Skocz do zawartości
Gość Polmozbyt

Ogrzewanie nie działa

Rekomendowane odpowiedzi

Nr Bosch - 0 392 020 024 / 0392020024

 

Nr OE :

 

Ford - 1040347 / 92VW8502AA /95VW8502AA / 95VW8502BA

 

VW - 001 201 20 00 / A 001 201 20 00

 

Zastosowanie:

 

- Ford Galaxy

 

- Seat Alhambra , Cordoba , Ibiza III , Toledo II

 

- VW Bora , Corrado , Golf II , Golf III , Golf IV , Jetta II , New Beetle , Passat ,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Korzystając z okazji proszę o podpowiedz

 

Witam ! Posiadam Passata b4 95' 2.0 16v z lpg , jakiś czas temu z bocznych kratek zaczęło wywiewać kratkami jakby piankowa uszczelkę , na chwile obecna z bocznych nawiewów leci zimne powietrze , a szyby parują pomimo tego ze w ostatnim czasie filtr kabinowy był wymieniony na węglowy , zauważyłem również ze nagrzewnica daje również o sobie znać ponieważ musiałem dolać troszkę płynu chłodzącego ! Czy wie ktoś co to może być , i gdzie mogę znaleść w trójmieście kogoś kto to specjalizuje się w takich naprawach , tylko proszę o kontakty do sprawdzonych mechaników a nie papraków i naciągaczy . Paskiem zamierzam jeszcze trochę pojeździć trochę go doinwestowałem, założyłem w ostatnim czasie sekwencje brc itp . Mam najbogatsza i bardzo zadbana wersje dlatego nie chce dać do naprawy byle komu ! Zapomniałem dodać , Oczywiscie w aucie jest klimatronic,

a moze nie jest dobrze odpowietrzony ze leci zimne powietrze

popatrz na parownik czy nie zamarza-jesli tak nie ma obiegu plynu

 

---------- Dodano o 19:07 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:06 ----------

 

Nr Bosch - 0 392 020 024 / 0392020024

 

Nr OE :

 

Ford - 1040347 / 92VW8502AA /95VW8502AA / 95VW8502BA

 

VW - 001 201 20 00 / A 001 201 20 00

 

Zastosowanie:

 

- Ford Galaxy

 

- Seat Alhambra , Cordoba , Ibiza III , Toledo II

 

- VW Bora , Corrado , Golf II , Golf III , Golf IV , Jetta II , New Beetle , Passat ,

co to ma znaczyc ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jericho chciał nr tej pompki elektrycznej przez przypadek znalazlem na allegro wiec wkleilem. Ta pompa jest od webasta a nie od wspomagania układu chłodzenia jak ktoś wyżej napisał!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Normalnie ręce opadają skoro w książce serwisowej piszą że to pompa cieczy chłodzącej i w katalogu sklepowym występuje jako chłodzenie silnika i w dodatku działa jeszcze po wyłączeniu zapłonu około 5 minut i chłodzi głowice a nie ogrzewa kabiny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Korzystając z okazji proszę o podpowiedz

 

Witam ! Posiadam Passata b4 95' 2.0 16v z lpg , jakiś czas temu z bocznych kratek zaczęło wywiewać kratkami jakby piankowa uszczelkę , na chwile obecna z bocznych nawiewów leci zimne powietrze , a szyby parują pomimo tego ze w ostatnim czasie filtr kabinowy był wymieniony na węglowy , zauważyłem również ze nagrzewnica daje również o sobie znać ponieważ musiałem dolać troszkę płynu chłodzącego ! Czy wie ktoś co to może być , i gdzie mogę znaleść w trójmieście kogoś kto to specjalizuje się w takich naprawach , tylko proszę o kontakty do sprawdzonych mechaników a nie papraków i naciągaczy . Paskiem zamierzam jeszcze trochę pojeździć trochę go doinwestowałem, założyłem w ostatnim czasie sekwencje brc itp . Mam najbogatsza i bardzo zadbana wersje dlatego nie chce dać do naprawy byle komu ! Zapomniałem dodać , Oczywiscie w aucie jest klimatronic,

 

z bocznych kratek leci zimne powietrze a jak z resztą kratek nawiewu.co znaczy że nagrzewnica dała znać i dolewasz płynu-czy nagrzewnica jest dziurawa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z bocznych kratek leci zimne powietrze a jak z resztą kratek nawiewu.co znaczy że nagrzewnica dała znać i dolewasz płynu-czy nagrzewnica jest dziurawa?

 

 

Z bocznych kratek ( czyli zewnętrznych przy lusterkach ) leci mega zimne powietrze natomiast z pozostałych kratek leci letnie powietrze , co do nagrzewnicy dolałem kilka tygodni temu 200ml płynu chłodniczego wiec domyślam się tylko ze albo nagrzewnica nie jest już szczelna w 100% albo gdzieś po drodze zgubiło płyn , czytałem trochę na necie ze mogą być to uszczelnienia na klapkach , miałeś coś takiego , może wiesz kto ogarnia takie cuda:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z bocznych kratek ( czyli zewnętrznych przy lusterkach ) leci mega zimne powietrze natomiast z pozostałych kratek leci letnie powietrze , co do nagrzewnicy dolałem kilka tygodni temu 200ml płynu chłodniczego wiec domyślam się tylko ze albo nagrzewnica nie jest już szczelna w 100% albo gdzieś po drodze zgubiło płyn , czytałem trochę na necie ze mogą być to uszczelnienia na klapkach , miałeś coś takiego , może wiesz kto ogarnia takie cuda:)

 

sprawdź czy wąż dolotowy i wylotowy z nagrzewnicy jest gorący.jeśli tak to najprawdopodobniej jest zaczopowana nagrzewnica i nie daje ciepła.zdiagnozuj dokładnie gdzie ucieka ci płyn ,czy w silniku na wężach lub złączkach lub trójnikach czy z nagrzewnicy.musi być przyczyna ubywającego co prawda małej ilości płynu ale jednak ubywającego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nr Bosch - 0 392 020 024 / 0392020024

 

Nr OE :

 

Ford - 1040347 / 92VW8502AA /95VW8502AA / 95VW8502BA

 

VW - 001 201 20 00 / A 001 201 20 00

 

Zastosowanie:

 

- Ford Galaxy

 

- Seat Alhambra , Cordoba , Ibiza III , Toledo II

 

- VW Bora , Corrado , Golf II , Golf III , Golf IV , Jetta II , New Beetle , Passat ,

 

Mi etka 7.4 nie znajduje tego po zadnym nu-rze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaros

 

Miałem płukany cały układ chłodniczy aby sprawdzić czy nie była zakorkowana nagrzewnica oraz po to by wykryć gdzie jest nieszczelność w układzie , wszystko jest drożne , nieszczelności nie znalazłem termostat wymieniłem na nowy . Jakieś jeszcze pomysły :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaros

 

Miałem płukany cały układ chłodniczy aby sprawdzić czy nie była zakorkowana nagrzewnica oraz po to by wykryć gdzie jest nieszczelność w układzie , wszystko jest drożne , nieszczelności nie znalazłem termostat wymieniłem na nowy . Jakieś jeszcze pomysły :)

 

 

kolego czy wiesz ja wygląda nagrzewnica w środku?.to,że przelatuje przez nią płyn to nie znaczy, że jest drożna.płyn może przelatywać przez 1/4 nagrzewnicy a po to żeby było grzanie w 100% to cała nagrzewnica musi być drożna.wlej do niej płyn i zaobserwuj ile tego płynu do niej wchodzi.czy sprawdzałeś wąż dolotowy i wylotowy z nagrzewnicy.są oba gorące???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak by nagrzewnica byla nieszczelna to by bylo czuc glikol w srodku

najprawdopodobniej jest zatkana i tak jak kolega wyzej pisze nie nagrzewa calego powietrza przelatujacego przez nia

 

czesty przypadek w calej rodzinie VAG

niestety wymiana zajmuje duzo roboty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja walka z tym cudem niemieckiej techniki trwa już 3 miesiące. Auto jak się odpowietrzy to pieknie grzeje, leci aż gorące powietrze. Postawie samochód na noc do garażu i po ponownym odpaleniu leci lekko ciepłe. Uszczelka pod głowicą wymieniona, głowica splanowana, szczelność głowicy sprawdzona. Ma ktoś pomysły jak to ustrojstwo może się zapowietrzać płynu nie ubywa jest na MAX. Ostatnio zrobiłem trase 600 km pieknie grzało. Rano odpalam znów lipa !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzies musi powietrze sie dostawac

a jak piszesz ze glowica planowana i szczelnosc sprawdzona to walnieta jedynie musi byc nagrzewnica

ona jest najwyzej wiec w 1 kolejnosci tam sie robi pecherz powietrza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moja walka z tym cudem niemieckiej techniki trwa już 3 miesiące. Auto jak się odpowietrzy to pieknie grzeje, leci aż gorące powietrze. Postawie samochód na noc do garażu i po ponownym odpaleniu leci lekko ciepłe. Uszczelka pod głowicą wymieniona, głowica splanowana, szczelność głowicy sprawdzona. Ma ktoś pomysły jak to ustrojstwo może się zapowietrzać płynu nie ubywa jest na MAX. Ostatnio zrobiłem trase 600 km pieknie grzało. Rano odpalam znów lipa !!

 

a jak jest na wężu dolotowym i wylotowym do nagrzewnicy w momencie kiedy ci nie grzeje? są one gorące czy letnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie grzeje to dolotowy ciepły a wylotowy zimny. Wiem ze wyglada na to ze nagrzewnica nie drozna ale czemu jak sie odpowietrzy to nagle robi się drożna?? Jak by była zapchana to czy bym odpowietrzył to i tak by przez nią nie szło chyba że się myle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak nie grzeje to dolotowy ciepły a wylotowy zimny. Wiem ze wyglada na to ze nagrzewnica nie drozna ale czemu jak sie odpowietrzy to nagle robi się drożna?? Jak by była zapchana to czy bym odpowietrzył to i tak by przez nią nie szło chyba że się myle.

 

 

no kolego jak odpowietrzasz co chwilę układ chłodzenia to znaczy że jest gdzieś przestrzał do układu chłodzenia i powstaje poduszka powietrzna która jak się wbije do nagrzewnicy to daje zimne powietrze.aż dziwne ,że nie wywala płynu chłodniczego ze zbiorniczka jak do układu wali powietrze.a obieg płynu sprawdzałeś czy jest .a jak sprawa termostatu i temperatury silnika.czy wąż dolotowy jest ciepły czy gorący a wylotowy zimny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak nie grzeje to dolotowy ciepły a wylotowy zimny. Wiem ze wyglada na to ze nagrzewnica nie drozna ale czemu jak sie odpowietrzy to nagle robi się drożna?? Jak by była zapchana to czy bym odpowietrzył to i tak by przez nią nie szło chyba że się myle.

 

Kolego podmień climatronik i sprawdź wtedy, u mojego ojca było to samo co u Ciebie (tylko że on nie wymieniał uszczelki pod głowicą) płukaliśmy nagrzewnice i w ogóle i efekty były jedno dniowe. Podmieniłem climatronik ze swojego passata i ogrzewanie działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no kolego jak odpowietrzasz co chwilę układ chłodzenia to znaczy że jest gdzieś przestrzał do układu chłodzenia i powstaje poduszka powietrzna która jak się wbije do nagrzewnicy to daje zimne powietrze.aż dziwne ,że nie wywala płynu chłodniczego ze zbiorniczka jak do układu wali powietrze.a obieg płynu sprawdzałeś czy jest .a jak sprawa termostatu i temperatury silnika.czy wąż dolotowy jest ciepły czy gorący a wylotowy zimny?

Obieg płynu jest, termostat wymieniony i trzyma idealnie 90 stopni. Nieraz jest tak że wąż dolotowy aż paży a wylotowy zimny, a nie raz jest że dolotowy ciepły i wylotowy ciepły. Jutro sprobuje zmienić węże od gazu na szeregowo bo narazie jest wpięte równolegle.

 

---------- Dodano o 20:58 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:56 ----------

 

Kolego podmień climatronik i sprawdź wtedy, u mojego ojca było to samo co u Ciebie (tylko że on nie wymieniał uszczelki pod głowicą) płukaliśmy nagrzewnice i w ogóle i efekty były jedno dniowe. Podmieniłem climatronik ze swojego passata i ogrzewanie działa.

 

A jak u twojego ojca było z wężami od nagrzewnicy?? Wydaje mi się że samo sterowanie climatronikiem nie ma tu nic do rzeczy skoro węże od nagrzewnicy nie są drożne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale Wojtas TDI podpowiada ze moze chrzanic sie sterownik climatronika

poprostu nie poda impulsu lub za maly da na zawor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale Wojtas TDI podpowiada ze moze chrzanic sie sterownik climatronika

poprostu nie poda impulsu lub za maly da na zawor

 

Dokładnie ;) Podmień climatronik i zobacz jak wtedy będzie (tylko na taki że u kogoś bdb grzeje ;) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności