Poochini Zgłoś #421 Napisano 21 Października 2011 Witam Po zakupie auta i wymianie rozrządu zauważyłem trochę wolniejsze zbieranie się auta. Zrobiłem trzy screeny: [ATTACH=CONFIG]67956[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]67957[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]67958[/ATTACH] Pompki w miarę? Spalanie jest trochę wyższe, ale to będzie wina termostatu (temp max 74'C) - czytałem na forum i kupię Wahlera. Po przeczytaniu tego tematu zdecyduję się przestawić na -1,7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #422 Napisano 21 Października 2011 zdecyduję się przestawić na -1,7 Ustaw tak, aby spalanie bylo akceptowalne dla ciebie wzgledem osiagow.0.0 nie zasze daje najlepsze efekty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #423 Napisano 21 Października 2011 Ustaw tak, aby spalanie bylo akceptowalne dla ciebie wzgledem osiagow.0.0 nie zasze daje najlepsze efekty. Tak też ustawię. A jak oceniasz stan pompek? Jeśli się da to określić z screena z auta na postoju. Ale napewno zmienię ustawienia dzieki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #424 Napisano 22 Października 2011 A jak oceniasz stan pompek Nie jestem zadnym specjalista, ale wartosci mam podobne i wg mnie jest OK.Teoretyczny przebieg ok 190kkm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #425 Napisano 22 Października 2011 U mnie jest 230tkm, raczej prawdziwe (choć to pojęcie względne). Pokombunuje z mechanikiem na ustawieniami. dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachok Zgłoś #426 Napisano 28 Października 2011 witam wczoraj zmieniałem kat synchronizacji wałka rozrządu bo mialem idealnie na 0,0 a przestawiłem na 2,2-2,8 ponieważ miałem duże spalanie na postoju teraz vag pokazuje 0,4l/h a wczesniej 0,8l/h a zmieniając na minus czyli na -2,0 to spalanie 1,2l/h a jak dowalilem gazu to po zejsciu z obrotów zaczął tak troche telepać. Jeszcze nie jeżdziłem w trasie ale jak pojade gdzies to dam znac czy spalanie zmalało, ogólnie ladniej pracuje wczesniej miał jakby kamienie tam przepychał a teraz tak delikatniej cyka, no i najważniejsze wtryski pokazują teraz wartości nie przekraczające jedynki a wczesniej pokazywały nawet do 1,5 korekta była. Tylko że dalej nie przyspiesza tak jak powinien. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #427 Napisano 28 Października 2011 jachok, auto będzie mniej paliło kosztem gorszego przyśpieszenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachok Zgłoś #428 Napisano 3 Listopada 2011 (edytowane) Ale mi przed przestawieniem tez slabo przyspieszal ale to juz wczesniej pisałem, wiecie moze czy jak pompa vacum siada czy puszcza to slabiej pali i wiecej bedzie palil Edytowane 3 Listopada 2011 przez jachok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #429 Napisano 3 Listopada 2011 Przydałby się komplet logów. Sprawdzić należałoby również czujnik temperatury cieczy chłodzącej - co mówi na zimnym i na ciepłym - czujnik temp. paliwa i masę innych rzeczy - jak np. wadliwy wałek rozrządu w 1,9 tdi PD. Wszystko zależy, czy więcej znaczy na prawdę dużo? :-) Temat rzeka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachok Zgłoś #430 Napisano 6 Listopada 2011 (edytowane) Panowie przewertowałem juz duzo tematów i juz nie wiem co dalej, prosze o pomoc. Pół roku temu zmieniłem czujnik temp. cieczy chłodzącej(oryginal aso), i od tamtego czasu moze troche wczesniej słabiej mi przyspiesza ale że moc osłabla tak powoli to myslalem ze sie przyzwyczailem juz do tego przyspieszenia(zaczął gorzej palić jak dluzej postal zimny, swiece zmienilemm, nie zauwazylem roznicy). ostatnio zmieniałem rozrzad i wachacze i przejechal sie moj znajomy moja furka i mowi ze cos go dusi pewnie przeplywka( po zmianie wzroslo spalanie na postoju i podczas jazdy). no to do goscia co robil rozrzad i on mowi ze 90% przeplywka, podmienilem z pasata takiego samogo i tak samo, ktos na forum mi napisal ze ten czujnik na rurze od turbo podmienic, wiec tak zrobilem, i tez tak samo. Pojechałem do innego gościa on ze mna sie przejechał po miescie mowi ze turbo dobrze daje na maksa a przeplywka tez daje dobrze, wtryski mówi ze w normie jeden kolo 1,5 pokazuje, reszta 0,3 0,6 cos kolo tego, kat synchronizacja walka 0,0 czasami 0,5 a to przed katem co ma sie miescic od3 do 8 jest 5,6 lub 6. I on mowi ze nic tu nie widzi ale zeby mu zostawic to moze dojdzie co jest nie tak ale ja nie zostawilem. Potem wyczyscilem EGR bo zaje... byl patrzylem ze otwiera jak podsysalem ale nie wiem jak w vagu sprawdzic czy nie jest caly czas otwarty. Efekt żaden. Pojechałęm do kolejnego speca i on mowi ze dziwnie on pracuje na wolnych obrotach twardo i spaliny smierdza ale nie kopci na czarno i bledów też nie ma, on mowi ze moze wtryski padaj, wiec moze ktos wie jak sprawdzic konkretnie wtryski czy sa dobre albo jakies pomysly co to moze byc cze ponownie to pisałęm wczesniej, u kolegi siadla pompa vacum bo jak przyspieszal to mu szarpalo ale najpierw podmienili wtryski i to nie bylo to a po pompie jest oki, u mnie nie szarpie Edytowane 6 Listopada 2011 przez jachok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selega1 Zgłoś #431 Napisano 13 Listopada 2011 Witam, mam kolejnego paska od miesiaca 1,9 tdi 130km, komp pokazuje spalanie na miescie 11 litrów, czy to normalne skrzynia manual 6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #432 Napisano 13 Listopada 2011 Witam Posiadam taki sam motor jak Ty. Dziś rano przy -2'C na dworze, wracałem z pracy (tak z pracy ) Odcinek 7km, udało mi się pokonać bez ani jednego czerwonego światła. Wskazówka temp silnika doszła do 90'C, a spalanie wyszło 7,3l. Gdy złapią mnie któreś, spalanie w/g kompa wychodzi 8l. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzelewy Zgłoś #433 Napisano 12 Grudnia 2011 Witam Pytanko, czy regulacja ( tego koła ) ma zastosowanie w AVB 2001r? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #434 Napisano 12 Grudnia 2011 Pytanko, czy regulacja ( tego koła ) ma zastosowanie w AVB 2001r? Tylko w silnikach PD.Wiec tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #435 Napisano 14 Maja 2012 a czy ten kat ustawia sie tez w B6 BKP? Ja mam u siebie 2.2-2.8 spalanie postojowe 0.4(bez niczego) a na trasie to roznie. Jest sens aby przestawiac o ile to jest wogole mozliwe w B6 i czy robi sie tak samo jak w B5. Dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #436 Napisano 15 Maja 2012 a czy ten kat ustawia sie tez w B6 BKP? Ja mam u siebie 2.2-2.8 Tak tez masz silnik PD Vag podaje prawidłowy u dla tego silnika -6 do +6 stopnia Przestawia sie tak samo jak w silnikach PD w B5 , kołem na wałku rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #437 Napisano 15 Maja 2012 Mam postojowe spalanie 0.4 to nie wiem czy jest sens ruszania tego. Czy (mam mula) na 1ce i 2ce tak do 2500obr potem szarpniecie i idzie ok moze byc spowodowane zla synchronizacja? DZieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
apogeum Zgłoś #438 Napisano 16 Maja 2012 podepne swoj przypdek,mianowic duze spalanie, przy 100km/h trasa 7.5l, 120km/h trasa 8.5 l silnik 131km 2003r tiptronic,dodam ze wymienilem przeplywke na nowa,termostat takze, spalanie chwilowe na jalowym 0.8 wg polskiego vaga 0,6 ( ma to jakies znaczenie ta roznica)? dodam takze ze jak temp wskoczy na 90stopni to program pokazuje 73 i jak silnik dalej pracuje to idzie w gore ale na zegarach caly czas stoi na 90stopni i tak powoli sie zrowna,mysle ze to nie jest normalne moze ktos podpowie jeszcze jak sprawdzic synchronizacje walka za pomoca polskiego vaga? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #439 Napisano 16 Maja 2012 podepne swoj przypdek,mianowic duze spalanie, przy 100km/h trasa 7.5l, 120km/h trasa 8.5 lsilnik 131km 2003r tiptronic,dodam ze wymienilem przeplywke na nowa,termostat takze, spalanie chwilowe na jalowym 0.8 wg polskiego vaga 0,6 ( ma to jakies znaczenie ta roznica)? dodam takze ze jak temp wskoczy na 90stopni to program pokazuje 73 i jak silnik dalej pracuje to idzie w gore ale na zegarach caly czas stoi na 90stopni i tak powoli sie zrowna,mysle ze to nie jest normalne moze ktos podpowie jeszcze jak sprawdzic synchronizacje walka za pomoca polskiego vaga? Spalanie na Vagu i na kompie tez mi sie roznilo. Na jalowym bylo to o 0.1-0.2l mniej na VAGu. Podczas jazdy VAG tez ciut mniej pokazywal.dodam takze ze jak temp wskoczy na 90stopni to program pokazuje 73 i jak silnik dalej pracujeto idzie w gore ale na zegarach caly czas stoi na 90stopni i tak powoli sie zrowna Prawidlowe dzialanie. Po prostu tak w autach gr. VAG to dziala (moim zdaniem beznadziejny patent). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FilipWWA Zgłoś #440 Napisano 10 Grudnia 2012 Witam. Mam passata b5 fl 1.9tdi 130km z 2004 roku. Z danych z internetu i z rozmów z ludzmi samochod ten powinien palic ok7-9 litrów. Dodam ze automatyczna skrzynia biegów. Niestety martwi mnie spalanie ponieważ wynosi 11-12 litrów w mieście... Mógłby ktoś poradzić co może byc przyczyną takiego spalania ? wymieniłem zawór EGR bo tylko to wyskoczylo na komputerze ze jest do roboty... czy przyczyną moze byc rozrząd albo przepływomierz albo cokolwiek innego ? prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach