polonez15 Zgłoś #1361 Napisano 8 Lutego 2016 Ja swoją dmuchałem, płukałem, przepływ był a ciepła nie oddawała. Mostek na przewodach idących do nagrzewnicy w postaci klucza nasadowego długiego o podobnej średnicy, jak klucz się nagrzeje mocno to masz odpowiedź... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #1362 Napisano 9 Lutego 2016 ja dziś robiłem test termostatu bo mam problem z zimnym płynem chłodniczym. odpaliłem auto i jak zaczęła się podnosić wskazówka od temp to sprawdziłem wąż idący od termostatu do chłodnicy to był zimny i to samo zrobiłem przy 90 C na blacie a wąż był nadal zimny więc termostat walnięty, w czwartek wymienię i zobaczymy czy wszystko wróci do normy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1710 Zgłoś #1363 Napisano 9 Lutego 2016 To jeszcze mam pytanie , a pro po tego zimnego powietrza . To normalne ze gdy jest ustawiona temperatura inna niz LO i moc ustawiona jest na max to przy zejsciu na LO zaczyna wiac powietrze jeszcze mocniej niz na innych temperaturach ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #1364 Napisano 9 Lutego 2016 Tak jeśli masz AUTO ustawione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #1365 Napisano 9 Lutego 2016 ja dziś robiłem test termostatu bo mam problem z zimnym płynem chłodniczym. odpaliłem auto i jak zaczęła się podnosić wskazówka od temp to sprawdziłem wąż idący od termostatu do chłodnicy to był zimny i to samo zrobiłem przy 90 C na blacie a wąż był nadal zimny więc termostat walnięty, w czwartek wymienię i zobaczymy czy wszystko wróci do normy. przeczytaj lepiej dobrze jak i w którą stronę idzie obieg w silniku płynu od chłodnicy niż wymienisz na daremno, dodatkowo na blacie 90* nie wskazuje realnej temp. bo 90* pojawia się już przy 70 albo 75* ze wskazania z czujnika. Licznik nie działa liniowo więc test taki tylko pod vag-iem dodatkowo trzeba mieć pewność że czujnik jest dobry. Jak by się auto przegrzewało to bym się martwił ( bo domniemam że chodzi ci o zimny płyn w zbiorniczku) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #1366 Napisano 9 Lutego 2016 Ja dzis próbowałem odkamienić nagrzewnice. Po całej operacji chciałem odpowietrzyć układ, wspomagałem się webastem i bardzo się zdziwiłem bo webasto włączało się i wyłączało tak jakby gotowało wode. Czujnik temp w nim wykrywa zbyt wysoką temperaturę i odłącza go. Dzieje się tak na biegu jałowym - przy wyższych obrotach nie wiem bo silnik zagłusza webasto. teoretycznie obieg przez nagrzewnicę był bo obydwa węże ciepłe przy nagrzewnicy. Wygląda jakby woda krążyła zbyt wolno. Pompa wody na niecałe pół roku. Potem czekałem aż załączy się wentylator ale nie doczekałem się. Duży obieg się otworzył, ale wąż powrotny z chłodnicy ciągle zimny (może delikatnie letni) wiskoze miałem przywiązaną gumką recepturką. chyba dopiero w lecie się doczekam. Macie może schemat obiegu chłodniczego w tdi pd avf - może mam coś źle podłączone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #1367 Napisano 10 Lutego 2016 czujnik temperatury jest sprawny bo kiedyś był wymieniany ( wskazówka głupiała i nie nachodziło na 90 C). wymiana termostatu nie duży koszt ale wtedy będę pewny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1710 Zgłoś #1368 Napisano 10 Lutego 2016 Tak jeśli masz AUTO ustawione. No wlasnie nie , ustawione wszystkie temperatury bylo bez AUTO . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1710 Zgłoś #1369 Napisano 28 Lutego 2016 Postanowilem przeczyscic nagrzewnice , najpierw sprezarka , pozniej plukalem karcherem i niby pomoglo , lecialo cieple powietrze , ale tylko kiedy auto ma okolo 2 tys obrotow , jak powyzej to juz leci zimne . Nie wiem gdzie szukac przyczyny ... Plynu nie ubywa , pompa wody wymieniana , temp silnka 90 stopni... Jakies syfy wylecialy z wezy , ale pozniej juz przeplyw byl normalny , jak nalezy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #1370 Napisano 28 Lutego 2016 nie przekraczaj 2 tys obrotów:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1710 Zgłoś #1371 Napisano 28 Lutego 2016 nie przekraczaj 2 tys obrotów:) ostatni raz sie tak usmialem jak buty wiazalem , niezly jestes , ja bym kabaretu szukal zeby dolaczyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #1372 Napisano 28 Lutego 2016 Postanowilem przeczyscic nagrzewnice , najpierw sprezarka , pozniej plukalem karcherem i niby pomoglo , lecialo cieple powietrze , ale tylko kiedy auto ma okolo 2 tys obrotow , jak powyzej to juz leci zimne . Nie wiem gdzie szukac przyczyny ... Plynu nie ubywa , pompa wody wymieniana , temp silnka 90 stopni... Jakies syfy wylecialy z wezy , ale pozniej juz przeplyw byl normalny , jak nalezy poczytaj pierw jak nagrzewnica jest zbudowana , przepływ zawsze będzie ale nie przez całość. Tylko kret albo wymiana nagrzewnicy inaczej to wierzenie w cuda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rutek21 Zgłoś #1373 Napisano 29 Lutego 2016 Witam Możecie polecić jakiś dobry produkt do czyszczenia/odkamienienia nagrzewnicy??? Czy generalnie nie ma się co bawić i zmienić od razu na nową. Czekam na sugestie ewentualnie na podanie dobrego, sprawdzonego produktu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #1374 Napisano 29 Lutego 2016 Witam Możecie polecić jakiś dobry produkt do czyszczenia/odkamienienia nagrzewnicy??? Czy generalnie nie ma się co bawić i zmienić od razu na nową. Czekam na sugestie ewentualnie na podanie dobrego, sprawdzonego produktu. Czyszczenie mało daje lub nawt nic. Najlepiej wymieniać ale puki co trzeba dobrze zdiagnozować problem bo może się okazać że problem leży np po stronie silniczkow klap powietrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rutek21 Zgłoś #1375 Napisano 29 Lutego 2016 klapy i sterowanie jest ok tam nic się nie dzieje wszystko działa prawidłowo. problem polega na tym, że po ustawieniu nawiewu na szybę lewa strona schodzi po ok 1 minucie a prawa strona schodzi wolno. I wydaje mi się że jest to kwestia nagrzewnicy że cała nagrzewnica nie pracuje i daje za mało ciepła na układ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hudek Zgłoś #1376 Napisano 4 Marca 2016 (edytowane) Witam. a ummie jest odwrotnie ogrzewanie grzeje jak oszalałe jak np. daje na 18st powietrze legi gorące a dopiero jak dam na LO to zimne. Co możne być przyczyną. Błędy climatronika to 4f7 i 25b Edytowane 4 Marca 2016 przez hudek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekj001 Zgłoś #1377 Napisano 4 Marca 2016 Witam. a ummie jest odwrotnie ogrzewanie grzeje jak oszalałe jak np. daje na 18st powietrze legi gorące a dopiero jak dam na LO to zimne.Co możne być przyczyną. Błędy climatronika to 4f7 i 25b http://forum.vw-passat.pl/threads/42673-Ogrzewanie-za-mocne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #1378 Napisano 9 Lipca 2016 Panowie wiem, że temat stary ale mam problem. Padło mi ogrzewanie, sprawdzałem nagrzewnice, 2 węże są gorące, płyn nimi leci, temp równo 90 stopni a ogrzewania nie ma, błędów w climatroniku nie ma. Pomoże ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #1379 Napisano 9 Lipca 2016 po co Ci w lipcu ogrzewanie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #1380 Napisano 9 Lipca 2016 Ja wiem wiem , no dziś jechałem o 2 w nocy na lotnisko i zmarzlem a szyby parowały i na dodatek padał deszcz więc ogrzewanie cieple by sie przydało , ma ktoś jakieś pomysły? Dodam, że 2 miesiące temu robiłem silnik od regulacji klapy temperatury V68 bo miałem z niego błąd że jest uszkodzony, naprawiłem go, zrobiłem adaptację climy i wszystko grało aż do dziś... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach