Skocz do zawartości
ormowiec

temperatura silnika - przeczytaj zanim zapytasz

Rekomendowane odpowiedzi

Czy węże robią się przy tym twarde?

 

Pomyślałem o tym samym :)

Prawdopodobnie źle zamontowana uszczelka i dmucha w płyn.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy dzięki za porady ,jednak to korek.

Nieszczelny lub uszkodzony korek.

Stąd moje pytanie o twardość węży bo podejrzewam że były miękkie. Czyli co? Kolejna głowica zrobiona przez winę korka? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie mam pytanko przy ilu stopniach powinien włączyć się drógi bieg wentylatora chłodnicy 1.8 t

:dolamam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przy ilu stopniach powinien włączyć się drógi bieg wentylatora chłodnicy 1.8 t

Przy 102 st.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Podepne sie pod temat .. mam taki problem..

zauwazylem ze jak jest cieplo a ostatnio upalnie to po krotkiej jezdzie zaczyna mrugac regularnie dioda na desce ta od temperatury przy czym wskaznik pokazuje 80-90stopni..

w zime sie to nie dzialo ale w zeszle lato bylo podobnie. zmienilem wiec czujnik i dalej to samo.. jaka moze byc przyczyna ? ? ? moze byc zly ten nowy czujnik? kupilem jakis zamiennik za 20zł bo orginał 50zł kosztuje ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi tak mrugało, jak zabrudziła się chłodnica i nie puszczała płynu.

Temperatura na zegarze była na poziomie 80-85 stC a dioda mrugała.

Wąż górny był twardy jak kamień a silnik gorący jak piec hutniczy.

Chłodnica zimna jak lód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

od jakiegoś czasu mam problem z ciśnieniem płynu chłodniczego, tzn. węże są bardzo twarde i gorące i po jakimś czasie pęka mi króciec przy głowicy ten z czujnikami).. pękł mi juz trzy dwa razy w zimie i raz wczoraj.

Nie kupowałem tanich zamienników.. uszczelka pod głowicą jest ok, pompa wody i termostat też.

nie wiem do czego się przyczepić. może ktoś z was będzie wiedział co mu jest. silnik to 1.8 wielopunkt model PF.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już kilkanaście razy było tu pisane, ale napiszę jeszcze raz.

Za ciśnienie w układzie chłodzenia odpowiedzialny jest korek na zbiorniczku wyrównawczym. Na gorącym silniku utrzymuje on ciśnienie rzędu 1 - 1,2Atm. Gdy się zatnie i jest otwarty to przez brak ciśnienia w układzie płyn zaczyna wrzeć, podnosi się jego stan i wylewa przez korek. Gdy korek nie chce się otworzyć wtedy strzelają węże/króćce ponieważ w układzie panuje zbyt wysokie ciśnienie. Więc zacznij od korka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam wszystkich wiem ze to o paskach do b4 ale mam paska b5 i podepne sie pod temat.

To kiego diabła mieszasz w dziale... W B5 są już "doktoraty" o Twoich problemach...

Wątek podczyszczony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam taki problem w pasku b3 1.8 rp + lpg.jak jade paskiem po trasie to trzyma tempereture 90 czyli ok. jak jade po mieście to łapie około 100 - 105 stopni. wentylator sie włącza ale passat zaczyna przerywać, szarpać i nie da rady wkręcić się na obroty. na postoju gdy pracuje wentylator może włączyć się kilka razy i jest ok. normalnie jedzie. jak wyjełem termostat to nawet przy temp 75 -80 stopniach się tak dzieje. macie może jakiś pomysł co to może być??

 

pozdrawiam

andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam taki problem jade sobie trasą 100km/h i auto nagrzewa sie tylko do 70 stopni stoje na swiatłach i nagle jest 100stopni ruszam i gdy dochodze juz do predkosci 80km/h temp. spada do 80 a potem do 70stopni i zas atrzymuje sie i nagle 100stopni ruszam i po ok 1km 70stopni

 

czy to są objawy zepsutego czujnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to objawy uszkodzonego termostatu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

okazało sie ze były zasniedziałe styki przeczyscilem i temp utrzymuje sie pod czas jazdy na poziomie 85stopni a jak stoje w korku 85 do 95*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ostatnio mam problem z paskiem 1,9 td (aaz) tzn, wracając z gór w Krakowie w korku passat zagrzał mi sie do 110 stopni po czym włączyły się wentylatory (podwójne) i spadła do 95 (jak zawsze), na trasie rozpędziłem się do 120km/h i temperatura podskoczyła do 120 st i wywaliło płyn korkiem (wentylatory nie włączyły się). Zatrzymałem się dolałem wodę i ruszyłem dalej na włączonych na stałe wentylatorach. Po rozpędzeniu do 120km/h ponownie wywaliło płyn (wodę) temp 120stopni. Ponownie dolałem wody i jechałem do 80km/h przy włączonych na stałe wentylatorach i wtedy temp. utrzymywała się przy 90st. ale po naciśnięciu gazu bardzo szybko rosła. Podejrzewałem termostat więc wymieniłem i znowu to samo (grzeje się przy szybszej jeździe). Proszę o pomoc, sugestie. Mam nadzieję że to nie uszczelka pod głowicą (nie dymi na biało).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co masz na myśli?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co masz na myśli?

a czytałeś kolego ten temat??

jakieś 9 postów wyżej masz odpowiedź o korku... #628

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opis niestety pachnie trochę zdejmowaniem głowicy, ale od korka warto zacząć, bo najtańszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie pompa wody.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności