michal_tmi Zgłoś #681 Napisano 9 Kwietnia 2013 Macie jakieś pomysły na diagnozę? Podpinaj Vaga albo rób diagnozę z panela klimatronika. Ja stawiam na błąd silniczka V68. Reszta w tym temacie: http://forum.vw-passat.pl/threads/74130-Klimatronik-naprawa-silnika-klapy-regulacji-temperatury-blad-4F7-silownik-V68/page7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
crazy_driver Zgłoś #682 Napisano 10 Kwietnia 2013 Podpinaj Vaga albo rób diagnozę z panela klimatronika. Ja stawiam na błąd silniczka V68.Reszta w tym temacie: http://forum.vw-passat.pl/threads/74130-Klimatronik-naprawa-silnika-klapy-regulacji-temperatury-blad-4F7-silownik-V68/page7 Dzięki za podpowiedź. Zrobiłem diagnostykę z climatronica i wyszły błędy 4F8 oraz 4FA. Teraz muszę jakoś rozszyfrować co to oznacza... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #683 Napisano 10 Kwietnia 2013 Dzięki za podpowiedź. Zrobiłem diagnostykę z climatronica i wyszły błędy 4F8 oraz 4FA. Teraz muszę jakoś rozszyfrować co to oznacza... Czyli jak 99% passków. Tomek masz do czyszczenia silniczki od nawiewów. Wszystko masz opisane w temacie z powyższego linka. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
crazy_driver Zgłoś #684 Napisano 10 Kwietnia 2013 Czyli jak 99% passków. Tomek masz do czyszczenia silniczki od nawiewów. Wszystko masz opisane w temacie z powyższego linka. Pozdro. No to w weekend majowy zabieram się za robotę. Dzięki. Pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #685 Napisano 10 Kwietnia 2013 No to w weekend majowy zabieram się za robotę. Dzięki. Pozdro! Tylko kup w międzyczasie np. coś takiego: CLEANSER PR 60ml (preparat do czyszczenia okładzin potencjometrów) Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #686 Napisano 11 Kwietnia 2013 No to w weekend majowy zabieram się za robotę. Dzięki. Pozdro! Jak masz czas to możesz sobie przejrzeć ten temat: http://forum.vw-passat.pl/threads/54-Kody-klimatronic Duuuużo ciekawych rzeczy. Warto przeczytać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zguba79 Zgłoś #687 Napisano 11 Kwietnia 2013 Chłopaki powiedzcie którędy może uciekać płyn z układu chłodzenia? Odkręciłem osłonę silnika żeby zobaczyć czy robi się mokro pod autem i nic. A płynu coraz mniej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lachtom Zgłoś #688 Napisano 11 Kwietnia 2013 sprawdź czy nie ma go w oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #689 Napisano 11 Kwietnia 2013 sprawdź czy nie ma go w oleju ... lub w kabinie pod dywanem (rozszczelniona nagrzewnica). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #690 Napisano 11 Kwietnia 2013 Odkręciłem osłonę silnika żeby zobaczyć czy robi się mokro pod autem i nic. A płynu coraz mniej... 2 opcje , albo odparowuje co jest logiczne jak silnik ciepły a nie leci "ciurkiem" więc na węch musisz zbadać, albo ucieka krótko pisząc do spalania i czeka cię wymiana uszczelki pod głowicą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zguba79 Zgłoś #691 Napisano 12 Kwietnia 2013 Przecież pisałem,że wymieniłem uszczelkę. Płynu ubywa dużo, po przejechaniu ok 80 km po mieście stan jest dwa cm poniżej minimum. Muszę wrócić do mechanika i go zje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #692 Napisano 12 Kwietnia 2013 skoro tak Ci płyn ucieka - takie ilośći) to wyciek musiałbyś zauważyć. Może mechanik zrobił robotę na tzw. odp... nie daj się w koszta większe wprowadzić niech naprawi co zepsuł. Ale coś mi się zdaje że głowicą to nie może ubywać jak już to gdzieś ten wyciek musi być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zguba79 Zgłoś #693 Napisano 13 Kwietnia 2013 Też mi się tak wydaje, bo przed "naprawą" ubywało ale mniej, a dziś dolałem litr. Na ok 100km to dużo. Poziom oleju jest w porządku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zguba79 Zgłoś #694 Napisano 28 Kwietnia 2013 No i niepotrzebnie robiłem uszczelkę, bo okazało się, że przyczyna to chłodnica recyrkulacji spalin. Obszedłem ją i jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
crazy_driver Zgłoś #695 Napisano 9 Maja 2013 No to w weekend majowy zabieram się za robotę. Dzięki. Pozdro! Panowie, przeczyściłem potencjometr zgodnie z instrukcją, przy okazji jak już wykręciłem schowek zaobserwowałem że silnicznki działają poprawnie tzn. cięgna niebieskie i czerwone podczas testu climatronica wychylają się w jedną i drugą stronę ale mimo wszystko klima nie chłodzi... Teraz dodatkowo po włączeniu stacyjki miga wyświetlacz climatronica przez kilka sekund. Przeczytałem gdzieś, że to oznacza brak lub małą ilość czynnika chłodzącego więc podjadę go uzupełnić ale mam jeszcze pytanie: czy wentylator klimatyzacji powinien się obracać pomimo braku czynnika i teoretycznie włączonej klimy??? bo u mnie się nie obraca, już myślałem, że się wysypał ale podłączyłem na krótko pod aku i działa, później zauważyłem, że jednak się włącza na chwilę podczas diagnostyki klimy przeprowadzonej z panelu climatronica... Co Wy na to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWMarcin Zgłoś #696 Napisano 5 Czerwca 2013 Mam taki problem z ogrzewaniem. Dziś wyjechałem z domu i po 2 kilometrach, nagle z nawiewów zaczęło lecieć gorące powietrze tak jakby nagle otworzył się zawór na pełen gwizdek. Pokrętło od temperatury miałem zakręcone do końca na zimne. Mam auto bez klimy i chciałbym się dowiedzieć jak to jest rozwiązane w tym przypadku. Czy tam jest jakaś linka która steruje zaworem, czy jak Nie dość, że auto bez klimy to jeszcze ogrzewanie się zapięło na amen, ugotować się można nawet przy wyłączonym nawiewie do zera i przy otwartych szybach. Może ktoś już naprawiał podobny przypadek. Auto jak w awatarze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lunat Zgłoś #697 Napisano 5 Czerwca 2013 A parują Ci szyby? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWMarcin Zgłoś #698 Napisano 5 Czerwca 2013 Nie szyby nie parują, to się stało nagle tak jakby ktoś włączył ogrzewanie na maxa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
crazy_driver Zgłoś #699 Napisano 5 Czerwca 2013 Mam taki problem z ogrzewaniem. Dziś wyjechałem z domu i po 2 kilometrach, nagle z nawiewów zaczęło lecieć gorące powietrze tak jakby nagle otworzył się zawór na pełen gwizdek. Pokrętło od temperatury miałem zakręcone do końca na zimne. Mam auto bez klimy i chciałbym się dowiedzieć jak to jest rozwiązane w tym przypadku. Czy tam jest jakaś linka która steruje zaworem, czy jak Nie dość, że auto bez klimy to jeszcze ogrzewanie się zapięło na amen, ugotować się można nawet przy wyłączonym nawiewie do zera i przy otwartych szybach. Może ktoś już naprawiał podobny przypadek. Auto jak w awatarze. Silniczki wyczyszczone, klima nabita i odgrzybiona (czynnika było mniej niż połowa...). Jakiś tam błąd w climatronicu jeszcze wisi ale nie chce mi się już rozkminiać co oznacza. Teraz klima działa nienagannie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWMarcin Zgłoś #700 Napisano 6 Czerwca 2013 Ogrzewanie naprawione. Przyczyną ciągłego grzania była dźwignia sterowania zaworem, która w moim przypadku (auto bez klimy) sterowana jest linką. Cały ten element wypadł z plastikowej tulei i leżał sobie swobodnie na tunelu środkowym pod radiem. Wytarły się dwa ząbki, które to trzymają. Żeby do tego się dostać wystarczyło zdemontować schowek i wszystko widać od dołu. Żeby to dobrze naprawić, to wypadało by kupić nowe, ale pewnie po za ASO ciężka sprawa. Ja to naprawiłem na wcisk tzn. w ten element z dźwignią wchodzi cienka płaska blaszka wychodząca z zaworu. Podłożyłem pod nią pasek papieru ściernego i wcisnąłem na ścisło. Wiem, że to nie profesjonalna naprawa, ale jak narazie działa sprawnie i musi tak być jakiś czas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach