umin Zgłoś #181 Napisano 23 Grudnia 2009 słabo grzeje, na pracującym silniku zdjąłem powrót z nagrzewnicy i ledwo co leciało, przewody ciepłe, ale nie gorące. Zdjąłem schowek i dźwigienka od ogrzewania (ta czerwona) chodzi. Czasami wywali błąd 4f7 ale to sporadycznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #182 Napisano 23 Grudnia 2009 (edytowane) Kolego Edeksci i Umin jak sciągasz przewód z nagrzewnicy i płyn nie leci nawet jak przygazujesz na 2500r/min to masz pompe wodną do wymiany na 100% ja założyłem nową Dolz i żałowałem bo musiałem ja wymianieć chociaż sprzedawca bazdzo ją polecał i mówił że nie ma z nimi problemu chyba dopóki ja nie zakupiłem .Zakupiłem rowiella i śmiga jak należy grzeje aż kozy w nosie usychają . W razie problemów pomogę pod nr.tel 722 381 081 Pozdro. Edytowane 23 Grudnia 2009 przez Maik78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #183 Napisano 23 Grudnia 2009 (edytowane) i ledwo co leciało, Tak jak kolega MAIK78 napisał skoro termostat wymieniony i płyn słabo leci po ściągnięci przewodu to pompa do wymiany,algo nagrzewnica zabita U mnie też słabo leciał,płukałem nagrzewnicę i nic dopiero po wymianie termostatu płyn wali ostro nawet na wolnych obrotach . Aby wykluczyć nagrzewnicę ściągnij przewód przed nagrzewnicą i zobacz jak tam leci. Edytowane 23 Grudnia 2009 przez M1A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
umin Zgłoś #184 Napisano 23 Grudnia 2009 Sprawdze, ten przewód zasilający. Mam jeszcze jedno pytanko, jak sprawdzić, że popma wody stoi? Była wymieniana około 3-4tyg temu. Podczas dodawania gazu słychac słynne przelewanie w podszybiu, ale tak ma od roku, nawet jak ogrzewanie chodziło. Uszczelkę po czapką raczej wykluczam, brak tłustego osadu w zbiorniczku wyrównawczym, oleju nie przybywa, nie kopci.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #185 Napisano 23 Grudnia 2009 Nie wiem dokładnie jak to sprawdzić po ściągnięciu przewodu przed nagrzewnicą powinien płyn walić całą rurą ,przynajmniej u mnie tak jest po wymianie termostatu nie wspominając że po drodze mam jeszcze trójnik na reduktor gazu który na pewno część płynu też zabiera. U kolegi po wymianie pompy w Auti A6 zonk pochodziła parę dni i na ośce obracał się wirnik pompujący płyn.Ale on zalał wodę i po przymrozku nie dużym ale jednak woda przyłapała wirnik w pompie i ukręciła . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
umin Zgłoś #186 Napisano 23 Grudnia 2009 Wychodzi na to, że pompa padła, po wymianie termostatu nic się nie poprawiło. Niestety auto na święta unieruchomione. W poniedziałek walki ciąg dalszy... Pytanie poza konkursem, da się reklamować pompę wody, aktualna ma około 1 miesiąca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lunat Zgłoś #187 Napisano 23 Grudnia 2009 Z tego co wiem, mają roczną gwarancję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #188 Napisano 23 Grudnia 2009 (edytowane) Da sie reklamować maja 12m-cy gwarancje .wymiana termostatu nie ma nic wspólnego z obiegiem płynu chodzi mi o to że czy dobry czy nie to powinno być cisnienie płynu, dlatego że obieg nagrzewnicy jest obiegiem małym i zawsze musi być w nim cisnienie płynu!! A termostat to jest odpowiedzialny za to żeby jak osiągnie na małym obiegu temperaturę 87stopni (w niektórych ciut inną) to otwiera sie i zwieksza sie obieg płynu żeby nadązył sie schładzać za pomoca chłodnicy a jak nie daje rady to wiskoza sie zaczyna sprzęglać aby wiatrak mógł schadzać chłodnice. Tak że jak pomoze to zapraszam do mnie z czteropakiem lub ja k nie to moge pomóż z tym problemem żeby się go pozbyć . Pozdro Edytowane 23 Grudnia 2009 przez Maik78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #189 Napisano 23 Grudnia 2009 Gdyby pompa padła ,czytaj nie pompowała płynu ,to silnik by Ci się zagotował bardzo szybko . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #190 Napisano 23 Grudnia 2009 Podczas zimy i na krótkich kawałkach możesz tak szybko tego nie zauważyć i dopiero jak pokonujesz dłuższy odcinek powyżej 15km to mozesz to wyczajć w lato to byś go mogł bardzo szybko przegrzać :639: i było by już pewnie za pożno na interwencje z pompą . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkis Zgłoś #191 Napisano 23 Grudnia 2009 witam może ja coś dorzucę. Należy sprawdzić: 1) wiskozę 2) termostat 3) szczelność komory silnika - bark elementów wygłuszających przez co silnik jest dodatkowo chłodzony zimnym powietrzem np: -15 stopni 4) ilość wpływającej wody do nagrzewnicy oraz jej temperaturę 5) ilość wypływającej wody z nagrzewnicy oraz jej temperaturę 6) czy po dodaniu gazu słychać przelewanie się wody - źle odpowietrzony układ wodny 7) czy temperatura na liczniku szaleje 8) czy chłodnica wody jest ciepła nim osiągnie temperaturę 90 stopni i brak ciepła w środku- źle działa termostat 9) poprawność działania klapy w nagrzewnicy ciepło / zimno 10) zapchana nagrzewnica 11) pompa wody - ale to na 10% bo inaczej silnik robi papapa - przegrzanie sojkis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
umin Zgłoś #192 Napisano 23 Grudnia 2009 Dzięki Koledzy za podpowiedzi, zobaczę po świętach co sie dzieje. A jeżeli bede ją wymieniał to co lepiej, SKF czy z ASO? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #193 Napisano 23 Grudnia 2009 jeżeli bede ją wymieniał to co lepiej, SKF czy z ASO? Jak cię kasa pali w kieszeń to idź do ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
umin Zgłoś #194 Napisano 23 Grudnia 2009 No ale w Aso chyba mozna oddać starą i dostać regenerowaną z gwarancją.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #195 Napisano 23 Grudnia 2009 To już musisz sam zdecydować - co się lepiej opłaca. Czy regenerowana z gwarancją z ASO czy nowy zamiennik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #196 Napisano 24 Grudnia 2009 (edytowane) Podłączę się do tematu też mam problem z grzaniem, temperatura silnika 90 stopni a z nawiewów tych na nogi (bo tam sprawdzałem) od strony kierowcy powietrze w miarę ciepłe (nie gorące) a od strony pasażera ZIMNE nie mam pojęcia dlaczego tak U mnie w B5 podobny objaw ostatnio zauwazylem. Ponadto niezaleznie od ustawionej temp. leci ciagle zimne powietrze do schowka (moze tak ma byc bo klimatyzowany . Na nogi paszera czike ze leci jednoczesnie cieple i gdzies z boku zimne powietrze. Jak sie bawilem nastawa klapy obiegu wewnetrznego to powietrze u pasazera lecialo cieplejsze. Np. dzisiaj w trasie po ok 1h jazdy dalem nawiew na szybe. Obroty wiatraczka urosly a z kratek przy szybie wogole nie lecialo powietrze. Wylaczylem klimatyzacje i jeszcze raz ja odpalilem i juz bylo ok. Kolejny raz odnosze wrazenie ze wlasciciele beznynek maja zdecydowaniem mniej problemow z klimatyzacja i z innymi pierdolami uprzykrzajacymi zycie. Czy mozecie podac mi temp. powietrza podawana przez panel climatronica w trybie diagnost.?? Ustawcie nawiew na wprost, wiatrak np. na 3 i wybierzcie kanal 8, ktory pokazuje temp. podawanego powietrza w kanale srodkowym nawiewu W lecie pamietam ze mialem cos kolo 90C, teraz przy temp. ponizej -10C mam ok 65C. Edytowane 24 Grudnia 2009 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #197 Napisano 24 Grudnia 2009 niezaleznie od ustawionej temp. leci ciagle zimne powietrze do schowka (moze tak ma byc bo klimatyzowany . No bo tak ma być. A co ty tam chciałeś w schowku robić? Ręce grzać? tam zawsze zimno będzie. No chyba, że zamkniesz, tzn przekręcisz to pokrętło i zakryjesz otwór wlotowy do schowka. ps: poszło PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil_warka Zgłoś #198 Napisano 24 Grudnia 2009 u mnie było to samo ale wymieniłem filtr kabinowy i wszystko jest w porządku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
umin Zgłoś #199 Napisano 29 Grudnia 2009 Panowie niestety temat powrócił, po wymianie pompy nic się nie poprawiło. nadal na przewodzie zasilającym do nagrzewnicy brak ciśnienia. Pompa, termostat wymieniony. Macie jeszcze jakieś pomysły?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #200 Napisano 29 Grudnia 2009 Zatkany przewód - sprawdzałeś? Lub też nagrzewnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach