krzysiekvw Zgłoś #1341 Napisano 31 Stycznia 2016 Jak się tylko dowiem to natychmiast napisze. Tez jestem bardzo ciekawy co to było i dzień w dzień go mecze i nie chce powiedzieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #1342 Napisano 31 Stycznia 2016 Nie rozumiem dlaczego gość nie chce powiedzieć to jego obowiązek poinformować co było zepsute bo dostaje za to pieniądze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekvw Zgłoś #1343 Napisano 31 Stycznia 2016 Powiedział ze lata praktyki i on się duzo uczył żeby mieć taką wiedzę wiec kiedyś mi powie ale nie teraz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #1344 Napisano 1 Lutego 2016 Powiedział ze lata praktyki i on się duzo uczył żeby mieć taką wiedzę wiec kiedyś mi powie ale nie teraz... A masz teraz przepływ z cienkiego wężyka w zbiorniczku wyrównawczym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekvw Zgłoś #1345 Napisano 1 Lutego 2016 Teraz jest wszystko ok tak jak powinno być po odkreceniu korka jest sykniecie w węzach jest płyn i są twardsze :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #1346 Napisano 2 Lutego 2016 Pisales ze masz pare na przedniej szybie i jak mleko,mi sie zdaje ze wymienil nagrzewnice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekvw Zgłoś #1347 Napisano 2 Lutego 2016 Nagrzewnice wymieniałem sam ale nadal nie było obiegu i ciśnienia. Teraz juz wszystko wróciło do normy po wizycie u mechanika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machina123 Zgłoś #1348 Napisano 2 Lutego 2016 Co to za mechanik co nie chce powiedzieć co było przyczyną. Tyle zbędnych rzeczy wymienionych, Brak słów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #1349 Napisano 2 Lutego 2016 Możliwie, że odpowietrzył węże idące do/z nagrzewnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #1350 Napisano 2 Lutego 2016 Możliwie, że odpowietrzył węże idące do/z nagrzewnicy. Też o tym pomyślałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekvw Zgłoś #1351 Napisano 2 Lutego 2016 Robiłem wszystko tak jak książka pisze i nagrzewnice tez odpowietrzalem. A co ma ciśnienie i obieg do odpowietrzenia nagrzewnicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #1352 Napisano 3 Lutego 2016 Możliwie, że odpowietrzył węże idące do/z nagrzewnicy. W jaki sposób? Przecież nie masz na tych wężach żadnych odpowietrzników... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #1353 Napisano 3 Lutego 2016 dobry mechanik to i odpowietrzy zacisk jak upierd... odpowietrzacz jest a co dopiero nagrzewnice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #1354 Napisano 3 Lutego 2016 Nie widzę w ogóle sensu odpowietrzania wężami... Układ się sam odpowietrzy jeśli zbiornik + korek będą sprawne. A co do tego brkau ogrzewania to obstawiam, że był zapchany przelewowy wężyk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #1355 Napisano 3 Lutego 2016 W jaki sposób? Przecież nie masz na tych wężach żadnych odpowietrzników... Akurat u siebie w Passacie miałem oryginalnie za zasilaniu odpowietrznik. Po za tym idzie odpowietrzyć przecież bez odpowietrzników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1356 Napisano 4 Lutego 2016 Akurat u siebie w Passacie miałem oryginalnie za zasilaniu odpowietrznik. Po za tym idzie odpowietrzyć przecież bez odpowietrzników. Jak już, to jest, ale na wyjściu z nagrzewnicy a nie wejściu:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1710 Zgłoś #1357 Napisano 6 Lutego 2016 Podepne sie pod temat bo mam podobny problem . Otóz ciagle z nawiewow leci zimne powietrze . Pompowa wody zostala wymieniona , plyn nie ubywa , waz prawy idacy do auta jest cieply i miekki , ten z lewej jest rowniez cieply ale slabo i twardy. Nie mam pojecia co jest nie tak , moze cos poradzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #1358 Napisano 6 Lutego 2016 poczytaj caly watek najprawdopodobniej masz zapchana nagrzewnice najlepiej ja wymienic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1710 Zgłoś #1359 Napisano 7 Lutego 2016 Nagrzewnica była przedmuchana , wyleciało trochę syfu Ale przeplyw powietrza był normalny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #1360 Napisano 7 Lutego 2016 Nagrzewnica była przedmuchana , wyleciało trochę syfu Ale przeplyw powietrza był normalny. To nie znaczy że jest w pełni przepływ. Powietrze mogło pójść jednym kanałem i będzie wylatywalo dobrze. A reszta nadal może być zapchana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach