Skocz do zawartości

Łoluś

  • Zawartość

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Łoluś

  • Urodziny 31.10.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    W/W

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Łoluś

    woda w bagażniku

    Witam. Od świeżę temat Ile ja się naszukałem przecieku w moim bagażniku to moje Mój Passat b5 FL Sedan co deszcz , myjka, zawsze lewa strona wykładzina mokra w tym miejscu. Pierwsza myśl, uszczelka następnie coś z szybą, może jakieś zaślepki itd: W końcu zmęczony ciągłym wycieraniem, suszeniem i smrodkiem który zaczynał przybierać na mocy , rozebrałem boczki i to co było możliwe do gołej blachy. Myjka i sprawdzam , po otwarci klapy woda stoi w tym miejscu i zonk . To była równa kałuża bez żadnych bryzgów rozbryzgów i tym podobnych rzeczy Wytarłem wszystko do sucha tym razem zatrudniłem żonę do obsługi myjki a sam od strony oparć kanapy wlazłem i grzecznie czekałem aż cholera zacznie się pojawiać . Nie trwało długo ale byłem bardzo zaskoczony i nigdy nie przypuszczałem że woda może dostawać się między blachami a dokładnie wypływała tymi miejscami Rozebrałem zderzak , okazało się że uszczelnienia puściły albo były źle położone , tak sobie pomyślałem . Kupiłem masę uszczelniająca na pędzel 1,2 KG. Po umyciu osuszeniu i odtłuszczeniu, wysmarowałem wszystkie po całości widoczne uszczelnienia, zaślepki , kołki, itd. Nie bawiłem się w piękne kładzenie spoin ma być szczelnie jak z jednej tak i drugiej strony. Po wyschnięciu prysnąłem lakierem w kolorze nadwozia i powiem że teraz mogę spać spokojnie, brak mokrej wykładziny, szczelność 100% Dodam że wykładziny wyprałem i jest czysto,sucho, pachnąco jak u mamy Pozdrawiam.
  2. Łoluś

    Kupię

    Poszukuje rury łączącą filtr powietrza z przepustnica , a dokładnie jedne odcinek tam gdzie łacza sie odmy bo popękały mi trzy zaczepy Passat b5 2.0 AZM tak jak na zdjęciu .
  3. Witam. Od jakiegoś czasu czułem zapach spalin, oleju z nawiewu przy włączonym silniku na postoju. W czasie jazdy nie był taki odczuwalny , myślałem że może jakiś przedmuch na wydechu . Okazało się że to wina odmy , która rozleciała się od starości .Kupiłem odmę firmy MEYLE i zabrałem się do wymiany . Dodam kilka fotek może się komuś przyda jak to wymienić bez podnośnika . W tym miejscu widać pęknięta odmę . Jako że dostęp w tym miejscu nie jest problemem to problem jest na dole pod kolektorem ssący przy filtrze oleju , ale da radę to zrobić bez demontażu kolektora itd: Odma to nie żaden wąż gumowy lecz profilowana rurka z tworzywa z taka harmonijką która ze starości rozleciała się na kilka kawałków w trakcie demontażu Na początku trzeba ścisnąć opaskę żaden problem Problem pojawia się pod kolektorem ssącym , przerąbany dostęp , można oczywiście zdemontować kolektor a najlepiej to mieć podnośnik , lecz robiłem to na podwórku bez żadnych udogodnień itd . Pierwsze to poluzowanie napinacza kluczem płaski 19 Odkręcenie górnej śruby na imbus 6 i poluzowanie dolnej śruby na imbus 8 Podwiesiłem pasek alternatora i odchyliłem alternator ile się dało Odkręciłem śruby mocujące rurę która idzie do chłodnicy I w miarę dostęp jest na tyle aby można było wyciągnąć zawleczkę i wysunąć odmę . Akurat na zdjęciu jest już wymieniona odma to jednak stara rozleciała się i metalowa tuleja co jest zalana w tworzywie została w środku , która bez problemu wychodzi łapiąc ją szczypcami . Po oczyszczeniu i założeniu oringu najpierw wciskamy odme i zakładamy zawleczkę potem góra opaska . Opaskę najlepiej dać oryginalną, ta w komplecie z odmą była za słaba i odma z chodziła razem z opaską A tak wygląda 15-stoletnia oryginalna odma Namęczyłem się pół dnia , bo nie wiedziałem jak do tego podejść , teraz to myślę godzinka i po sprawie Pozdrawiam Robert.
  4. Łoluś

    Wycieraczki i przednia szyba

    Co by nie było to poglądowo dodaje jeszcze raz fotka przed I fotka po polerce . To samo miejsce i taka sama mżawka na szybie
  5. Łoluś

    Wycieraczki i przednia szyba

    Jak bym szlifował w jednym miejscu to pewnie bym zrobił w taki sposób nie ma mowy o soczewce .
  6. Łoluś

    Wycieraczki i przednia szyba

    Zbierają nie ma problemu nie chroboczą bo są nowe zobaczę jak będzie teraz z bosch-ami. U mnie na szczęście nie było głębokich rys , tak to bym musiał wymieniać szybę . Kilka fotem już po myjce .
  7. Łoluś

    Wycieraczki i przednia szyba

    Witam. Usunąłem z racji tego że nie były to głębokie rysy i tak jak pisałem nie było widać rys jak szyba była sucha ,zrobiłem polerkę. Kupiłem tlenek ceru 100g filc za 13zł z Castoramy co prawda nie mam maszyny polerskiej ale miałem krążek na wiertarkę z rzepem i dałem rade co prawda wiertarką ciężko się to robi ale nie będę kupował polerki . Osłoniłem pól auta folią ale to i tak nic nie dało myjka do zaliczenia . Zrobiłem prawie tak jak na tym filmie z YouTube Pozdrawiam.
  8. Witam . Rok temu kupiłem wycieraczki firmy Oximo nie miałem żadnych problemów z nimi do teraz, mianowicie przy deszczowych dniach i niskich temperaturach mam takie ślady na szybie jak na zdjęciach . Dodam że jak szyba jest sucha nic nie widać żadnych rys itd: Nie wiem co o tym myśleć czy to grafit zawarty w wycieraczkach czy może faktycznie porysowały mi szybę te wycieraczki . Można to jakoś usunąć ? Dodam że nigdy tak szyba nie wyglądała to znaczy w deszczowe dni była cała pokryta mżawką nie było takich śladów jak na pierwszym zdjęciu .
  9. Łoluś

    W bagażniku żółte plamy ?

    Dziękuje kolego , własnie zamówiłem 3L z pistoletem http://allegro.pl/konserwacja-profili-zamknietych-ranal-2l-pistolet-i6897727097.html
  10. Łoluś

    W bagażniku żółte plamy ?

    Dziękuję kolego za szybka odpowiedź , zastanawiam się czy nie rozsmarować tego pędzlem i zostawić jeżeli to konserwacja fabryczna albo wyczyścić do sucha i nałożyć nową tylko pytanie jak taki środek szukać pod jaką nazwą , konserwacja , smar , ? no chyba nie podwozia żeby nie zrobiła się po tygodniu twarda skorupa tylko żeby było takie smarne jak to co mam, chyba że konserwacja do progów ?
  11. Witam. Zajrzałem dzisiaj do bagażnika a dokładnie pod wykładzinę z jednej i drugiej strony jak są te wgłębienia, ujrzałem taki obraz, nalot , konserwacja Co to może być. Jest to żółtawe dosyć grube nie śmierdzi i jak ruszyć palcem to wygląda jak stary smar , wosk , nie mam pojęcia czy może to konserwacja ?
  12. Łoluś

    Zablokowane drzwi

    Haa bingo naprawiony , co prawda wiem już który to jest pin 1i2 ale zamek dostał strzała młotkiem i otworzy drzwi . Rozbieranie zaryglowanych drzwi to nic trudnego A co było przyczyną sam nie wiem stary zamek rozebrałem nie ma zimnych lutów ale je poprawie i wymyję mechanizm , nasmaruje i zostanie na następny raz bo nie wiem ile ten nowy chińczyk wytrzyma mogę powstawiać fotki jak ktoś zainteresowany rozebranym tylnym zamkiem A kto wymyślił mocowanie szyby na tulejki powinien być
  13. Łoluś

    Zablokowane drzwi

    Tak przyjacielu próbowałem wszystkich sposobów nawet z waleniem pod klamką dzisiaj zajrzałem pod wykładzinę wszystko suche przewody igiełka tak samo moduł. Zanim ściągnę blachę i rozwalę zamek chciałbym spróbować jeszcze podłączyć na krótko z aku tylko nie wiem do jakich przewodów podłączyć. Z tego co wyczytałem to pin 1 i2 ale blachy jeszcze nie ruszałem i pewnie żeby tego się dowiedzieć niestety chyba będę musiał odkręcić ta blachę dopiero może w tedy dojdę który to pin 1i2 . Na razie kombinuje żeby nie demontować blachy .
  14. Łoluś

    Zablokowane drzwi

    Panowie pomoże ktoś ? Mianowicie korzystając z opisów zdemontowałem tapicerkę drzwi zaryglowanych Z opisu na forum powinienem zacząć od sprawdzenia wiązki idącej do modułu komfortu , postanowiłem podłączyć się do komputera programem VCDS mam błąd 00930 czyli zamek uszkodzony . OK Jednak przed ściągnięciem blachy odizolowałem przewody idące do zamka Przewody maja takie kolory BRĄZOWY z NIEBIESKIM paskiem BRĄZOWY z ZIELONYM paskiem CZARNY z NIEBIESKIM paskiem grubszy CZARNY z SZARYM paskiem grubszy BRĄZOWY z CZARNYM paskiem BRĄZOWY bez paska Podłączając się Multimetrem do przewodu BRĄZOWO ZIELONEGO i wciskając pilota jest impuls 12V przez 5 sek. tak samo jak podłącze w ten sam sposób przewód BRĄZOWO NIEBIESKI impuls 12V przez 5sek. Natomiast podłączając do przewodu CZARNEGO Z NIEBIESKIM impuls jest 1 sek. i 8V pozostałych nie sprawdzałem . Proszę mi powiedzieć czy dobrze sprawdzam . Tak myślę bo nie wiem czy dobrze to robię ? wygląda na to że prąd dochodzi do zamka czyli muszę kupić nowy zamek i zdemontować blachę nie ma konieczności zaglądania pod wykładzinę I teraz pytanie czytałem że można odryglować drzwi na krótko podłączając 12V z aku możecie podpowiedzieć do których to przewodów podłączyć 12V z aku . Nie chce czegoś uwalić podłączając 12V z aku w niewłaściwe przewody.
  15. Łoluś

    Zablokowane drzwi

    Panowie dzisiaj otwieram auto z pilota a tylne lewe drzwi padły, zamek nie reaguje na pilota nie idzie otworzyć . Klamka od środka podnosi rygiel ale to nic nie daje , podświetlenie przycisku działa szyba się opuszcza , przeszukałem tematy i czeka mnie rozbieranie drzwi zaryglowanych tylko zastanawia mnie jedna rzecz czy to będzie wina zamka czy może mikro styków w drzwiach kierowcy . Od czego tu zacząć , demontaż zaryglowanych drzwi czy demontaż drzwi kierowcy .
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności