krzysiekvw Zgłoś #1321 Napisano 24 Stycznia 2016 Ale jest nowa nagrzewnica wczoraj ja zakładałem nisens czy jakoś tak. Nie ma obiegu na 100% bo jak daje gazu to wtedy ciepło leci i to gorąco. Jak zdejme wąż i trzymam na 2000 tys obrotów to jakieś ciśnienie jest. Ale to przecież musi być obieg i ciśnienie na biegu jałowym i na światłach nie będę non stop trzymał nogi na gazie. A czy termostat po założeniu się jakoś przekreca czy to nie ma różnicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #1322 Napisano 24 Stycznia 2016 (edytowane) Nie ma to różnicy. Wykręć termostat i palcem sprawdź pompę wody (jak wsadzisz palec to wirnik nie powinien się ruszać ). Jak to nie pompa to naprawdę zagadka. Edytowane 24 Stycznia 2016 przez lancer83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #1323 Napisano 24 Stycznia 2016 Nie ma to różnicy. Wykręć termostat i palcem sprawdź pompę wody (jak wsadzisz palec to wirnik nie powinien się ruszać ). Jak to nie pompa to naprawdę zagadka. dokladnie jak kolega radzi z tego wynika ze wina pompy jest bo innej mozliwosci nie widze chyba ze jakas mysz w srodku silnika sie zapodziala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekvw Zgłoś #1324 Napisano 24 Stycznia 2016 dokladnie jak kolega radzi z tego wynika ze wina pompy jest bo innej mozliwosci nie widze chyba ze jakas mysz w srodku silnika sie zapodziala No chyba ze tak :-) ok będę to sprawdzał. Dzięki Panowie za pomoc bo moje pomysły juz wyczerpały się. Jak dojdę co to było to dam znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekvw Zgłoś #1325 Napisano 25 Stycznia 2016 Nie ma to różnicy. Wykręć termostat i palcem sprawdź pompę wody (jak wsadzisz palec to wirnik nie powinien się ruszać ). Jak to nie pompa to naprawdę zagadka. Wyjalem termostat i palcem sprawdziłem pompę wirnik stoi sztywno. Ale i tak raczej ja wymienię dla pewnosci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #1326 Napisano 25 Stycznia 2016 a moze pasek byl zle zalozony i pompa krecila sie w 2 strone ? tez juz zglupialem na twoj problem teraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #1327 Napisano 25 Stycznia 2016 a moze pasek byl zle zalozony i pompa krecila sie w 2 strone ? tez juz zglupialem na twoj problem teraz Co ty wypisujesz za głupoty. Czy ty naprawdę masz 40 lat.? Po co w ogóle dajesz jakieś rady jak nie masz o tym zielonego pojęcia. Nie wiem jakim cudem można założyć pasek rozrządu tak żeby pompa kręciła się w drugą stronę. To jest niewykonalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #1328 Napisano 25 Stycznia 2016 ja juz roznosci widzialem na moje piekne oczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #1329 Napisano 25 Stycznia 2016 Podobna sytuacja była w firmowym Sprinterze, przy wysokich obrotach leciało lekko ciepłe powietrze na jałowym biegu zimne, pomogła wymiana uszczelki pod głowicą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekvw Zgłoś #1330 Napisano 25 Stycznia 2016 Ja tez zglupialem juz całkiem najlepszym rozwiązaniem będzie to przepic <piwko> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #1331 Napisano 25 Stycznia 2016 Podobna sytuacja była w firmowym Sprinterze, przy wysokich obrotach leciało lekko ciepłe powietrze na jałowym biegu zimne, pomogła wymiana uszczelki pod głowicą. Zgadza się ale wtedy byłoby ciśnienie w układzie i węże od chłodnicy byłyby twarde. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1332 Napisano 25 Stycznia 2016 Panowie chciałbym się dołączyć do wątku. Posiadam VW B6 1.8 TSI. Samochód jest po dużym przeglądzie:- rozrząd, uszczelka pod głowicą, pompa wody, płyny, oleje, czynnik chłodzący w klimatyzacji... Przegląd robiłem w nieautoryzowanym warsztacie. Przed przeglądem miałem problem z ogrzewaniem a objawiał się tak że im bliżej prawej strony (pasażera) to powietrze wychodzące z nawiewów było zimniejsze. Oprócz powyższych wymian sprawdzone zostały klapki, nagrzewnica oraz termostat. Temperatura silnika utrzymuje się na poziomie 90 stopni i węże od nagrzewnicy są ciepłe. Mechanik u którego byłem powiedział mi że to może być coś ze sterowaniem dodatkowej pompki obiegu wody umieszczonej w dolnej części silnika zaraz za zderzakiem. Sprawdził tą pompkę (na krótko) i wtedy powietrze z nawiewów było gorące. Gdy podłączył ją z powrotem do sterowania pompka pracuje przez około 30 sekund po odpaleniu samochodu a później się wyłącza. Bardzo proszę o pomoc, czy to może być sterownik climatronica, może jakiś czujnik nie daje sygnału na tą pompkę wody, a może ona tak powinna pracować? Bardzo dziękuję za odpowiedzi. To teraz się odłącz od wątku i napisz w B6 a nie B5... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #1333 Napisano 27 Stycznia 2016 Macie jakiś rozpis kanałów z panela climatronica, bo znalazłem na internecie ale on mi nie pasuje do tego co mi wyświetla na panelu. Np juz w kanale 0 pokazuje mi jakąś temperaturę ale co dziwne to przy -15 na zewnątrz auto stało ok 10 godzin i po odpaleniu pokazuje ok 50 st C i w miarę nagrzewania ta temperatura maleje. Druga rzecz to niby w kanale 23 powinna być temp płynu chłodniczego i tu pomimo długiej jazdy doszło do ok 60 st (na liczniku 90 i wnętrze tez już nagrzane) i co dziwne to jak auto stoi np na skrzyżowaniu to ta temp. zaczyna spadać. Dodam że termostat sprawny orginalny z serwisu. opis bloków sprawdzałem z tej strony http://www.climatronic.pl/vw-passat-b5-climatronic-menu-serwisowe/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #1334 Napisano 28 Stycznia 2016 Niestety, dziś sekcja nieudana, lekarza nie było W tygodniu zrobię. Coś się przeciąga ta sekcja... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1335 Napisano 30 Stycznia 2016 Jak widać, kanaliki są bardzo małe, więc nie ma co się dziwić, ze zarastają... Ten makaron siedzi w kanalikach, a to brązowe gunwo wyleciało razem z nimi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #1336 Napisano 31 Stycznia 2016 Dziwne, wydaje mi się iż ona nie jest"zabita". Płukałeś ja przed wymianą? Dzięki za zdjęcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1337 Napisano 31 Stycznia 2016 Płukałem. Po rozcięciu wylało się sporo syfu, cały dół jest zaklejony szlamem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekvw Zgłoś #1338 Napisano 31 Stycznia 2016 Ogrzewanie działa obieg i ciśnienie w przewodach juz jest. Powiem tak ze to nie była wina pompy wody ani termostatu ani nagrzewnicy ani zbiorniczka ani korka. Mechanik który to zrobił nie chce powiedzieć co to bylo ale wziął grosze. Teraz siadł mi alternator :-) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #1339 Napisano 31 Stycznia 2016 Ja bym go przycisnął co to było, tyle wysiłku włożone i nie wiedzieć w czym był problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #1340 Napisano 31 Stycznia 2016 Dowiedz się co to było bo zaczynam mieć te same objawy co Ty a nie chce wpakować się w niepotrzebną wymianę uszczelki pod głowicą ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach