ormowiec Zgłoś #21 Napisano 18 Marca 2007 Ten typ nie ma złącza diagnostycznego!!! sprawdz pociagajac za obudowę lewarka biegów, masz na pewno jedną wtyczkę na dwa piny masa i +12V ale na pewno nie do diagnozy! W takim razie co to jest za gniazdo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Martyn Zgłoś #22 Napisano 21 Marca 2007 toldek1 napisał/a: Ten typ nie ma złącza diagnostycznego!!! sprawdz pociagajac za obudowę lewarka biegów, masz na pewno jedną wtyczkę na dwa piny masa i +12V ale na pewno nie do diagnozy! W takim razie co to jest za gniazdo? U mnie też jest to gniazdo pod gałeczką od biegów jeśli ktoś się oriętuje do czego to jest to proszę o opinie PS. czy to może byc do tych kodów błyskowych które to ukazują błędy za pomocą jakiejś diody( żarówki )? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #23 Napisano 21 Marca 2007 U mnie też jest to gniazdko, a silnik nie ma zupełnie żadnej elektroniki więc to chyba nie kody błyskowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #24 Napisano 11 Września 2008 czytajac, auta przed sierpniem 92" nie maja łacza diagnostyki, klega pytał o silnik 1.8 full wtrysk PF taki sam jak moj moj jest z 90" czyli u mnie tez nie ma co szukac? akurat u mnie by sie przydało, czy to tlko chodziło o 2.0 L 2e, ja tez szukałem w opcji "TUTAJ" ale nic nie znalazłem na temat mojego auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #25 Napisano 11 Września 2008 kolego, mam paska z '89 roku i przy lewarku zmiany biegów jest gniazdo diagnostyki do kodów błyskowych. Jak masz silnik na wtrysku to i jest komputer. Reszta to kwestia interfejsu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #26 Napisano 12 Września 2008 (edytowane) kolego, mam paska z '89 roku i przy lewarku zmiany biegów jest gniazdo diagnostyki do kodów błyskowych. Jak masz silnik na wtrysku to i jest komputer. Reszta to kwestia interfejsu. W głowie się nie mieści co wypisujesz - sławekm65, obecność komputera nie świadczy o tym że auto ma diagnozę!!!!!!!! ani wtrysk. Np. silnik 1.6 PN na gaźniku Pierburg 2EE ma komputerek, a interfejs to temat rzeka. Edytowane 12 Września 2008 przez toldek1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #27 Napisano 12 Września 2008 (edytowane) toldek1, nieuważnie czytasz. Mówię, że jeśli JEST WTRYSK TO MUSI BYĆ KOMPUTER, a nie odwrotnie. Jedynie do czego się przyznaje to są podobno jakiś wtryski mechaniczne czy coś koło tego i tu nie wiem jak to działa. Co do interfejsu to trzeba poszukać. Jak pisałem, w moim pasku (1989r) mam monowtrysk boscha i przy lewarku zmiany biegów mam interfejs do kodów błyskowych (sprawdzałem, działa). Na forum Golfa znalazłem kiedyś interfejs wyprowadzony w komorze silnika (przy cewce WN) na pojedynczym kablu. Tak więc jak mówię, wszystko jest kwestią interfejsu. Jako ciekawostkę proponuję zobaczyć ten link: http://www.vwgolf.pl/?page_id=123 Edytowane 12 Września 2008 przez slawekm65 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Olcyn Zgłoś #28 Napisano 9 Lutego 2009 witam, czy ktoś może mi powiedzieć co lepiej się sprawdza diagnostyka za pomocą komputera, czy lepiej jest polegać na kodach błyskowych? jest jakaś różnica? słyszałem, że kody błyskowe znajdują więcej błędów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #29 Napisano 9 Lutego 2009 Albo to albo to Starsze samochody sprawdzamy tylko za pomocą kodów błyskowych a nowsze tylko za pomocą interfejsu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Olcyn Zgłoś #30 Napisano 9 Lutego 2009 Starsze samochody sprawdzamy tylko za pomocą kodów błyskowych a nowsze tylko za pomocą interfejsu tak ok, ale mojego passata 1.8 rp można diagnozować tak i tak. Więc co jest dokładniejsze w diagnozie ? ---------- Post added at 20:09 ---------- Previous post was at 20:01 ---------- czy ktoś wie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 Zgłoś #31 Napisano 9 Lutego 2009 tak ok, ale mojego passata 1.8 rp można diagnozować tak i tak. Więc co jest dokładniejsze w diagnozie ? a gdzie masz u siebie wtyczke od interfejsu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Olcyn Zgłoś #32 Napisano 9 Lutego 2009 przy lewarku biegów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 Zgłoś #33 Napisano 13 Lutego 2009 no i naczytałem się na forum ze nie mozna diagnozowac passka b3, a dzisiaj elektrykk podpiął się z kompem, wyskoczyły błędy sondy lambda i walnięty czujnik halla silnik 1,8 rp '90 kostka koło lewarka biegów, ta po prawej stronie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nem0 Zgłoś #34 Napisano 25 Sierpnia 2012 a jak sprawa się ma z 2E jeśli chodzi o kody błyskowe ??? Mój Passat 92r koło drążka zmiany biegów jest tylko jedna wtyczka rozbierałem niedawno cała tapicerkę z przodu w celu wymiany nagrzewnicy i drugiej nie znalazłem. Wie ktoś jak sprawdzić mój silnik bo coś kuleje??? Czy jak bym dorwał ECU od 2E z 93 roku to była by już diagnostyka normalnie VAG-em...??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #35 Napisano 25 Sierpnia 2012 Z dostępnych mi informacji po sierpniu '92 była już diagnostyka w 2E czyli jak modelowo szedł '93. Z którego masz miesiąca? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #36 Napisano 30 Sierpnia 2012 Koledzy a jaka wersja VAGa jest najlepsza do naszych 2E? Podłączałem polski vag ver 4.9 i błędy ładnie odczytał i skasował ale nie dało się odczytać obrotów silnika, temp i czegoś tam jeszcze... A raczej odczytał ale to durnoty były obroty wynosiły "7", temp ponad "200". A chciałbym sprawdzić jakie faktycznie mam wolne obroty bo wydaje mi się, że obrotomierz kłamie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach