bastek39 Zgłoś #1 Napisano 6 Września 2008 Witam Mam taki problem z światłami przeciwmgielnym jak włączę to świeci z przodu prawy a z tyłu lewy na krzyż a lewy z przodu i prawy z tyłu nie świecą żarówki sprawdzałem są ok jaka może być przyczyna Z góry dziękuję za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #2 Napisano 6 Września 2008 przyczyna jest taka że z tyłu podłączone jest fabrycznie tylko lewe światło, także pozostaje ci sprawdzenie wtyczki i żarówki w przedniej prawej lampie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek39 Zgłoś #3 Napisano 6 Września 2008 Jak sie dostac do zarówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #4 Napisano 6 Września 2008 Chyba trzeba odkręcić halogen, bo od tyłu to nie kojarze żeby było dojście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #5 Napisano 7 Września 2008 Najpierw trzeba odkręcić ramkę a pod ramką są śruby mocujące halogen. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #6 Napisano 7 Września 2008 a dlaczego halogeny u mnie swieca jak by tylko weglik od peta tam był? swieca ale nic to swiatło nie pomaga? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #7 Napisano 7 Września 2008 a dlaczego halogeny u mnie swieca jak by tylko weglik od peta tam był? swieca ale nic to swiatło nie pomaga?Sprawdź napięcie dochodzące do żarnika,może jest gdzieś w instalacji w/w spadek napięcia , a może problem z masą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #8 Napisano 7 Września 2008 sprawdze jak najbardziej , juz myslałem nad kupnem nowych bo naprawde czasmi by sie przydały, sprawdz ei dam znac jakie efekty:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bozy_kovka Zgłoś #9 Napisano 8 Września 2008 mam pytanie ..w moim passcie nie mam halogenów z przodu. mam na zderzaku zarys otworów. czy robił ktoś tak że wycinał i wstawiał halogeny?? czy jest sens sie za to zabierać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 Zgłoś #10 Napisano 8 Września 2008 ja ostatnio kupilem nowy zderzak i musialem wycinac dziurki, sens jest jesli kupisz halogeny razem z tymi krateczkami na zderzak, bo inaczej bedzie brzydko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
two_pac Zgłoś #11 Napisano 8 Września 2008 (edytowane) a dlaczego halogeny u mnie swieca jak by tylko weglik od peta tam był? swieca ale nic to swiatło nie pomaga? spadek napięcia może i gdzieś jest, ale ja bym obstawiał na "wypalone" halogeny. Niestety jeśli o halogeny w B3 to HELLA dała d..y przez wielkie "D". Z różnych przyczyn rozbierałem już kilka halogenów. Robiłem z dwóch jeden, z lewego prawy itp. akcje. I w każdym bez wyjątku połowa odblasku przy żarówce jest spalona na węgiel. Nie ma prawa to dobrze świecić. Mało tego.. w końcu w tym miejscu się aż tak wypala że odpada ta końcówka plastiku razem z żarówką od temperatury.. Raz tak mi się stało w moim pasku i jak przeglądałem na allegro w poszukiwaniu nowych nie byłem osamotniony jeśli chodzi o taką przypadłość. Jakiś inżynier VW chyba myślał, że halogenów i tak praktycznie nikt nie używa, a jeśli już to tylko na syberii przy -35 stopniach C. Tam jest taka malutka oprawka i to plastik pokryty odblaskiem. Jeśli by było to jeszcze metalowe, to jakoś by oddawało to ciepło i sie nie wypalało, a plastik izolator niezły to nie ma co się dziwić. Odpalałem te halogeny w domu na prostowniku to tak się nagrzewają, że można na tych obudowach obiad gotować, cały aż świerczy jak w piekarniku. Wniosek ? Halogeny oryginalne jak ktoś częściej używa nigdy nie będą dobrze świecić tylko coraz gorzej, aż do momentu pęknięcia obudowy i widoku dyndającej się żarówki na kabelkach pod zderzakiem. Jedynym rozwiązaniem "może" byłoby kupienie nowych oryginałów i założenie do nich xenonów (oczywiście chińkich )? 35W = mniejsza temp. wewnątrz=niewypalający odbłyśnik? Dodatkowo większy strumień świetlny i wtedy te halogeny rzeczywiście by coś oświetlały. Nie wiem tylko czy palnik by się zmieścił. Kiedyś to przetestuję. Tak więc nie ma co się tak zachwalać Hellą, bo też czasami robi lipę... pozałować kilku groszy na metalową obudowę halogenu... Edytowane 27 Października 2008 przez two_pac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
momasz1 Zgłoś #12 Napisano 9 Września 2008 A jakie proponujecie halogeny zamiast Hella (żeby ładnie wyglądały) chce kupić do kombi tylko nie wiem jakie. Prosze o linki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #13 Napisano 9 Lipca 2009 Witam! Mam pytanie, czy montował ktoś halogen z b4 do b3? Bo cena halogenu do b4 jest znacznie niższa niż do b3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #14 Napisano 9 Lipca 2009 Popatrz na zderzaki. Jak chcesz to zamontować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady4 Zgłoś #15 Napisano 9 Lipca 2009 Witam Koledzy ,moja propozycja w tej sprawie to uniwersalne halogeny z wesemu , ja mam założone w tym miejscu dzienne , bo halogeny nie były mi potrzebne ale to są takie same lampy gabarytowo jak halogeny. Niestety nie jest to propozycja dla ortodoksyjnych posiadaczy paska ponieważ trzeba troche przerobić otwór w zderzaku mocowanie lampy i oszlifować wewnętrzną część ramki , ponieważ lampki sa minimalnie większe , ale cena i dostępność są o wiele lepsze , całość wygląda całkiem nieźle jak na taka rzeźbe i raczej sie nie przegrzewaja a mają jeszcze taką zalete że mniej kuszą niż oryginały. tutaj link do wesemu na obrazek poglądowy:rolleyes: http://sklep.wesem.pl/photo/_pdf/pl/k_370_hm1_pl.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #16 Napisano 9 Lipca 2009 ja mam te wesemy pod zderzakiem. Wrzucisz fotkę jak to wygląda u Ciebie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady4 Zgłoś #17 Napisano 9 Lipca 2009 (edytowane) Oto fotki : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c711c7660ccc0da3.html http://images49.fotosik.pl/159/a Edytowane 9 Lipca 2009 przez arkady4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #18 Napisano 9 Lipca 2009 (edytowane) u mnie też są cosik w tym stylu (były już jak kupowałem auto) http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=36753 http://www.allegro.pl/item662766210_ladny_passacik_1_9d_warto.html we mgle to raczej nie za wiele pomagają Edytowane 9 Lipca 2009 przez cysiokysio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #19 Napisano 9 Lipca 2009 Dzięki. W sumie nienajgorzej to wygląda, chyba lepiej niż lampki wiszące pod zderzakiem. Muszę pokombinować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #20 Napisano 9 Lipca 2009 Dzięki. W sumie nienajgorzej to wygląda, chyba lepiej niż lampki wiszące pod zderzakiem. Muszę pokombinować Już to raz komuś proponowałem. Ale znacznie lepiej jest podmienić same soczewki w środku, na jakieś metalowe i ogólnie zaprojektowane do tego by pomagać we mgle, wtedy na zewnątrz zostaje oryginalny wygląd a rzeźba pozostaje w środku. Najlepsze jakie mogę polecić to takie z lexusa: http://www.allegro.pl/item652377039_lexus_is200_halogeny.html Wiem, że cena sporo wyższa od rozwiązania z halogenami wesem, ale za to świeci to tak jak powinno, czyli tak: KLIK 1, KLIK 2 Tak wyglądają po rozebraniu: KLIK 3 Oczywiście łatwo z instalacją nie będzie, ale jak ktoś majsterkować potrafi spokojnie sobie poradzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach