Skocz do zawartości

momasz1

  • Liczba zawartości

    120
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O momasz1

  • Urodziny 06.03.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Dzięki tylko że ja mam filtr z podgrzewaczem ( jak w poście BIGjacka powyżej)i tam na dole nie ma chyba takiego zaworka.
  2. Może to głupie i banalne ale jak się dokładnie spuszcza wodę z filtra i po co to robić, może to ktoś opisać podpierając się jakimś zdjęciem,
  3. Witam bo właśnie taki pasek mam założony Dayko made in Italy i on tak hałasuje
  4. Witam szanownych kolegów. Wymieniłem rozrząd na: paesk Dayco wzmocniony teflonem, tłumik drgań NTN, napinacz NTN i rolkaSKF. Lecz po tej wymianie rozrząd zaczął szumieć (tak jakby się kleił do koła) stąd moje pytanie czy jest możliwe że przez pasek z teflonem tak się dzieje mechanik poluzował napinacz lecz wg mnie i niepotrzebnie bo nie ma prezerwy 4mm pomiędzy napinaczem a tłumikiem a dzwiek wcale nie ustał (zdziwiony powiedział że pierwszy zaz tak mu sie zdażyło). Sprzedawca po moin kontakcie powiedział że niestety paski wzmocnione teflonem wydaja taki dźwięk lecz przez to są wytrzymalsze lecz mnie strasznie to irytuje. Drodzy koledzy poradźcie co dalej zrobić:: -wymienić pasek (niestety ponowne koszty) -przyzwyczaić się (nie bardzo) -posypać pasek talkiem (tak mi radzono) czy może Wy macie jakieś inne propozycje
  5. Witam kolegów może znacie jakiś warsztat w Rzeszowie lub okolicy godny polecenia gdzie naprawiają pompy ABS i ile może kosztować taka usługa
  6. Witam serdecznie mój problem polega na tym iż nagle na desce pojawił się komunikat STOP i Ogromny (!) oraz informacja o układzie hamulcowym pali się kontrolka ABS i kontrolka hamulców sprawdziłem płyn i jest ok lecz słychać cięgle działający silnik pompy ABS który ustaje dopiero po odłączeniu akumulatora lub wtyczki przy pompie moje pytanie co mogło nawalić i czy bezpiecznie mogę jeździć z odłączoną wtyczką od pompy ABS do momentu naprawy czy choćby dojechać do jakiegoś mechanika
  7. Witam wymontowałem czujnik ale nie wygląda on tak jak w linku podanym przez kolegę adams tylko taki jak na dołączonym zdjęciu (zdjęcie zapożyczone z innego serwisu) poza tym po odpięciu nic się nie zmieniło nadal pokazuje błędną temp. innego czujnika tam nie mam co dalej mogę sprawdzić zrobić
  8. po wyciągnięciu filtra takiego czujnika nie widziałem do Vaga nie mam dostępu więc przy wolnym czasie zdemontuje schowek dzięki za pomoc
  9. Tylko ja nie mam climatronika tylko klimę manualną czyli dlatego pokazuje takową dziwna temperaturę? jak go odłączę to będzie pokazywać dobrą? Właśnie sprawdziłem i nie ma tam żadnego czujnika chyba że chodzi o taki dynks wyglądający jak moneta od strony silnika tylko jeśli tak to jak do niego się dostać i gdzie jest kostka do jego wypięcia
  10. Witam kolegów przepraszam iż zakładam nowy temat lecz po przeszukaniu forum i netu nie znalazłem odpowiedzi na moją usterkę mianowicie: Posiadam Passata B5 1999r. 1.9TDI 115km kombi i problem tkwi w czujniku temperatury zewnętrznej (ten przy zderzaku przed chłodnicą) a konkretnie to pokazuje temp. sporo zaniżoną ale nawet po odłączeniu go (wtyczka przy zbiorniczku płynu od wspomagania) na wyświetlaczu nadal pokazuje temperaturę a chyba powinien pokazywać trzy kreski. Stąd moja prośba do Was co jeszcze mogę sprawdzić aby naprawić tą usterkę. Pozdrawiam Tomek
  11. momasz1

    Obieg wewnętrzny

    Ale mnie zaskoczyłeś :orany::orany:jutro sprawdzę ale jak będziesz miał racje (a napewno tak) to chyba jestem strasznym pacanem :sciana:sciana
  12. momasz1

    Obieg wewnętrzny

    Witam serdecznie jestem posiadaczem passata b5 od niedawna i mam problem z tym iż ostatnio jadąc za kopcącą ciężarową chciałem włączyć obieg wewnętrzny a tu nic wciskam guzik i nic się nie dzieje stąd moje pytanie gdzie szukać usterki a klima manualna. Drugie pytanie jak wymienić czujnik temp. zewnętrznej i jaki jest jego koszt. Pozdrawiam i dziękuję.
  13. Witam kolegów. Mam taki problem założyłem w Passacie b3 światła do jazdy dziennej podłączyłem je tak jak w instrukcji tzn: -czerwony kabel (+) po zapaleniu silnika (dzięki temu włączają się automatycznie), -czarny kabel (-) do silnika -biały kabel (+) postojówki wszystko działało aż tu nagle 3 dni temu zauważyłem że: -nacisnę hamulec to się wyłączają i jak włączę kierunkowskazy to mi też te światła migają Co jest nie tak? co trzeba zrobić żeby to wszystko dobrze działało?może podpiąć biały kabel bezpośrednio przez wyłącznik lecz nie wiem pod który styk. Proszę o pomoc i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności