Skocz do zawartości
sej34

[B5] Blokujące się hamulce - jaka przyczyna

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dziś auto podłączone pod komputer i wyszedł błąd 

18057

P 1649 Magistrala danych

Brak komunikatu z jednostki sterującej ABS 

Mechanik twierdzi ze z pompą wszystko ok i ze winny  korektor siły chamowania.

Ktoś może pomoże w diagnozie ,ciężko jednoznacznie wyczytać czy to na 100 %pompa abs.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mała korelta passat b5 mie posiada korektora siły chamowamia mój mechamik to oszołom nie polecam.

Czy ktos pomoze jak zinterpretować błąd 18057

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat na elektrodzie mi znany jak wszystkie dostępne na google apropo błedu absu 

Tyleź że w moim przypadku wszystko dziala prawidłowo abs i esp trze tylne prawe koło i wyswietla błąd 18057 

Po wypięciu modułu esp tego pod siedzeniami koło odpuszcza ,

Wiec moze to wina tego modułu a nie pompy abs 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Modół ESP podmieniony niestety to samo trze prawy tył.

Zostaje juz tylko pompa ABS lub hamulcowa .

Może ktoś polecić dobrego mechanika z z łodzi lub okolic jestem z ksawerowa pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie mechanik kopie od a do z póki co. Sprawdza wszystko po kolei od zacisków przez przewody do pompy. Póki co nic nie znalazł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Wypięcie wtyczki od pompy absu także nie dake efektu, koło trze nadal szukam dalej.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie zaciski oraz jarzma sprawdzone wyczyszczone przesmarowane niesyety dalej to samo.

Ktoś wie co konkretnie oznacza błąd 18057 Magistrala danych

Brak komunikatu z jednostki sterującej ABS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To znaczy że może być gdzieś instalacja zgnita i z tąd są problemy. Nie ma połączenia z ABS. Trzeba przeglądnąć cała instalacje od sterownika ABS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak narazie lekka poprawa ,prowadnica zacisku była zbyt mocno przesmarowana co powodowało efekt ''zasysania podciśnienia ''jak pompka klocki cały czas ocierały o tarcze nadmiar smaru usunięty oraz zrobione kilka otworów w gumce uszczelniającej prowadnicę zacisku ,jak to mówią co za dużo to niezdrowo.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem ale z tylnymi. Póki co wymieniłem 4 reparaturki i pompę z servem i był spokój jakiś czas, w sobotę wymieniam linki ręcznego i przewody i zobaczymy co będzie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze że kodowalem pompę abs jeszcze i czasem miałem błąd czujnika g201. Jak podepne vaga to w blokach pomiarowych pokazuje cały czas ciśnienie w układzie . I mam takie wrażenie jakby pogarszało się że spadkiem temperatury 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A możesz zdradzić jak kodowałeś pompę? mam kabel serwisowy ale brak info.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety problem hamulców nadal aktualny ,

podobnie jak u kolegi wyżej problem narasta wraz ze spadkiem temp.

 Czy komuś udało się rozwiązać problem ,ktoś pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PASSAT B5 przed lift. Mam wyjęty zacisk tylny, jak pociągam za dźwignię przy zacisku od ręcznego tłoczek wychodzi cały czas - tak ma być? Naciskam 10-15 razy i tłoczek wychodzi całkiem. Czy po pociągnięciu wyjść ma parę mm i schować się z powrotem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest dobrze. Tak powinno być że się cały czas wysuwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.01.2018 o 21:31, Michal-LKR napisał:

PASSAT B5 przed lift. Mam wyjęty zacisk tylny, jak pociągam za dźwignię przy zacisku od ręcznego tłoczek wychodzi cały czas - tak ma być? Naciskam 10-15 razy i tłoczek wychodzi całkiem. Czy po pociągnięciu wyjść ma parę mm i schować się z powrotem?

Po puszczeniu dźwigni Powinien wrócić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinien wrócić ale nie aż tyle ile wcześniej wyszedł.

Jeżeli naciśniemy dźwignie kilka razy to tłoczek całkiem wyjdzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj uporales się z problemem...?Bo borykam się z podobną przypadłością ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności