda już się gotuje.

Czy węże robią się przy tym twarde?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności