boss_krosno Zgłoś #681 Napisano 8 Września 2010 nie sprawdzalem ale chlodnica ma nie wiele ponad rok wiec nie powinno byc problemow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brudek Zgłoś #682 Napisano 8 Września 2010 91.8 i się nie załącza? otwórz sobie piwko, bo temperatura może czasem do 100 podskoczyć i jest to w normie. No ale wcześniej zachowywał się owszem NORMALNIE :-) bo jak dochodziło do 95 załączał się wentylator bo czujnik załącza od 95, spadało do 90 i dalej w kółko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gluchy24 Zgłoś #683 Napisano 13 Września 2010 witam. Ja mam taki problem że wygania mi płyn przez zbiorniczek. wymieniony korek układ szczelny, brak przedmuchu, termostat sprawdzony we wrzątku. nie mam pojęcia co jeszcze może być przyczyną. Ogrzewanie jest sprawne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #684 Napisano 13 Września 2010 wymieniony korek układ szczelny, brak przedmuchu, termostat sprawdzony we wrzątku. nie mam pojęcia co jeszcze może być przyczyną. Ogrzewanie jest sprawne. Czy węże robią się twarde na gorącym silniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
evolution69 Zgłoś #685 Napisano 29 Września 2010 Jakie mogą być róznice jeżeli zastosuje sie termostat który otwiera sie przy 82 st? Bo taki mam u siebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #686 Napisano 29 Września 2010 akie mogą być róznice jeżeli zastosuje sie termostat który otwiera sie przy 82 st? Bo taki mam u siebie. Przeczytaj wątek od początku a będziesz wiedział - większe zużycie paliwa i silnika, poza tym, nic wielkiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boss_krosno Zgłoś #687 Napisano 3 Października 2010 nadal mam problem z temperatura...jak jade w korku czy jestem na postoju to temp podchodzi do gory i schodzi ladnie wentylator wlacza sie!!!jade w trasie i temperatura rosnie do 100 i tak sie trzyma jadac z predkoscia wieksza jak 80km/h Czy mozliwe jest ze termowlacznik lub termostat swiruje w czasie jazdy?mial moze ktos taki przypadek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #688 Napisano 3 Października 2010 jade w trasie i temperatura rosnie do 100 i tak sie trzyma jadac z predkoscia wieksza jak 80km/h a jeszcze jedna rzecz.. w jakim stanie jest przedni zderzak a właściwie to lotka pod nim?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boss_krosno Zgłoś #689 Napisano 4 Października 2010 to jest ok akurat ... dobrze o tym wiem to juz moj drugi passio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #690 Napisano 4 Października 2010 to jest ok akurat ... dobrze o tym wiem to juz moj drugi passio no to już nie wiem. może ktoś inny Ci pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #691 Napisano 4 Października 2010 Ostatnio kumpel z tym walczył, chłodnica była zamulona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boss_krosno Zgłoś #692 Napisano 4 Października 2010 no ja dzis sprawdzilem i zegary leca w bambuku bo pokazuja co innego i nawet na nowym kolejnym czujniku jest gorzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopee Zgłoś #693 Napisano 4 Października 2010 nie pozostaje nic innego jak zamontowac sobie termometr zamiast czujnika i obserwowac co sie dzieje (moj sposob na to jest taki ze przewiercilem czujnik od temperatury i wmontowalem w niego termometr szklany, uszczelniajac calosc silikonem czerwonym - montujemy to w króćcu i widzimy jak na dłoni co sie dzieje ale to tylko na postoju mozna oczywiscie), porownywalem sobie temperature z dwoma czujnikami i obydwa podawaly inne wskazania na zegary. Obecnie mam cos takiego ze zamiast szklanego kupilem taki termometr elektroniczny z sondą i ta sonde zatopiłem w czujniku i caly czas moge obserwowac jaka jest temperatura. Nie ufaj zegarom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mobili Zgłoś #694 Napisano 7 Października 2010 u mnie w 1.8 abs w trasie jest cały czas 80 a po mieście 90-95. to dobrze? czy ma byc cały czas 90? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #695 Napisano 7 Października 2010 u mnie w 1.8 abs w trasie jest cały czas 80 a po mieście 90-95.to dobrze? czy ma byc cały czas 90? Niedobrze... trzeba było przeczytać od początku ten wątek i byś wiedział bez pytania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mobili Zgłoś #696 Napisano 7 Października 2010 to powinno być cały czas 90... a co może sie uszkodzić przy ..mojej temperaturze 80 stopni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #697 Napisano 7 Października 2010 to powinno być cały czas 90...a co może sie uszkodzić przy ..mojej temperaturze 80 stopni? Sorry za odpowiedź ale podczas najbliższej zimy twój portfel(większe zużycie paliwa) i tyłek bo zapowiadają 30-to stopniowe mrozy to Ci nieźle odmarznie, reasumując wymień termostat póki czas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mobili Zgłoś #698 Napisano 7 Października 2010 auto dopiero co kupiłem a mam zasadę że wymieniam rozrząd , pompe wody , oleje , filtry i termostat od razu .... chyba ten termostat made in china... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #699 Napisano 7 Października 2010 chyba ten termostat made in china... a gotowałeś go przed założeniem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #700 Napisano 7 Października 2010 auto dopiero co kupiłem a mam zasadę że wymieniam rozrząd , pompe wody , oleje , filtry i termostat od razu ....chyba ten termostat made in china... Rozrząd,olej, filtry o.k. ale termostat i pompę po jakiego grzyba? Nowy termostat też może być uwalony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach