EPA Zgłoś #81 Napisano 30 Sierpnia 2018 Dnia 24.07.2018 o 18:49, Kamil26 napisał: Witaj uporales się z problemem...?Bo borykam się z podobną przypadłością ? Niestety nie , juz pomusly mi sie kończą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #82 Napisano 30 Sierpnia 2018 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18057/P1649/005705 A robiłeś pomiar wartości bloków? Może masx usterkę w obwodzie do czujnika ABS lub w którymś czujniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil26 Zgłoś #83 Napisano 30 Sierpnia 2018 Dnia 5.01.2018 o 19:19, EPA napisał: Niestety problem hamulców nadal aktualny , podobnie jak u kolegi wyżej problem narasta wraz ze spadkiem temp. Czy komuś udało się rozwiązać problem ,ktoś pomoże. Witaj U mnie przypadłość była taka że podczas długiej jazdy zaciskał się lewy tylny zacisk hamulcowy. Oczywiście całe epitafium nastąpiło po uprzedniej wymianie klocków z tarczami. W moim przypadku coś podziało się z pompą abs Wymieniłem ... Zakodowałem .... I wszystko bangla jak należy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EPA Zgłoś #84 Napisano 30 Sierpnia 2018 Ja wymienilem moduł abs esp bo podobno w mojej pompie abs nie ma co sie zepsuc tak powiedzial specjalista od naprawy pomp u mnie jest pompa z koncowka111T A u kolegi ? Nowsze podobno byly wadliwe polaczenia w srodku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil26 Zgłoś #85 Napisano 30 Sierpnia 2018 Ja mam tą nowszą sterownik 15.7 Końcówka 517 G Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EPA Zgłoś #86 Napisano 30 Sierpnia 2018 No to ja mam starszy typ abs esp Być moze jakas wada pompy abs bo sterownik zmieniony zakodowany na nowo i bez zmian ,serwo drugie dzis jeszcze sprawdzalem regulacje i czujnik stopu wszystko ok Bloki czujnikow były robione wszystkie sie zgadzały wszystko bylo ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil26 Zgłoś #87 Napisano 31 Sierpnia 2018 Nie czytałem całego wątku ale może płyn hamulcowy jakiś lewy....jakbyś miał uszkodzony czujnik stopu to zaraz świeciła by się lampka abs lub esp u mnie chyba obydwie naraz się świeciły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EPA Zgłoś #88 Napisano 5 Września 2018 Płyn zmieniany wiele razy najpierw k2 teraz mam trw bez zmian , Narazie mam urlop po urlopie zamuwie jeszcze kolejną pompe abs facet zarzeka sie ze 100 % sprawna . Ostatnia podróż z łodzi do katowic na lotnisko kiepska tarcie kół jakby na przemian hamulec słaby , jakby płyn sie z abs nie cofał Dam znać po wymianie pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil26 Zgłoś #89 Napisano 6 Września 2018 I jak uporałes się...?A patrzyłeś się czy czasem pompa ABS nie jest zapowietrzona....,lub układ...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EPA Zgłoś #90 Napisano 11 Września 2018 Nie no wiele razy porzadnie odpowietrzana pompa jak i caly uklad Teraz blokuje lewy przód np Zakuoilem pompe w firmie Galanciak złodzi która trudni cie w abs z 2 tygodniową mozliwoscią zwrotu ,czeka na chwilke czasu wolnego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil26 Zgłoś #91 Napisano 11 Września 2018 No to powoli kończą mi się pomysły....? Mam nadzieje że wykluczyłeś prowadnice itp...chodzą nie zacinają się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EPA Zgłoś #92 Napisano 11 Września 2018 Tak prowadnice chodzą luźno ,zobaczymy po wymianie pompy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil26 Zgłoś #93 Napisano 11 Września 2018 Może nie zaśmiecajmy forum jak coś to pisz na priva...mój email [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stan07 Zgłoś #94 Napisano 26 Listopada 2018 Proszę o info czy ktoś rozwiązał problem z hamulcami. U mnie trzyma lewy przód oraz prawy tył. Do wymiany zostało servo, pompa ABS oraz pompa hamulcowa. Dalszych pomysłów mechanikom brak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil26 Zgłoś #95 Napisano 27 Listopada 2018 Witaj kupowałeś wszystkie nowe części czy używki...?.Jeżeli zastosowałeś nowe części to jakiej marki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
henryk1112 Zgłoś #96 Napisano 8 Lutego 2019 Witam, rozciekł mi się hamulec tylny od strony wajchy gdzie się zapina linkę. Zmuszony byłem do rozkręcenia go i co odkryłem...... Sworzeń hamulca postojowego przeżarty . Zmuszony byłem poszukać tego sworznia ...jeżeli ktoś będzie miał podobny problem to kupicie to zaciski.com tel.507 016 750 Daje namiary aby zaoszczędzić kopania w necie. Aha facet ma jeszcze kompletne samoregulatory w granicy 60 zita a sworzeń 27 zitka. Mam nadzieję że komuś to pomorze. Pozdr. Henryk 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiterPro Zgłoś #97 Napisano 24 Marca 2019 Co pasuje oprócz zacisku na tę śrubkę końcówki oczkowej wężyka elastycznego? Jaki to jest gwint żeby dorobić sobie zaślepkę i zakręcić obwód a zacisk sobie zabrać i naprawiać w domu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #98 Napisano 28 Maja 2019 Panowie mam dylemat z zaciskami które chciałem regenerować. Mianowicie kupiłem (nawet sam demontowałem z dawcy) używane zaciski na tył pod tarczę 256x22 z 4motion. Po rozłożeniu na części i dokładnym przeglądzie zauważyłem, że kołnierze przy mechaniźmie ręcznego są ucięte?/spiłowane? Nie mam pojęcia dlaczego ich tam nie ma.. wiem natomiast, że w ich miejsce powinno się zamocować uszczelkę ochronną - widać to na poniższym filmie: Regeneracja zacisków tył Moje zaciski wyglądają jak poniżej. Mam szukać nowych w lepszym stanie czy dać do piaskowania i ogarniać dalej (bo może w niczym to nie przeszkadza)? Proszę o jakieś opinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #99 Napisano 29 Maja 2019 Utlenione aluminium zapewne i odpadło przy wydłubywaniu tego uszczelnienia na prowadnicę ręcznego. U mnie też nie ma kołnierzy ale jak na razie od 2 lat ręczny chodzi. CO wymiana klocków leci nowy zestaw naprawczy tłoczka i zawsze jest okej. Każdy ori zacisk zapewne takie ma. Oczyść dobrze wałek delikatnie papierkiem , nowy uszczelniacz itp. i powinno chodzić. Nie wganiaj się zbędnie w koszty, moim zdaniem oczywiście. Jeśli sam robisz to rób metodą prób i błędów :) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #100 Napisano 29 Maja 2019 Dzięki za odzew ZyWiecki. Miałem wątpliwości czy aby ten kołnierz nie podtrzymuje łapki/blaszki od ręcznego ale jeżeli Ty też kołnierzy nie masz, a wszystko Ci działa, to widocznie ona tylko trzyma się na wieloklinie wałka. W takim razie daje do piaskowania i malowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach