Skocz do zawartości
przemkost

Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Rafał, tylko w B6 jest już (start stop) nie przekręcasz kluczyka i dlatego to jest dla mnie trochę dziwne i nie mogę tego ogarnąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co jest dla Ciebie dziwnego w start and stop w pasacie. Dziala na tej samej zasadzie co stacyjka. Masz 3 pozycje klucza i tyle tylko zamiast przekrecania wciskasz a reszta bez zmian jak w kazdym aucie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co może być że nie zawsze mi odpala? Trzeba wciskać sprzęgło jak tak to w której pozycji kluczyka? jest to jakoś zsynchronizowane czy nie ma to znaczenia?

Edytowane przez max_4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja robię to tak, wciskam kluczyk na dwa razy. W pozycji pierwszej odblokowuje się kolumna. Następnie wciskając głębiej(pozycja druga) czekam aż pogasną kontrolki. Wtedy wciskam sprzęgło i kluczyk do końca(auto odpala). Jak nie wciśniesz sprzęgła to nie odpalisz. Myślę że dokładnie Tobie to wytłumaczyłem.

Edytowane przez Scoti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje, bardzo dokładnie o to mi chodziło.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam serdecznie pasaciakow :)

2 miesiace temu kupilem B6 w niemczech 140tys.km 140PS.

Wszystko gralo jak ta lala (samochod odpalal jak zlotko), po czym postanowilem odwiedzic moje rodzinne strony w Polsce. I jak to w polsce mega mrozy i zaczely sie klopoty z odpalaniem. Czasami musialem nawet z 15 razy wkaladac kluczyk i probowac odpalac. No i z ledwoscia zalapal. Myslalem ze kupilem bubla a nie VW. Pomyslalem sobie "dobrze ze auto ma gwarancje " to sobie naprawie za friko. Ale jak sie okazalo, po powrocie do niemiec wszystko ucichlo i B6 odpala z 1-wszym razem.

Tak wiec moim zdaniem problem tkwi w MROZIE (minusowych temperaturach).

Wynika z tego ze mroz wprowadza jakies czujniki w bledne dzialanie. Chyba ze sie myle... takie ma wnioski po pobycie w Polsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zatankuj na Statoil lub shell - ja miałem też taki problem jak tankowałem na Orlenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Darek, ogarnij ta instrukcje i wstaw na forum ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam ten sam problem. Przeczytałem całego posta i muszę pochwalić Darka za jego wkład w całą sprawę.

Zamierzam sam zobaczyć co w moim przypadku stało się z kolumną tylko nie mogę pobrać instrukcji z powodu przekroczenia limitu transferu.

 

Mógłby mi ktoś podesłać instrukcję na PW?

Edytowane przez pawaroti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, mam ten sam problem. Przeczytałem całego posta i muszę pochwalić Darka za jego wkład w całą sprawę.

Zamierzam sam zobaczyć co w moim przypadku stało się z kolumną tylko nie mogę pobrać instrukcji z powodu przekroczenia limitu transferu.

 

Mógłby mi ktoś podesłać instrukcję na PW?

 

daj znac po zakonceniu operacji ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne, jak tylko zdobędę się na odwagę żeby to rozebrać.

 

Dla potomnych dodam, że w moim przypadku objawy są następujące:

 

- przy odczycie błędów komputera błąd immobilizera i blokady kolumny kierowniczej

- zapłon włącza się jedynie gdy przejdę kluczykiem od razu w pozycję drugą, jak włączę pierwszą a po wygaśnięciu kontrolki drugą to wszystko gaśnie, zapłon się nie włącza

- samochód zgasł mi dzisiaj rano w trakcie jazdy i zgasła deska - całe szczęście na wewnętrznej drodze osiedlowej :kwasny, kierownica się nie zablokowała ale dziwnie się poczułem. Podobno rzadki przypadek że samochód gaśnie w trakcie jazdy, mój jest z pierwszych miesięcy produkcji rej. 11.2005 i może pierwsze modele tak po prostu mają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze to wina pomyp paliwa? tema poruszany na forum ...

chociaz bledy wskazuja na kolumne kierownicy ....

tak z ciekawosci ile masz przelatane w tym pasku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie ten sam problem co Pawaroti i chciałbym się zabrać za naprawę proszę o instrukcję na PW.

Z góry dziękuję.

Arek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam dokładnie ten sam problem co Pawaroti i chciałbym się zabrać za naprawę proszę o instrukcję na PW.

Z góry dziękuję.

Arek

 

A może kolega by przeczytał chociaż 2 ostatnie strony a nie wpadł i mówi "dajta mi to bo mam to samo i pocałujata się"

 

jak przeczytasz ten watek to znajdziesz wszystkie odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A może kolega by przeczytał chociaż 2 ostatnie strony a nie wpadł i mówi "dajta mi to bo mam to samo i pocałujata się"

 

jak przeczytasz ten watek to znajdziesz wszystkie odpowiedzi

Tak sie składa kolego, że poświęciłem ponad godzinę i przeczytałem cały post od początku, żeby poznać przyczynę usterki, którą niestety takżę mam i nie powiedziałem dajta tylko proszę i dziękuję. Poprostu przydałaby się przy pracy instrukcja ze zdjęciami, żeby coś nie zepsuć.

Więc nie wiem o co ten problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak sie składa kolego, że poświęciłem ponad godzinę i przeczytałem cały post od początku, żeby poznać przyczynę usterki, którą niestety takżę mam i nie powiedziałem dajta tylko proszę i dziękuję. Poprostu przydałaby się przy pracy instrukcja ze zdjęciami, żeby coś nie zepsuć.

Więc nie wiem o co ten problem.

 

pw ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
samochód zgasł mi dzisiaj rano w trakcie jazdy i zgasła deska - całe szczęście na wewnętrznej drodze osiedlowej , kierownica się nie zablokowała ale dziwnie się poczułem. Podobno rzadki przypadek że samochód gaśnie w trakcie jazdy, mój jest z pierwszych miesięcy produkcji rej. 11.2005 i może pierwsze modele tak po prostu mają

 

WITAM wszystkich .podziele sie takze z wami moimi usterkami -moj passacik takze potzrebuje calem ceremoni aby go odpalic ,czyli najpierw kola prosto potem kluczyk w pozycje 1 czekam az gasnie zolta kontrolka kierownicy potem pozycja 2 i pali (choc niezawsze za pierszym razem niekiedy jest cisza.

posiadam vw od pol roku i wtym czasie podczas jazdy zgasl mi 3 krotnie w dlugich okresach i przrejechanych kilometrach.

zatrzymuje go daje na P .dsg i odpala i jedzie dalej .sprawa przykra jednak zawsze zgasl mi w malym ruchu ulicznym.

 

szczeze mowiac niewiem czy jest to zwiazane z blokada czy innym przypadkiem (zawsze brak jakiego kolwiek komunikatu o bledzie na MFA)

pozdr . m,

http://www.beetle911.com

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne objawy ... raczej nie jest to zwiazane z blokada kolumny kierownicy ...

kierownica nie zablokuje Ci sie podczas jazdy ... gaszc przy tym slilnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie przebieg równy 120 tyś., blokada nie zgasi mi silnika ale immo może. Magik ze śląska telefonicznie potwierdzał że taka sytuacja miała miejsce i słyszał że tak się niektóre modele zachowują przy tej usterce.

 

aRiS jak naprawisz to daj znać jaki efekt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorry dopiero teraz zauwazyłem ze link do instrukcji nie jest aktywny,

Edytowane przez TheBrave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności