Skocz do zawartości

Mareckir1

  • Zawartość

    143
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Mareckir1

  • Urodziny 17.02.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zielona Góra

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mareckir1

    Zaślepiony EGR :-)

    Mam zamontowaną zaślepkę(oryginałz serwisu)grubości ok 0,5cm,spokojnie da radę odgiąć tą rurkę.
  2. Mareckir1

    Czy to Turbo do czegoś się nadaję?

    Nawet się nie pakuj w te badziewie,łopatki już teraz prawie dotykają lub nawet dotykają obudowy,ten luz jest zdecydowanie zbyt duży.Jeszcze ta cena,dolicz czas montażu i w niedalekiej przyszłości demontażu i wyjdzie Ci że się po prostu nie opłaca. Jeżeli nie masz "noża na gardle" to spokojnie poszukaj czegoś lepszego.
  3. Będzie o ile masz wszystko w porządku z instalacją. Ja popełniłem błąd i wymieniłem ośmioletniego Bosha silver bo już nie trzymał(tak myślałem). Okazało się po włożeniu nowego i pomiaru miernikiem że mam pobór 0.4 A czyli 10 razy więcej niż powinno być,a powód? stale świecąca lampka schowka.Teraz jestem spokojny bo pobór mam 0.03A. Także przed wymianą sprawdź instalację.Pozdrawiam.
  4. Witam,nie wiem czy miał ktoś taki przypadek jak w moim autku. Zauważyłem wilgotną wykładzinę,po dokładniejszych oględzinach i zdemontowaniu fotela pasażera wraz z wykładziną okazało się że mam w aucie ok 5cm wody. Poszukiwania zacząłem od filtra i oględzin drzwi. Co się okazało? Przeciek miałem dookoła gumy w którą wchodzi"lejek" od klimy. Lało się dosłownie ciurkiem. Potraktowałem całość uszczelniaczem dekarskim i jak narazie jest susza w autku.
  5. Mareckir1

    Wycieraczki i przednia szyba

    Z polerowaniem szyb trzeba uważać żeby nie zrobić np soczewki,trzeba równo zebrać całą powierzchnię szyby.
  6. Witam,po pierwsze widać że nie za bardzo dbasz o swoje autko. Silnik uwalony olejem i nawet nie powycierałeś na potrzeby filmiku. Co do tego hałasu to obstawiam wytarty na maxa wałek rozrządu(buczenie z filtra). Ściągnij pokrywę sprawdź stan wałka i przy okazji wymień uszczelkę pokrywy zaworów.Pozdrawiam.
  7. Witam,wiem że nie ten temat ale postanowiłem tutaj napisać. Pytanko czy miał ktoś problem z wytarciem nadkola przez koło? Mam wytarte nadkole w dolnej części i tak się zastanawiam czy to jest przez brak osłony silnika która jest także przykręcona do nadkola czy też może coś innego? Dodam tylko że zawieszenie sprawne ,zero stuków,nie znosi,zbieżność zrobiona po wymianie magla miesiąc temu. Jeże ktoś się spotkał z takim zjawiskiem to proszę o cynk czym to może być spowodowane.Pozdrawiam. Edit: Autko na kołach 16"
  8. Mareckir1

    Bagnet i tuleja

    Powiem tak,nigdy nie byłem za odsysaniem oleju z miski przez bagnet.Według mnie przy wymianie oleju nie są w stanie odessać wszystkiego z miski,powiem więcej nawet jak zmieniam olej to nie wiem czy wszystko w 100% zleci choć czekam zawsze aż przestanie kapać.
  9. Mareckir1

    Bagnet i tuleja

    Poczekaj,spokojnie,co to znaczy "czy jak wsadzać w coś bagnet?" Jeżeli chodzi ci o to że jak włożysz bagnet do końca i on ma stuknąć o miskę to nie,nie dotyka miski olejowej,chyba że zmieniałeś tulejkę plastikową i założyłeś krótszą od np. innej wersji silnikowej.Pozdrawiam.
  10. Kup litr,spokojnie wystarczy. Jedź do serwisu i kup taki jaki zalecają lub wlej zamiennik np.Febi.ó
  11. Poważnie się zadtanawiasz nad wsadzeniem pompy max gear-a do auta? Osobiście nie kupił bym spinki do tapicerki tej firmy co dopiero pompy wspomagania. Co do pompy to wymieniałem magiel i pompę tydzień temu,wsadziłem używki i kiera chodzi jednym paluszkiem i co najważniejsze nie słyszę już pompy. Zrobisz jak zechcesz ale radzę Ci dobrze się zastanów.
  12. Mareckir1

    Uszczelnienie cieknącej pompy wtryskowej

    Dla wszystkich którym cieknie pompa Panowie jak ja dałem radę sam uszczelnić pompę to wy też dacie,tylny duży oring wymieniłem bez wyciągania pompy. wymieniłem też uszczelki pod sekcjami, oringi pod nastawnikiem,i oringi po ta duża śrubą na klucz trójkątny i pod zaworkiem. Polecam kupić zestaw Bosha z uszczelkami i tam jest wszystko czego potrzebujemy do uszczelnienia pompy. Na potrzebę całej tej operacji zakupiłem zestaw nasadek trójkątnych. Po całej operacji ustawiona dawka vag-iem i wszystko hula. Pozdrawiam.
  13. No pewnie że chce najlepiej,w moim aucie maglownica pracowała 18 lat i dalej wszystko działa tylko stuka,wspomaganie chodzi.
  14. Auto może ma te 400kkm ale wymieniana maglownica i pompa nie,także jednak zaleję oryginał.
  15. Dzięki,czyli trzeba mieć dwie "flaszki",w salonie skody we Wrocławiu 50 zł za litr .
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności