zguba79 Zgłoś #781 Napisano 8 Grudnia 2013 SUKCES!!! Wreszcie cieplutko w aucie. Dopiero przepłukanie i przedmuchanie nagrzewnicy dało efekt. Podsumowując: 1. Jeśli nie macie żadnych ubytków płynu, 2. temperatura silnika jest 90 i nie ma żadnych wahań na zegarze, 3. na wolnych obrotach silnika wieje chłodne powietrze, a na wyższych leci jakieś tam ciepłe 4. węże od nagrzewnicy są tylko ciepłe a nie gorące. proponuję dobrze przedmuchać nagrzewnicę i jeśli się uda tak jak u mnie to efekt murowany. Z mojej wypłynął gęsty muł, aż sam byłem w szoku, że taki syf się tam zbiera. Jeszcze w tygodniu zrobię płukankę całego układu takim specyfikiem Płukacz do chłodnic firmy Prestone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #782 Napisano 8 Grudnia 2013 Jeszcze w tygodniu zrobię płukankę całego układu takim specyfikiem Płukacz do chłodnic firmy Prestone. do tego to bym sceptycznie z zasady podchodził, czy więcej szkód nie narobi niż pożytku , bo jedne miejsca mogą być zabite ( na uszczelkach ) a jak to rozpuści czy nie zaczną się ubytki. Nagrzewnice wymyć samą i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #783 Napisano 9 Grudnia 2013 U mojego ojca też był problem z ogrzewaniem, było robione płukanie nagrzewnicy itp i pomogło na kilka dni, w końcu została wymieniona nagrzewnica. Grzało ciepło i było wszystko ok, pewnego dnia jak wracałem ojca samochodem z Łodzi to zaczęło lecieć chłodne powietrze, dojechałem do domu odpaliłem forum i w jednym z tematów napisane było żeby odpiąć na 1-2min klemy od aku. Po odpięciu i podłączeniu auto zaczęło grzać cieplutkim powietrzem jak po wymianie nagrzewnicy. I pytanie co do tego wszystkiego miało odpięcie aku? Dodam że takie zjawisko kilka dni temu znów się pojawiło, i jeden wąż jest ciepły a drugi chłodny. A od wczoraj bez niczyjej ingerencji w nic znowu grzeje. Ktoś wie co to za cuda się dzieją ? Nie ma nigdzie żadnych wycieków itp, płynu nie ubywa w zbiorniczku, po odkręceniu korka płyn wygląda na czysty nie ma na nim żadnego brudu itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #784 Napisano 9 Grudnia 2013 zguba79 : czyli tak jak pisałem, płukanie ostre nagrzewnicy i poszło. a zmieniłeś przy tym nowy płyn?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zguba79 Zgłoś #785 Napisano 10 Grudnia 2013 Płyn zmieniony tylko jeszcze się zastanawiam czy robić tą płukankę. W sumie co tam może się rozszczelnić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #786 Napisano 10 Grudnia 2013 ja robiłem płukankę i nic się nie stało a mechanik kazał tak zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #787 Napisano 10 Grudnia 2013 (edytowane) Ja się dzisiaj biore po raz trzeci za płukanie. Wczoraj z powrotu nagrzewnicy dosłownie nic nie leciało jak zdjąłem cały przewód. Założyłem go zpowrotem i zdjąłem zasilanie to przy próbie zdjęcia go ciśnienie az tryskało. Czyli w sumioe ciśnienie w układzie jest a nagrzewnica musi blokować przepływ. Coś jednak jest nie tak !! Nagrzewnica wypłukana, ale jak zdjąłem z niej wąż żeby wypłukać nic z niej wody nie leciało. Wydmuchać też jej się nie dało jak by była pusta, a wczesniej ją odpowietrzałem. Ile wody wchodzi do nagrzewnicy?? Gdzie może uciekać woda z nagrzewnicy skoro w kabinie jej nie ma i nie czuć płynu?? Czy możliwe jest żeby gdzieś był ubytek płynu i przez to nagrzewnica się zapowietrza?? Odmuliłem ją dzisiaj poraz trzeci i przepływ jest już napewno dobry. Po lekkiej przygazowce i odpowietrzeniu grzeje juz na wolnych obrotach ale jestem przekonany ze jak jutro odpale auto nie bedzie grzało bo już tak mialem !! Edytowane 10 Grudnia 2013 przez noidemm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #788 Napisano 11 Grudnia 2013 Walka z niesprawnym ogrzewaniem trwa dalej, wątpię w to że w moim przypadku jest zapchana nagrzewnica skoro jakieś 4miesiące temu była wymieniana na nową ( chyba że mechanik dał ciała i wstawił jakąś starą czy wykombinował coś z tej mojej żeby jeszcze trochę pochodziła). Wymieniłem wczoraj filtr kabinowy na nowy (czytałem że to też może być przyczyną) no i przejechałem się kawałek złapał samochód temperatury na climatronicu było grzanie ustawione na maxa, i leciało ciepłe powietrze ale nie takie jak powinno, po czym za chwilę znowu leciało chłodne. Wyłączyłem climatronic włączyłem go po chwili ponownie i znowu leciało ciepłe powietrze jak po odebraniu auta od mechanika 4miesiące temu, lecz nie na długo bo po 5min znowu powiało chłodem;/. Czy w tym przypadku można brać pod uwagę zacinający się / niesprawny w pełni climatronic?? Czy może on być teraz winny temu stanu rzeczy? Dodam że od momentu jak ojciec kupił auto to po przekręceniu zapłonu na climatronicu wszystko miga przez chwilę a później już jest ok i pojawiają się prawidłowe właściwości na nim. Czy zmieniając climatronic będzie działał każdy bez względu na to czy będzie od lifta czy przed lifta?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #789 Napisano 11 Grudnia 2013 Witam:) Układ przepłukany jak pisałem wczoraj zagrzało i grzało na postoju. Odpalam auto dzisiaj i nie grzeje!! Temp 90 stopni wąż za nagrzewnicą zimny. 5 sekund przytrzymałem na 4000 obrotów i ogrzewanie znowu chodzi. Jak wystygnie nie bedzie chodzić znowu przygazówka i to samo. Czyżby pompka na wolnych obrotach nie dawała rady dopompować ciśnienia dopiero jak przygazuje daje rade?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #790 Napisano 11 Grudnia 2013 kolego wojtasTDi, a spróbuj się z kimś na trochę zamienić panelami od climatronica i wtedy zobaczysz bo może żle steruje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #791 Napisano 11 Grudnia 2013 kolego wojtasTDi, a spróbuj się z kimś na trochę zamienić panelami od climatronica i wtedy zobaczysz bo może żle steruje Jutro przełożę ze swojego passata do ojca i zobaczymy czy coś pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zguba79 Zgłoś #792 Napisano 11 Grudnia 2013 Już po płukance całego układu i ogrzewanie zdecydowanie się poprawiło. Polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #793 Napisano 11 Grudnia 2013 kolego wojtasTDi, a spróbuj się z kimś na trochę zamienić panelami od climatronica i wtedy zobaczysz bo może żle steruje No i jednak okazało się że to wina climatronica, przełożyłem szybko swój przejechałem się kawałek samochód złapał temp 90C i grzeje idealnie ! Ojca climatronic rozebrałem wyczyściłem wyssałem odkurzaczem cały kurz, podłączyłem przejechałem się i grzeje tak samo jak na moim Trzyma cały czas ciepło elegancko Zobaczymy na ile to pomogło i jak będzie jutro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #794 Napisano 12 Grudnia 2013 U mojego Ojca w passacie jest problem ale nie do konca z grzaniem...Ma manualna klime i grzeje normalnie, ale przy hamowaniu, mocnym przyspieszaniu badz skrecie w prawo czuć powiew zimnego powietrza ktore wpada:/ Wiem ze z schowka ten otworek jest otworzony ale z niego leci letnie powietrze nie zimne;/ Miał ktos cos podobnego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #795 Napisano 12 Grudnia 2013 (edytowane) Po przeczyszczeniu starego climatronica (tego którego ojciec miał od początku w aucie) z rana jadąc leciało trochę ciepłego powietrza a później już tylko zimne. Znalazłem na allegro climatronic z tymi samymi numerami i pojechałem go odebrać (30km od mojego miejsca zamieszkania) za całe 20zł włożyłem do auta i przez cały drogę już auto grzało ciepłym powietrzem W starym climatronicu widocznie był walnięty czujnik. Więc jeśli ktoś ma problemy z ogrzewaniem, niech podmieni panele climatronica bo jak widać nie zawsze przeczyszczenie tego czujnika daje pozytywne efekty . Pozdrawiam Edytowane 12 Grudnia 2013 przez WojtasTDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #796 Napisano 12 Grudnia 2013 to tanio ci się trafił ten panel:) tamten żle sterował i stąd zimne powietrze:) a co do tych podmuchów zimny to ten typ tam ma, nie pamiętam dokładnie ale przy skręcie w lewo lub prawo jest na moment takie zimne powietrze z kratek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #797 Napisano 12 Grudnia 2013 to tanio ci się trafił ten panel:) tamten żle sterował i stąd zimne powietrze:)a co do tych podmuchów zimny to ten typ tam ma, nie pamiętam dokładnie ale przy skręcie w lewo lub prawo jest na moment takie zimne powietrze z kratek No bo z kratek leci ciepłe powietrze ale tak jakby dostawało się zimne gdzies przy hamowaniu i skrecie:/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #798 Napisano 12 Grudnia 2013 Po przeczyszczeniu starego climatronica (tego którego ojciec miał od początku w aucie) z rana jadąc leciało trochę ciepłego powietrza a później już tylko zimne.Znalazłem na allegro climatronic z tymi samymi numerami i pojechałem go odebrać (30km od mojego miejsca zamieszkania) za całe 20zł włożyłem do auta i przez cały drogę już auto grzało ciepłym powietrzem W starym climatronicu widocznie był walnięty czujnik. Więc jeśli ktoś ma problemy z ogrzewaniem, niech podmieni panele climatronica bo jak widać nie zawsze przeczyszczenie tego czujnika daje pozytywne efekty . Pozdrawiam kodowanie ma takie samo jak twój stary panel ? , nie wskazuje jakiś błędów po samo-diagnozie climatronika, cena w sumie można powiedzieć normalna bo za tyle to spokojnie można wyhaczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #799 Napisano 13 Grudnia 2013 nie wskazuje jakiś błędów po samo-diagnozie climatronika Nie ma żadnych błędów po diagnozie na climatronicu cena w sumie można powiedzieć normalna bo za tyle to spokojnie można wyhaczyć No nie wiem czy taka normalna Patrząc na ceny innych sprzedawców na allegro to ten był jak za darmo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #800 Napisano 14 Grudnia 2013 Silnik trzyma idealnie 90. Wskazówka idealnie w pionie. Gdzieś czytałem że winny jeszcze może być korek zbiorniczka wyrównawczego. Wczoraj ładnie grzało po mieście. Odpalam auto dzisiaj rano i jazda do pracy jakieś 15 km po za miastem. Nagrzewnica zimna Sad Po dojechaniu do celu postanowiłem zajrzeć do zbiorniczka i go odkręcić. Co się okazało wyleciał bąbel powietrzny i wywaliło wode. Wydaje mi sie że układ się zapowietrza jak auto stygnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach