Gość perzos Zgłoś #1 Napisano 15 Czerwca 2006 witam mam problem poniewaz nie moge znalesc tego wtyku gdzie sie podpina "złaczke serwisową" chodzi mi o passata z 1992 roku z silnikiem 2.0 a oznaczenie tego silnika to 2E jesli ktoś ma takiego i wie gdzie to podpiąc albo ktoś ma innego passata i tez wie gdzie to wpiac był bym bardzo wdzięczny za odpowiedż czytalem o kodach błedów w tematcie przypietym ale tam sa inne silniki i patrzyłem u siebie i nie mam takich wtyków w miejscach wskazanych pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamski Zgłoś #2 Napisano 15 Czerwca 2006 Witam Przy lewarku zmiany biegu :610: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześko Zgłoś #3 Napisano 15 Czerwca 2006 TUTAJ możesz ściągnąć sobie schematy "Lokalizacji gniazd OBD", czyli jak to określiłeś "złączki serwisowe" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #4 Napisano 14 Listopada 2006 perzos, Witam! Mam pytanie czy znalazłeś złącze diagnostyki? bo wydaje mi się że ten model nie jest diagnozowalny i nie ma wtyczki. Terz jestem z podkarpacia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kamilos1 Zgłoś #5 Napisano 14 Listopada 2006 tez mam ten silnik w swoim passku i jest to model niediagnozowalny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #6 Napisano 14 Listopada 2006 To czytali DIAGNOSTYKA USTEREK I NIESPRAWNOŚCI - VAG W FAQ B3 jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArturrO Zgłoś #7 Napisano 15 Listopada 2006 tez mam ten silnik w swoim passku i jest to model niediagnozowalny To raczej zależy od roku produkcji. Ja mam pojazd z '93 silnik 2E i VAG-COM-em bez problemu się do niego podpinam. Fakt faktem nie za wiele tam można "nadiagnozować" ale coś się da odczytać (np. jak w moim przypadku dowiedzieć się że się ma jebniętą sondę lambda ) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześko Zgłoś #8 Napisano 15 Listopada 2006 jest to model niediagnozowalny Chyba jesteś w błędzie. Może nie w takim zakresie jak późniejsze roczniki, ale co nieco można z komputera odczytać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Piotrek22 Zgłoś #9 Napisano 16 Listopada 2006 witam, jestem posiadaczem paska 1,9TD Kombi i mam na pokładzie ABS, Poduszki i Klimę. Gdzie może sie znajdować złoncze do diagnozowania umnie i czy jest możliwość zdjagnozowania lub skasowania błędów bez podpinania pod kompa bo mam też problem ze świecącymi się kontrolkami od ABSu i Poduszek,nieraz lubi sie zaświecić kontrolka ABSu podczas jazdy a co do Poduszki to świeci cały czas tylko nieraz gaśnie jak go zapalę ale jak zaczynam jechac to znów świeci. bardzo bym był wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Piotrek22 Zgłoś #10 Napisano 16 Listopada 2006 tak sie zastanawiałem czy czasem nie jest uszkodzona taśma do puduszki kierowcy bo ponoc sie lubi przerywać ale nie jestem do końca pewny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #11 Napisano 16 Listopada 2006 Ten typ nie ma złącza diagnostycznego!!! sprawdz pociagajac za obudowę lewarka biegów, masz na pewno jedną wtyczkę na dwa piny masa i +12V ale na pewno nie do diagnozy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kamilos1 Zgłoś #12 Napisano 16 Listopada 2006 jest to model niediagnozowalny Chyba jesteś w błędzie. Może nie w takim zakresie jak późniejsze roczniki, ale co nieco można z komputera odczytać. to w takim razie gdzie sie podpiac u mnie jest tylko to zlacze ktore opisal toldek1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #13 Napisano 16 Listopada 2006 Mozliwe że w autoryzowanym serwisie wepną się bezpośrednio, przypuszczam że będzie drożej, tylko po co jeżeli autu nic nie dolega, a swoją drogą mam to auto od nowości i z tym zapłonem Dygifanta nie było problemów a to juz 13lat!!! Drążyłem temat na OBD2 tam są warsztatowcy można spróbować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześko Zgłoś #14 Napisano 16 Listopada 2006 To musisz poszukać tam w okolicy drugiego, takiego samego gniazda. Jedno powinno być koloru białego, a drugie w kolorze czerwonym (jeżeli dobrze pamiętam. Mozliwe, że już jakiś "fachowiec" tam grzebał i gdzieś to drugie gniazdo "przemieścił". Toldek1 i Kamilos1, jeżeli uważacie, że Passaty z 1992 roku są (jak napisaliście) "niediagnozowalne", to jakim cudem w serwisie firmowym (u Zasady) przeprowadzono mi pełną diagnostykę silnika z określeniem błędów i wykasowaniem ich (cena 60 zł i zrobiono to równiez podłączając się przez gniazda OBD)? A np. jakim cudem na na spotach w Warszawie (choćby na ostatnim, 06.11.2006) Marek zdiagnozował mi skrzynię biegów i również wykasował znalezione błędy? Zdjęcia do obejżenia w galerii (jasno niebieski Passat B3)! Zanim zaczniecie wmawiać innym dziwne teorie poczytajcie trochę na ten temat (np. to ) i używajcie na forum częściej funkcji "szukaj". Opisy gdzie i jakie gniazda można znaleźć należy szukać tutaj "Lokalizacja gniazd OBD" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #15 Napisano 16 Listopada 2006 Mówimy tu konkretnie rocznik 92 2e skrzynia manualna, informacje mam od ASO Król i Knapik Rzeszów ul Armi Krajowej może się mylą? Ten sam rocznik i silnik ale z napędem na wszystkie koła jest na OBD1, no cóż uroki produkcji a raczej zmian. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Corrado Zgłoś #16 Napisano 20 Grudnia 2006 a ja chcialem to zrobic i u mnie nie ma gdzie sie podpiac a w tychy waszych schematach nic nie ma o tym gdzie jest gniazdo zeby podpiac VAG. Zalamka... jest jeden obrazek ktory nic nie pokazuje poza kropka i karoseria samochodu gdzie sie podpiac? moze u mnie nie ma! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość -uki- Zgłoś #17 Napisano 2 Stycznia 2007 Jeśli chodzi o B3 z silnikiem 2E sprawa wygląda tak: komputery wyprodukowane do 08/92 nie mają żadnej samodiagnostyki, wyprodukowane po tej dacie mają (prostą, ale mają) Takie znalazłem info i potwierdza się to w moich obserwacjach. Mój bolid jest z czerwca (nie miał dodatkowego gniazdka do diagnostyki), a instalację elektryczną wkładałem z auta z końca roku i ona już miała podwójną kostkę pod osłoną lewarka (szkoda, że nie wziąłem też wtedy za grosze komputera, ale jeszcze o tym nie wiedziałem). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość darcus Zgłoś #18 Napisano 4 Stycznia 2007 tez mam ten silnik w swoim passku i jest to model niediagnozowalny To raczej zależy od roku produkcji. Ja mam pojazd z '93 silnik 2E i VAG-COM-em bez problemu się do niego podpinam. Fakt faktem nie za wiele tam można "nadiagnozować" ale coś się da odczytać (np. jak w moim przypadku dowiedzieć się że się ma jebniętą sondę lambda ) Man ten sam egzemplarz co Ty i faktycznie za wiele nie da się diagnozować bo też i elektronika i ilość czujników jest o wiele uboższa niz np . w B5. Nie mniej jednak to co istotne jest odczytwalne i kasowalne za posrednictwem OBD1, tylko ze VAG tu raczej nie jest dobrym typem jeśli chodzi o soft. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Damianos Zgłoś #19 Napisano 9 Stycznia 2007 a jak to się ma do 1.8i pełny wtrysk silnik PF 89r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość aciu-speed Zgłoś #20 Napisano 18 Marca 2007 Witam Przy lewarku zmiany biegu :610: CZY W PASSACIE B3 Z 1989 ROKU JEST OPCJA PODPIęCIA KOMPUTERA żEBY ZOBACZYC BłęDY ( SILNIK 1,8 RP) //wyłącz caps locka, nik nie jest ślepy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach