Skocz do zawartości
Gość Polmozbyt

Ogrzewanie nie działa

Rekomendowane odpowiedzi

Ja swoją dmuchałem, płukałem, przepływ był a ciepła nie oddawała. Mostek na przewodach idących do nagrzewnicy w postaci klucza nasadowego długiego o podobnej średnicy, jak klucz się nagrzeje mocno to masz odpowiedź...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja dziś robiłem test termostatu bo mam problem z zimnym płynem chłodniczym. odpaliłem auto i jak zaczęła się podnosić wskazówka od temp to sprawdziłem wąż idący od termostatu do chłodnicy to był zimny i to samo zrobiłem przy 90 C na blacie a wąż był nadal zimny więc termostat walnięty, w czwartek wymienię i zobaczymy czy wszystko wróci do normy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze mam pytanie , a pro po tego zimnego powietrza . To normalne ze gdy jest ustawiona temperatura inna niz LO i moc ustawiona jest na max to przy zejsciu na LO zaczyna wiac powietrze jeszcze mocniej niz na innych temperaturach ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jeśli masz AUTO ustawione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja dziś robiłem test termostatu bo mam problem z zimnym płynem chłodniczym. odpaliłem auto i jak zaczęła się podnosić wskazówka od temp to sprawdziłem wąż idący od termostatu do chłodnicy to był zimny i to samo zrobiłem przy 90 C na blacie a wąż był nadal zimny więc termostat walnięty, w czwartek wymienię i zobaczymy czy wszystko wróci do normy.

 

przeczytaj lepiej dobrze jak i w którą stronę idzie obieg w silniku płynu od chłodnicy niż wymienisz na daremno, dodatkowo na blacie 90* nie wskazuje realnej temp. bo 90* pojawia się już przy 70 albo 75* ze wskazania z czujnika. Licznik nie działa liniowo więc test taki tylko pod vag-iem dodatkowo trzeba mieć pewność że czujnik jest dobry. Jak by się auto przegrzewało to bym się martwił ( bo domniemam że chodzi ci o zimny płyn w zbiorniczku)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dzis próbowałem odkamienić nagrzewnice. Po całej operacji chciałem odpowietrzyć układ, wspomagałem się webastem i bardzo się zdziwiłem bo webasto włączało się i wyłączało tak jakby gotowało wode. Czujnik temp w nim wykrywa zbyt wysoką temperaturę i odłącza go. Dzieje się tak na biegu jałowym - przy wyższych obrotach nie wiem bo silnik zagłusza webasto. teoretycznie obieg przez nagrzewnicę był bo obydwa węże ciepłe przy nagrzewnicy. Wygląda jakby woda krążyła zbyt wolno. Pompa wody na niecałe pół roku. Potem czekałem aż załączy się wentylator ale nie doczekałem się. Duży obieg się otworzył, ale wąż powrotny z chłodnicy ciągle zimny (może delikatnie letni) wiskoze miałem przywiązaną gumką recepturką. chyba dopiero w lecie się doczekam. Macie może schemat obiegu chłodniczego w tdi pd avf - może mam coś źle podłączone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujnik temperatury jest sprawny bo kiedyś był wymieniany ( wskazówka głupiała i nie nachodziło na 90 C). wymiana termostatu nie duży koszt ale wtedy będę pewny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak jeśli masz AUTO ustawione.

 

No wlasnie nie , ustawione wszystkie temperatury bylo bez AUTO .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Postanowilem przeczyscic nagrzewnice , najpierw sprezarka , pozniej plukalem karcherem i niby pomoglo , lecialo cieple powietrze , ale tylko kiedy auto ma okolo 2 tys obrotow , jak powyzej to juz leci zimne . Nie wiem gdzie szukac przyczyny ... Plynu nie ubywa , pompa wody wymieniana , temp silnka 90 stopni... Jakies syfy wylecialy z wezy , ale pozniej juz przeplyw byl normalny , jak nalezy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie przekraczaj 2 tys obrotów:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie przekraczaj 2 tys obrotów:)

 

ostatni raz sie tak usmialem jak buty wiazalem , niezly jestes , ja bym kabaretu szukal zeby dolaczyc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Postanowilem przeczyscic nagrzewnice , najpierw sprezarka , pozniej plukalem karcherem i niby pomoglo , lecialo cieple powietrze , ale tylko kiedy auto ma okolo 2 tys obrotow , jak powyzej to juz leci zimne . Nie wiem gdzie szukac przyczyny ... Plynu nie ubywa , pompa wody wymieniana , temp silnka 90 stopni... Jakies syfy wylecialy z wezy , ale pozniej juz przeplyw byl normalny , jak nalezy

poczytaj pierw jak nagrzewnica jest zbudowana , przepływ zawsze będzie ale nie przez całość. Tylko kret albo wymiana nagrzewnicy inaczej to wierzenie w cuda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Możecie polecić jakiś dobry produkt do czyszczenia/odkamienienia nagrzewnicy???

Czy generalnie nie ma się co bawić i zmienić od razu na nową.

Czekam na sugestie ewentualnie na podanie dobrego, sprawdzonego produktu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Możecie polecić jakiś dobry produkt do czyszczenia/odkamienienia nagrzewnicy???

Czy generalnie nie ma się co bawić i zmienić od razu na nową.

Czekam na sugestie ewentualnie na podanie dobrego, sprawdzonego produktu.

 

Czyszczenie mało daje lub nawt nic. Najlepiej wymieniać ale puki co trzeba dobrze zdiagnozować problem bo może się okazać że problem leży np po stronie silniczkow klap powietrza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

klapy i sterowanie jest ok tam nic się nie dzieje wszystko działa prawidłowo. problem polega na tym, że po ustawieniu nawiewu na szybę lewa strona schodzi po ok 1 minucie a prawa strona schodzi wolno. I wydaje mi się że jest to kwestia nagrzewnicy że cała nagrzewnica nie pracuje i daje za mało ciepła na układ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. a ummie jest odwrotnie ogrzewanie grzeje jak oszalałe jak np. daje na 18st powietrze legi gorące a dopiero jak dam na LO to zimne.

Co możne być przyczyną.

Błędy climatronika to 4f7 i 25b

Edytowane przez hudek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. a ummie jest odwrotnie ogrzewanie grzeje jak oszalałe jak np. daje na 18st powietrze legi gorące a dopiero jak dam na LO to zimne.

Co możne być przyczyną.

Błędy climatronika to 4f7 i 25b

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/42673-Ogrzewanie-za-mocne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie wiem, że temat stary ale mam problem. Padło mi ogrzewanie, sprawdzałem nagrzewnice, 2 węże są gorące, płyn nimi leci, temp równo 90 stopni a ogrzewania nie ma, błędów w climatroniku nie ma. Pomoże ktoś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem wiem :P, no dziś jechałem o 2 w nocy na lotnisko i zmarzlem a szyby parowały i na dodatek padał deszcz więc ogrzewanie cieple by sie przydało ;), ma ktoś jakieś pomysły? Dodam, że 2 miesiące temu robiłem silnik od regulacji klapy temperatury V68 bo miałem z niego błąd że jest uszkodzony, naprawiłem go, zrobiłem adaptację climy i wszystko grało aż do dziś...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności