Skocz do zawartości

crazy_driver

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O crazy_driver

  • Urodziny 07.05.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szklarska Poręba / Poznań

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  • Link do tematu o samochodzie
    96535
  1. Przecież widać wyraźnie, że to pasek...
  2. Witam Panów, Wczoraj również mnie zaskoczył powyższy komunikat na FIS'ie... (STOP-Bremsen Fehler Betriebs Anleitung) Czy ktoś jest w stanie potwierdzić co to faktycznie oznacza??? Wnerwia mnie to bo pika co jakis czas no i też trochę niepokoi. Przy okazji mam pytanie jak wyjąć ta siateczkę z pod korka w zbiorniczku od płynu hamulcowego? Zbiorniczek jest słabo przeźroczysty i nie widzę czy jest tam płyn i ewentualnie ile a przez ta siatke tez nie widać... Proszę o info. Pozdro
  3. Silniczki wyczyszczone, klima nabita i odgrzybiona (czynnika było mniej niż połowa...). Jakiś tam błąd w climatronicu jeszcze wisi ale nie chce mi się już rozkminiać co oznacza. Teraz klima działa nienagannie
  4. Z tym zderzakiem faktycznie masakra ale po wymianie na seryjny mamy fajnego passata w niezłej opcji..
  5. Panowie, przeczyściłem potencjometr zgodnie z instrukcją, przy okazji jak już wykręciłem schowek zaobserwowałem że silnicznki działają poprawnie tzn. cięgna niebieskie i czerwone podczas testu climatronica wychylają się w jedną i drugą stronę ale mimo wszystko klima nie chłodzi... Teraz dodatkowo po włączeniu stacyjki miga wyświetlacz climatronica przez kilka sekund. Przeczytałem gdzieś, że to oznacza brak lub małą ilość czynnika chłodzącego więc podjadę go uzupełnić ale mam jeszcze pytanie: czy wentylator klimatyzacji powinien się obracać pomimo braku czynnika i teoretycznie włączonej klimy??? bo u mnie się nie obraca, już myślałem, że się wysypał ale podłączyłem na krótko pod aku i działa, później zauważyłem, że jednak się włącza na chwilę podczas diagnostyki klimy przeprowadzonej z panelu climatronica... Co Wy na to?
  6. No to w weekend majowy zabieram się za robotę. Dzięki. Pozdro!
  7. Dzięki za podpowiedź. Zrobiłem diagnostykę z climatronica i wyszły błędy 4F8 oraz 4FA. Teraz muszę jakoś rozszyfrować co to oznacza...
  8. Ja mam troche inny problem... W moim przypadku grzeje aż za bardzo tzn. nawet jak ustawie tylko 18*C to cały czas wieje gorącym, no może bardzo ciepłym powietrzem, natomist kiedy ustawie stopień niżej czyli wskoczy LOW wtedy dopiero robi się zdecydowanie chłodno... Co to może być? Tak sobie myślę, że może czujnik temperatury wewnetrzej... W każdym razie wentylatorek w panelu climatronica się kręci. Macie jakieś pomysły na diagnozę?
  9. crazy_driver

    chlapacze

    Zaobserwowałem, że chyba wszystkie Passaty tzw. krajówki posiadają chlapacze montowane fabrycznie natomiast te sprowadzane z zagranicy ich nie mają... Nie wiem z czego wynika taka reguła ale moim zdaniem oryginalny zestaw chlapaczy na pasku wyglada estetycznie i spełnia swoja funkcję. Wcześniej nie zwracałem na to uwagi bo nie miałem porównania, ale w poprzednim Pasku chlapaczy nie było i faktycznie zderzak tylny i drzwi przednie były ciągle zachlapane a teraz nie ma tego problemu, dlatego polecam. Oryginalne pasują i wygladają najlepiej I jeszcze jedno, chlapacze od B5 i B5FL róznią sie od siebie kształtem i mocowaniem np. ja z tyłu mam te od B5 przedliftowej (z białym logo VW) i nie przylegają jak należy dlatego zamówiłem już oryginalne od b5FL. Pozdro
  10. Mam pytanie czy pod radio blaupunkta mozna podłaczyć fabryczna zmieniarkę VW 1 DIN, czy taki zestaw będzie kompatybilny. Obecnie posiadam radio VW Gamma + zmieniarkę pod radiem, jednak stwierdzam, że fabryczne radio nie dość, że jest słabe to jeszcze kaseciak... Chciałbym jednak zachować zmieniarke w kokpicie i tak sobie zauważyłem, że niektóre radia Blaupunkta oprócz gniazdek ISO posiadają gdniazdo zmieniarki identyczne jak w fabrycznym radiu VW. Poniżej linki do przykładowych radyjek na których to wadać. http://allegro.pl/blaupunkt-amsterdam-nav35-nawigacja-mapy-i3045578416.html http://allegro.pl/radio-blaupunkt-essen-mp36-mp3-samochodowe-audio-i2993657532.html a tu dla porównania vw http://allegro.pl/vw-gamma-v-z-panelikiem-polecam-firma-i2982846216.html Proszę oceńcie a może ktoś ma wiedzę na ten temat i może potwierdzic moje przypuszczenia... Pozdro
  11. Witam moi mili Na ogół jestem spokojnym kierowcą, ceniącym niskie spalanie dieselka ale doszedłem do wniosku, że przydałoby się w moim Pasku trochę zapasu mocy...Co by nie przegrać znowu spod świateł z jakąś tam Octavią II TDI albo Beemką E36 ledwo bo ledwo ale poszła szybciej... Pytanie kieruję do forumowiczów, którzy korzystali z poznańskich firm zajmujących się Chip tuningiem. Który warsztat najlepiej wybrać? Czytałem trochę o GEKO, podobno są dobrzy ale o GOODHOPE z Pleszewa też jest sporo pozytywnych opinii, cena tuningu mojego silnika AVF w obu firmach wynosi 900zł. A może są jeszcze jacyś inni magicy w Poznaniu??? No i przy okazji proszę o info czy przyrost mocy jest wyraźnie odczuwalny, jak ze spalaniem (czy wzrosło) no i ogólnie jak wrażenia??? Pozdrawiam serdecznie Tomek
  12. Co o tym myślicie? http://allegro.pl/show_item.php?item=2355821566 Pisałem do gościa i odpowiedział, że może wykonać jeszcze takie wiązki. Sam się zastanawiam...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności