Thorunczyk Zgłoś #621 Napisano 7 Czerwca 2010 Czy węże robią się przy tym twarde? Pomyślałem o tym samym Prawdopodobnie źle zamontowana uszczelka i dmucha w płyn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #622 Napisano 8 Czerwca 2010 Koledzy dzięki za porady ,jednak to korek.Nieszczelny lub uszkodzony korek. Stąd moje pytanie o twardość węży bo podejrzewam że były miękkie. Czyli co? Kolejna głowica zrobiona przez winę korka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luki 25 Zgłoś #623 Napisano 10 Czerwca 2010 panowie mam pytanko przy ilu stopniach powinien włączyć się drógi bieg wentylatora chłodnicy 1.8 t Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #624 Napisano 10 Czerwca 2010 przy ilu stopniach powinien włączyć się drógi bieg wentylatora chłodnicy 1.8 t Przy 102 st. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ffariat Zgłoś #625 Napisano 11 Czerwca 2010 Witam Podepne sie pod temat .. mam taki problem.. zauwazylem ze jak jest cieplo a ostatnio upalnie to po krotkiej jezdzie zaczyna mrugac regularnie dioda na desce ta od temperatury przy czym wskaznik pokazuje 80-90stopni.. w zime sie to nie dzialo ale w zeszle lato bylo podobnie. zmienilem wiec czujnik i dalej to samo.. jaka moze byc przyczyna ? ? ? moze byc zly ten nowy czujnik? kupilem jakis zamiennik za 20zł bo orginał 50zł kosztuje .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #626 Napisano 11 Czerwca 2010 Mi tak mrugało, jak zabrudziła się chłodnica i nie puszczała płynu. Temperatura na zegarze była na poziomie 80-85 stC a dioda mrugała. Wąż górny był twardy jak kamień a silnik gorący jak piec hutniczy. Chłodnica zimna jak lód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malybmw77 Zgłoś #627 Napisano 12 Czerwca 2010 witam, od jakiegoś czasu mam problem z ciśnieniem płynu chłodniczego, tzn. węże są bardzo twarde i gorące i po jakimś czasie pęka mi króciec przy głowicy ten z czujnikami).. pękł mi juz trzy dwa razy w zimie i raz wczoraj. Nie kupowałem tanich zamienników.. uszczelka pod głowicą jest ok, pompa wody i termostat też. nie wiem do czego się przyczepić. może ktoś z was będzie wiedział co mu jest. silnik to 1.8 wielopunkt model PF. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #628 Napisano 12 Czerwca 2010 Już kilkanaście razy było tu pisane, ale napiszę jeszcze raz. Za ciśnienie w układzie chłodzenia odpowiedzialny jest korek na zbiorniczku wyrównawczym. Na gorącym silniku utrzymuje on ciśnienie rzędu 1 - 1,2Atm. Gdy się zatnie i jest otwarty to przez brak ciśnienia w układzie płyn zaczyna wrzeć, podnosi się jego stan i wylewa przez korek. Gdy korek nie chce się otworzyć wtedy strzelają węże/króćce ponieważ w układzie panuje zbyt wysokie ciśnienie. Więc zacznij od korka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malybmw77 Zgłoś #629 Napisano 13 Czerwca 2010 dzieki wielkie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony_w Zgłoś #630 Napisano 23 Czerwca 2010 witam wszystkich wiem ze to o paskach do b4 ale mam paska b5 i podepne sie pod temat. To kiego diabła mieszasz w dziale... W B5 są już "doktoraty" o Twoich problemach... Wątek podczyszczony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bufon1 Zgłoś #631 Napisano 27 Czerwca 2010 witam mam taki problem w pasku b3 1.8 rp + lpg.jak jade paskiem po trasie to trzyma tempereture 90 czyli ok. jak jade po mieście to łapie około 100 - 105 stopni. wentylator sie włącza ale passat zaczyna przerywać, szarpać i nie da rady wkręcić się na obroty. na postoju gdy pracuje wentylator może włączyć się kilka razy i jest ok. normalnie jedzie. jak wyjełem termostat to nawet przy temp 75 -80 stopniach się tak dzieje. macie może jakiś pomysł co to może być?? pozdrawiam andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zlosnik321 Zgłoś #632 Napisano 1 Lipca 2010 A ja mam taki problem jade sobie trasą 100km/h i auto nagrzewa sie tylko do 70 stopni stoje na swiatłach i nagle jest 100stopni ruszam i gdy dochodze juz do predkosci 80km/h temp. spada do 80 a potem do 70stopni i zas atrzymuje sie i nagle 100stopni ruszam i po ok 1km 70stopni czy to są objawy zepsutego czujnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oleksy Zgłoś #633 Napisano 1 Lipca 2010 to objawy uszkodzonego termostatu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zlosnik321 Zgłoś #634 Napisano 1 Lipca 2010 okazało sie ze były zasniedziałe styki przeczyscilem i temp utrzymuje sie pod czas jazdy na poziomie 85stopni a jak stoje w korku 85 do 95* Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #635 Napisano 5 Lipca 2010 Witam. Ostatnio mam problem z paskiem 1,9 td (aaz) tzn, wracając z gór w Krakowie w korku passat zagrzał mi sie do 110 stopni po czym włączyły się wentylatory (podwójne) i spadła do 95 (jak zawsze), na trasie rozpędziłem się do 120km/h i temperatura podskoczyła do 120 st i wywaliło płyn korkiem (wentylatory nie włączyły się). Zatrzymałem się dolałem wodę i ruszyłem dalej na włączonych na stałe wentylatorach. Po rozpędzeniu do 120km/h ponownie wywaliło płyn (wodę) temp 120stopni. Ponownie dolałem wody i jechałem do 80km/h przy włączonych na stałe wentylatorach i wtedy temp. utrzymywała się przy 90st. ale po naciśnięciu gazu bardzo szybko rosła. Podejrzewałem termostat więc wymieniłem i znowu to samo (grzeje się przy szybszej jeździe). Proszę o pomoc, sugestie. Mam nadzieję że to nie uszczelka pod głowicą (nie dymi na biało). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #636 Napisano 5 Lipca 2010 Sam korek wyeliminowałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #637 Napisano 5 Lipca 2010 co masz na myśli? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #638 Napisano 5 Lipca 2010 co masz na myśli? a czytałeś kolego ten temat?? jakieś 9 postów wyżej masz odpowiedź o korku... #628 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #639 Napisano 5 Lipca 2010 Opis niestety pachnie trochę zdejmowaniem głowicy, ale od korka warto zacząć, bo najtańszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #640 Napisano 5 Lipca 2010 Ewentualnie pompa wody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach