zenek_8 Zgłoś #1281 Napisano 15 Stycznia 2016 Co do spuszczania czynnika klimy to czytałem że w jednych autach trzeba w innych nie trzeba i chyba nie zależy to od tego czy masz klimatyzację czy nie więc trzeba się upewnić Tak w anglikach nie trzeba bo element grzewczy jest dzielony ale w europejskich po lifcie chyba wszyskie są tak zbudowane ale mogę się mylić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1282 Napisano 15 Stycznia 2016 Właśnie jestem po wymianie w swoim TiDiAj. Nie ma opcji wymiany bez wyjęcia zespołu grzewczego ( całego plastiku). Nagrzewnica Nissens, temperatura powymianie na wylocie z kratek 85 stopni na maxie, Jestem w szoku. Wymiana łącznie ok. 5 godzin na dworze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kusmiersky Zgłoś #1283 Napisano 15 Stycznia 2016 Słabe ogrzewanie w aucie może też świadczyć o walniętej uszczelce pod głowicą. Sam przerabiałem niedawno ten temat... Była zima w aucie, a po wymianie ciepło jak na majorce w sezonie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #1284 Napisano 15 Stycznia 2016 Tak w anglikach nie trzeba bo element grzewczy jest dzielony ale w europejskich po lifcie chyba wszyskie są tak zbudowane ale mogę się mylić. a z paskami przed liftem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleosuza Zgłoś #1285 Napisano 15 Stycznia 2016 W moim przypadku okazało się, że padła nagrzewnica. Przy wymianie rozrządu + pompa wody mechanik zrobił od razu wymianę nagrzewnicy, no i jak już wbije 90 to może nie leci gorące powietrze, ale jest bardzo ciepłe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zenek_8 Zgłoś #1286 Napisano 15 Stycznia 2016 a z paskami przed liftem ? No właśnie przed liftem widziałem kiedyś filmik że da się wyciągnąć jakoś ten zespół grzewczy jest inaczej zbudowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1287 Napisano 15 Stycznia 2016 (edytowane) Ma lecieć wrzątek dosłownie. U mnie autentyko leci taka sama temp jaką ma chłodziwo... Edytowane 15 Stycznia 2016 przez polonez15 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #1288 Napisano 15 Stycznia 2016 Tak się zastanawiam, jeśli używany był tylko g12 i woda destylowana to czym ta nagrzewnica może się zapchać? Mógłby ktoś taka zasyfioną nagrzewnicę rozciąć i udostępnić zdjęcia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1289 Napisano 15 Stycznia 2016 Jutro robię sekcję. Ja akurat zmieniałem latem silnik, a latem się ogrzewania nie używa i podejrzewam, że w bloku coś było typu uszczelniacz / syf... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #1290 Napisano 15 Stycznia 2016 Jutro pokaze wam fotke pompy wody primera p12 1.8 16v ogrzewanie nie dzialalo,pokaze wam co zostalo z metalowego wirnika pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekvw Zgłoś #1291 Napisano 15 Stycznia 2016 U mnie poprzedni właściciel jeździł na wodzie z kranu a jak mi później walnela mi uszczelka to zamiast płyn to była rdza i cały silnik był zalany rdzą normalnie masakra za tydzień w piątek biorę się za nagrzewnice juz się nie mogę doczekać tego rozkręcania Hehe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #1292 Napisano 16 Stycznia 2016 (edytowane) Zobaczcie co zostalo z pompy jest to oryginalna pompa Japonska z nissana 2002rok Edytowane 16 Stycznia 2016 przez lisekexeter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1293 Napisano 16 Stycznia 2016 Niestety, dziś sekcja nieudana, lekarza nie było:P W tygodniu zrobię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #1294 Napisano 16 Stycznia 2016 Właśnie jestem po wymianie w swoim TiDiAj. Nie ma opcji wymiany bez wyjęcia zespołu grzewczego ( całego plastiku). Nagrzewnica Nissens, temperatura powymianie na wylocie z kratek 85 stopni na maxie, Jestem w szoku. Wymiana łącznie ok. 5 godzin na dworze. Mam tak samo po wymianie nagrzewnicy w moim cienkim, dosłownie piekło z kratek przy rozgrzanym silniku. Na początku tylko przeszkadzał mi zapach ale po jakimś czasie przeszło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekvw Zgłoś #1295 Napisano 18 Stycznia 2016 mam taki problem założyłem nowy termostat wahlera chociaż stary tez był dobry bo go zagotowalem i dzialal na blacie jest 90' a węże dolny i górny od chlodnicy zimne razem z chlodnica. O co chodzi? Czy termostat jak się założy to trzeba go jakoś przekręcić czy coś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #1296 Napisano 18 Stycznia 2016 Na blacie 90 ale silnik moze miec 77 bo tak dziala wskaznik,bez paniki jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekvw Zgłoś #1297 Napisano 18 Stycznia 2016 Dokładnie tak jest bo sprawdzałem vagiem tylko martwię się tym że nie ma żadnego obiegu przez te rury albo jest bardzo słaby i po przejechaniu kilkunastu km odkreca korek od zbiorniczka bez żadnego problemu nawet nie ma sykniecia i płyn jest zimny. - - - - - aktualizacja - - - - - Dodam że uszczelka pod głowica wymieniona pompa wody tez tylko nagrzewnice będę wymieniał w tym tyg bo na szybie przedniej normalnie mleko tłuste. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareckir1 Zgłoś #1298 Napisano 18 Stycznia 2016 Witam,nie orientuję się jak jest w Passacie ale znajomy walczył u siebie w Audi i wymieniał po kolei termostat i nagrzewnice.Nadal leciało letnie powietrze,rozebrał wszystko na części pierwsze i okazało się że z przegródek poodpadała jakaś gąbka i cały czas mieszało się gorące powietrze z zimnym.Teraz na połowie ogrzewania jest taki ukrop że nie ma czym oddychać.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #1299 Napisano 18 Stycznia 2016 szybie przedniej normalnie mleko tłuste. No to problem jest rozwiazany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekvw Zgłoś #1300 Napisano 18 Stycznia 2016 No to problem jest rozwiazany. Dobrze ze tak napisałeś to już się nie będę martwił tymi przewodami i zimna chlodnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach